Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyUNIWERSYTET GDAŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58efb10-21dd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123420/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi szkoleniowe - 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozrój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl (dalej platforma)
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformy w zakładce „Regulamin" dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert zamieszczonej na stronie internetowej platformy w zakładce „Instrukcje" dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” (nie dotyczy składania ofert) umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017r. .poz. 2247). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące wyjaśnienia treści SWZ, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej wskazanej w pkt 9.
9. Osoba uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami: Marta Kujawska-Nowik – pracownik Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, e-mail: marta.kujawska-nowik@ug.edu.pl, w godzinach 07:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku.
Więcej informacji zawiera rozdział X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym.
2) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30, (58) 523 24 59 lub adresem email: iod@ug.edu.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - po wyborze oferty najkorzystniejszej - w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w ppkt 3) jak również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp wraz z przepisami wykonawczymi.*
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;**
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
* Wyjaśnienie: dotyczy zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Pełna treść klauzuli znajduje się w rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5210.291.1.39.2021.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część I: Laboratorium kariery II – zajęcia warsztatowe dla studentów planujących karierę naukową na uczelni: Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji studentów w zakresie budowania osobistej marki na rynku pracy, pisania publikacji naukowych, pozyskiwania grantów oraz praw autorskich. Liczba uczestników szkolenia: 2 grupy po 14 osób każda (łącznie 28 osób). Wymiar godzinowy: 16 godzin dla każdej z grup. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktów w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część II: Szkolenie audytorów wewnętrznych – system zarządzania w laboratorium medycznym zgodnie z ISO 15189:
Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji studentów w zakresie zapoznania z istotą, celem, rodzajami, planowaniem i metodyką prowadzenia audytów oraz przygotowanie przyszłych Auditorów do samodzielnego przeprowadzania audytów w laboratorium medycznym pod kątem wymagań normy ISO 15189. Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 15 osób. Wymiar godzinowy: 20 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów i pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego według trzech części:
część III: Produktywna praca zespołowa i myślenie projektowe – szkolenie kadry dydaktycznej:
Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie kompetencji kadry dydaktycznej w zakresie nauki skutecznych technik twórczego myślenia, kształtowania otwartej postawy i gotowości do twórczego rozwiązywania problemów, pojęć m.in. design thinking czy team building, nauki dynamiki pracy zespołowej, a także korzyści oraz ograniczeń twórczości zespołowej, rozwijania umiejętności motywowania do kreatywnego myślenia, rozwijania umiejętności stosowania poznanych metod do rozwiązywania problemów oraz oceny rozwiązań w projektach zespołowych. Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 12 osób. Wymiar godzinowy: 16 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do SWZ.
3. Szkolenia powinny być przeprowadzone stacjonarnie, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego (UG), w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach UG.
Zamawiający zapewnia pomieszczenia do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. stoły, krzesła, rzutnik, tablica.
Wykonawca zapewnia przerwy kawowe dla uczestników szkolenia oraz maksymalnie dwóch trenerów.
4. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grup docelowych (studenci oraz kadra dydaktyczna Uniwersytetu Gdańskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do specyfiki funkcjonowania szkoły wyższej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, lista obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat, o którym mowa w § 5 ust. 4 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SWZ, odpowiedzialnego za stały kontakt z Zamawiającym, nadzór nad szkoleniami, ich prawidłową realizacją.
8. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
9. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
11. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów szkoleniowych (osób skierowanych do realizacji zamówienia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z zakresu:
dla części I: zajęcia warsztatowe dla studentów planujących karierę naukową na uczelni; dedykowanych odpowiednio dla studentów, w wymiarze minimum 16 godzin, dla grupy nie mniejszej niż 14 osób;
b) Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, że dysponujelub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym), którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) certyfikat lub dyplom potwierdzający umiejętności szkoleniowe i trenerskie,
c) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu opisanego odpowiednio dla części I-III, dedykowanych odpowiednio dla studentów lub kadry dydaktycznej, w wymiarze minimum 8 godzin każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy założeniu, iż jedna godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby (jednego trenera szkoleniowego), która będzie spełniała w całości warunki wskazane przez Zamawiającego odpowiednio dla części I - III.
2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VII pkt 3 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1 ppkt 4) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 4) SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że Wykonawca zrealizował co najmniej:
dla części I: dwie usługi polegające (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z zakresu zajęć warsztatowych dla studentów planujących karierę naukową na uczelni; dedykowane odpowiednio dla studentów, w wymiarze minimum 16 godzin, dla grupy nie mniejszej niż 14 osób,
dla części II: dwie usługi polegające (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia audytorów wewnętrznych – system zarzadzania w laboratorium medycznym zgodnie z ISO 15189, dedykowane odpowiednio dla studentów, w wymiarze minimum 20 godzin, dla grupy nie mniejszej niż 15 osób,
dla części III: dwie usługi polegające (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z zakresu: produktywna praca zespołowa i myślenie projektowe; dedykowane odpowiednio dla kadry dydaktycznej, w wymiarze minimum 16 godzin, dla grupy nie mniejszej niż 12 osób,
wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane — stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym), posiadającą:
a) wykształcenie wyższe,
b) certyfikat lub dyplom potwierdzający umiejętności szkoleniowe i trenerskie,
c) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu opisanego w częściach I-III (osobno dla każdej z części), dedykowanych odpowiednio dla studentów lub kadry dydaktycznej, w wymiarze minimum 8 godzin każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy założeniu, iż jedna godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut. wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób, informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami w rozdz. XI pkt 9 SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6 SWZ.
6. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10 – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego z zastrzeżeniem postanowień pkt 3,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2, poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10,
4) zmiany formy wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w § 6 ust. 2,
5) zmiana osoby wskazanej w § 7 ust. 1, przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inną osobę pod warunkiem, że zaproponowana osoba będzie posiadała kwalifikacje (wykształcenie, doświadczenie) zgodne z wymaganiami opisanymi w SWZ i ofercie Wykonawcy,
6) innych zmian przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w art. 15r1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842).
2. Zmiana formy wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 4 powoduje pomniejszenie łącznej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1, o koszty organizacji przerwy kawowej, o których mowa w § 6 ust. 3.
3. Zmiany postanowień umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Wniosek o wprowadzenie tych zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez stronę występującą o zmianę postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w Oświadczeniu wstępnym - załącznik nr 2 do SWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomera- Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI