Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje, zorganizowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje, zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania mikołajkowego oraz przygotowanie i przekazanie paczek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00390172
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje, zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania mikołajkowego oraz przygotowanie i przekazanie paczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje, zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania mikołajkowego oraz przygotowanie i przekazanie paczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bacbf2a-4ac3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020333/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zorganizowanie warsztatów i przygotowanie paczek

1.3.17 Przeprowadzenie spotkania mikołajkowego i przygotowanie paczek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

dot. CZĘŚCI I: projekt pn. Zawsze Rodzina

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ / https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Miejski
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (mopskrakow)
3) poczty elektronicznej do@mops.krakow.pl
- z zastrzeżeniem regulacji opisanych w pkt 2 – 9 niniejszego rozdziału.
2. Przed terminem otwarcia ofert zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji między Zamawiającym a
Wykonawcami. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego do komunikacji z wykonawcami:
do@mops.krakow.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na
żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od
Wykonawcy, Zamawiający uzna, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, dla którego
Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z
treścią pisma, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
3. Sposób składania oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą: wyłącznie elektronicznie za pomocą
stosownego formularza dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ / https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia z
zachowaniem wymogów opisanych art. 63 ust. 2 Pzp. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w
„Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem
elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami po terminie otwarcia ofert. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty i
oświadczenia składane wraz z ofertą), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie wyłącznie
za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do
komunikacji). Wykonawca odpowiada za bieżące odbieranie wiadomości ze swojej skrzynki epuap. Jako skrzynkę epuap
Wykonawcy Zamawiający traktuje adres skrzynki, z której została przesłana oferta. W przypadku, w którym Wykonawca chce, aby
droga komunikacji odbywała się poprzez inny adres skrzynki epuap, winien to wskazać w odpowiedniej rubryce formularza
ofertowego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór
korespondencji.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 04.05.2016 r.), zwanym dalej
"RODO", szczegóły w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.34.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje osób pełniących funkcję rodzin zastępczych zawodowych, przy czym pod tym pojęciem rozumie się także osoby pełniące funkcję prowadzącego rodzinny dom dziecka, oraz stworzenie rodzinom zastępczym warunków do wymiany doświadczeń zawodowych,
b) przygotowanie i przekazanie paczek świątecznych dzieciom umieszczonym w rodzinach zastępczych zawodowych oraz dzieciom własnym rodzin zastępczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena = 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania mikołajkowego dla dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych spokrewnionych i niezawodowych, oraz dla dzieci własnych rodzin zastępczych,
b) przygotowanie i przekazanie paczek świątecznych dzieciom umieszczonym w rodzinach zastępczych spokrewnionych i niezawodowych oraz dzieciom własnym rodzin zastępczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 92300000-4 - Usługi rozrywkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena = 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w Rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Wymagania Zamawiającego wobec lokalu – w zakresie:
1) CZĘŚCI I: hotel / ośrodek konferencyjny / szkoleniowy znajdujący się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Kraków, przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami oraz dzieci i dysponujący:
a) salą o metrażu minimum 200 m² z dostępem do światła dziennego, wyposażoną w sprzęt multimedialny, oznaczoną przy wejściu plakatami lub naklejkami wielkości minimum A4 informującymi o finansowaniu ze środków UE i RPO WM, oznaczenie będzie zawierać odpowiednie logotypy uzgodnione z Zamawiającym,
b) wyposażeniem sali w meble restauracyjne, nakrycia stołu oraz świąteczną dekoracją stołów adekwatną do liczby uczestników warsztatów, krzesłami do karmienia dzieci w liczbie adekwatnej do liczby dzieci poniżej 2 r.ż.,
c) obsługą kelnerską - minimum 3 osoby do obsługi uczestników warsztatów,
d) bezpłatnym parkingiem dla uczestników warsztatów,
e) klimatyzacją lub innymi urządzeniami zapewniającymi wymianę powietrza i utrzymanie temperatury nie mniejszej niż 20°C a nie większej niż 24°C,
f) możliwością zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom na terenie obiektu m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie schodów itp.,
g) kącikiem zabaw dla dzieci wyposażonym w zabawki, gry, malowanki i atrakcje odpowiednie do wieku dzieci,
2) CZĘŚCI II: sala widowiskowa znajdująca się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Kraków, przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami oraz dzieci, położona w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej i dysponująca:
a) miejscami siedzącymi dla przynajmniej 400 osób z uwzględnieniem nakazów i zakazów wynikających z przeciwdziałania COVID-19,
b) wyposażeniem w sprzęt nagłośnieniowy oraz odpowiednie oświetlenie sceniczne,
c) obsługą animatorów - minimum 3 osoby prowadzące spotkanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub
ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w ustawie z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w ustawie z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, w związku z:
a) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
b) zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indy¬widualnych,
c) wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn wpływającymi na realizację przedmiotu umowy,
d) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie przewidziały pomimo zachowania należytej staranności,
e) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji umowy,
f) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację przedmiotu umowy,
– pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji umowy może ulec zmianie - zmiana terminu odbywa się na wniosek Wykonawcy, w którym to wniosku Wykonawca przedkłada nowy termin,
2) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w tym w szczególności wynikających z zapisów planu rzeczowo - finansowego Zamawiającego,
3) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana umowy, jej uzupełnienie, rozwiązanie, odstąpienie lub wypowiedzenie wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W zakresie CZĘŚCI I zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektu pn. "Zawsze Rodzina".
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu próbnego nurkowania- Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu próbnego nurkowania dla 12 letniego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI