U/13/2022 Usługi szkoleniowe i organizacja warsztatów dla jednostek Uniwersytetu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
U/13/2022 Usługi szkoleniowe i organizacja warsztatów dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-04-27
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125244
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/13/2022 Usługi szkoleniowe i organizacja warsztatów dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/13/2022 Usługi szkoleniowe i organizacja warsztatów dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d65ee5e-b9ae-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

CZĘŚĆ NR 1: Projekt pt. „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”; CZĘŚĆ NR 2: „Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudnienia absolwentów w ekoturystyce.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/599203

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/599203

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/599203, zwana dalej platformą zakupową

2. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c
RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/13/2022 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych j est art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:

−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 1 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Prawne aspekty bezpieczeństwa.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 2 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” – Samoobrona.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 3 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Antyterroryzm
i profilaktyka antyterrorystyczna.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 4 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Rola i miejsce Policji w systemie bezpieczeństwa.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 5 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Ratownictwo medyczne.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 6 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Rola i miejsce sił zbrojnych w systemie bezpieczeństwa.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ NR 7 pn.: Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego” - Negocjacje
i rozwiązywanie konfliktów w sytuacjach kryzysowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część nr 8, pn.: Świadczenie kompleksowej usługi transportu, zakwaterowania i wyżywienia dla 20 osób w ramach projektu: Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudniania absolwentów w ekoturystyce - Zorganizowanie dwudniowego wyjazdu studyjnego Opolszczyzna-Czechy.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ oraz uzupełniająco (do wglądu), jako załącznik nr 1B-1 udostępnia Program warsztatów, których dotyczy przedmiotowego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-30 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Serwis kawowy dla wszystkich uczestników
+ Liczba punktów w kryterium Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis kawowy dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część nr 9, pn.: Świadczenie kompleksowej usługi transportu, zakwaterowania i wyżywienia dla 20 osób w ramach projektu: Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudniania absolwentów w ekoturystyce - Zorganizowanie dwudniowego wyjazdu studyjnego Opolszczyzna.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ oraz uzupełniająco (do wglądu), jako załącznik nr 1C-1 udostępnia Program warsztatów, których dotyczy przedmiotowego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-06 do 2022-06-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Serwis kawowy dla wszystkich uczestników
+ Liczba punktów w kryterium Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis kawowy dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część nr 10, pn.: Świadczenie kompleksowej usługi transportu, zakwaterowania i wyżywienia dla 20 osób w ramach projektu: Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudniania absolwentów w ekoturystyce - Zorganizowanie czterodniowego wyjazdu studyjnego Opolszczyzna-Czechy-Kotlina Kłodzka.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ oraz uzupełniająco (do wglądu), jako załącznik nr 1D-1 udostępnia Program warsztatów, których dotyczy przedmiotowego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-23 do 2022-05-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty
= Liczba punktów w kryterium Cena
+ Liczba punktów w kryterium Serwis kawowy dla wszystkich uczestników
+ Liczba punktów w kryterium Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis kawowy dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suchy prowiant dla wszystkich uczestników

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dotyczy części nr 1-7:
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną [1] osobę, która w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert przeprowadziła minimum jedno [1] szkolenie* z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia**, tj.:

*Szkolenie to forma kształcenia, prowadzona w czasie rzeczywistym, trwająca co najmniej cztery [4] godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna to co najmniej 45 minut).

**Zakres obejmujący przedmiot zamówienia to odpowiednio do części:
część nr 1 – Prawne aspekty bezpieczeństwa, w tym m.in.: praktyczne zastosowanie norm prawnych; wskazanie skutków naruszeń norm prawnych w kontekście bezpieczeństwa, działalność organów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w oparciu o przepisy obowiązującego prawa; regulacje prawne sankcjonujące funkcjonowanie służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo państwa.

część nr 2 – Samoobrona, w tym m.in.: procedury bezpieczeństwa w odniesieniu do zagadnień z zakresu samoobrony; trening dotyczący samoobrony, ze szczególnym uwzględnieniem: obrony przed atakiem improwizowanymi narzędziami, kopnięciami, duszeniem, uderzeniami, próby wyrwania torebki/plecaka, chwytami za włosy, odzież; taktykę walki w kontekście uzbrojonego agresora lub grupy napastników; scenariusze obrony przed napaścią w miejscach publicznych.

część nr 3 – Antyterroryzm i profilaktyka antyterrorystyczna, w tym m.in.: historia terroryzmu i definicje pojęcia terroryzm; rodzaje zagrożeń, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń o charakterze terrorystycznym; sytuacje zagrożenia, tj. zamach bombowy, masowy zabójca (activeshooter); sytuacja zakładnicza (hostagerescue); przebieg operacji ratunkowej w sytuacji zagrożenia terrorystycznego, działalność służb (w tym służb specjalnych); wskazanie potencjalnych miejsc i obiektów, szczególnie narażonych na ataki terrorystyczne.

część nr 4 – Rola i miejsce Policji w systemie bezpieczeństwa, w tym m.in.: historia Policji i jej umiejscowienie w strukturach bezpieczeństwa Polski; struktura organizacyjna Policji; uprawnienia Policji (przymus bezpośredni, kontrola operacyjna, zadania i obowiązki); uzbrojenie, wyposażenie i jego przeznaczenie w działaniach policyjnych w odniesieniu do systemu bezpieczeństwa państwa; rola i miejsce Policji w zarządzaniu kryzysowym.

część nr 5 – Ratownictwo medyczne, w tym m.in.: organizacja systemu ratownictwa medycznego; postępowanie w przypadku zagrożenia życia i zdrowia – udzielanie pierwszej pomocy w zakresie, m.in. skaleczeń, złamań, skutków wypadków komunikacyjnych, zasłabnięć, omdleń, poparzeń, krwotoków, etc.; resuscytacja krążeniowo-oddechowa; medycyna pola walki (TCCC).

część nr 6 – Rola i miejsce sił zbrojnych w systemie bezpieczeństwa, w tym m.in.: struktura współczesnych sił zbrojnych, z uwzględnieniem sił specjalnych, w Polsce i w świecie; rola, zadania i wpływ sił zbrojnych na środowisko bezpieczeństwa w ujęciu krajowym i międzynarodowym; siły zbrojne a zagrożenia o charakterze asymetrycznym, hybrydowym.

część nr 7 – Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w sytuacjach kryzysowych, w tym m.in.: podstaw negocjacji, ich strategii i technik, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kryzysowych wynikających z zagrożeń bezpieczeństwa; etapy negocjacji; rola i rodzaje komunikacji w negocjacjach; psychologia kłamstwa; techniki wspomagające rozwiązanie sytuacji kryzysowych i konfliktowych.

A. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
A.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
A.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. A.1, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
A.2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
A.2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
A.2.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
A.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
A.4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
A.4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
A.4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
A.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

B. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
B.1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
B.2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik
nr 6 do SWZ. – dotyczy części nr 1-7.
B.3. Zamawiający nie definiuje szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy części nr 1-7:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:

w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:

Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 5A-5G
do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dotyczy części nr 1-7:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy środek dowodowy niezbędny do potwierdzenia zgodności z kryterium oceny ofert określonym w pkt. 19.2.2 SWZ, w postaci Wykazu zrealizowanych szkoleń* z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia** w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzonym na podstawie załącznika nr 1.1 -1.7 do SWZ, odpowiednio do części) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych szkoleń.

Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę. Każda z tych osób musi realizować niniejsze zamówienie. Rozdział I pkt. 19.2.2.2 SWZ stosuje się.

Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie szkoleń wskazanych w Wykazie zrealizowanych szkoleń Wykonawca winien jednoznacznie oznaczyć, poprzez wskazanie, np. numeru porządkowego z Wykazu zrealizowanych szkoleń, którego dany dokument dotyczy.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający NIE PRZEWIDUJE wezwania Wykonawcy do jego złożenia lub uzupełnienia.

W przypadku nie dołączenia do oferty jakiegokolwiek z wymaganych przedmiotowych środków dowodowych (Wykaz zrealizowanych szkoleń - załącznik nr 1.1-1.7 do SWZ, dokumentów potwierdzających należyte wykonanie szkoleń wskazanych w Wykazie zrealizowanych szkoleń) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

dotyczy części nr 8-10:
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie miejsca świadczenia usługi hotelarskiej, wchodzącej w skład przedmiotu zamówienia. Wypełnienie formularza ofertowego w pozycji Miejsce świadczenia usługi hotelarskiej, wchodzącej w skład przedmiotu zamówienia stanowi o złożeniu przedmiotowego środka dowodowego.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do jego złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
5. Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z pkt. 8 SWZ.

Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo
– dotyczy części nr 1-7:
6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ).
8. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru6 - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
9. Pełnomocnictwo** dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy dokumenty właściwe dla podmiotu udostępniającego podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
10. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 6 do SWZ) – dotyczy części nr 1-7.
11. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się).
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie definiuje szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców do oferty należy także dołączyć (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 2 oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi):
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 6 do SWZ) – dotyczy części nr 1-7.
oraz
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się).
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projekcie umowy (w szczególności w §8 załącznika nr 3A do SWZ w odniesieniu do części nr 1-7 oraz §5 załącznika nr 3B do SWZ w odniesieniu do części nr 8-10)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/599203

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pełna nazwa projektów, z których finansowane jest zamówienie:

część nr 1-7: Projekt pt. „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
POWR.03.01.00-00-T069/18-00- okres realizacji od 01.01.2019 r. do 30.11.2022 r.

część nr 8-10: „Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudnienia absolwentów w ekoturystyce.” Numer umowy: CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001153. „Projekt je spolufinancován z prostředků Evropské unie v rámci Interreg V-A Česká republika – Polsko” / „Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Interreg V-A Republika Czeska - Polska”

2. W sekcji II pkt. 2.2), wskazano iż ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług wskazano - Zmawiający uściślając informuje, że ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług jedynie w zakresie części nr 1-7.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI