Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według III części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyUNIWERSYTET GDAŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00412579
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według III części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według III części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccb632f-5527-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl (dalej platforma) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformy w zakładce „Regulamin", dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert zamieszczonej na stronie internetowej platformy w zakładce „Instrukcje" dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” (nie dotyczy składania ofert) umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, dokumentów, wniosków oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
6. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące wyjaśnienia treści SWZ, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej wskazanej w pkt 9.
9. Osoba uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami:
Marta Kujawska - Nowik – pracownik Działu Procedur Zakupowych UG, e mail: marta.kujawska-nowik@ug.edu.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne dotyczące danych osobowych:
A/ Klauzula dotycząca danych przetwarzanych w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym oraz w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania, której Stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym,
2) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30, (58) 523 24 59 lub adresem email: iod@ug.edu.pl,
(...)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp,
(...)
B/ Klauzula dotycząca danych przetwarzanych w celu realizacji projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
– opracowana na podstawie wzorca znajdującego się w przewodniku po danych osobowych w projektach PO WER dla Wnioskodawców i Beneficjentów:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, zwanego dalej „RODO”, Uniwersytet Gdański występujący w charakterze Beneficjenta w projekcie „PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) współfinansowanym ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego informuje, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
2) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem mogą Państwo kontaktować się poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl.
3) Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych, na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu Uniwersytetowi Gdańskiemu. Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, który realizuje projekt poprzez e-mail: iod@ug.edu.pl.
4) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na
podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO:
a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. (...)
b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2014 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013 r., str. 470),
c) rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy
wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013
(...)
d) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie
finansowej 2014-2020.
(...)

Pełna treść klauzuli znajduje się w rozdz. XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5750.291.1.135.2022.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część I: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Kurs R – podstawa”:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie posługiwania się językiem R jako narzędziem prowadzenia analiz na polu naukowym.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 20 osób. Wymiar godzinowy: 24 godziny. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6a do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera szkoleniowego (osoby skierowanej do wykonania zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część II: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z pozyskiwania, opracowania, wizualizacji oraz przechowywania i udostępniania danych:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie pozyskiwania, opracowania i prezentacji danych z wykorzystaniem pakietu oprogramowania biurowego, a także chmury. Szkolenie dedykowane dla osób studiujących oraz przygotowujących pracę dyplomową. Uczestnik po zakończonym szkoleniu powinien wykazać się nabyciem umiejętności obsługi narzędzi do prezentacji danych, umiejętności doboru odpowiednich technik i form graficznych do zebranych informacji, umiejętności przedstawienia informacji w formie graficznej w sposób prawidłowo dobrany do problemu, a także umiejętności przygotowania czytelnych i atrakcyjnych graficznie form prezentacji wyników badań oraz pozyskanych danych.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 130 osób. Wymiar godzinowy: 18 godzin. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Wykonawca zobowiązuje się również do opracowania i udostępnienia filmu instruktażowego pozwalającego na samodzielną pracę bez udziału trenera.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6b do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera szkoleniowego (osoby skierowanej do wykonania zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część III: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Tworzenie i publikowanie podcastów w sieci”:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie umiejętności tworzenia podcastów. Uczestnik po zakończonym szkoleniu powinien wykazać się nabyciem umiejętności odpowiedniego wyboru formy podcastowej, potrzebnej do osiągnięcia wyznaczonego celu, umiejętności doboru odpowiedniego narzędzia do tworzenia wybranego podcastu, podstawowych umiejętności produkcji i montażu odpowiedniego materiału dźwiękowego, a także podstawowych umiejętności publikacji w sieci przygotowanego materiału dźwiękowego.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 20 osób. Wymiar godzinowy: 24 godziny. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6c do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera szkoleniowego (osoby skierowanej do wykonania zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

a) Dla części I:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
i. wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w wymiarze minimum 8 godzin każde, przy założeniu, iż 1 godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu posługiwania się językiem R, obejmującego co najmniej 3 z następujących zagadnień:
- importowanie, eksportowanie i przygotowywanie danych do analizy,
- badanie empirycznego rozkładu zmiennych jakościowych i ilościowych,
- przetwarzanie danych zgodnie z filozofią uporządkowanych danych,
- przeprowadzanie analizy wariancyjnej,
- posługiwanie się generatorem liczb pseudolosowych,
- przeprowadzanie i interpretowanie wyników analiz statystycznych,
- definiowanie własnych funkcji statystycznych,
- filtrowanie i sortowanie danych, rekodowanie zmiennych i wyliczanie wartości nowych zmiennych na podstawie istniejących,
- budowanie pętli i warunkowanie wykonania automatyzując prace,
- tworzenie wykresów.

b) Dla części II:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
i. wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w wymiarze minimum 8 godzin każde, przy założeniu, iż 1 godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu pozyskiwania, opracowania, wizualizacji oraz przechowywania i udostępniania danych, obejmującego co najmniej 3 z następujących zagadnień:
- wnioskowanie z danych,
- zaawansowane narzędzia formatowania danych,
- formatowanie warunkowe,
- zastosowanie konspektu w arkuszach,
- tworzenie tabel,
- tworzenie wykresów,
- zaawansowane narzędzia edycji wykresów,
- budowanie formularzy,
- zachowanie i udostępnianie efektów pracy - praca w chmurze.

c) Dla części III:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
i. wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w wymiarze minimum 8 godzin każde, przy założeniu, iż 1 godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu tworzenia i publikowania podcastów w sieci, obejmującego co najmniej 3 z następujących zagadnień:
- metoda wyboru odpowiedniej formy,
- poznanie narzędzi potrzebnych do realizacji formy dźwiękowej – podcastu,
- poznanie wspomagającego oprogramowania,
- poznanie narzędzi internetowych wspomagających publikowanie
- część praktyczna w celu zastosowania nabytej wiedzy.

Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby (jednego trenera szkoleniowego), która będzie spełniała w całości warunki wskazane przez Zamawiającego odpowiednio dla części I – III, w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część postępowania.

2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VII pkt 4 SWZ.

3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1 ppkt 4) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.

4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp – załącznika nr 3 do SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz.U. z 2022 poz. 1233 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 4), Zamawiający żąda od Wykonawcy:
wykazu osób – załącznika nr 4a, 4b lub 4c do SWZ (odpowiednio dla części I, II lub III) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w rozdz. V pkt 1 ppkt 4) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału XI pkt 9 SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
3. Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6 SWZ.
6. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 11 projektu umowy – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 3,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1, poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia w wyniku zaistnienia siły wyższej,
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1, poprzez jego wydłużenie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności organizacyjnych, np. w przypadku braku możliwości zebrania minimum 75% wymaganej liczby uczestników szkolenia – zgodnie z § 5 ust. 3,
5) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1, poprzez jego wydłużenie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności organizacyjnych, np. z powodu choroby trenera szkoleniowego co będzie udokumentowane oświadczeniem Wykonawcy,
6) zmiana osoby wskazanej w § 7 ust. 1, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na inną osobę pod warunkiem, że zaproponowana osoba będzie posiadała wymagane wykształcenie i doświadczenie do świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszej umowy zgodne z wymaganiami opisanymi w rozdz. V SWZ i nie niższe niż wskazane w ofercie Wykonawcy,
7) innych zmian przewidzianych w Pzp oraz w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.).
2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Wniosek o wprowadzenie tych zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym – załączniku nr 2 do SWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomera- Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI