Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego POWER w obszarze oświaty

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego POWER w obszarze oświaty
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-23
  • ZamawiającyMinisterstwo Edukacji i Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-26
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego POWER w obszarze oświaty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego POWER w obszarze oświaty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142969c0-03f2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016520/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

(projekt nr POWR.06.01.00-00-0201/20 pt. Pomoc techniczna PO WER dla Instytucji Pośredniczącej MEN na lata 2021-2022)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowieniamnisw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowieniamnisw. ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany w związku z art. 13 i
art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dołączony został do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.2630.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty Odsetek szkół i placówek dla młodzieży i dorosłych, w których funkcjonuje doradztwo edukacyjno-zawodowe zgodnie z wypracowanymi wzorcami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem 13 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka ewaluacji

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe pytania badawcze

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poprawność merytoryczna

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja badania

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał merytoryczny

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej w celu potwierdzenia spełnienia warunku:
A. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: minimum jednym zespołem, który musi składać się: z co najmniej czterech osób w tym:
a) co najmniej 1 osoby pełniącej funkcję kierownika badania, która w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika/koordynatora zespołu badawczego w ramach dwóch badań ewaluacyjnych, z czego przynajmniej jednego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto,
b) czterema osobami, które będą pełnić funkcje członków zespołu badawczego z których każda z osób spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań, a łącznie spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania:
- w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert opracowała lub brała udział w opracowaniu metod i technik przeprowadzenia dwóch badań ewaluacyjnych (tj. była autorem lub współautorem raportu metodologicznego), z czego przynajmniej jedno było o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,
- w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert brała udział (jako autor lub współautor raportu końcowego) w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych dotyczących realizacji polityki spójności, z czego co najmniej jedno o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dotyczyło obszaru oświaty lub edukacji,
- w okresie sześciu lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały ilościowe metody i techniki badań społecznych; w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przystosowanie kwestionariuszy ankiet do techniki CAWI, monitorowanie zwrotu ankiet na próbie nie mniejszej niż 500 respondentów (dla każdego badania),
- w okresie sześciu lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały jakościowe metody i techniki badań społecznych; w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przeprowadzenie łącznie nie mniej niż 30 indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI), przeprowadzenie analizy jakościowej.
UWAGA
Osoba będąca kierownikiem badania może jednocześnie być członkiem zespołu badawczego.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek określony w ust. 2 pkt 4 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców;
2) na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
3) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również uczestniczy).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą uczestniczyć w realizacji usługi, do realizacji której te zdolności są wymagane.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 pkt 4.
9. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
10. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (z zastrzeżeniem art. 128 ustawy).
11. Ocena, o której mowa powyżej, będzie dokonywana, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza,:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy, należy przedłożyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia tego dokumentu wraz z ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie oraz zrealizuje usługi, do których realizacji zdolności określone w rozdziale 5 ust. 2 pkt 4 są wymagane. Ze względu na konieczność porównania listy zaoferowanych osób dodatkowych skierowanych do prac zespołu weryfikującego w ramach kryterium oceny ofert „potencjał zespołu weryfikującego” oraz listy osób skierowanych do zespołu weryfikującego wymienionych w wykazie osób w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia tego dokumentu wraz z ofertą

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 454 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (w tym jako członkowie zespołu badawczego), także na żądanie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania przez te osoby przedmiotu zamówienia – pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę nowych osób, które będą posiadać doświadczenie i kwalifikacje określone w wykazie osób, wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla zastępowanej osoby;
2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na których zasoby Wykonawca się powoływał, wprowadzenie podwykonawcy i powierzenia mu określonego zakresu prac niewskazanego jako planowany do powierzenia podwykonawcom oraz wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy – pod warunkiem, że proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;
3) zmiana terminu realizacji umowy z powodu:
a) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, gwałtowne, niemożliwe do przewidzenia i nieuchronne, mające istotny wpływ lub uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o okres jej działania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w terminie zawarcia umowy, pomimo zachowania przez Strony należytej staranności – o okres ich trwania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wszystkich informacji, danych lub niezbędnych uzgodnień do wykonania umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – o okres ich uzyskiwania, d) działań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron – o okres trwania tych działań, e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – o okres trwania tych okoliczności, f) konieczności wykonania dodatkowych niezbędnych badań i ekspertyz – o okres niezbędny do ich wykonania;
4) zmiana obowiązujących przepisów prawa – w zakresie dostosowującym odpowiednio umowę do zmienionych przepisów, w tym nowych wymagań w zakresie sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;
5) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych – w zakresie sprostowania omyłek, zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych;
6) zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z powodu: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego (...), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (...) c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (...), d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – na wniosek Wykonawcy z zał. dowodów potwierdzających, ze zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia; Wszystkie zapisy dotyczące zmiany umowy określone zostały w § 12 PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresemhttps://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego aparatu cyfrowego i obiektywu - Łomianki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowego zestawu składającego się z aparatu cyfrowego oraz obiektywu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.