Dostawa aparatury naukowo-badawczej do projektu „Wzrost konkurencyjności na rynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury naukowo-badawczej do projektu „Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, technologicznej i marketingowej związanej z produkcją pomidorów ogrodniczych w Dziecinowie” realizowanego w ramach „Współpraca” w programie rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-06
  • Numer ogłoszenia510048-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510048-N-2020 z dnia 2020-02-06 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP: Dostawa aparatury naukowo-badawczej do projektu „Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, technologicznej i marketingowej związanej z produkcją pomidorów ogrodniczych w Dziecinowie” realizowanego w ramach „Współpraca” w programie rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, technologicznej i marketingowej związanej z produkcją pomidorów ogrodniczych w Dziecinowie” realizowanego w ramach „Współpraca” w programie rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rolny
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, krajowy numer identyfikacyjny 17845000000000, ul. ul. Nowoursynowska  166 , 02-787  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 931 390, e-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl, faks 225 931 391.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Szkoła Wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=388

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=388

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
złożenie bezpośrednio u Zamawiajacego , przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego albo kurierem na adres poniżej :
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Katedra Roślin Warzywnych i Leczniczych ul. Nowoursynowska 159,02-776 Warszawa, bud.35 pok.19/21

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej do projektu „Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, technologicznej i marketingowej związanej z produkcją pomidorów ogrodniczych w Dziecinowie” realizowanego w ramach „Współpraca” w programie rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer referencyjny: SZP.250.92.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nd.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz1843), zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Prawo zamówień publicznych” lub „ustawą Pzp” Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia stanowi dostawa aparatury naukowo-badawczej do projektu Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, technologicznej i marketingowej związanej z produkcją pomidorów ogrodniczych w Dziecinowie” realizowanego w ramach „Współpraca” w programie rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) Dostawa dozownika/mieszalnika z komputerem z jednym kanałem dozowania nawozów i modułem EC wraz z wyposażeniem, montaż. Urządzenie przygotowania wody technologicznej na potrzeby uprawowe wraz z wyposażeniem, montaż i przeszkolenie CPV: 38500000-0 Część II (Zadanie III.A.-4) Dostawa kamery termowizyjnej z kolorowym, wysokiej rozdzielczości, od 3” do 4" wyświetlaczem z ekranem dotykowym do kontroli i analizy, czujnik podczerwieni 160 x 120 pikseli z możliwością regulacji obiektywu (opcja), pozwalający na zróżnicowaną i dokładną analizę obrazu CPV: 38900000-4, Część III (Zadanie III.A.-5) Dostawa przenośnego miernika/rejestratora widma światła oraz poziomu PAR w zakresie od 400 do 700 nm cpv: 38500000-0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) CPV: 38500000-0 Krótki opis części zamówienia: Mieszalniki/Dozowniki z komputerem z jednym kanałem dozowania nawozów i modułem EC wraz z wyposażeniem (pompa napełniająca z układem sterowania, 3 dodatkowe moduły i kanały dozowania nawozów o wydajności od 60 do 100 l/h, EC monitoring, pH monitoring, przepływomierz F15 z adapterem, moduł SSW 8-miu zaworów magnetycznych, kompaktowa stacja Meteo-GO 3, czujniki MTV-GO 3, 3 moduły SSW-doświetlanie, 3 szt. czujnik stężenia CO2 typu MCO2 seria II, 0-2000ppm, 3 moduły SSW-kontrola poziomu CO2. Urządzenie do przygotowywania wody technologicznej na potrzeby uprawowe wraz z wyposażeniem : zbiornik od 3,5 do 5 tys. L, czujniki poziomów wody, zmiękczacz, filtr wstępny, układ zmiękczania Twin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 część I. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Katedra Roślin Warzywnych i Leczniczych, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa, montaż urządzeń i przeszkolenie pracowników obsługujących aparaturę. Część II (Zadanie III.A.-4) CPV: 389000000-4 Krótki opis części zamówienia: Kamera termowizyjna z kolorowym, wysokiej rozdzielczości, od 3” do 4” wyświetlaczem, ekranem dotykowym do kontroli i analizy, czujnik podczerwieni 160x120 pikseli z możliwością regulacji obiektywu(opcja) pozwalający na zróżnicowaną i dokładną analizę obrazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 część II. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Katedra Roślin Warzywnych i Leczniczych, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: Część III (Zadanie III.A.-5) CPV: 38500000-0 Krótki opis części zamówienia: Przenośny miernik/rejestrator widma światła oraz poziomu PAR w zakresie od 400 do 700nm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 część III. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Roślin Warzywnych i Leczniczych, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa

II.5) Główny kod CPV: 38500000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38900000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
42
14
14

II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla: Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) – w terminie 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy Część II (Zadanie III.A.-4) i Część III (Zadanie III.A.-5) – w terminie 14 dni licząc od podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla: Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) – w terminie 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy Część II (Zadanie III.A.-4) i Część III (Zadanie III.A.-5) – w terminie 14 dni licząc od podpisania umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla: Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) – w terminie 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy Część II (Zadanie III.A.-4) i Część III (Zadanie III.A.-5) – w terminie 14 dni licząc od podpisania umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w §14 ust.5 wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-14, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa dozownika/mieszalnika z komputerem z jednym kanałem dozowania nawozów i modułem EC wraz z wyposażeniem, montaż. Urządzenie przygotowania wody technologicznej na potrzeby uprawowe wraz z wyposażeniem, montaż i przeszkolenie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) Dostawa dozownika/mieszalnika z komputerem z jednym kanałem dozowania nawozów i modułem EC wraz z wyposażeniem, montaż. Urządzenie przygotowania wody technologicznej na potrzeby uprawowe wraz z wyposażeniem, montaż i przeszkolenie CPV: 38500000-0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla: Część I (Zadanie III.A.-2, III.A.-3) – w terminie 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa kamery termowizyjnej z kolorowym, wysokiej rozdzielczości, od 3” do 4" wyświetlaczem z ekranem dotykowym do kontroli i analizy, czujnik podczerwieni 160 x 120 pikseli z możliwością regulacji obiektywu (opcja), pozwalający na zróżnicowaną i dokładną analizę obrazu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II (Zadanie III.A.-4) Dostawa kamery termowizyjnej z kolorowym, wysokiej rozdzielczości, od 3” do 4" wyświetlaczem z ekranem dotykowym do kontroli i analizy, czujnik podczerwieni 160 x 120 pikseli z możliwością regulacji obiektywu (opcja), pozwalający na zróżnicowaną i dokładną analizę obrazu CPV: 38900000-4,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część II (Zadanie III.A.-4) i Część III (Zadanie III.A.-5) – w terminie 14 dni licząc od podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa przenośnego miernika/rejestratora widma światła oraz poziomu PAR w zakresie od 400 do 700 nm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III (Zadanie III.A.-5) Dostawa przenośnego miernika/rejestratora widma światła oraz poziomu PAR w zakresie od 400 do 700 nm cpv: 38500000-0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część II (Zadanie III.A.-4) i Część III (Zadanie III.A.-5) – w terminie 14 dni licząc od podpisania umow






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę drukarki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę drukarki. Posiadam drukarkę HP jet 200 przenośna. Od jakiegoś czasu mam problem z drukowaniem, nawet po wymianie tuszy urządzenie nie chce drukować.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI