Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych z wykorzystaniem narzędzi TIK dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych z wykorzystaniem narzędzi TIK dla uczniów w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów z terenu Gminy Kluczewsko”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluczewsko
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kluczewsko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-03
  • Numer ogłoszenia631168-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631168-N-2018 z dnia 2018-10-03 r.

Gmina Kluczewsko: Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych z wykorzystaniem narzędzi TIK dla uczniów w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów z terenu Gminy Kluczewsko”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Oś Priorytetowa VIII Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Działanie 08.03 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 08.03.03 Rozwój edukacji kształcenia ogólnego w zakresie stosowania TIK
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczewsko, krajowy numer identyfikacyjny 590648050, ul. Spółdzielcza  12 , 29-120  Kluczewsko, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 447814246, e-mail ug@kluczewsko.gmina.pl, faks 447814224.
Adres strony internetowej (URL): www.kluczewsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Gmina Kluczewsko ul. Spółdzielcza 12, 29-120 Kluczewsko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych z wykorzystaniem narzędzi TIK dla uczniów w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów z terenu Gminy Kluczewsko”
Numer referencyjny: B.271.14.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
26


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych z wykorzystaniem narzędzi TIK dla uczniów w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów z terenu Gminy Kluczewsko”. 2.1.2 Miejsce świadczenia usług Zespół Przedszkolno-Szkolnego w Dobromierzu (dla zajęć Szkoły Podstawowej w Dobromierzu), Zespół Przedszkolno-Szkolnego w Kluczewsku (dla zajęć Szkoły Podstawowej w Kluczewsku) oraz Zespół Przedszkolno-Szkolnego w Komornikach (dla zajęć Szkoły Podstawowej w Komornikach) 2.1.3 Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. 2.1.4 Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Świętokrzyskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem i Asystentem Projektu oraz Koordynatorami Szkolnymi; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80570000-0
80580000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunki określające kompetencje lub uprawnienia zostały określone w pkt. 2.2 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić w przypadkach, gdy ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają obustronnej zgody oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia dostawy niezawinionego przez Wykonawcę spowodowanego jedną z poniższych okoliczności: - siłą wyższą, którą należy rozumieć jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, - bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, - działaniem organów administracji, urzędów i służb, - brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy jest to uzasadnione wprowadzeniem w trakcie obowiązywania umowy powszechnie obowiązujących obciążeń finansowych w postaci np. podatków, składek, opłat, obowiązków zakupu pozwoleń lub certyfikatów i innych strony wprowadzają możliwość zmiany wartości umowy; c) zmiany stawki podatku VAT; d) zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany, e) zgodne z art. 357ˡ KC; g) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, f) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które powodują konieczność wprowadzenia zmian do sposób wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zajęcia rozwijające z matematyki dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 1 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki dla SP w Kluczewsku (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 2 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zajęcia rozwijające z biologii dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 3 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku biologia • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku biologia • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z biologii dla SP w Kluczewsku (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupy = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 4 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku biologia • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku biologia • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 5 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia angielska, • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka angielskiego dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 6 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku j. angielski • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zajęcia rozwijające z informatyki dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 7 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku informatyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku informatyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z informatyki dla SP w Kluczewsku (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 8 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku informatyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku informatyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zajęcia rozwijające z języka polskiego dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 9 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka polskiego dla SP w Kluczewsku (2 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 2 grup (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 10 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zajęcia rozwijające z informatyki dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 11 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku informatyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku informatyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z informatyki dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 12 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku informatyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku informatyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka angielskiego dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 13 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel kontraktowy, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia angielska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zajęcia rozwijające z matematyki dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 14 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze – łącznie dla 2 grupy (70 godz. na grupę x 2 grupy = 140 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 15 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zajęcia rozwijające z języka polskiego dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 16 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka polskiego dla SP w Komornikach (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupy = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 16 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel kontraktowy, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zajęcia rozwijające z matematyki dla SP w Dobromierzu (3 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 3 grupy (70 godz. na grupę x 3 grupy = 210 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 18 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki dla SP w Dobromierzu (3 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 3 grup (70 godz. na grupę x 3 grupy = 210 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 19 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku matematyka • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku matematyka • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zajęcia rozwijające z języka polskiego dla SP w Dobromierzu (4 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 4 grup (70 godz. na grupę x 4 grupy = 280 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 20 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka polskiego dla SP w Dobromierzu (3 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 3 grup (70 godz. na grupę x 3 grupy = 210 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 21 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia polska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia polska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka angielskiego dla SP w Dobromierzu (1 grupa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 1 grupy (70 godz. na grupę x 1 grupa = 70 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 22 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel mianowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia angielska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z języka angielskiego dla SP w Dobromierzu (3 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze – łącznie dla 3 grup (70 godz. na grupę x 3 grupy = 210 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 23 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia angielska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla SP w Dobromierzu (3 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające – łącznie dla 3 grup (70 godz. na grupę x 3 grupy = 210 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 24 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku filologia angielska • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku filologia angielska • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze/rozwijające z przyrody dla SP w Dobromierzu (4 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze/rozwijające – łącznie dla 4 grupy (70 godz. na grupę x 4 grupy = 280 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 25 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku przyroda • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku przyroda • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Zajęcia rozwijające/dydaktyczno -wyrównawcze z biologii dla SP w Dobromierzu (4 grupy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia rozwijające/dydaktyczno -wyrównawcze – łącznie dla 4 grupy (70 godz. na grupę x 4 grupy = 280 godzin lekcyjnych). Wykonawcy zajęć dla części 26 muszą spełniać następujące wymogi: • Nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym • ukończone studia o kierunku biologia • alternatywnie studia podyplomowe o kierunku biologia • 3 lata stażu pracy pedagogicznej w ciągu ostatnich 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie warsztatów z kompetencji cyfrowych - Starachowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie 18- godzinnych warsztatów z kompetencji cyfrowych: cyberbezpieczeństwo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI