U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej WCSM w ramach projektu „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o WCSM Uniwersytetu Opolskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-03
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064576
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej WCSM w ramach projektu „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o WCSM Uniwersytetu Opolskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej WCSM w ramach projektu „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o WCSM Uniwersytetu Opolskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83d62a0-90b5-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019 r., okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243, zwana dalej platformą zakupową

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040
Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel.
77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/04/2022 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8. POSIADAJĄ PAŃSTWO:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że
przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. NIE PRZYSŁUGUJE PAŃSTWU:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
1. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/04/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1, pn.: Usługa szkoleniowa - Instruktor symulacji niskiej wierności w zakresie umiejętności technicznych i chirurgicznych.
Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności w naukach niezabiegowych
i zabiegowych.
Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1B do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności w pielęgniarstwie specjalistycznym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności z pacjentem standaryzowanym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5, pn.: Usługa szkoleniowa -Techniki psychologiczne w kształceniu symulowanym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 6, pn.: Usługa szkoleniowa - Przygotowanie i prowadzenie egzaminu OSCE w naukach niezabiegowych i zabiegowych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 7, pn.: Usługa szkoleniowa - Przygotowanie i prowadzenie egzaminu OSCE w pielęgniarstwie specjalistycznym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 8, pn.: Usługa szkoleniowa - Instruktor scenariuszy kształcenia symulacyjnego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 9, pn.: Usługa szkoleniowa - szkolenia dla studentów Kierunku Lekarskiego i Kierunku Pielęgniarstwa ze służbami ratowniczymi. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wskazaną w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wskazaną w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 10, pn.: Usługa szkoleniowa - szkolenia dla techników WCSM.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1J do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej będą uznane za spełnione jeżeli w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził:*

a) w odniesieniu do części nr 1:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda

b) w odniesieniu do części nr 2:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda

c) w odniesieniu do części nr 3:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda

d) w odniesieniu do części nr 4:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda

e) w odniesieniu do części nr 5:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 7 000,00 złotych brutto każda

f) w odniesieniu do części nr 6:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda

g) w odniesieniu do części nr 7:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda

h) w odniesieniu do części nr 8:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda

i) w odniesieniu do części nr 9:
co najmniej trzy [3] eventy/obozy/szkolenia dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda

j) w odniesieniu do części nr 10:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków (nauczycieli akademickich) lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną
w kształceniu, o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda

oraz
A) w odniesieniu do części nr 1-8:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:
1. co najmniej jedną [1] osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika szkoleń – trener 1, który łącznie:
a) Posiada tytuł naukowy: co najmniej dr nauk medycznych lub dr nauk
o zdrowiu
b) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert był kierownikiem minimum dziesięciu [10] szkoleń z zakresu symulacji medycznej dla kadry dydaktycznej
c) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako dydaktyk w Centrum Symulacji Medycznej
d) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert był członkiem komisji egzaminacyjnej podczas minimum czterech [4] egzaminów OSCE
2. co najmniej dwiema [2] osobami, które będą pełniły funkcję Trenerów (2), z których każdy łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne i/lub pielęgniarstwo i/lub lekarz medycyny)
b) jest instruktorem symulacji medycznej
c) w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub ratownik medyczny lub lekarz, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
d) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej jedno- [1]-roczne doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach centrum symulacji medycznej na polskiej uczelni medycznej
e) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert brał czynny udział w przeprowadzeniu egzaminu/egzaminów dyplomowego/ dyplomowych OSCE dla co najmniej pięćdziesięciu [50] studentów kierunku: pielęgniarstwa lub położnictwa lub lekarskiego, w polskim Centrum Symulacji Medycznej
3. jedną [1] osobą, która będzie pełniła funkcję Trenera (3), który łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub lekarz medycyny)
b) jest instruktorem symulacji medycznej
c) w okresie ostatnich sześciu [6] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub ratownik medyczny, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
d) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznej jako instruktor symulacji medycznej dla kierunku lekarskiego oraz kierunku pielęgniarstwo lub ratownictwo medyczne
e) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert przeprowadził minimum jeden [1] egzamin dyplomowy OSCE dla studentów kierunku pielęgniarstwa w polskim Centrum Symulacji Medycznej
f) co najmniej trzydziesto- [30]-godzinne doświadczenie w pracy jako pacjent standaryzowany w polskim Centrum Symulacji Medycznej
g) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert -przeprowadził co najmniej szesnasto- [16] godzinne minimum dwa [2] szkolenia dla kadry dydaktycznej z symulacji medycznej z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych
4. jedną [1] osobą, która będzie pełniła funkcję Trenera (4), który łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne co najmniej 2 kierunków, w tym psychologia oraz ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo;
b) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie jako wykładowca akademicki
c) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie w prowadzeniu jako instruktor symulacji medycznej zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznej w warunkach Centrum Symulacji Medycznej
d) w okresie ostatnich dwunastu [12] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej cztero- [4]-letnie doświadczenie w pracy jako ratownik medyczny lub pielęgniarka/pielęgniarz, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
B. w odniesieniu do części nr 9:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby, które przeprowadzą szkolenia wraz z egzaminem, tj.:
1. co najmniej sześcioma [6] osobami skierowanymi do realizacji zamówienia będącymi ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/ pielęgniarzami, tj.:
a) w tym co najmniej dwiema [2] osobami , które w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach interwencyjnych na stanowisku interwencyjnym Państwowej Straży Pożarnej, oraz w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert przeprowadziły co najmniej trzy [3] szkolenia z zakresu ratownictwa medycznego dla personelu medycznego
b) w tym co najmniej dwiema [2] osobami, które w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych w zespołach ratownictwa medycznego lub zajmują się zawodowo nauczaniem medycznych czynności ratunkowych na poziomie akademickim
c) w tym co najmniej dwiema [2] osobami, które w okresie ostatnich szesnastu [16] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letni staż służby w Policji.
C. w odniesieniu do części nr 10:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną [1] osobę , która:
a) posiada wykształcenie wyższe
b) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej trzy- [3]-letnie doświadczenie w pracy jako technik symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej w polskiej uczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach medycznych, gdzie wykorzystywała symulację medyczną w pracy ze studentami
c) posiada znajomość co najmniej dwóch [2] programów do obsługi symulatorów wysokiej wierności
d) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert doradzała
i współpracowała w zakresie funkcjonowania i przygotowania pracy Centrum Symulacji Medycznej [CSM] z co najmniej dwoma [2] CSM funkcjonującymi w Polsce.
*W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług nie sumuje się, warunek musi spełnić jeden z podmiotów.

2. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów – podmiotów udostępniających wskazano w INFORMACJACH DODATKOWYCH

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Jeżeli dotyczy: Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów udostępniających zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego podmiotów udostępniających zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę (warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:

1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech [3] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią załącznika nr 6A-6J do SWZ (odpowiednio do części nr 1-10).
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 5A do SWZ (odpowiednio do części nr 1-8) oraz załącznika nr 5B do SWZ (dot. części nr 9) oraz załącznika nr 5C do SWZ (dot. części nr 10).

dotyczy części nr 1-8: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Wykaz osób odpowiednio do części, w których składa ofertę, z zastrzeżenie sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę do więcej niż jednej części postępowania kieruje do realizacji każdej z nich te same osoby (o czym Wykonawca winien wyraźnie poinformować). Wykonawca zobowiązany jest w treści dokumentu wyraźnie wskazać, której części postępowania dotyczy przedłożony podmiotowy środek dowodowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

A) dotyczy części nr 1-8: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.2 SWZ, tj.:
1. Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia* wraz ze wskazaniem funkcji, jakie te osoby będę pełniły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i wskazaniem kwalifikacji (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest złożyć Listę osób skierowanych do realizacji zamówienia odpowiednio do części, w których składa ofertę, z zastrzeżenie sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę do więcej niż jednej części postępowania kieruje do realizacji każdej z nich te same osoby. Wykonawca zobowiązany jest w treści dokumentu wyraźnie wskazać, której części postępowania dotyczy przedłożony przedmiotowy środek dowodowy. Brak wskazania lub niejednoznaczność wskazania przez Wykonawcę, której części dotyczy przedmiotowy środek dowodowy może skutkować odrzuceniem oferty z postępowania – Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli Zamawiający nie będzie wstanie określić której części postępowania dotyczy przedmiotowy środek dowodowy.
2. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. A. pkt. 1 oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
*Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.2 SWZ.

B) dotyczy części nr 9: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.4 SWZ, tj.:
Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia** wraz ze wskazaniem funkcji, jakie te osoby będę pełniły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i wskazaniem kwalifikacji (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ)
1. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. B pkt. 1oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
**Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.2 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ.

C) dotyczy części nr 10: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.6 SWZ, tj.:
Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia*** wraz ze wskazaniem kwalifikacji osoby skierowanej do realizacji zamówienia (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ)
1. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. C oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
***Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.3 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.4 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru*** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ - sekcja "Wykaz przedmiotowych środków dowodowych" niniejszego ogłoszenia.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo - jeżeli dotyczy:
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 8 do SWZ).
7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
8. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru*** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
9. Pełnomocnictwo* dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy dokumenty właściwe dla podmiotu udostępniającego podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).

Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
10. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 7 do SWZ).
11. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
12. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, pkt. 3 stosuje się)
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
***Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również podmiotów udostępniających zasoby.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych:
a) w pkt 5.2.4.1 SWZ musi spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - odpowiednio do części,
b) w pkt 5.2.4.2 SWZ lub w pkt 5.2.4.3 SWZ lub w pkt 5.2.4.4 SWZ może wykazać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2.Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ.

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - dot siły wyższej został określony w §8 Projektu umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów – podmiotów udostępniających:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach* oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części**, polegać na zdolnościach*** podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 1 , potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

*Poprzez stosowną sytuację należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE.

**Poprzez konkretne zamówienie lub jego część należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE

***W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – art. 118 ust. 2 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI