Wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoProszowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-02-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia512106-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512106-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach: wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
finansowanego z realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: Nr RPMP.09.02.01-12-0370/17.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Kancelaria Zamówień Publicznych Justyna Starek
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach, krajowy numer identyfikacyjny 35715270400000, ul. ul. 3 Maja  72 , 32-100  Proszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 386 22 12, e-mail mgops@proszowice.pl, faks 12 386 22 12.
Adres strony internetowej (URL): www.MGOPS.proszowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.MGOPS.proszowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna - poczta polska
Adres:
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PROSZOWICACH ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć
Numer referencyjny: MGOPS.1.2020/AŚ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć. Zadanie 1 - 5 grup Wychowawca świetlicy przez 4 godz dziennie - Łącznie 1795 godzin opieki Zadanie 2 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć języka angielskiego - 150 godzin Zadanie 3 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć muzycznych - 100 godzin Zadanie 4 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć ekspresji twórczej - 220 godzin Zadanie 5 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć matematycznych - 100 godzin Zadanie 6 - Wynagrodzenie opiekunów zajęć samorządność - 100 godzin Zadanie 7 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć komputerowych- 120 godzin Zadanie 8 - Wynagrodzenie nauczycieli zajęć sportowych - 220 godzin Zadanie 9 - Wynagrodzenie prowadzącego terapię pedagogiczną - 258 godzin Zadanie 10 - Wynagrodzenie logopedy - 282 godzin Zadanie 11 - Wynagrodzenie pedagoga - 225 godzin Zadanie 12 - Wynagrodzenie terapeuty uzależnień - 100 godzin Zadanie 13 - Wynagrodzenie dietetyka -terapeuty profilaktyki zdrowotnej - 55 godzin - Łącznie 1930 godzin zajęć

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów dla zajęć lekcyjnych oraz Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje potencjałem kadrowym w postaci jednego wykładowcy/trenera posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe oraz minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów dot. tematyki zgodnej z daną częścią zamówienia, na realizację której składana jest oferta;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty), a także wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wykładowcy/trenera) z określeniem wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z projektem
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – oferta dotycząca opieki świetlicowej. Celem zadania jest zorganizowanie dzieciom czasu wolnego po lekcjach w sposób zapewniający możliwość nauki, zabawy i wypoczynku. W ramach opieki świetlicowej dzieci będą odrabiać lekcje z pomocą wychowawcy świetlicy (rozwijanie kompetencji kluczowej: umiejętność uczenia się). Zatrudnione zostaną osoby o kwalifikacjach właściwych do prowadzenia zajęć w PWD: 1 wychowawca na grupę w wymiarze do 4 godzin dziennie w każdym z oddziałów (będzie on dod
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – oferta dotycząca opieki świetlicowej. Celem zadania jest zorganizowanie dzieciom czasu wolnego po lekcjach w sposób zapewniający możliwość nauki, zabawy i wypoczynku. W ramach opieki świetlicowej dzieci będą odrabiać lekcje z pomocą wychowawcy świetlicy (rozwijanie kompetencji kluczowej: umiejętność uczenia się). Zatrudnione zostaną osoby o kwalifikacjach właściwych do prowadzenia zajęć w PWD: 1 wychowawca na grupę w wymiarze do 4 godzin dziennie w każdym z oddziałów (będzie on dodatkowo spełniał funkcję pomocnika kierownika PWD w danym oddziale) Łącznie 1795 godzin opieki w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – oferta dotycząca zajęć rozwijających-język angielski Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należy rozwijanie kompetencji porozumiewania się w języku obcym. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j.ang, oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną. PWD-P 3gr. X 6os. x1godz/tydz.,PWD-KL 2gr.x 6os .x1godz/tydz.,PWD-KO, 2 gr.x 6os.x1godz/tydz.–razem 7grup x 6os . Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – oferta dotycząca zajęć rozwijających-język angielski Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należy rozwijanie kompetencji porozumiewania się w języku obcym. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j.ang, oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną. PWD-P 3gr. X 6os. x1godz/tydz.,PWD-KL 2gr.x 6os .x1godz/tydz.,PWD-KO, 2 gr.x 6os.x1godz/tydz.–razem 7grup x 6os . Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j. ang. oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną. Łącznie umowa zlecenie 150 godzin 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – oferta dotycząca rozwijanie zajęć muzycznych(świadomość i ekspresja kulturalna). Dzieci na zajęciach będą wyrażać ideę doświadczeń, uczuć i aktywną twórczość za pośrednictwem muzyki i śpiewu. Będą uczyć się pracować w zespole. Przygotują występ na imprezy : PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os.Łącznie umowa zlecenie 100 godzin 3 oddziałach PWD.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – oferta dotycząca rozwijanie zajęć muzycznych(świadomość i ekspresja kulturalna). Dzieci na zajęciach będą wyrażać ideę doświadczeń, uczuć i aktywną twórczość za pośrednictwem muzyki i śpiewu. Będą uczyć się pracować w zespole. Przygotują występ na imprezy : PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os.Łącznie umowa zlecenie 100 godzin 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć ekspresji twórczej mają na celu rozwijanie świadomości i ekspresji kulturalnej. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność wyrażania swoich uczuć poprzez różne sposoby oraz stopniowe rozwijanie i kształcenie tych umiejętności. Zajęcia mają wyzwalać pozytywne emocje. Zajęcia działają uspokajająco i pobudzają do działania(zajęcia plastyczne, techniczne i teatralno-aktorskie): PWD-P 2 gr.x 6os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 2 gr.x6 os.x 1godz/tyd
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 4 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć ekspresji twórczej mają na celu rozwijanie świadomości i ekspresji kulturalnej. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność wyrażania swoich uczuć poprzez różne sposoby oraz stopniowe rozwijanie i kształcenie tych umiejętności. Zajęcia mają wyzwalać pozytywne emocje. Zajęcia działają uspokajająco i pobudzają do działania(zajęcia plastyczne, techniczne i teatralno-aktorskie): PWD-P 2 gr.x 6os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 2 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KL, ,1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) PWD-KO 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze) 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) – razem 8 gr.x6os Łącznie umowa zlecenie 220 godzin w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć matematycznych. Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne. Dzieci na zajęciach będą rozwijać zdolność wykorzystywania: matematycznych sposobów myślenia oraz prezentacji, istniejącego zasobu wiedzy do wyjaśniania świata przyrody i stosowania tej wiedzy, rozumienia zmian powodowanych przez działalność ludzką oraz odpowiedzialności obywatelskiej. Zajęcia oparte na metodzie eksperymentu. PWDPpo2gr.x6os.x1godz/
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć matematycznych. Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne. Dzieci na zajęciach będą rozwijać zdolność wykorzystywania: matematycznych sposobów myślenia oraz prezentacji, istniejącego zasobu wiedzy do wyjaśniania świata przyrody i stosowania tej wiedzy, rozumienia zmian powodowanych przez działalność ludzką oraz odpowiedzialności obywatelskiej. Zajęcia oparte na metodzie eksperymentu. PWDPpo2gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 2gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze), PWD-KL, 1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KO,po1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)–razem8gr.x6os.Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć dotyczących samorządności . Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie). Pracując w grupie młodzież uczyłaby się samorządności, dawałaby możliwość współdecydowania o sprawach ich dotyczących i brania odpowiedzialności za własne decyzje :PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os. Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć dotyczących samorządności . Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie). Pracując w grupie młodzież uczyłaby się samorządności, dawałaby możliwość współdecydowania o sprawach ich dotyczących i brania odpowiedzialności za własne decyzje :PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os. Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część 7 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć komputerowych . Prowadzący Zajęcia komputerowe ma za zadanie rozwijanie informatycznych. .Dzieci będą rozwijać umiejętność wykorzystywania technologii informacyjnej i przygotowywać się do wykorzystania tych umiejętności w społeczeństwie, w przekazywaniu informacji, w pracy, rozrywce i porozumiewaniu się z uwzględnieniem rozumienia zagrożeń wynikających ze stosowania TIK. Nauczą się stosować komputer jako wsparcie krytycznego myślenia, kreatywności i
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć komputerowych . Prowadzący Zajęcia komputerowe ma za zadanie rozwijanie informatycznych. .Dzieci będą rozwijać umiejętność wykorzystywania technologii informacyjnej i przygotowywać się do wykorzystania tych umiejętności w społeczeństwie, w przekazywaniu informacji, w pracy, rozrywce i porozumiewaniu się z uwzględnieniem rozumienia zagrożeń wynikających ze stosowania TIK. Nauczą się stosować komputer jako wsparcie krytycznego myślenia, kreatywności i innowacji. PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os. Łącznie umowa zlecenie 120 godzin w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część 8 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć sportowych. Prowadzący zajęcia poprzez organizowanie zajęć sportowych ma za zadanie integrować i aktywizować uczestników . Dzieci będą aktywnie spędzać czas jednocześnie poprawiając swoje zdrowie i kondycje fizyczną. PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os Łącznie umowa zlecenie 220 godzin w 3 oddziałach PWD Zajęcia w ramach pomocy specjalistyczno-profilaktycznej Celem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć sportowych. Prowadzący zajęcia poprzez organizowanie zajęć sportowych ma za zadanie integrować i aktywizować uczestników . Dzieci będą aktywnie spędzać czas jednocześnie poprawiając swoje zdrowie i kondycje fizyczną. PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os Łącznie umowa zlecenie 220 godzin w 3 oddziałach PWD Zajęcia w ramach pomocy specjalistyczno-profilaktycznej Celem zadania jest zapewnienie specjalistycznej pomocy dzieciom i ich rodzinom poprzez organizację zajęć terapeutycznych, logopedycznych, pedagogicznych oraz z zakresu profilaktyki uzależnień i prozdrowotnej. Zajęcia będą miały charakter grupowy i indywidualny i prowadzone będą w oparciu o indywidualny plan wsparcia dziecka i jego rodziny według diagnozy sporządzanej na bieżąco przez zespół w składzie wychowawca świetlicy, terapeuta, logopeda, pedagog przy stałej współpracy ze szkołą oraz w stałym kontakcie z rodziną dziecka. Specjaliści będą mieli obowiązek informować rodziców/opiekunów o postępach i udzielać im specjalistycznych porad i konsultacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część 9 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej. Zadaniem działania jest stymulowanie i usprawnianie rozwoju zaburzonych funkcji, wyrównywanie braków, eliminowanie niepowodzeń, praca nad poczuciem własnej wartości W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO,) 2 grupy x 3 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 258 godzin w 3 oddziałach PWD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej. Zadaniem działania jest stymulowanie i usprawnianie rozwoju zaburzonych funkcji, wyrównywanie braków, eliminowanie niepowodzeń, praca nad poczuciem własnej wartości W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO,) 2 grupy x 3 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 258 godzin w 3 oddziałach PWD
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część 10 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć logopedii. Prowadzący zajęcia będzie prowadził profilaktyczne ćwiczenia ,diagnozę oraz terapię wad i zaburzeń mowy. Zadaniem prowadzącego będzie stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, usprawnienie techniki czytania i pisania i wdrażanie do twórczej aktywności słownej. W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 282 godzin w 3 oddziałach PWD.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć logopedii. Prowadzący zajęcia będzie prowadził profilaktyczne ćwiczenia ,diagnozę oraz terapię wad i zaburzeń mowy. Zadaniem prowadzącego będzie stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, usprawnienie techniki czytania i pisania i wdrażanie do twórczej aktywności słownej. W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 282 godzin w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część 11 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez pedagoga. . Pedagog będzie miał za zadanie rozpoznawać indywidualne potrzeby dzieci i młodzieży, określać formy i sposoby udzielania pomocy, podejmować działania profilaktyczno-wychowawcze z udziałem rodziców i nauczycieli szkół, planować i koordynować zadania wspólnie z rodzicami i szkołami. Pedagog będzie współpracował z poradnią psychologiczno-pedagogiczną w Proszowicach w sprawach związanych z podopiecznymi i ich rodzinami. W każdym z oddzi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez pedagoga. . Pedagog będzie miał za zadanie rozpoznawać indywidualne potrzeby dzieci i młodzieży, określać formy i sposoby udzielania pomocy, podejmować działania profilaktyczno-wychowawcze z udziałem rodziców i nauczycieli szkół, planować i koordynować zadania wspólnie z rodzicami i szkołami. Pedagog będzie współpracował z poradnią psychologiczno-pedagogiczną w Proszowicach w sprawach związanych z podopiecznymi i ich rodzinami. W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 6 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 225 godzin w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część 12 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez dietetyka. Jego zadaniem jest prowadzenie terapii dietetycznej, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych, szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej oraz wspomaganie leczenia dietetycznego wielu chorób. W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Dodatkowo w każdym z 4 oddziałów PWD raz w miesiącu odbywać się będą grupowe zajęcia profilaktyczne z możliwością indywidu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez dietetyka. Jego zadaniem jest prowadzenie terapii dietetycznej, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych, szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej oraz wspomaganie leczenia dietetycznego wielu chorób. W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os. x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Dodatkowo w każdym z 4 oddziałów PWD raz w miesiącu odbywać się będą grupowe zajęcia profilaktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji: Łącznie umowa zlecenie 55 godzin w 3 oddziałach PWD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część 13 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez profilaktyka uzależnień, Cel: ograniczanie inicjacji używania substancji psychoaktywnych oraz ograniczenie rozwoju intensywności używania, podniesienie wiedzy uczestników na temat szkodliwości używania 2 godz, x 5 miesięcy x3 PWD. tych substancji. Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD. Efekt: korekta deficytów rozwojowych, wyrównanie braków i wyeliminowanie niepowodzeń zdiagnozowanych u 105 podopiecznych a także wzmocnienie poczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez profilaktyka uzależnień, Cel: ograniczanie inicjacji używania substancji psychoaktywnych oraz ograniczenie rozwoju intensywności używania, podniesienie wiedzy uczestników na temat szkodliwości używania 2 godz, x 5 miesięcy x3 PWD. tych substancji. Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD. Efekt: korekta deficytów rozwojowych, wyrównanie braków i wyeliminowanie niepowodzeń zdiagnozowanych u 105 podopiecznych a także wzmocnienie poczucia ich własnej wartości i poprawa świadomości prozdrowotnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Stylizacja paznokci - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Stylizacja paznokci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI