Usługa przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawa licencji edukacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawa licencji edukacyjnych zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” – w podziale na 2 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-13
  • Numer ogłoszenia502115-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502115-N-2020 z dnia 2020-01-13 r.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu: Usługa przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawa licencji edukacyjnych zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” – w podziale na 2 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
2.4 Zamawiający realizuje Projekt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z umową z dnia 17.07.2018 r. o dofinansowanie projektu nr POWR.03.01.00-00-DU36/18 pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 18440000000000, ul. ul. Wojska Polskiego  28 , 60-637  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8487043, , e-mail zampub@up.poznan.pl, , faks 61 8955043.
Adres strony internetowej (URL): www.up.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.up.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.up.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, budynek Collegium Maximum, Dział Zamówień Publicznych, IV piętro, pokój 407.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawa licencji edukacyjnych zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” – w podziale na 2 części
Numer referencyjny: RZ-262-2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawa licencji edukacyjnych zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” – w podziale na 2 części: Część 1 Zadanie 1 – Usługa przeprowadzenia zewnętrznego kursu kompetencyjnego z obsługi programu do bilansowania pasz dla przeżuwaczy. Zadanie 2 – Dostarczenie licencji edukacyjnych do bilansowania pasz dla przeżuwaczy. Część 2 Zadanie 1 - Usługa przeprowadzenia zewnętrznego kursu kompetencyjnego z obsługi programu do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych. Zadanie 2 - Dostarczenie licencji edukacyjnych do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych. 3.1.1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części I: Zadanie 1 Usługa przeprowadzenia zewnętrznego 30-godzinnego kursu kompetencyjnego dla studentów z obsługi programu do bilansowania pasz dla przeżuwaczy, zakończonego egzaminem i wydaniem zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs ma zostać przeprowadzony w trzech edycjach, dla każdej edycji w sposób ciągły (Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursów w dni robocze oraz soboty i niedziele). W ostatnim dniu kursu odbędą się indywidualne konsultacje z prowadzącym, które będą trwały 6h (w ramach 30-godzinnego kursu). I edycja kursu zostanie przeprowadzona nie później niż do końca lutego 2020 r. Terminy kolejnych edycji zostaną zaplanowane z Wykonawcą w kolejnych latach akademickich, jednak nie później niż termin zakończenia projektu tj. 31.10.2022 r. W każdej edycji zostanie przeszkolonych 15 studentów. Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Uniwersytet zapewni salę komputerową niezbędną do przeprowadzenia kursu. Kurs zostanie zakończony egzaminem mającym potwierdzić znajomość obsługi programu oraz umiejętność prawidłowego opracowania dawek żywieniowych dla zwierząt przeżuwających. Potwierdzeniem nabycia nowych kompetencji będzie wydany certyfikat/zaświadczenie podpisany przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. W cenie kursu Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty prowadzącego niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (materiały dydaktyczne, koszty dojazdu, noclegu oraz wyżywienia). Wykonawca do przeprowadzenia kursu wyznaczy osobę posiadającą praktyczne doświadczenie z obsługi dostarczonego programu, wiedzę teoretyczną z zakresu żywienia zwierząt oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia kursu dla pracowników firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt oraz studentów/uczniów szkół o profilu rolniczym. Tematyka kursu: - omówienie funkcjonalności dostarczonego programu do bilansowania dawek pokarmowych dla przeżuwaczy; - szacowanie rzeczywistej wartości pokarmowej pasz na podstawie wyników analiz laboratoryjnych - parametry bilansowania i optymalizacja w programie komputerowym; - bilansowanie i optymalizacja dawek pokarmowych – sposoby obniżania kosztów żywienia zwierząt; - zarządzanie bazami surowców paszowych w programie komputerowym; - tworzenie raportów; - zasady bezpieczeństwa i tworzenie kopii zapasowych baz danych; - dyskusja i podsumowanie kursu (indywidualne konsultacje). Zadanie 2 Zamawiający wymaga dostarczenia 15 licencji edukacyjnych (bezterminowych) do bilansowania dawek pokarmowych dla zwierząt przeżuwających dla minimum 3 gatunków zwierząt (bydła, owiec i kóz). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej aktualizacji programu przez okres minimum 3 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Program musi być dostępny w języku polskim oraz musi być kompatybilny z Windowsem 10. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu bezpośredni i wolny od dodatkowych opłat dostęp do pomocy technicznej producenta w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania oraz usuwaniem błędów. Czas reakcji na usunięcie usterki do 5 dni roboczych. Wykonawca w przypadku zagubienia lub uszkodzenia umożliwi Zamawiającemu odczytanie numeru seryjnego klucza licencyjnego. Licencje w wersji edukacyjnej mają zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Funkcjonalność systemu: - praca w środowisku Windows; - dostęp do bazy pasz objętościowych, treściwych i mineralnych; - możliwość wprowadzania własnych pasz (wartość pokarmowa z etykiety); - możliwość szacowania wartości pokarmowej pasz na podstawie wyników analiz chemicznych; - bilansowanie podaży energii i azotu do żwacza; - możliwość zapisu kilku profili zwierząt. 3.1.2. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II: Zadanie 1 Usługa przeprowadzenia zewnętrznego 12-godzinnego kursu dla studentów z obsługi programu do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych, zakończonego egzaminem i wydaniem zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs ma zostać przeprowadzony w trzech edycjach, dla każdej edycji w sposób ciągły (Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursów w dni robocze oraz w soboty i niedziele). I edycja kursu zostanie przeprowadzona nie później niż do końca lutego 2020 r. Terminy kolejnych edycji zostaną zaplanowane z Wykonawcą w kolejnych latach akademickich, jednak nie później niż termin zakończenia projektu tj. 31.10.2022 r. W każdej edycji zostanie przeszkolonych 15 studentów. Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Uniwersytet zapewni salę komputerową niezbędną do przeprowadzenia kursu. Kurs zostanie zakończony egzaminem mającym potwierdzić znajomość obsługi programu oraz umiejętność prawidłowego opracowania dawek żywieniowych dla zwierząt monogastrycznych. Potwierdzeniem nabycia nowych kompetencji będzie wydany certyfikat/zaświadczenie podpisany przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. W cenie kursu Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty prowadzącego niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (materiały dydaktyczne, koszty dojazdu, noclegu oraz wyżywienia). Wykonawca do przeprowadzenia kursu wyznaczy osobę posiadającą praktyczne doświadczenie z obsługi dostarczonego programu, wiedzę teoretyczną z zakresu żywienia zwierząt oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów dla pracowników firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt oraz studentów/uczniów szkół o profilu rolniczym. Tematyka kursu: - omówienie funkcjonalności dostarczonego programu do bilansowania mieszanek pełnoporcjowych i koncentratów dla zwierząt monogastrycznych; - parametry bilansowania i optymalizacja w programie komputerowym; - bilansowanie i optymalizacja mieszanek pełnoporcjowych i koncentratów – sposoby obniżania kosztów żywienia zwierząt; - zarządzanie bazami surowców w programie komputerowym; - tworzenie raportów; - zarządzanie bankiem receptur i tworzenie własnych pasz; - zasady bezpieczeństwa i tworzenie kopii zapasowych baz danych; - dyskusja i podsumowanie kursu (indywidualne konsultacje). Zadanie 2 Zamawiający wymaga dostarczenia 15 licencji edukacyjnych programu do bilansowania diet zwierząt monogastrycznych dla minimum 2 typów zwierząt (drobiu i trzody chlewnej). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej aktualizacji programu przez okres minimum 3 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Program musi być dostępny w języku polskim oraz musi być kompatybilny z Windowsem 10. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu bezpośredni i wolny od dodatkowych opłat dostęp do pomocy technicznej producenta w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania oraz usuwaniem błędów. Czas reakcji na usunięcie usterki do 5 dni roboczych. Wykonawca w przypadku zagubienia lub uszkodzenia umożliwi Zamawiającemu odczytanie numery seryjnego klucza licencyjnego. Licencje w wersji edukacyjnej mają zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Funkcjonalność systemu: - praca w środowisku Windows; - dostęp do bazy pasz umożliwiających zbilansowanie mieszanki pełnoporcjowej dla zwierząt monogastrycznych; - możliwość wprowadzania własnych pasz; - bilansowanie składników; - możliwość zapisu kilku profili zwierząt.

II.5) Główny kod CPV: 80430000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48190000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (licencje) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zawarcia umowy, zgodnie z zapisem w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przeprowadzi kursy w zakresie części 1 i części 2 z dostarczonego oprogramowania zgodnie z okresem trwania projektów realizowanych przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony bezpośrednio z wyłonionym Wykonawcą. I edycja kursu odbędzie się nie później niż do końca lutego 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się minimum dwoma usługami dostarczenia licencji oprogramowania dla firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt i/lub szkół o profilu rolniczym o wartości: - dla części 1 – o wartości minimum 8.000,00 zł. brutto każda. - dla części 2 – o wartości minimum 3.000,00 zł. brutto każda. Na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane należycie Wykonawca dołączy odpowiednie dowody np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane. W przypadku konsorcjów, obie usługi musi wykazać co najmniej jeden z konsorcjantów. Zamawiający wymaga przedstawienia przez prowadzącego kurs wykazu usług oraz dowodów ich realizacji w formie: faktury, protokołów odbioru, umów, referencji jednoznacznie odnoszących się do wykazanego doświadczenia etc. a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę niezbędną do przeprowadzenia kursu z zakresu wdrażanego oprogramowania. 5.1.2.3.2. Dysponowanie osobami – w zakresie części 1 i części 2: Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą – w zakresie części 1 i części 2 posiadającą praktyczne doświadczenie z obsługi dostarczonego programu, wiedzę teoretyczną z zakresu żywienia zwierząt oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia kursu dla pracowników firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt/studentów/uczniów szkół o profilu rolniczym. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą dedykowaną do przeprowadzenia kursu, spełniającą następujące wymagania:  Wykształcenie minimum wyższe magisterskie na kierunku zootechnika/rolnictwo;  Potwierdzone doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum dwóch kursów z zakresu dostarczonego oprogramowania. Na potwierdzenie wyżej opisanych kwalifikacji ekspertów oferent przedstawi wymagane informacje w załączniku nr 7. Zamawiający zastrzega sobie wpisanie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia do umowy. Wykonawca wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkłada pisemne zobowiązanie osoby dedykowanej do realizacji powierzonych zadań o dyspozycyjności w trakcie trwania zawartej umowy świadczenia usług w ramach zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia został zamieszczony jako Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - powyższy dokument należy złożyć zamawiającemu wraz z powyżej wskazanym oświadczeniem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1.8. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług załącznik nr 6; 6.1.9. Wykaz osób - załącznik nr 7;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1.1. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - załącznik nr 1a dla części 1 i załącznik 1b dla części 2; 6.1.2. Oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 6.1.3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3; 6.1.4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- załącznik nr 4; 6.1.5. Wykonawca umożliwi wraz z złożoną ofertą w zakresie części 1 dostęp do pełnej wersji licencji programu na okres 7 dni w celu weryfikacji programów na spełnienie wymogu kryterium oceny ofert w postępowaniu. 6.1.6. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy dla realizacji zamówienia w zakresie stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań;  inspektorem ochrony danych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Tomasz Napierała, telefon: 61 848-77-99; e-mail: tomasz.napierala@up.poznan.pl, uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Usługę przeprowadzenia kursu z oprogramowania oraz dostawę licencji edukacyjnych zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Żywienie zwierząt – nowy kierunek studiów dualnych na WMWZ na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” – w podziale na 2 części, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy RZ-262-2/2020  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – Usługa przeprowadzenia zewnętrznego kursu kompetencyjnego z obsługi programu do bilansowania pasz dla przeżuwaczy. Zadanie 2 – Dostarczenie licencji edukacyjnych do bilansowania pasz dla przeżuwaczy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w zakresie Części I: Zadanie 1 Usługa przeprowadzenia zewnętrznego 30-godzinnego kursu kompetencyjnego dla studentów z obsługi programu do bilansowania pasz dla przeżuwaczy, zakończonego egzaminem i wydaniem zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs ma zostać przeprowadzony w trzech edycjach, dla każdej edycji w sposób ciągły (Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursów w dni robocze oraz soboty i niedziele). W ostatnim dniu kursu odbędą się indywidualne konsultacje z prowadzącym, które będą trwały 6h (w ramach 30-godzinnego kursu). I edycja kursu zostanie przeprowadzona nie później niż do końca lutego 2020 r. Terminy kolejnych edycji zostaną zaplanowane z Wykonawcą w kolejnych latach akademickich, jednak nie później niż termin zakończenia projektu tj. 31.10.2022 r. W każdej edycji zostanie przeszkolonych 15 studentów. Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Uniwersytet zapewni salę komputerową niezbędną do przeprowadzenia kursu. Kurs zostanie zakończony egzaminem mającym potwierdzić znajomość obsługi programu oraz umiejętność prawidłowego opracowania dawek żywieniowych dla zwierząt przeżuwających. Potwierdzeniem nabycia nowych kompetencji będzie wydany certyfikat/zaświadczenie podpisany przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. W cenie kursu Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty prowadzącego niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (materiały dydaktyczne, koszty dojazdu, noclegu oraz wyżywienia). Wykonawca do przeprowadzenia kursu wyznaczy osobę posiadającą praktyczne doświadczenie z obsługi dostarczonego programu, wiedzę teoretyczną z zakresu żywienia zwierząt oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia kursu dla pracowników firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt oraz studentów/uczniów szkół o profilu rolniczym. Tematyka kursu: - omówienie funkcjonalności dostarczonego programu do bilansowania dawek pokarmowych dla przeżuwaczy; - szacowanie rzeczywistej wartości pokarmowej pasz na podstawie wyników analiz laboratoryjnych - parametry bilansowania i optymalizacja w programie komputerowym; - bilansowanie i optymalizacja dawek pokarmowych – sposoby obniżania kosztów żywienia zwierząt; - zarządzanie bazami surowców paszowych w programie komputerowym; - tworzenie raportów; - zasady bezpieczeństwa i tworzenie kopii zapasowych baz danych; - dyskusja i podsumowanie kursu (indywidualne konsultacje). Zadanie 2 Zamawiający wymaga dostarczenia 15 licencji edukacyjnych (bezterminowych) do bilansowania dawek pokarmowych dla zwierząt przeżuwających dla minimum 3 gatunków zwierząt (bydła, owiec i kóz). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej aktualizacji programu przez okres minimum 3 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Program musi być dostępny w języku polskim oraz musi być kompatybilny z Windowsem 10. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu bezpośredni i wolny od dodatkowych opłat dostęp do pomocy technicznej producenta w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania oraz usuwaniem błędów. Czas reakcji na usunięcie usterki do 5 dni roboczych. Wykonawca w przypadku zagubienia lub uszkodzenia umożliwi Zamawiającemu odczytanie numeru seryjnego klucza licencyjnego. Licencje w wersji edukacyjnej mają zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Funkcjonalność systemu: - praca w środowisku Windows; - dostęp do bazy pasz objętościowych, treściwych i mineralnych; - możliwość wprowadzania własnych pasz (wartość pokarmowa z etykiety); - możliwość szacowania wartości pokarmowej pasz na podstawie wyników analiz chemicznych; - bilansowanie podaży energii i azotu do żwacza; - możliwość zapisu kilku profili zwierząt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80430000-7, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Funkcjonalność systemu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 1 - Usługa przeprowadzenia zewnętrznego kursu kompetencyjnego z obsługi programu do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych. Zadanie 2 - Dostarczenie licencji edukacyjnych do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.2. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II: Zadanie 1 Usługa przeprowadzenia zewnętrznego 12-godzinnego kursu dla studentów z obsługi programu do bilansowania pasz dla zwierząt monogastrycznych, zakończonego egzaminem i wydaniem zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs ma zostać przeprowadzony w trzech edycjach, dla każdej edycji w sposób ciągły (Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursów w dni robocze oraz w soboty i niedziele). I edycja kursu zostanie przeprowadzona nie później niż do końca lutego 2020 r. Terminy kolejnych edycji zostaną zaplanowane z Wykonawcą w kolejnych latach akademickich, jednak nie później niż termin zakończenia projektu tj. 31.10.2022 r. W każdej edycji zostanie przeszkolonych 15 studentów. Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Uniwersytet zapewni salę komputerową niezbędną do przeprowadzenia kursu. Kurs zostanie zakończony egzaminem mającym potwierdzić znajomość obsługi programu oraz umiejętność prawidłowego opracowania dawek żywieniowych dla zwierząt monogastrycznych. Potwierdzeniem nabycia nowych kompetencji będzie wydany certyfikat/zaświadczenie podpisany przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. W cenie kursu Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty prowadzącego niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (materiały dydaktyczne, koszty dojazdu, noclegu oraz wyżywienia). Wykonawca do przeprowadzenia kursu wyznaczy osobę posiadającą praktyczne doświadczenie z obsługi dostarczonego programu, wiedzę teoretyczną z zakresu żywienia zwierząt oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów dla pracowników firm powiązanych z branżą żywienia zwierząt oraz studentów/uczniów szkół o profilu rolniczym. Tematyka kursu: - omówienie funkcjonalności dostarczonego programu do bilansowania mieszanek pełnoporcjowych i koncentratów dla zwierząt monogastrycznych; - parametry bilansowania i optymalizacja w programie komputerowym; - bilansowanie i optymalizacja mieszanek pełnoporcjowych i koncentratów – sposoby obniżania kosztów żywienia zwierząt; - zarządzanie bazami surowców w programie komputerowym; - tworzenie raportów; - zarządzanie bankiem receptur i tworzenie własnych pasz; - zasady bezpieczeństwa i tworzenie kopii zapasowych baz danych; - dyskusja i podsumowanie kursu (indywidualne konsultacje). Zadanie 2 Zamawiający wymaga dostarczenia 15 licencji edukacyjnych programu do bilansowania diet zwierząt monogastrycznych dla minimum 2 typów zwierząt (drobiu i trzody chlewnej). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej aktualizacji programu przez okres minimum 3 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Program musi być dostępny w języku polskim oraz musi być kompatybilny z Windowsem 10. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu bezpośredni i wolny od dodatkowych opłat dostęp do pomocy technicznej producenta w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania oraz usuwaniem błędów. Czas reakcji na usunięcie usterki do 5 dni roboczych. Wykonawca w przypadku zagubienia lub uszkodzenia umożliwi Zamawiającemu odczytanie numery seryjnego klucza licencyjnego. Licencje w wersji edukacyjnej mają zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Funkcjonalność systemu: - praca w środowisku Windows; - dostęp do bazy pasz umożliwiających zbilansowanie mieszanki pełnoporcjowej dla zwierząt monogastrycznych; - możliwość wprowadzania własnych pasz; - bilansowanie składników; - możliwość zapisu kilku profili zwierząt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80430000-7, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15660,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pomoc techniczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - Turek, Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI