POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI CHEMICZNEJ (pracowni techniki laboratoryjnej i prac preparatywnych oraz pracowni instrumentalnej i pomiarów technicznych) ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 8 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-25
  • Numer ogłoszenia621257-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621257-N-2018 z dnia 2018-09-25 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI CHEMICZNEJ (pracowni techniki laboratoryjnej i prac preparatywnych oraz pracowni instrumentalnej i pomiarów technicznych) ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 8 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
AZYMUT NA SUKCES - NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 8 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8, krajowy numer identyfikacyjny 36223319800000, ul. ul. Nadrzeczna  , 97200   Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 53 08, e-mail 3lo.tomaszow@gmail.com, faks 44 724 53 09.
Adres strony internetowej (URL): www.zsp8.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.zsp8tomaszow.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.zsp8tomaszow.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 w Tomaszowie Maz. ul. Nadrzeczna 17/25 97-200 Tomaszów Maz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI CHEMICZNEJ (pracowni techniki laboratoryjnej i prac preparatywnych oraz pracowni instrumentalnej i pomiarów technicznych) ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 8 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
Numer referencyjny: ZSP8.361.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni chemicznej (pracowni techniki laboratoryjnej i prac preparatywnych oraz pracowni instrumentalnej i pomiarów technicznych) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 w Tomaszowie Maz. CZĘŚĆ 1 - WYPOSAŻENIE: Apteczka Biureta automatyczna Komora chromatograficzna Piknometry Komplet areometrów Materiały filtracyjne butelki, słoiki – butelki polietylenowe ze szczelnym zamknięciem butelki, słoiki – butelki szklane ze szczelnym zamknięciem z ciemnego szkła butelki, słoiki – butelki szklane ze szczelnym zamknięciem z jasnego szkła Chłodnice wodne Łapy drewniane do probówek Łapy uniwersalne Moździerze z tłuczkami Palniki gazowe Parownice Pierścienie - pierścienie metalowe do kolb i lejków Rozdzielacze Statyw do cylindrów Nesslera Statyw na pipety Statyw na probówki Statyw z kompletem uchwytów Statyw z łapą do biurety Łyżki Szczypce laboratoryjne Termometry Płytki izolacyjne Trójnóg z płytką izolacyjną Tygle porcelanowe Zestaw biuret Cylindry Nesslera zestaw cylindrów pomiarowych Kolba okrągłodenna Kolby pomiarowe komplet Kolby stożkowe Pojemniki do segregacji odpadów Krystalizator Lejki zwykłe Naczynko wagowe zestaw pipet pomiarowych Probówki szklane Środki i sprzęt do utrzymania czystości na stanowisku Szkiełka zegarkowe środki ochrony indywidualnej i odzież robocza – zestaw (okulary, rękawice ochronne, ochrona na twarz, fartuch) zlewki szklane - komplet Eksykatory Odczynniki chemiczne - Czyste do analiz CZĘŚĆ 2 - URZĄDZENIA: Lepkościomierz Hopplera Lampa UV do chromatografii cienkowarstwowej Łaźnia wodna Miernik wielofunkcyjny Mieszadło magnetyczne Nefelometr Polarymetr Przyrząd do pomiaru temperatur charakterystycznych Spektrofotometr Konduktometr z wyposażeniem Chłodziarka z zamrażarką Pehametr z wyposażeniem Destylarka Refraktometr Waga analityczna Waga laboratoryjna

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141623-3
39162110-9
33793000-5
38411000-9
15994200-4
19520000-7
38437000-7
38437120-4
38412000-6
44613800-8
39831200-8
18000000-9
18140000-2
33696500-0
33696300-8
24300000-7
38425200-2
38552000-9
38410000-2
38433000-9
39711100-0
38416000-4
38300000-8
38311100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 155173,87
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy (rozumiany jako termin kompletnej dostawy wraz z montażem i uruchomieniem)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunków dla tego zadania
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunków dla tego zadania
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego opatrzonej napisem PRZETARG NA ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI CHEMICZNEJ (pracowni techniki laboratoryjnej i prac preparatywnych oraz pracowni instrumentalnej i pomiarów technicznych) ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 8 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM oraz pełną nazwą i adresem Wykonawcy i oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do wniosku o zmianę lub wycofanie oferty wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że wniosek o zmianę lub wycofanie został podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: WYPOSAŻENIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Minimalne wymagania techniczne Ilość Kody cpv Apteczka - Zestaw do przemywania oka - Zestaw do dekontaminacji - Apteczka z plastrami na oparzenia 1 33141623-3 Biureta automatyczna -Biureta automatyczna (elektroniczne) - bezpulsacyjna technika dozowania. - Dozowanie zadanych objętości płynu w sposób ciągły - Objętość dozowana za jednym obrotem pokrętła: 2,5 ml lub 5 ml -Z butlą w komplecie 2 39162110-9 Komora chromatograficzna -Z płaskim dnem - O wymiarach około 100x50x100 mm - Na dowolną ilość płytek 1 33793000-5 Piknometry 1x10ml; 2x25ml; 1x50ml Szklane z termometrem zakres 0-40 oC 4 33793000-5 Komplet areometrów - zestaw 1 areometrów - co najmniej 4 areometry szklane mierzące w zakresie 700/1000 kg/m3 - zestaw 2 areometrów - co najmniej 4 areometry szklane mierzące w zakresie 1000/1200 kg/m3 2 38411000-9 Materiały filtracyjne sączki średnie w rozmiarach od 70 do 150 mm -komplet 1 15994200-4 butelki, słoiki – butelki polietylenowe ze szczelnym zamknięciem 6x 250 ml; 6x500 ml 12 19520000-7 butelki, słoiki – butelki szklane ze szczelnym zamknięciem z ciemnego szkła 2 x 1000 ml; 6x 250 ml ze szlifem i korkiem z szeroką szyjką 8 33793000-5 butelki, słoiki – butelki szklane ze szczelnym zamknięciem z jasnego szkła 2 x 1000 ml; 6x 250 ml - ze szlifem i korkiem z szeroką szyjką 8 33793000-5 Chłodnice wodne -Chłodnica Liebiga szklana o dł do 300 mm ze szlifem 29/32 i szklanymi końcówkami oraz chłodnica zwrotna kulowa nie dłuższa niż 250 mm z jednym szlifem 29/32 4 33793000-5 Łapy drewniane do probówek Łapy drewniane do probówek 15 38000000-5 Łapy uniwersalne Łapy uniwersalne 8 38000000-5 Moździerze z tłuczkami 2x 500 ml; 3x 100-150 ml; 3x 200-250 ml 8 38000000-5 Palniki gazowe Palnik z butlą 2,5 kg 4 38000000-5 Parownice Porcelanowa okrągłodenna głębokie 4x 100 -150 ml, 4x200-250ml 8 38437000-7 Pierścienie - pierścienie metalowe do kolb i lejków 3 x około 30 mm 5 x około 50 mm 5 x około 80 mm 2 x około 110 mm 15 38000000-5 Rozdzielacze 2 x 250ml 2 x 100ml 4 33793000-5 Statyw do cylindrów Nesslera -plastikowe co najmniej sześciomiejscowe - wymiary około 35 x 10 x 15cm na cylindry o średnicy około 20mm 4 38437000-7 Statyw na pipety Statyw prostokątny do pipet, wykonany z tworzywa sztucznego, poziomy lub pionowy Około 5 miejsc dla pipet o średnicy 10mm , 5miejsc dla pipet o średnicy 15mm. - Wymiary około 200x100 mm, wysokość około150mm 5 38437120-4 Statyw na probówki Prostokątny , plastikowy lub drewniany, na probówki o średnicy 10 -12 mm, co najmniej 12 miejscowy 15 38437000-7 Statyw z kompletem uchwytów - Statyw do biuret – zestaw z różnymi rodzajami uchwytów 15 38000000-5 Statyw z łapą do biurety Statyw z łapą do biurety 15 38000000-5 Łyżki Metalowa, dwustronna, nie krótsza niż120mm -Z jednej strony łyżka z drugiej szpatułka 8 38000000-5 Szczypce laboratoryjne Szczypce laboratoryjne 8 38000000-5 Termometry 4 termometry szklane bez do pomiaru w zakresie (-600C ÷ 2100C): 4 termometry szklane ze szlifem do pomiaru w zakresie (300C ÷ 2500C) 8 38412000-6 Płytki izolacyjne Płytki izolacyjne 4 38000000-5 Trójnóg z płytką izolacyjną Trójnóg z płytką izolacyjną 4 38000000-5 Tygle porcelanowe Tygle średnie D/H - 40/32 10 38000000-5 Zestaw biuret Biureta szklana z kranem prostym teflonowym z niebieską podziałką klasy B z paskiem Schellbacha 25 ml – 5szt Biureta szklana z kranem prostym teflonowym klasy B z paskiem Schellbacha 50 ml – 10 szt 15 33793000-5 Cylindry Nesslera Cylindry szklane, niskie z wylewem, pojemność 50ml, średnicy około 20mm(pasujące do statywów) 24 33793000-5 zestaw cylindrów pomiarowych Cylindry miarowe niskie plastikowe niskie lub wysokie skala 10 ml .Zestaw: 1x 1000ml, 1x 500ml,1x 250ml,1x100ml, 1x 50ml, 1x 25ml,1x 10 ml 4 kpl 33793000-5 Kolba okrągłodenna Kolby szklane ze szlifem 29/32: 2x 1000ml, 2x 500ml,4x 250ml, oraz ze szlifem 19/26 2x100ml, 2x 50ml, 2x 25ml,2x 10 ml 16 33793000-5 Kolby pomiarowe komplet Zestaw zawiera kolby z korkiem z pp o objętości 2x100ml, 2x250ml, 1x500ml,1x1000ml 4 33793000-5 Kolby stożkowe Kolby stożkowe szklane z wysokiej jakości szkła laboratoryjnego o wąskiej szyjce ze szlifem nie szerszej niż 50mm po 30x 250ml; 5x 100 ml; 5x 500 ml 40 33793000-5 Pojemniki do segregacji odpadów Pojemnik trójdzielny plastikowy do segregacji odpadów komunalnych o pojemności pojedynczej komory do15l, z możliwością założenia worka foliowego. O niewielkich rozmiarach 4 44613800-8 Krystalizator Szklany z wylewem o pojemności 500ml x 3; 250 ml x 2 5 33793000-5 Lejki zwykłe 5x 50mm; 5x 75 mm; 5x 120mm 15 33793000-5 Naczynko wagowe 8 x pojemność 30ml; 8 x pojemność 60ml; 16 33793000-5 zestaw pipet pomiarowych W zestawie: jednomiarowe 2ml, 5ml, 10ml,20ml, 25ml oraz wielomiarowe 5ml, 10ml 8 33793000-5 Probówki szklane Średnica probówek 1 cm 100 33793000-5 Środki i sprzęt do utrzymania czystości na stanowisku - W Komplecie szczotka do mycia wszystkich standardowych probówek o średnicy 10mm , szczotka do butelek o średnicy nie mniej niż 60mm , płyn do mycia szkła laboratoryjnego po 250 ml na stanowisko ( może być w opakowaniu zbiorczym 2l), tryskawki plastikowe z LDPE ze skalą (1x 500ml oraz 1 x 250 ml) 8 kpl 38000000-5 39831200-8 Szkiełka zegarkowe szkiełka zegarkowe wykonane z wysokiej jakości szkła sodowo-wapniowego o średnicy 50mm x 10, 70mm x 10, 90mm x 10, 120mm x 10 40 33793000-5 środki ochrony indywidualnej i odzież robocza – zestaw (okulary, rękawice ochronne, ochrona na twarz, fartuch) - W skład zestawu wchodzą: okulary, rękawice ochronne, ochrona na twarz, fartuch 10 18000000-9 18140000-2 zlewki szklane - komplet Zestaw zawiera po jednej :50ml, 100ml, 250ml 10 kpl 33793000-5 Eksykatory bez tubusa z płaskim kołnierzem z wkładem porcelanowym wymiary około 100mm średnicy 5 33793000-5 Odczynniki chemiczne Czyste do analiz I ZESTAW KWASÓW : Kwas siarkowy stężony 95% - 1l, Kwas solny stężony 36% - 1l + ampułki analityczne (0,1mol/l)10szt. Kwas azotowy 65% 1l Kwas fosforowy 250 ml II ZESTAW ZASAD Sodowa 1 kg Potasowa 1 kg Woda amoniakalna 25% 1 l III ZESTAW ZWIĄZKÓW ORGANICZNYCH Kwas octowy 80% 500 ml + ampułki analityczne (0,1mol/l)10szt. Kw. Mrówkowy 80% 100 ml Kwas benzoesowy 100 g Kwas szczawiowy 250g + ampułki(0,1mol/l) Formalina 36% 250 ml EDTA 250g Aceton 5l ( 1l czda + 4l techniczny) Etanol 96% 2l Rozcieńczalnik (denaturat 250 ml) Propan2-ol 250 ml Gliceryna bezwodna cz. 100 ml Chloroform 100ml Glikol etylenowy 100ml Glukoza bezwodna 100g Glicyna 50g Kwas benzoesowy 50 g Kwas cytrynowy 100g Kwas salicylowy 100g Kwas stearynowy 100g Octan etylu 250 ml Sacharoza 100g Skrobia rozpuszczalna 100g Mocznik 100g Toluen 1l IV ZESTAW ZWIĄZKÓW NIEORGANICZNYCH KMnO4 100g + ampułki analityczne 10 szt. KJ 50g Pb(NO3)2 50g AgNO3 50g Ni(NO3)2 50g Co(NO3)2 50g Fe(NO3)2 50g Fe(NO3)3 50g Cr(NO3)3 50g Zn(NO3)2 50g Al(NO3)3 50g CaCl2 100g CuSO4 250g Sn(NO3)2 50g Sn(NO3)4 50g Sb(NO3)3 50g Sb(NO3)5 50g W/w sole mogą występować w postaci innych dobrze rozpuszczalnych soli NH4Cl 50 g Mg(NO3)2 50g (NH4)2CO3 50g Na 2CO3 50 g NH4NO3 50 g KNO3 50g NaNO3 50g AgNO3 100g + ampułki analityczne 10 szt. KBr 25g NaCl 100g + ampułki analityczne 10szt. FeCl3 40% r-r 100ml KCl 100g K2CrO4 100g K2Cr2O7 100g Szkło wodne sodowe 250 ml Nadtlenek wodoru 30% 2l Rodanek amonu 50g Siarczan cynku 50g Siarczan miedzi (II) 500g Tiosiarczan sodu 100g Szczawian sodu 50g Tlenek glinu100g Tlenek miedzi (II)100g Tlenek magnezu 100g Tlenek manganu(IV)100g V ZESTAW WSKAŹNIKÓW Fenoloftaleina alkoholowy r-r 100ml Oranż metylowy 10g Błękit tymolowy alkoholowy r-r 100 ml AKT 100ml VI ZESTAW PIERWIASTKÓW Potas 100g Magnez wstążka 100g Wapń 50 g Glin granulki 25g Cynk granulki 100g Miedź wióry 25g Siarka 100g Węgiel aktywny 100g Jod 25g Cyna granulki 50g 6 zestawów po 1 z każdego rodzaju 33696500-0 33696300-8 24300000-7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33141623-3, 39162110-9, 33793000-5, 33793000-5, 38411000-9, 15994200-4, 19520000-7, 38437000-7, 38437120-4, 38412000-6, 44613800-8, 39831200-8, 18000000-9, 18140000-2, 33696500-0, 33696300-8, 24300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 58118,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: URZĄDZENIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Minimalne wymagania techniczne Ilość Kody CPV Lepkościomierz Hopplera - Zakres lepkości - 0,5 ÷ 70 000 mPa·s (cP) - Dokładność - 0,5% - 2,0% w zależności od kulki - Kulki – trzy rodzaje materiałów - Średnica kulek – 10 do 16 mm - Długość drogi opadania około 100mm - Zakres dozw. temp. pracy – szeroki - Objętość rurki – około 50ml 1 38425200-2 Lampa UV do chromatografii cienkowarstwowej -Przełączane ręczne źródło światła do wykrywania fluorescencyjnych lub substancji absorbujących w zakresie promieniowania UV w papierach chromatograficznych, chromatografii cienkowarstwowej i kolumnowej. -Dane techniczne: moc lampy: 6 W • długość promieniowania (nm): 254 i 366 • napięcie zasilania 230 V WE/ 40 VA • Wymiary około(mm): 200 x 70 x 60 1 38000000-5 Łaźnia wodna - zasilanie: 230V, 50/60Hz - zakres temperatury : temperatura otoczenia + 5°C - 100°C - wahania temp.: ±5°C - liczba rzędów: 1 - liczba stanowisk: dowolna - pojemność: około 5l - moc: nie wyższa 600W - orientacyjne wymiary wewnętrzne komory około: 200 × 200 × 150mm - temperatura otoczenia: 5~40°C - wilgotność względna: mniej niż 85% 4 38000000-5 Miernik wielofunkcyjny Powinien posiadać zdolności pomiarowe pH, redox ,ec, tds, NaCl, oraz komplet elektrod i osprzętu do pomiarów (bez wskazania minimalnych wartości - skali pomiarowej) 1 38552000-9 Mieszadło magnetyczne - Szybkość mieszania: około 1000 obr./min. - Bez podgrzewania - Maksymalna objętość mieszanej cieczy: nie mniej niż 0.5L - Średnica płyty: około 100mm (dowolny materiał) - Zasilanie: 200-240 V - Regulacja prędkości 4 38000000-5 Nefelometr - zgodny z US EPA -uproszczona obsługa - zakres pomiarowy 0 - 1100 NTU/FNU - automatyczna kalibracja 1 -3 punktow 1 38000000-5 Polarymetr - Automatyczny z wyposażeniem umożliwiającym pomiar - skale: kąt skręcenia, właściwy kąt skręcenia, stężenie, czystość - Zakres – kąt skręcenia: -89.99 do 89.99° - Dokładność - ±0.01° 1 38000000-5 Przyrząd do pomiaru temperatur charakterystycznych - Zakres temp. 10 – 350 lub więcej - Dokładność nie wyższa niż 0,8 o C - Czas nagrzewania: poniżej 10 minut - Pomiar od 1 do kilku kapilar jednocześnie. - Manualny lub półautomatyczny 1 38410000-2 Spektrofotometr - Zakres: 190 - 1100 nm - Szerokość szczeliny spektralnej 2.0 nm -Źródło światła: lampa halogenowa i lampa deuterowa lub ksenonowa lub inne 1 38433000-9 Konduktometr z wyposażeniem - Konduktometr laboratoryjny do pomiarów przewodności właściwej, zasolenia , TDS - Dokładność ± 0,5 % - Skala EC: 0.00 do 29.99 µS/cm - Zasilanie zewnętrzne lub bateria Zakres pomiarowy TDS 0 - 2000 g/L 1 38000000-5 Chłodziarka z zamrażarką - Pojemność całkowita 100-150 l - Pojemność zamrażalnika 10-15l - Wysoka klasa energetyczna - Rozmrażanie automatyczne 1 39711100-0 Pehametr z wyposażeniem - pH – metr laboratoryjny - Skala pH 0-14 - Temp. pracy 0do +500C - Zasilanie sieciowe lub na baterie - Z elektrodą zewnętrzną z elektronicznym odczytem 2 38416000-4 Destylarka - Do celów laboratoryjnych z powietrznym systemem chłodzenia - Minimalna wydajność około1l/h - 220-240 V - Do 800W bez konieczności podłączenia do sieci wodociągowej 1 38000000-5 Refraktometr - Zakres zawartości cukru: 0.0 do 85.0 % - Rozdzielczość zawartości cukru: 0.1 % - Dokładność zawartości cukru: ±0.2 % - Czas reakcji nie wolniej niż 2 s - Automatyczna kompensacja temperatury 2 38300000-8 Waga analityczna - zasilacz sieciowy: zasilacz zew. - rozmiar szalki: 90mm -100mm - kalibracja wewnętrzna: tak - legalizacja: nie - max zakres pomiarowy: 210g lub więcej - czas stabilizacji: ~3sek. lub krócej - działka elementarna : 0,0001g odczyt elektroniczny 4 38311100-9 Waga laboratoryjna - zasilacz sieciowy: zasilacz zew. - rozmiar szalki: około 130x130mm - kalibracja wewnętrzna: nie - legalizacja: nie - max zakres pomiarowy: 600g lub więcej - czas stabilizacji: ~2sek. - działka elementarna d: 0,01g-0,001g odczyt elektroniczny 4 38311000-8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38425200-2, 38552000-9, 38410000-2, 38433000-9, 39711100-0, 38416000-4, 38300000-8, 38311100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97055,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy artykułów mleczarskich
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tomaszów Mazowiecki: Remont drogi powiatowej nr 4301E w gminie Żelechlinek
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziałów Technologii – Laboratoriów Drogowych w podziale na następujące części:Część 1 – Dostawa fabrycznie nowego ekstraktora automatycznego ultradźwiękowego zgodnego z normą PN-EN 12697-1 p.B.1.2 dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.Część 2 – Dostawa fabrycznie nowego automatycznego ubijaka Proctora wg PN-EN 13286-2:2010 dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.Część 3 – Dostawa fabrycznie nowego automatycznego ubijaka Proctora wg PN-EN 13286-2:2010 dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Lublin.Część 4 – Dostawa fabrycznie nowego kątomierza, suwmiarki, stopera i czujnika dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.Część 5 – Dostawa fabrycznie nowych form do mieszanek mineralno – cementowo - emulsyjnych dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.Część 6 – Dostawa fabrycznie nowych wieczek do koszy do ekstraktora dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.Część 7 – Dostawa fabrycznie nowych termometrów i sond do kontroli temperatury dla Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI