Dostawa drobnej aparatury w ramach projektu „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnej aparatury w ramach projektu „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” w ramach konkursu TEAM- NET ze środków EFRR (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-28
  • ZamawiającyPolitechnika Białostocka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobnej aparatury w ramach projektu „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” w ramach konkursu TEAM- NET ze środków EFRR (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnej aparatury w ramach projektu „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” w ramach konkursu TEAM- NET ze środków EFRR (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50216e27-16c1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018330/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Aparatura kontrolna i badawcza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” w ramach konkursu TEAM- NET ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR) Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo - badawczego, Działanie 4:4: Zwiększenie potencjału kadrowego sektora B+R, POIR. 04.04.00-00-1792/18-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne
zasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do
Systemu na subdomenie Politechniki Białostockiej pod adresem internetowymPlatforma Zakupowa
Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/ lub Platforma
ZakupowaMarketplanethttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp
dopostępowania” zostanie przekierowany do strony Platforma Zakupowa
Marketplanethttps://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania
lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;3) rejestracja Wykonawcy trwa
maksymalnie do 2 dniroboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego narejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca
wraz z potwierdzeniemzłożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założeniakonta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu;4) pozałożeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w
postępowaniu oraz sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;5) Ofertę wraz z
wymaganymi załącznikami składasię w postaci elektronicznej,opatrzonych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym(e-dowodem) przez osoby umocowane,
pod rygorem nieważnościna Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce „Oferty”.6) korzystanie z
Platformy jest bezpłatne.4.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na PlatformieZakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac
Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0;d) włączona obsługaJavaScript;e)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący
pliki w formacie .pdf.5.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o
wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff,
geotiff, png, svg, wav,mp3, avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml,rng, xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, PAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będąupoważnieni
pracownicy Zamawiającego (Politechniki Białostockiej) oraz spółka Otwarty RynekElektroniczny
S.A.siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do RejestruPrzedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441,
REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na
którejZamawiający(Politechnika Białostocka) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,działającąpod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/.2.
Klauzulainformacyjnaz art. 13 RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK-DZP.262.99.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnej aparatury w ramach projektu „Zaawansowane biokompozyty dla gospodarki jutra BIOG-NET” w ramach konkursu TEAM- NET ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR) Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo - badawczego, Działanie 4:4: Zwiększenie potencjału kadrowego sektora B+R, POIR. 04.04.00-00-1792/18-00 wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówienia kol. 2) do SWZ i obejmuje:
1) dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2) instalację i uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej),
3) udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt,
4) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej),
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wypełnioną specyfikację techniczną – opis oferowanego sprzętu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja
techniczna –Opis oferowanego sprzętu kol. 3- Zał. Nr 2 do SWZ). Należy określić wszystkie
parametry oferowanego sprzętu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiającego.
Z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wypełnioną specyfikację techniczną – opis oferowanego sprzętu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja
techniczna –Opis oferowanego sprzętu kol. 3- Zał. Nr 2 do SWZ). Należy określić wszystkie
parametry oferowanego sprzętu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiającego.
Z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SWZ).2.Pełnomocnictwo –
wprzypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została
złożonaprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.
58 ustawyPzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy określone w paragrafie 13 Projektu umowy tj. "Warunki zmiany umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam róż prawo skręconych na nagrobek- Legionowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam róż prawo skręconych, kolor srebrny chrom szczotkowany, pasujący mi do liter na nagrobku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI