Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zew. w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania zespołem – PRINCE2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zew. w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania zespołem – PRINCE2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969b103a-e485-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00111961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zewnętrznego w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania projektem PRINCE 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00.Z202/17 „Politechnika Świętokrzyska nowoczesną uczelnią w europejskiej przestrzeni gospodarczej”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:-
DopuszczalneprzeglądarkiInternetowe : a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer
10,InternetExplorer 11, b)Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 -
Pozostałewymaganiatechniczne: a) dostęp dosieci Internet; b) obsługa przez przeglądarkę
protokołuXMLHttpRequest –ajax; c) włączona obsługaJavaScript; d) zalecana szybkość łącza
internetowegopowyżej 500 KB/s; e)zainstalowany AcrobatReader; f) zainstalowane środowisko
uruchomieniowe Java- Java SE RuntimeEnvironment 6 Update24 lub nowszy.Dopuszczalne formaty
przesyłanychdanych:Zamawiającywskazuje na formatprzesyłanej przez Wykonawcę środkiem
komunikacjielektronicznej oferty: „pdf”.Jednak Wykonawcamoże przygotować ofertę w każdym innym
formacieokreślonym treściąRozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 27 czerwca 2017 r., w
sprawieużycia środkówkomunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego orazudostępniania iprzechowywania dokumentówelektronicznych (Dz. U. z 2017r.
poz.1320).Dopuszczalny formatkwalifikowalnego podpisuPlatformawspiera rozwiązania dostarczane
przezfirmy:• Polskie CentrumCertyfikacji Elektronicznej SigillumPolskiej Wytwórni Papierów
WartościowychS.A.• Centrum ObsługiPodpisu Elektronicznego SzafirKrajowej Izby Rozliczeniowej
S.A.• PowszechneCentrum CertyfikacjiCertum firmy UnizetoTechnologies SA.• Kwalifikowane Centrum
certyfikacji KluczyCenCert firmy SafeTechnologies S.A.Wrazie wystąpienia jakichkolwiek problemów
prosimy o kontakt zdziałem HelpdeskLogintrade: 71 78737 27, e-mail:
helpdesk@logintrade.netSzczegółowe instrukcjeobsługi platformy wzakresielogowania; zadawania
pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmianyoferty;przesyłaniadokumentów; wymagań
sprzętowych dostępne są podadresemhttps://tukielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZA-381-43/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia zajęć warsztatowych w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania zespołem – PRINCE2
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób prowadzących zajęcia warsztatowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 Pzp oraz spełniają niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu:
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 150 000,00 PLN
- dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (co najmniej jedną), które muszą posiadać wyższe wykształcenie, oraz udokumentowane, co najmniej dwuletnie, doświadczenie w prowadzeniu zajęć merytorycznie związanych z przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz:a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji jeśli z powodu trwającego stanu epidemicznego,
a co za tym idzie szczególnego trybu pracy Zamawiającego, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia
w jego siedzibie.
b) sposobu realizacji zamówienia w sytuacji gdy z powodu szczególnego trybu pracy Zamawiającego, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w jego siedzibie.