Świadczenie usług szkoleniowych z możliwością składania ofert częściowych, w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług szkoleniowych z możliwością składania ofert częściowych, w ramach operacji: „Rozwój edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuck
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyPowiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z możliwością składania ofert częściowych, w ramach operacji: „Rozwój edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 41 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych z możliwością składania ofert częściowych, w ramach operacji: „Rozwój edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777dc357-f9a6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000177/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług szkoleniowych z możliwością składania ofert częściowych, w ramach operacji: „Rozwój edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Rozwój edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego – etap i współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014 – 2020 ”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy, pod adresem: https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl ;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
5) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB.
4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (pdf advanced electronic signature),
b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML pdf advanced electronic signature);
2) podpisu zaufanego :
a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf,
c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml;
3) podpisu osobistego :
a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony;
c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pucku z siedzibą w Pucku przy ul. E. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck;
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), e-mail: iodo@starostwo.puck.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.272.2.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 polega na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących tematykę z zakresu popularyzacji wiedzy o regionie, gospodarce morskiej, edukację ekologiczną oraz żeglarską;
- grupa wiekowa uczestników– 10 -14 lat;
- 100 uczestników z 7 gmin Powiatu Puckiego;
- dla każdego uczestnika zaplanowano łącznie 40 godzin zajęć, w tym minimum 20 godz. na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 10, w tym 2 członków załogi;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Sposób oceny ofert określony powyżej dotyczy zarówno oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 polega na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących kursy żeglarskie i motorowodne:
- grupa wiekowa uczestników – powyżej 14 roku życia,
- 100 uczestników z 7 gmin Powiatu Puckiego i z Powiatu Puckiego,
- dla każdego uczestnika zaplanowano łącznie 70 godzin zajęć z czego 50 godz. na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 6, w tym 2 członków załogi oraz na jachtach motorowych, o liczbie miejsc min.8, w tym 2 członków załogi

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Sposób oceny ofert określony powyżej dotyczy zarówno oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 polega na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących doskonalenie umiejętności żeglarskich w ramach koła żeglarskiego
- zajęcia przeznaczone dla osób z uprawnieniami żeglarskimi lub motorowodnymi,
- 40 uczestników z 7 gmin Powiatu Puckiego i z Powiatu Puckiego,
- dla każdego uczestnika zaplanowano zajęcia 1 raz w tygodniu po 4 godz., łącznie 48 godzin zajęć, z czego 32 godziny na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 6, w tym 2 członków załogi oraz na jachtach motorowych, o liczbie miejsc min.8, w tym 2 członków załogi

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Sposób oceny ofert określony powyżej dotyczy zarówno oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 polega na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących szkolenie kadry młodszej, zajęcia przeznaczone dla osób z uprawnieniami min. żeglarza jachtowego myślących o pracy związanej z żeglarstwem:
-20 uczestników z 7 gmin Powiatu Puckiego i z Powiatu Puckiego,
-szkolenie przygotowujące w przyszłości do samodzielnego prowadzenia zajęć żeglarskich,
-dla każdej grupy zaplanowano łącznie 20 godzin zajęć z czego minimum 10 godz. na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 6, w tym 2 członków załogi oraz na jachtach motorowych, o liczbie miejsc min.8, w tym 2 członków załogi

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Sposób oceny ofert określony powyżej dotyczy zarówno oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 polega na świadczeniu usług szkoleniowych obejmujących szkolenie instruktorów – animatorów
-zajęcia przeznaczone dla przedstawicieli szkół, nauczycieli odpowiedzialnych za realizację projektu – 20 uczestników,
-unifikacja instruktorów prowadzących zajęcia praktyczne,
-dla uczestników zaplanowano łącznie 20 godzin zajęć, z czego 15 godzin na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 6, w tym 2 członków załogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Sposób oceny ofert określony powyżej dotyczy zarówno oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1. w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
1) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: „Usługa szkoleniowa obejmująca tematykę z zakresu popularyzacji wiedzy o regionie, gospodarce morskiej, edukację ekologiczną oraz żeglarską”.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej cztery (4) osoby, z których każda musi spełniać następujące wymagania: być osobą pełnoletnią i posiadać patent żeglarza jachtowego, lub wyższy. Jedna (1) spośród skierowanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego, która dodatkowo musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na należytym pełnieniu funkcji Kierownika szkolenia w co najmniej jednym zamówieniu
(prowadzonym, w szczególności w formie: wycieczki edukacyjnej lub kursu, lub szkolenia, lub obozu żeglarskiego), którego tematyka obejmowała zagadnienia z zakresu edukacji morskiej i/lub ekologicznej oraz było prowadzone dla grupy min 6 osób i obejmowało minimum 10 godzin zegarowych na wodzie dla każdej z osób, na łodziach żaglowych i/lub motorowych;
2) W przypadku składania oferty na Część 2 „Kursy żeglarskie i motorowodne”.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej osiem (8) osób, z których każda musi spełniać następujące wymagania: być osobą pełnoletnią, cztery (4) z wykazanych osób muszą posiadać patent żeglarza jachtowego lub wyższy, a cztery (4) z wykazanych osób muszą posiadać patent motorowodnego sternika morskiego lub wyższy.
Jedna (1) spośród skierowanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego, która dodatkowo musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na należytym pełnieniu funkcji Kierownika szkolenia w co najmniej jednym zamówieniu (prowadzonym, w szczególności w formie: kursu lub szkolenia, lub obozu żeglarskiego), którego tematyka obejmowała zagadnienia z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do przystąpienia przez uczestników do egzaminu państwowego dla uzyskania patentu żeglarza jachtowego i/lub odpowiednio dla uzyskania patentu sternika motorowodnego, zgodnie z Załącznikiem nr 4 („Zakres wymagań egzaminacyjnych”) do Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.460) w sprawie uprawiania turystyki wodnej oraz było prowadzone dla grupy min 8 osób i obejmowało minimum 15 godzin zegarowych na wodzie dla każdej z osób, na łodziach żaglowych i/lub motorowych;
3) W przypadku składania oferty na Część 3 „Doskonalenie umiejętności żeglarskich w ramach koła żeglarskiego”.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej cztery (4) osoby, z których każda musi spełniać następujące wymagania: być osobą pełnoletnią, dwie (2) z wykazanych osób muszą posiadać patent żeglarza jachtowego lub wyższy, a dwie (2) z wykazanych osób muszą posiadać patent motorowodnego sternika morskiego lub wyższy.
Jedna (1) spośród skierowanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego, która dodatkowo musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na należytym pełnieniu funkcji Kierownika szkolenia w co najmniej jednym zamówieniu (prowadzonym, w szczególności w formie: kursu lub szkolenia, lub obozu żeglarskiego), którego tematyka obejmowała zagadnienia z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z Załącznikiem nr 4 („Zakres wymagań egzaminacyjnych”) do Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.460) w sprawie uprawiania turystyki wodnej oraz było prowadzone dla grupy min 5 osób i obejmowało minimum 5 godzin zegarowych na wodzie dla każdej z osób, na łodziach żaglowych i/lub motorowych;
4) W przypadku składania oferty na Część 4 „Szkolenie kadry młodszej, zajęcia przeznaczone dla osób z uprawnieniami min. żeglarza jachtowego myślących o pracy związanej z żeglarstwem”
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie (2) osoby, z których każda musi być osobą pełnoletnią
i posiadać patent żeglarza jachtowego lub wyższy.
Jedna (1) spośród skierowanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego, która dodatkowo musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na należytym pełnieniu funkcji Kierownika szkolenia w co najmniej jednym zamówieniu (prowadzonym, w szczególności w formie: kursu lub szkolenia, lub obozu żeglarskiego), którego tematyka obejmowała zagadnienia z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z Załącznikiem nr 4 („Zakres wymagań egzaminacyjnych”) do Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.460) w sprawie uprawiania turystyki wodnej oraz było prowadzone dla grupy min 5 osób i obejmowało minimum 5 godzin zegarowych na wodzie dla każdej z osób, na łodziach żaglowych i/lub motorowych;
5) W przypadku składania oferty na Część 5 „Szkolenie instruktorów – animatorów„.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie (2) osoby, z których każda musi spełniać następujące wymagania: być osobą pełnoletnią i posiadać patent żeglarza jachtowego lub wyższy.
Jedna (1) spośród skierowanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego, która dodatkowo musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na należytym pełnieniu funkcji Kierownika szkolenia w co najmniej jednym zamówieniu (prowadzonym, w szczególności w formie: kursu lub szkolenia, lub obozu żeglarskiego), którego tematyka obejmowała zagadnienia z zakresu doskonalenia umiejętności żeglarskich przez uczestników zgodnie z Załącznikiem nr 4 („Zakres wymagań egzaminacyjnych”) do Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.460) w sprawie uprawiania turystyki wodnej oraz było prowadzone dla grupy min 5 osób i obejmowało minimum 1 godzinę zegarową na wodzie dla każdej z osób, na łodziach żaglowych i/lub motorowych;
UWAGA 1, dotyczy wszystkich pięciu Części zamówienia!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oznacza to, że według Zamawiającego skierowanie poszczególnych osób do realizacji zamówienia może Wykazać każdy z Wykonawców.
UWAGA 2, dotyczy wszystkich pięciu Części zamówienia!
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawca wraz z innym podmiotem mogą wykazać łącznie.
UWAGA 3, dotyczy wszystkich pięciu Części zamówienia!
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia Zamawiający wymaga, wykazania innych osób na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu, w każdej Części zamówienia, na którą Wykonawca będzie składał ofertę.
UWAGA 4, dotyczy wszystkich pięciu Części zamówienia!
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych patentów: dopuszcza odpowiadające im patenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz.U. z 2013 r., poz.460).
Ponadto zgodnie z art.37a ust. 6 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.1863) osoba, która uzyskała uprawnienia do uprawiania turystyki wodnej w innym państwie, może uprawiać turystykę wodną na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie posiadanych uprawnień potwierdzonych stosownym dokumentem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b nin. Rozdziału, zastępuje się go w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. 17 ust. 5 pkt 1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub SWZ do podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy, w szczególności terminu realizacji przedmiotu umowy, zakresu świadczenia, wynagrodzenia Wykonawcy, jednakże z uwagi na ograniczenia występujące w niniejszym ogłoszeniu dotyczące ilości znaków możliwych do wpisania, Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy został szczegółowo opisany w § 7 Załącznika nr 7 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1 Cena brutto badanej oferty (C) 60% = 60pkt
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisku Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego(KWŻ) (D) 40% = 40pkt

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości prowadzenia negocjacji, zaprosi on jednocześnie Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Zaproszenie na negocjacje zostanie rozesłane do nie więcej niż 3 Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów (PŁ) zgodnie ze wzorem: PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Kierownika Wyszkolenia Żeglarskiego (D)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką oferta może otrzymać w kryteriach oceny ofert to 100 punktów.
Maksymalna liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji oferty ulega zwiększeniu w przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, zgodnie ze wzorem PŁ = C + D, wówczas zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów.
Negocjacje z Wykonawcami będą prowadzone w celu ulepszenia treści ofert podlegających ocenie w ramach kryterium „Cena”

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnym oświadczeniem z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzający brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. ().
9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 1 lit. b SWZ, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu "Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III"
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu "Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI