Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA OPOLSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025265
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ dlaWydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4498179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jucha@po.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ dlaWydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34123f77-9134-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001964/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.po.opole.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.po.opole.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwemplatformy zakupowej pod adresem: https://po-opole.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej platformą.2.Informacje ośrodkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będziekomunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) zamawiającybędzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się podadresem:https://poopole.ezamawiajacy.pl. 2) wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a)zgłoszenie do postępowania wymagazalogowania wykonawcy do systemu https://po-opole.ezamawiajacy.pl.b)wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdziezostaniepowiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”;c)rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymzamawiającyzaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożeniaoferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnegootrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczasnależyskontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; d)po założeniu kontawykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym awykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeńorazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;e)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłaćzapośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiemmyszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić daneWykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz zwymaganymkodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawcauzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 3)niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: a)stałydostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)komputer klasyPC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowanyprogram AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 4) dopuszczalneformatyprzesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,ppt, docx,xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,mpeg4, ogg,ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES,ASIC, XMLenc; 5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przezwykonawcę na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPolitechnika Opolska z siedzibą w Opolu, kod pocztowy: 45-758 ul. Prószkowska 76, 2) administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@po.opole.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p.przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/D/9/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa systemu pomiarowego do diagnostyki kabli SNmetodą VLF wraz z pomiarem tgδ dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i InformatykiPolitechniki Opolskiej”.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opistechniczny przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy,która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku sumowania punków we wszystkich kryteriachprzedstawionych w niniejszej specyfikacji.2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnychkryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie zzasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcywyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzielizamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lubzawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzieleniezamówienia wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawęsystemu pomiarowego do diagnostyki kabli SN metodą VLF wraz z pomiarem tgδ o wartości 100000,00 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ;2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– załącznik nr 5 do SWZ;3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p.,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3, składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, októrym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je w całości lub części dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejscezamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ;2. Wykaz dostawwykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługizostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostaływykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, aw przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w opisietechnicznym przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznegookreślenia zaoferowanych odpowiednio urządzeń/produktów/elementów, charakteryzując jepoprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowegowymogu) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, typ, model, nazwy producenta, wskazanieparametru - zgodnie i odpowiednio z załącznikiem nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SWZ .

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz zofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SWZ o którymmowa w Rozdziale X ust. 5.3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);4) dowód wniesienia wadium;5) dokumenty, z których wynika prawodo podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminuskładania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z dopiskiem „Wadium w postępowaniuZP/D/9/2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjętytermin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancjimusi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać conajmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadkipowodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinnojednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno byćnieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywaniaporęczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lubgwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Politechnika Opolska. 7) w przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy p.z.p.),Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanychz tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy p.z.p. oraz wskazanym we WzorzeUmowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://po-opole.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia orazponiósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówUstawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.2. Wykonawca możew celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznychlubzawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.4. Osobą uprawnioną doporozumiewania się z Wykonawcami jest: mgr Agnieszka Jucha, tel. 77/4498179, e-mail:a.jucha@po.edu.pl.5. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu,wszczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składającyofertę.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej - Maków Podhalański
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI