Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów w ramach projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzepiennik Strzyżewski
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyGmina Rzepiennik Strzyżewski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00281423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzepiennik Strzyżewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepiennik Strzyżewski 400

1.5.2.) Miejscowość: Rzepiennik Strzyżewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-163

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 653 05 01

1.5.8.) Numer faksu: 14 653 05 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzepiennik@rzepiennik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcf09a6-0e53-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030552/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski,m,403340,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi
do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – za
pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty email
(adres: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów
miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty
elektronicznej (adres e-mail: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm). Szczegółowe informacje na temat
trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w pkt 8 SWZ. Zamawiający
wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym
podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 25 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
- cena 60 %,
- jakość 40 %.

Oferty otrzymają punkty wg następujących wzorów:

Kryterium cena
P1 = (C1/C2) x 100 pkt x 60 %
gdzie:
P1 – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium cena,
C1 – najniższa cena ze wszystkich ofert,
C2 – cena badanej oferty.

Kryterium jakość

Punkty w kryterium „jakość” będą przyznawane w kontekście posiadania certyfikatu jakości ISO dla szkoleń (ISO 29990) lub certyfikatu MSUES – Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.
W przypadku posiadania certyfikatu jakości ISO dla szkoleń (ISO 29990) lub certyfikatu MSUES – Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (wskazanie TAK w formularzu ofertowym) zostanie przyznane 40 pkt. W przypadku braku posiadania certyfikatu jakości ISO dla szkoleń (ISO 29990) lub certyfikatu MSUES – Małopolskie Standardy Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (wskazanie NIE w formularzu ofertowym) zostanie przyznane 0 pkt. Niewypełnienie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego posiadanie certyfikatu będzie traktowane jako jego brak.

Łączna ilość punktów, jaką otrzyma oferta, będzie stanowić suma punktów uzyskanych w każdym z kryteriów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do każdego z kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) w zakresie zdolności technicznej: Wykonawca spełni warunek jeśli będzie dysponował zapleczem technicznym w postaci sprzętu i pomocy edukacyjnych na każde z realizowanych spotkań/ zajęć, umożliwiające przeprowadzenie ich zgodnie z tematyką i harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na każde zajęcia:
• minimum 1 projektor multimedialny;
• minimum 15 laptopów i/lub 15 tabletów spełniających minimalne parametry aplikacji i pomocy edukacyjnych używanych podczas zajęć;
• oprogramowanie, dostęp do gier i aplikacji niezbędnych do realizacji zajęć dla uczestników;
• kompletne pomoce edukacyjne do prowadzenia jednej grupy zajęć tj. co najmniej:
W przypadku Grupy młodszej (dzieci z klas I-III szkoły podstawowej):
- w ilości zgodnej z liczebnością grupy – zestawy edukacyjne dedykowane grupie wiekowej dzieci z klas I-III szkoły podstawowej na zasadzie: jeden zestaw na jednego uczestnika zajęć
W przypadku Grupy starszej (dzieci z klas I-III szkoły podstawowej):
- w ilości zgodnej z liczebnością grupy – zestawy edukacyjne dedykowane grupie wiekowej dzieci z klas IV-VIII szkoły podstawowej na zasadzie: jeden zestaw na jednego uczestnika zajęć.
b) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia): Wykonawca spełni warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 usługi w wymiarze min. 320 godzin zajęć edukacyjnych/szkoleniowych grupowych dla dzieci w wieku 6-16 lat w zakresie robotyki i programowania, w tym z użyciem dedykowanych zestawów edukacyjnych,
c) w zakresie zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje co najmniej 5 osobami, które zostaną skierowane do realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia oraz każda z tych osób posiada minimum 64 godz. doświadczenia w prowadzeniu zajęć zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz wykształcenie pedagogiczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje
dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy w następujących sytuacjach: w przypadku zaistnienia konieczności zmiany terminu umownego wykonania zamówienia, ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (np. kataklizmy, stany zagrożenia, stany wyjątkowe, epidemie lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia); w przypadku zaistnienia konieczności zmiany terminu umownego wykonania zamówienia, ze względu na zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy; w przypadku zaistnienia konieczności zmiany terminu umownego wykonania zamówienia, ze względu na wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; zmiany przepisów prawnych wpływających na zakres lub przedmiot umowy; zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetłumaczenie wierszy na łacinę - Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Napisałem tomik wierszy i moim marzeniem jest, aby był też w języku łacińskim. Zlecę przetłumaczenie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.