Opracowanie „Analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie „Analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno – prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyGMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00152890
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie „Analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno – prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie „Analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno – prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73067745-d0ee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.45 Opracowanie analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno - prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Tomaszów Mazowiecki – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020”, współfinansowanego ze środków UE z Funduszu Spójności w ramach POPT 2014 – 2020. Udział % środków w wartości zamówienia wynosi: 85% ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz 15% ze środków z budżetu państwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=217167

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści
SWZ, zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym
a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający
rekomenduje wykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do
zamawiającego o wyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zam.pub@tomaszow-maz.pl.Dopuszczalna jest także komunikacja przez:
url.https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz
Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679".
2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 – 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie z poniższym.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony pracownik Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.24.2022.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 147500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno-prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego”, stanowiących działanie II.6 projektu pn. „Tomaszów Mazowiecki – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.
2. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dla Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, zwanej dalej Zamawiającym, oceny efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie przemysłów czasu wolnego (zwanych dalej PCW) w ramach partnerstwa publiczno -prywatnego (zwanego dalej PPP) w porównaniu do efektywności jego realizacji w inny sposób, w szczególności przy wykorzystaniu wyłącznie środków publicznych. W ramach opracowania i wdrożenia działań wspierających rozwój przedsiębiorczości pod hasłem AKTYWNI GOSPODARCZO zaplanowano m. in. opracowanie analiz i badania rynku na potrzeby wykonania zadań publicznych w partnerstwie publiczno - prywatnym w zakresie przemysłów czasu wolnego, które prowadzić mają do integracji interesariuszy w ramach rozwoju turystyki, sportu, kultury i rekreacji w regionie. Partnerstwo publiczno - prywatne jest narzędziem wykorzystywanym coraz częściej we współpracy pomiędzy samorządem a przedsiębiorcami. Nowe doświadczenia dla miast w tym zakresie mogą i powinny stać się podstawą współpracy sfery publicznej i biznesowej. Tomaszów Mazowiecki, dzięki swojemu położeniu geograficznemu, niespotykanym zjawiskom przyrodniczym oraz unikatowym obiektom w branży turystycznej kieruje swoje zainteresowanie w stronę szeroko rozumianego rozwoju przemysłów czasu wolnego. Powołanie partnerstwa może stać się szansą dla miasta na jego zrównoważony rozwój. Opracowanie analiz i badania rynku w tym zakresie stanowić będzie wartość dodaną w działaniach rozwojowych miasta i stanie się wsparciem dla rozpoczęcia działań zmierzających do pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania dla planowanych działań w nowej perspektywie unijnej.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy:
1) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania:
2) analizy wykonalności i opłacalności przedsięwzięć w zakresie PCW, która będzie obejmować m.in.:
a) analizę stanu faktycznego, podstawowych uwarunkowań i potencjałów lokalnych, informacji i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, m.in. dokumentów projektowych z prac zespołu w ramach Programu „Rozwój Lokalny” oraz innych publicznie dostępnych źródeł informacji z zakresu PCW, tj. m. in. w sferach rekreacji, turystyki, kultury i sportu,
b) analizę organizacyjno-prawną wraz z identyfikacją rozwiązań alternatywnych pod względem instytucjonalnym, w tym realizację różnych typów działań z zakresu PCW:
 w modelu tradycyjnym - samodzielnie przez Zamawiającego,
 w ramach PPP,
 z uwzględnieniem środków dotacyjnych (modele hybrydowe),
 realizację innych modeli, jeżeli zostaną zidentyfikowane,
jak również wybór opcji najefektywniejszych, zidentyfikowanych jako preferowane warianty realizacji działań w określonych sferach tematycznych,
c) analizę ekonomiczno-finansową poszczególnych typów działań z uwzględnieniem oceny wpływów i zobowiązań wynikających z umowy PPP na budżet miasta i wieloletnią prognozę finansową,
d) wskazanie możliwych potencjalnych źródeł finansowania bezzwrotnego działań, ze szczególnym uwzględnieniem środków europejskich,
e) analizę zasadności realizacji działań dla rekomendowanych wariantów w kontekście korzyści społeczno-gospodarczych,
f) analizę ryzyk wraz z identyfikacją kluczowych ryzyk, oceną prawdopodobieństwa oraz skutków wystąpienia zidentyfikowanych ryzyk oraz identyfikacją działań mitygujących, jak również z analizą wrażliwości dla rekomendowanych wariantów realizacji działań w poszczególnych sferach,
g) w przypadku rekomendacji realizacji przedsięwzięć w formule PPP opracowania schematu postępowania w celu powołania PPP z uwzględnieniem:
 kwestii formalnych, w tym wskazania niezbędnych uchwał,
 formy przekazania wkładu własnego partnerowi prywatnemu,
 zakresu obowiązków partnera prywatnego i podmiotu publicznego,
 propozycji podziału ryzyka,
 mechanizmu wynagradzania partnera prywatnego wraz z propozycją rozliczeń przy zakończeniu umowy o PPP,
 analizy wpływu projektu na dług publiczny,
 kalkulacji komparatora sektora publicznego (PSC),
h) wytypowania 2 działań perspektywicznych pod względem biznesowym, możliwych do realizacji w Tomaszowie Mazowieckim w formule PPP w obszarze PCW; wskazane działania powinny być przeanalizowane m. in pod kątem potencjalnych odbiorców, perspektyw i barier rozwojowych, zyskowności przedsięwzięć, dostępnych źródeł finansowania, w tym ze środków zewnętrznych,
3) badania rynku obejmującego:
a) opracowanie listy potencjalnych partnerów do realizacji przedsięwzięć z zakresu PCW, do których skierowany będzie test rynku (min. 10 podmiotów),
b) przeprowadzenie indywidualnych pogłębionych wywiadów z potencjalnymi partnerami (min. 5 osób w formule stacjonarnej/online/telefonicznej),
c) identyfikację czynników i barier rozwojowych w zakresie PPP dla PCW,
d) identyfikację oczekiwań potencjalnych partnerów.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część III SWZ – stanowiąca jej załącznik.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są:
- Cena oferty (C) – znaczenie 60%,
- Doświadczenie (D) - kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – znaczenie 40%.

Punktacja ofert dokonana zostanie wg następujących zasad:


Kryterium: CENA OFERTY
Cena najniższa z badanych
Ilość punktów „C”= ……………………………………………………………………x 60 (znaczenie kryterium).
Cena badanej oferty

Zamawiający przyzna punkty ofercie badanej w kryterium CENA stosując działanie zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna przyznana liczba punktów w tym kryterium nie przekroczy 60.


Kryterium: DOŚWIADCZENIE OSOBY (D)

Osoba – ekspert ds. ekonomiczno-finansowych, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała na rzecz sektora publicznego (dla samorządu lub spółek miejskich) modele finansowe dla projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego:
 od 0 do 2 modeli – otrzyma 0 punktów,
 3 modele – otrzyma 10 punktów,
 4 modele – otrzyma 20 punktów,
 5 modeli – otrzyma 30 punktów,
 6 modeli i więcej otrzyma 40 punktów.

Maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać wykonawca w tym kryterium to 40 punktów.

Brak wskazania w formularzu oferty wskazanej powyżej osoby albo nie wypełnienie formularza oferty w zakresie kryterium oceny ofert – spowoduje, że wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zamawiający przyzna punkty badanej ofercie w kryterium:
KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
na podstawie wskazania w ofercie osób z wymaganymi kwalifikacjami i doświadczeniem.
Maksymalna przyznana liczba punktów w tym kryterium nie przekroczy 40.
Każdy z wykonawców składających ofertę, otrzyma na podstawie przedłożonej oferty i dokonanych przeliczeń odpowiednią ilość punktów za poszczególne kryteria.
Zamawiający na podstawie obliczeń przyzna ostateczną liczbę punktów poszczególnym wykonawcom wg następującego wzoru:
P = C+D
gdzie:
P – PUNKTACJA OFERTY,
C – KRYTERIUM: CENA OFERTY,
D – KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOSWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą. Zamawiający porówna jedynie te oferty, które: nie zostaną odrzucone przez zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał na rzecz sektora publicznego (dla samorządu lub spółek miejskich) co najmniej 2 oceny efektywności przedsięwzięcia w rozumieniu art. 3a ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym,

2) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym zespołem projektowym składającym się z:

a) kierownika projektu spełniającego następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- posiada doświadczenie polegające na kierowaniu na rzecz sektora publicznego (dla samorządu lub spółek miejskich) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 projektami planowanymi do realizacji w formule partnerstwa publiczno - prywatnego,

b) eksperta ds. ekonomiczno - finansowych spełniającego następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- posiada doświadczenie polegające na sporządzeniu na rzecz sektora publicznego (dla samorządu lub spółek miejskich) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 modeli finansowych dla projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno - prywatnego,

c) eksperta ds. prawnych spełniającego następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
- posiada doświadczenie polegające na sporządzeniu, na rzecz sektora publicznego (dla samorządu lub spółek miejskich) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 analiz prawnych dla projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno - prywatnego.


Z uwagi na zastosowanie kryterium oceny ofert - kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - wykonawca otrzyma dodatkowe punkty, jeżeli wskaże, iż osoba wymieniona ust. 6 pkt 2 lit. b (ekspert ds. ekonomiczno-finansowych) uczestniczyła w realizacji zadań opisanych w rozdziale 17 ust. 6 SWZ. Sposób punktacji ofert określa szczegółowo rozdział 17 SWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Szczegółowe informacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział 21 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej opisanych w rozdziale 21 wykonawca składa:

1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (zał. 5 SWZ).

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (zał. 6 SWZ).
W przypadku, gdy wykonawca wbrew dyspozycjom zamawiającego zawartym w SWZ załączy do oferty dokumenty podmiotowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie oceniona najwyżej, to wówczas zamawiający przed wyborem oferty tego wykonawcy, zażąda przedłożenia oświadczenia potwierdzającego, że złożone dokumenty pozostają nadal aktualne. Podobne stanowisko wyrażone zostało w wyroku KIO z dnia 25 stycznia 2017 r. sygn. 103/17.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp - zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, (o których mowa w ust 3) aktualnych na dzień złożenia tych podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się:
1) formularz oferty,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),
3) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),
4) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby) – (zał. 2 SWZ),
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (zał. 3 SWZ),
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby) – jeżeli dotyczy (zał. 4 SWZ)
7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (składa każdy z wykonawców - w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców),
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, -oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (zał. 3 SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) podwykonawstwa zgodnie z postanowieniami § 5 niniejszej umowy,
2) zmiany osób kluczowych wskazanych do realizacji zamówienia. W przypadku zmian proponowanych przez wykonawcę wraz z odpowiednim wnioskiem przekazywane są odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje zawodowe z zastrzeżeniem, iż muszą być one co najmniej takie same jak wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne,
3) zmiany terminów realizacji umowy, o ile konieczność ta będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od zamawiającego oraz od wykonawcy i pod warunkiem, że każda ze stron w ciągu 3 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu, tj. w przypadku wystąpienia:
a) siły wyższej a także innych zdarzeń, na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają pełne lub częściowe wypełnienie zobowiązań wymienionych w umowie i których nie da się uniknąć nawet w przypadku maksymalnej staranności stron w tym przedłużające się stany epidemiczne/pandemiczne, działania militarne,
b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
c) zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
d) działania lub zaniechania osób trzecich np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania,
e) inne nieokreślone w ust. 1 uniemożliwiające wykonania w terminie przedmiotu umowy.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w wyniku zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie projektu.
3. Strony dopuszczają także zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 455 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności, gdy:
1) wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmiany wynagrodzenia,
2) terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy (lub etapów) - albo
3) w sposób nieznaczny rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),
‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 - wykonawca zobowiązany jest wykazać wpływ zmiany regulacji na koszty wykonania przedmiotowego zamówienia przedstawiając stosowne dokumenty lub oświadczenia.
6. Nie jest dopuszczalna zmiana umowy, która powoduje że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, o której mowa w art. 454 ust. 2 ustawy pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającego na ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców. Każda oferta musi być zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowią załącznik do przesłanego na ESP wniosku. Wykonawca posiadający konto na portalu ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ - na
stronie prowadzonego postępowania tj. na BIP i MINIPORTAL.
https://miniportal.uzp.gov.pl/
a także:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=217167
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część III SWZ – stanowiąca jej załącznik.
Zamawiający zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tejże ustawy, stosuje sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp.
Biorąc pod uwagę powyższe – zamawiający wykluczy wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 9.
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 9, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 9, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
Karę pieniężną, o której mowa w ust. 9, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie domu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI