Dostawa elementów do budowy układu do pomiarów magnetycznych z wykorzystaniem magnetooptycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elementów do budowy układu do pomiarów magnetycznych z wykorzystaniem magnetooptycznego efektu Kerra w ultra-wysokiej próżni dla Centrum NanoBioMedycznego UAM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia507983-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507983-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: dostawa elementów do budowy układu do pomiarów magnetycznych z wykorzystaniem magnetooptycznego efektu Kerra w ultra-wysokiej próżni dla Centrum NanoBioMedycznego UAM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
First TEAM/2016-2/14 częśc 1-3 i 5
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 12933300000000, ul. ul. Wieniawskiego  1 , 61-712  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8294440, , e-mail dzpuam@amu.edu.pl, , faks 61 8294012.
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amu.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amu.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów do budowy układu do pomiarów magnetycznych z wykorzystaniem magnetooptycznego efektu Kerra w ultra-wysokiej próżni dla Centrum NanoBioMedycznego UAM
Numer referencyjny: ZP/250/D/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do budowy układu do pomiarów magnetycznych z wykorzystaniem magnetooptycznego efektu Kerra w ultra-wysokiej próżni dla Centrum NanoBioMedycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i okresu gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części osobno oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  część 1 – 350,00 PLN  część 2 – 1 400,00 PLN  część 3 – 1 700,00 PLN  część 4 – 1 400,00 PLN  część 5 – 450,00 PLN

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem przypadków określonych poniżej: a) w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, co musi wykazać Wykonawca oraz przy zachowaniu ceny wskazanej w § 2 niniejszej umowy; b) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy dla którego wskazano wartość brutto, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie zostanie ustalona jako kwota netto powiększona o podatek VAT w wysokości ustalonej zgodnie z nowymi przepisami na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę, stawka podatku VAT zgodna z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę, c) w przypadku innej zmiany przepisów, gdy nakładają one obowiązek zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, umowa może być zmieniona w odpowiednim zakresie, także w zakresie terminu realizacji jeżeli nie ma możliwości realizacji umowy zgodnie ze zmienionymi przepisami w dotychczasowym terminie, d) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN lub EUR
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa układu optycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Układ optyczny, w skład którego wchodzą: laser, dwie soczewki skupiające, dwa polaryzatory, fotodetektor, dwie ławy optyczne oraz elementy mechaniczne do umocowania urządzeń na ławach i ław na komorze pomiarowej, wraz z usługą montażu i ustawienia drogi optycznej - 1 szt. " laser o ciągłej emisji, długości fali 635 +/-7 nm, mocy 5 mW, ultra-niskim poziomie szumu (< 0.06% RMS przy częstotliwościach od 10 Hz do 10 MHz), charakteryzujący się wysoką stabilnością ww. parametrów w czasie, z wiązką okrągłą o dywergencji nie większej niż 0.4 mrad (1 szt.) " elektronika zasilająco-kontrolna dedykowana do ww. lasera (1 szt.) " soczewki skupiające o ogniskowej f = 125 mm i transmisyjności nie mniejszej niż 90% w zakresie długości fali 635 +/-7 nm (2 szt.) " polaryzatory liniowe dostosowane do światła o długości fali 635 +/-7 nm (2 szt.) " fotodetektor krzemowy działający w zakresie długości fali co najmniej od 600 do 700 nm, o zmiennym wzmocnieniu w zakresie od 103 do 106 V/A i aperturze o średnicy co najmniej 10 mm ( 1 szt.) " elektronika zasilająco-kontrolna dedykowana do ww. fotodetektora, o paśmie przetwarzania co najmniej 10 MHz przy dowolnej nastawie wzmocnienia, z analogowym wyjściem sygnału umożliwiającym jego rejestrację (1 szt.) " aluminiowe szyny optyczne o długości 150 mm (2 szt.) " aluminiowe koniki dopasowane do ww. szyn optycznych (7 szt.) " słupki optyczne pasujące do ww. koników (7 szt.) " uchwyty słupków optycznych dostosowane do ww. koników i słupków optycznych (7 szt.) " uchwyt dostosowany do ww. lasera, umożliwiający jego zamontowanie na jednej z ww. szyn optycznych (1 szt.) " mocowania dopasowane do ww. soczewek skupiających, umożliwiające ich zamontowanie na szynach optycznych oraz optymalizację ich położenia w dwóch kierunkach prostopadłych do długiej osi szyn (2 szt.) " mocowania dopasowane do ww. polaryzatorów liniowych, umożliwiające ich zamontowanie na szynach optycznych oraz regulację kąta polaryzacji (2 szt.) " uchwyt dostosowany do ww. fotodetektora, umożliwiający jego zamontowanie na jednej z ww. szyn optycznych (1 szt.) " uniwersalny uchwyt umożliwiający przyszłe zamontowanie na szynie optycznej modulatora fotoelastycznego (1 szt.) " usługa montażu i uruchomienia, a także ustawienia drogi optycznej " dokumentacja zawierająca specyfikację techniczną ww. elementów oraz kompletne instrukcje obsługi lasera i fotodetektora " realizacja zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy " gwarancja min. 12 miesięcy [okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert] Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywane w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowane na konferencjach lub imprezach targowych. Muszą również spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Podana cena musi być w walucie PLN lub EURO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa modulatora fotoelastycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modulator fotoelastyczny (ang.: photoelastic modulator; PEM) wraz z elektroniką zasilająco-kontrolną - 1 szt. " zakres długości fali modulatora w trybie pracy opóźnienia ćwierćfalowego co najmniej od 600 do 700 nm " nominalna częstotliwość pracy 50 KHz " głowica z aperturą o średnicy co najmniej 9 mm wykonaną ze szkła kwarcowego " pokrycie antyodbiciowe elementów optycznych dostosowane do światła laserowego o długości fali 635 +/- 7 nm " próg zniszczenia elementów optycznych wynoszący co najmniej 10 mW " konstrukcja urządzenia przystosowana do pracy w polu magnetycznym o indukcji do 1 T " stabilność pracy urządzenia w zakresie temperatur 15-30°C " elektronika zasilająco-kontrolna dedykowana do ww. modulatora, wyposażona w port komunikacyjny umożliwiający odczyt i kontrolę podstawowych parametrów urządzenia z wykorzystaniem dowolnego komputera typu PC (1 szt.) " zapewnienie kompatybilności urządzenia z dostępnym w Centrum NanoBioMedycznym Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wzmacniaczem lock-in Signal Recovery 7280 " dokumentacja techniczna zawierająca kompletną instrukcję obsługi urządzenia " realizacja zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy " gwarancja min. 12 miesięcy WAŻNE: Zamawiający zobowiązuje się podpisać wymagane w przypadku tego typu urządzeń "Oświadczenie użytkownika końcowego" nakładające ograniczenia co do sposobu wykorzystania urządzenia oraz jego odsprzedaży. Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywane w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowane na konferencjach lub imprezach targowych. Muszą również spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Podana cena musi być w walucie PLN i EURO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa kriostatu przepływowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kriostat przepływowy przystosowany do montażu na ultra-wysokopróżniowej (UHV) komorze badawczej poprzez flanszę typu CF (ang. ConFlat) oraz pracy w polu magnetycznym o indukcji do 1 T - 1 szt. " korpus kriostatu wykonany z niemagnetycznej stali nierdzewnej, montowany na komorze UHV poprzez flanszę DN35CF/DN40CF, z wymiennikiem ciepła po stronie próżniowej " długość kriostatu po stronie UHV wynosząca 300 mm mierząc od wewnętrznej strony flanszy montażowej do końca wymiennika ciepła " wymiennik ciepła wykonany w całości z materiałów niemagnetycznych (np. miedź, złoto, srebro) " końcówka wymiennika ciepła o średnicy nie mniejszej niż ?25 mm i nie większej niż ?35 mm, posiadająca cztery nagwintowane otwory M2.5×5 z wkładką typu HELICOIL® (rozstaw otworów zależny od wielkości końcówki wymiennika - do uzgodnienia z Zamawiającym) " zastosowanie po stronie próżniowej wyłącznie materiałów o niskim ciśnieniu par (< 1×10-9 mbar) oraz ich spasowanie zapewniające szczelność na poziomie 5×10-10 mbar mierzoną przy użyciu gazowego helu " możliwość wygrzewania kriostatu w temperaturach do 200°C " możliwość pracy z ciekłym azotem i ciekłym helem " możliwość uzyskania temperatury 80 K w przypadku chłodzenia ciekłym azotem i 40 K w przypadku chłodzenia ciekłym helem " czas chłodzenia od temperatury pokojowej do temperatury 80 K (przy zastosowaniu ciekłego azotu) wynoszący maksymalnie 10 min " 10-pinowy przepust elektryczny UHV zamontowany na korpusie kriostatu poprzez flanszę DN16CF " sensor temperatury PT100 zamocowany w obrębie wymiennika ciepła i podłączony do ww. przepustu elektrycznego przewodami termicznie zakotwiczonymi do kriostatu " grzałka 100 W zamontowana w obrębie wymiennika ciepła i podłączona do ww. przepustu elektrycznego przewodami termicznie zakotwiczonymi do kriostatu, umożliwiająca podgrzanie końcówki wymiennika ciepła do temperatury min. 500 K bez ryzyka uszkodzenia elementów kriostatu " dodatkowy sensor temperatury działający w zakresie temperatur od 40 do 500 K, umiejscowiony w okolicy nagwintowanej końcówki wymiennika ciepła i podłączony do ww. przepustu elektrycznego przewodami termicznie zakotwiczonymi do kriostatu " dodatkowy 10-pinowy przepust elektryczny UHV zamontowany na korpusie kriostatu poprzez flanszę DN16CF, z przewodami elektrycznymi termicznie zakotwiczonymi do kriostatu i wyprowadzonymi w okolicę gwintowanej końcówki wymiennika ciepła " wlot cieczy chłodzącej z przyłączem ?12 mm umożliwiającym podłączenie linii transferowej azotu/helu " wylot oparów cieczy chłodzącej zakończony przyłączem DN16KF umożliwiającym podłączenie pompy próżniowej wymuszającej zwiększony przepływ cieczy " dwufazowa końcówka linii transferowej umożliwiająca pracę ze schłodzonym gazem zamiast cieczy chłodzącej w celu zmniejszenia drgań w układzie " dokumentacja techniczna " realizacja zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy " gwarancja min. 12 miesięcy Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywane w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowane na konferencjach lub imprezach targowych. Muszą również spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Podana cena musi być w walucie PLN i EURP
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dostawa materiałów do konstrukcji ultra-wysokopróżniowej komory pomiarowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Materiały do konstrukcji ultra-wysokopróżniowej (ang. ultra-high vacuum; UHV) komory pomiarowej mogącej pracować w polach magnetycznych o indukcji do 1 T, w tym korpus ze stali niemagnetycznej z otworami do montażu kołnierzy stalowych, kołnierze z flanszami typu CF (ang. ConFlat), przesuw liniowy z pozycjonerem (ang. port aligner), okna kwarcowe, zaślepki, śruby, podkładki i nakrętki, a także usługa spawania korpusu z kołnierzami, piaskowania, czyszczenia i testowania szczelności próżniowej elementów. " korpus komory wykonany ze stali 316L/316LN wg. załączonego rysunku technicznego (rysunek UHV-MOKE_IV.1) (1 szt.) " kołnierze z flanszami DN16CF (12 szt.), DN35CF/DN40CF (5 szt.) oraz DN63CF (1 szt.) wykonane ze stali 316L/316LN wg. załączonego rysunku (rysunek UHV-MOKE_IV.2) " usługa spawania korpusu z kołnierzami wg. załączonego rysunku (rysunek UHV-MOKE_IV.3), piaskowania, czyszczenia i testowania szczelności układu (zastosowanie po stronie próżniowej wyłącznie materiałów o niskim ciśnieniu par (< 1×10-9 mbar) oraz ich spasowanie zapewniające szczelność na poziomie 5×10-10 mbar mierzoną przy użyciu gazowego helu) " przesuw liniowy DN35CF/DN40CF, umożliwiający zmianę długości w zakresie 25 mm, wraz z 3-punktowym pozycjonerem (ang. port aligner), wykonany ze stali nierdzewnej, dający możliwość umieszczenia nakrętek śrub mocujących od strony mieszka (1 szt.) " okno na flanszę DN63CF w oprawie ze stali 316L/316LN (1 szt.) " okna na flansze DN16CF, o transmisyjności optycznej nie mniejszej niż 90% w zakresie długości fali od 600 do 700 nm, ze szkła nieoddziaływującego z polem magnetycznym o indukcji 1 T (nie wykazujące tzw. efektu Faraday'a), w oprawie ze stali 316L/316LN, wraz ze szczegółową specyfikacją szkła (skład chemiczny, właściwości optyczne) (8 szt.) " zaślepki na flansze DN16CF (4 szt.) oraz DN35CF/DN40CF (2 sztuki), wykonane ze stali 316L/316LN " kołnierz o długości 70 mm, zakończony flanszami DN35/40CF, wykonany ze stali 316L/316LN (1 szt.) " uszczelki miedziane do flanszy DN16CF (13 szt.), DN35CF/DN40CF z powiększonym otworem wewnętrznym (ang. large bore) (7 szt.) oraz DN63CF (1 szt.) " śruby stalowe M4×15 (72 szt.) oraz M6×20 (36 szt.), szpilki M8×45 (8 sztuk), podkładki M4 (72 szt.), M6 (36 szt.) i M8 (8 szt.), a także nakrętki M8 (8 szt.) " siatka stalowa umożliwiająca zakrycie otworu DN63CF od wewnętrznej strony komory (1 szt.) " realizacja zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy " gwarancja min. 12 miesięcy (dotyczy przesuwu liniowego oraz szczelności wszystkich elementów poza uszczelkami miedzianymi, śrubami, podkładkami i nakrętkami) WAŻNE: Łączna długość przesuwu liniowego z pozycjonerem (w pozycji rozciągniętej) oraz kołnierza 70 mm musi wynosić maksymalnie 220 mm (rysunek UHV-MOKE_IV.4). Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywane w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowane na konferencjach lub imprezach targowych. Muszą również spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Podana cena musi być w walucie PLN i EURO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: dostawa cewki elektromagnetycznej z układem chłodzenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewka elektromagnetyczna z układem chłodzenia, obwodem magnetycznym i przepustami powietrze-ultra-wysoka próżnia (ang. ultra-high vacuum; UHV) - 1 szt. " wieloczęściowy obwód magnetyczny (magnetowód) wykonany z żelaza ARMCO® (Fe o czystości > 99.999%) wg. załączonego rysunku technicznego (rysunek UHV-MOKE_V.1), uwzględniający dwa przepusty typu DN35CF/DN40CF zapewniające przejście wyindukowanego pola magnetycznego przez granicą powietrze-ultra-wysoka próżnia z zachowaniem szczelności próżniowej układu na poziomie 5×10-10 mbar (mierzonej przy użyciu gazowego helu) oraz pozwalający na skupienie pola magnetycznego w przerwie d = 10 mm pomiędzy elementami magnetowodu znajdującymi się po stronie próżniowej; zapewnienie spasowania elementów gwarantującego swobodny przepływ strumienia magnetycznego w obrębie magnetowodu " cewka elektromagnetyczna z układem rurek umożliwiających chłodzenie cewki wodą, dopasowana kształtem do ww. obwodu magnetycznego i zdolna do wytworzenia pola magnetycznego o indukcji 1 T w przerwie d = 10 mm w obwodzie magnetycznym przy natężeniu prądu elektrycznego nie większym niż 10 A i napięciu nie większym niż 60 V (tj. przy użyciu dostępnego w Centrum NanoBioMedycznym Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zasilacza TDK-Lambda GEN60 12.5 A, 60 V). " zapewnienie jednorodności pola magnetycznego w obszarze przerwy w obwodzie magnetycznym, tj. obszarze 10×10×10 mm3 " realizacja zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy " gwarancja min. 12 miesięcy Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywane w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowane na konferencjach lub imprezach targowych. Muszą również spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Podana cena musi być w walucie PLN i EURO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę drukarki HP Ink Tank Wireless 415 - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę drukarki HP Ink Tank Wireless 415. Drukuje rozmazany tekst oraz skany także są rozmazane.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI