Dostawa mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle odbitym i przechodzącym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą mikroskopową.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054354
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą mikroskopową.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą mikroskopową.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c464dfc-b026-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.41 Mikroskopy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) zapośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAPhttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej katarzyna.budzynska@uwr.edu.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem: a) dedykowanych formularzy ePUAP do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB; b) za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB. 3. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danychosobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania InspektoraOchrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;• okres przechowywania Pani/Pana danychosobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ześrodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;- okres przechowywania wynika również zustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. MożePan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzeniadanych osobowych.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływuterminu na ich wniesienie;4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowaniao udzielenie zamówienia;6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia;7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP2710.14.2021.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 195000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9756,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja oraz uruchomienie mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle odbitym i przechodzącym z kamerą mikroskopową wraz z przeszkoleniem pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego w zakresie obsługi.2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).7. Gwarancja i rękojmia:7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 12-miesięcznego okresu gwarancji i 24 miesięcznej rękojmi.7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.9. Warunki płatności:9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38634000-8 - Mikroskopy optyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następującysposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dlapozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60 gdzie:Cmin– [PLN] cenaofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianejoferty;60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.2.Termin dostawy przedmiotu zamówienia (T) - max 30 punktów. Przez termin dostawy rozumie się: protokolarny odbiór przedmiotu zamówienia (bez wad) zgodnie z treścią paragrafu 5 ust. 9 i 10 wzoru umowy. Wartość punktowa T, wkryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia, wyliczana będzie według wzoru: T = Tmin/Tn x 30 gdzie: Tmin – termin dostawy przedmiotu zamówienia – najkrótszy wśród ocenianych ofert; Tn – termin dostawy przedmiotu zamówienia- ocenianej oferty, 30 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium. Max. ilość pkt. możliwa do przydzielenia w obrębie tego kryterium to 30 pkt.2.1.Termin dostawy przedmiotu zamówienia tj.: wykonanie całości zamówienia zgodnie z § 5 ust. 3 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), określony w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawcamusi podać w pełnych tygodniach, w poz. D tabeli.2.2. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego czyli do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. 2.3.Minimalny punktowany termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 2 tygodnie licząc od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin dostawy niż 2 tygodnie do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie wartość 2 tygodnie, natomiast do umowy zostanie przyjęty termin dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy.2.4. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.2.5. Brak podania Formularzu oferty terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin wynoszący 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. Jeśli Wykonawca poda niepełne tygodnie Zamawiający zaokrągla w górę i przyjmuje wyższą wartość do oceny.3. Okres gwarancji (G) - max. 10 pkt. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w pkt E tabeli (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Ocena ofert zostanie dokonana w następując sposób:G = Gn/Gmax x 10gdzie: Gmax – maksymalny przyjęty w niniejszym kryterium termin gwarancji =24 miesiące; Gn – okres gwarancji przedmiotu zamówienia - ocenianej oferty,10 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium3.1. Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi 12 miesiące, a maksymalny 24 miesięcy.3.2. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.3.3. Jeżeli Wykonawca wskaże w Formularzu oferty okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.3.4. Brak podania w Formularzu oferty okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji tj.: 12 miesięcy. 3.5. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny, tj.: 24 miesiące. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w treści umowy zawieranej z takim Wykonawcą zostanie wpisany termin gwarancji zgodny z treścią złożonej oferty.3.6. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty podać pełne miesiące (np. 23 miesiące itp). Jeśli Wykonawca poda niepełne miesiące Zamawiający zaokrągla w dół i przyjmuje niższą wartość do oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.4. zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę mikroskopu, którego wartość wynosiła nie mniej niż 8 000,00 zł brutto.4.1.Okres wyrażony w latach, o których mowa w pkt. 4 powyżej,liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.4.2.Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.4.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zmawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4 powyżej spełnić go samodzielnie7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmiotyudostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 uPzp, a także bada, czy nie zachodząwobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (zgodnie z katalogiem dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII SWZ dot. podstaw wykluczenia).9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby niepotwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1.1.oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 7 do SWZ; 1.2.odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o którychmowa w pkt 1.1 powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1.1, oraz 1.2 dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że niezachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2 składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości,jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wpkt. 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorząduzawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, pkt 4-5 stosuje się odpowiednio. 7. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp.8. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcymprzekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw,wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:1.1. dokument pn.: „Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego"- stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.1.2. Deklaracja zgodności CE dla przedmiotu zamówienia - zgodny z wytycznymi WE (Wspólnoty Europejskiej) odnośnie diagnostyki in-vitro (wystawiona przez producenta lub inny podmiot upoważniony)2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania Załącznika nr 3 do SWZ, tj.: „Opisu przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego”, a także do wskazania producenta, typu lub modelu oferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwy i wersji dedykowanego oprogramowania – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w tym dokumencie.3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.4. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych przez Zamawiającego znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do oferty w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania do norm w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności: • poprzez opis techniczny oferowanego oprogramowania, • dołączenie certyfikatów wydawanych przez jednostki wykonujące działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikaty i kontrolę akredytowaną z godnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dn. 9 lipca 2008r. lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez te jednostki. Przedstawiane Certyfikaty - mają być wystawione przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawianych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę należną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich urządzeń, podzespołów czy elementów przedmiotu zamówienia są dedykowane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1. dokument pn.: „Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego"- stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.1.2. Deklaracja zgodności CE dla przedmiotu zamówienia - zgodny z wytycznymi WE (Wspólnoty Europejskiej) odnośnie diagnostyki in-vitro (wystawiona przez producenta lub inny podmiot upoważniony),1.3 Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych przez Zamawiającego znaków towarowych, patentów , pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu, norm - w celu wykazania w ofercie, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (jeżeli dotyczy).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.2. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (Załącznik nr 3).3.Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ)- jeżeli dotyczy.4. Wypełnionego załącznika nr 3 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego.5. Deklaracji zgodności CE dla przedmiotu zamówienia - zgodny z wytycznymi WE (Wspólnoty Europejskiej) odnośnie diagnostyki in-vitro (wystawiona przez producenta lub inny podmiot upoważniony).6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII pkt III. 6 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia.7. Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertęodpowiednio zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.8. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanympodpisem elektronicznym.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII w pkt II. 1.1 SWZ, dotyczącekażdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących po stronieZamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej, 2) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) rezygnacji z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio.2. Strony mogą wnioskować o zmianę, o której mowa w ust. 1 poprzez złożenie pisemnego wniosku pod rygorem nieważności drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem zmiany prawidłową realizacja przedmiotu umowy. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego) bezkonieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy.4. Zmiana umowy dokonana znaruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wypełnia się na stronie: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.2. Zakup jest realizowany na potrzeby projektu SONATA BIS 10 (umowa NCN nr UMO2020/38/E/ST4/00024).3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcy:a) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanieWykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;b) Powierzenie wykonania części zamówieniapodwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.c) (jeżeli dotyczy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczypodmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jestobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122uPzp stosuje się;d) Obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są we wzorzeumowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 uPzp.6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 uPzp.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp.9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.10. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji.11. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę telewizora- Marcinowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania09-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę telewizora. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI