Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-08
  • ZamawiającyŚląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00079875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c90eea-bf4c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa realizacji szkoleń i warsztatów dla rodziców/kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz pracowników ośrodków adopcyjnych i instytucji współpracujących

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (platformazakupowa.pl). W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe, w tym zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, iż podlegać będą odrzuceniu.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (40-017) przy ulicy Granicznej 29,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@soa-katowice.pl;
3) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Realizację warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
5) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne” prowadzonym w trybie podstawowym;
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
11) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 95751,59 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77846,82 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców nastolatków
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców nastolatków.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy)
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie doskonalenie kompetencji wychowawczych rodziców dzieci w okresie dojrzewania, w tym m.in. rozumienia zachowań i potrzeb dziecka, wsparcia dziecka w kryzysie, skutecznej komunikacji i budowania relacji z dzieckiem oraz radzenia sobie z własnymi emocjami w relacji z nastolatkiem.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Rozwój emocjonalny i społeczny dziecka w okresie dojrzewania;
 Jak zmienia się rola rodzica wraz z wejściem dziecka w okres dojrzewania i jakie są tego konsekwencje?
 Wyzwania i zagrożenia okresu dorastania - wagary, uzależnienia, agresja i autoagresja, negatywny obraz siebie, ryzykowne zachowania seksualne – kiedy i jak reagować?
 Jak odróżnić bunt nastolatka od zaburzeń psychicznych i/lub zachowania?
 Jak wspierać nastolatka z zaburzonym obrazem siebie?
 Budowanie partnerskich relacji z dorastającym dzieckiem?
 Jak zapewnić dorastającemu dziecku bezwarunkową akceptację i wsparcie?
 Jak radzić sobie z raniącymi słowami dorastającego dziecka i jak na nie reagować?
 Jak efektywnie komunikować się z nastolatkiem?
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 6717 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100
Liczba punktów przyznanych Wykonawcy zostanie obliczona w następujący sposób:

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy)
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie doskonalenie kompetencji wychowawczych rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym m.in. umiejętności w zakresie wspierania jego rozwoju, budowania poczucia własnej wartości oraz radzenia sobie z trudnymi emocjami dziecka oraz własnymi.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - osiągnięcia i wyzwania rozwojowe;
 Wspieranie rozwoju emocjonalnego dziecka;
 Budowanie poczucia własnej wartości u dziecka - czynniki wpływające na kształtowanie się poczucia własnej wartości oraz sposoby rozwijania adekwatnej samooceny dziecka;
 Trudne emocje własne i dziecka - jak sobie z nimi radzić?
 Jak zapanować nad wybuchami emocji dziecka? - rozpoznawanie sygnałów emocjonalnego pobudzenia i skuteczne metody pozwalające bezpiecznie rozładować stres;
 Pozytywna dyscyplina;
 Jak mądrze kochać? - stawianie granic i wymagań w relacji z dzieckiem.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 6717 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Trening regulacji emocji
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Trening regulacji emocji.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 48 osób, tj. 3 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 72 godziny dydaktyczne (9 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 3 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie m.in. przekazanie uczestnikom wiedzy na temat sposobów regulacji emocji oraz doskonalenie ich umiejętności w zakresie wspierania dziecka w radzeniu sobie z trudnymi emocjami, w tym złością, smutkiem i lękiem oraz budowaniu własnych strategii samoregulacji.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Obszary stresu i samoregulacji;
 Samokontrola a samoregulacja;
 Zaburzenia w obszarze regulacji emocji u dzieci po doświadczeniu traumy;
 Adaptacyjne i nieadaptacyjne strategie regulacji emocji;
 Etapy samoregulacji;
 Samoregulacja rodzica - dlaczego należy zacząć od siebie?
 Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie z emocjami;
 Ćwiczenia praktyczne z zakresu regulacji emocji.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 22054,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Komunikacja bez przemocy
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Komunikacja bez przemocy.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych), tj. 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie m.in. doskonalenie umiejętności uczestników niezbędnych do konstruktywnego porozumiewania się w rodzinie, przybliżenie efektywnych sposób budowania relacji z uwzględnieniem emocji i potrzeb swoich oraz innych, a także zwiększenie ich umiejętności rozwiązywania konfliktów i problemów, w tym trudnych sytuacji z dzieckiem.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Podstawowe założenia Porozumienia bez przemocy;
 Cztery kroki empatycznej komunikacji - obserwacja bez osądu, wyrażanie uczuć, identyfikowanie potrzeb własnych i innych ludzi, prośby zamiast żądań;
 Empatyczny odbiór;
 Współczujące kontaktowanie się z samym sobą;
 Interpersonalne bariery komunikacyjne;
 Złość, poczucie winy i wstyd oraz ich rola w komunikacji;
 Jak budować porozumienie w sytuacjach konfliktowych?
 Rozwiązywanie trudnych sytuacji z dziećmi w duchu Porozumienia bez Przemocy;
 Wdrażanie Porozumienia bez Przemocy w życie – ćwiczenia.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 9495,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Warsztaty rozwojowe dla par
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Warsztaty rozwojowe dla par.
2) Grupa docelowa: kandydaci na rodziców adopcyjnych zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie m.in. wzmacnianie więzi pomiędzy małżonkami oraz poczucia bezpieczeństwa w związku, doskonalenie jasnej i konstruktywnej komunikacji oraz umiejętności wspólnego, efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
- NVC w komunikacji z partnerem/partnerką;
- Wyrażanie, rozumienie i kontrola emocji;
- Jak stres i inne trudne emocje wpływają na nasze zachowanie i jak można wesprzeć partnera w takiej sytuacji?
- „Fochy” i uszczypliwości czyli o biernej agresji w związku;
- Asertywność w związku;
- Jak znaleźć równowagę pomiędzy autonomią i bliskością w relacji?
- Pojawienie się dziecka a zmiana w relacji partnerskiej.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w jednym z hoteli zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Spotkania będą odbywały się w weekendy (sobota-niedziela) w godzinach między 10:00 a 18:00 - 1 dzień warsztatu oraz między 08:00 a 15:30 – 2 dzień warsztatu
 Zamawiający zapewnia nocleg (z soboty na niedzielę) oraz wyżywienie dla uczestników oraz dla Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 9460,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Diagnoza i terapia traumy u dzieci i młodzieży
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Diagnoza i terapia traumy u dzieci i młodzieży.
2) Grupa docelowa: przedstawiciele podmiotów zaangażowanych w proces adopcji, w tym pracownicy ośrodków adopcyjnych, rodzice zastępczy oraz koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie rozpoznawania objawów traumy u dzieci i młodzieży oraz podejmowania skutecznych oddziaływań terapeutycznych
i wychowawczych wobec dziecka z doświadczeniami traumatycznymi.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Zagadnienia definicyjne: trauma, traumatyczne zdarzenie, trauma rozwojowa, zaburzenia więzi, PTSD i CPTSD – symptomy i kliniczne kryteria diagnostyczne;
 Specyfika diagnozy traumy u dzieci i młodzieży;
 Trauma a rozwój dziecka;
 Przywiązanie a trauma;
 Utrwalone strategie przetrwania rozwijane u dzieci w wyniku doświadczenia złożonej traumy;
 Praca z dzieckiem z doświadczeniami traumatycznymi – co robić, a czego lepiej unikać?
 Konstruktywne oddziaływania wychowawcze – jak wspierać dziecko i przywrócić mu poczucie bezpieczeństwa?
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Warsztaty będą odbywały się od poniedziałku do piątku – w trzy następujące po sobie dni robocze, między godziną 08:30 a 15:30
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 13192 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100


Dotyczy części I-VIII zamówienia:
Liczba punktów przyznanych Wykonawcy zostanie obliczona w następujący sposób:

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Zaburzenia ze spektrum autyzmu – diagnoza i metody pracy terapeutycznej
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Zaburzenia ze spektrum autyzmu – diagnoza i metody pracy terapeutycznej.
2) Grupa docelowa: przedstawiciele podmiotów zaangażowanych w proces adopcji, w tym pracownicy ośrodków adopcyjnych, rodzice zastępczy oraz koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie zapoznanie uczestników ze specyfiką diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży oraz różnicowaniem zaburzeń ze spektrum autyzmu od innych zaburzeń charakteryzujących się podobieństwem w obrazie klinicznym, a także rozwijanie ich umiejętności w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Funkcjonowanie osoby w spektrum;
 Typologia zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz ich charakterystyczne symptomy;
 Kryteria diagnostyczne zaburzeń ze spektrum autyzmu;
 Proces diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz metody diagnostyczne dostosowane do wieku dziecka;
 Autyzm a zaburzenia pokrewne i współwystępujące – diagnoza różnicowa;
 Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
 Jak pomóc dziecku z zaburzeniami ze spektrum autyzmu?
 Metody pracy terapeutycznej z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
 Trudne zachowania u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – ich przyczyny oraz adekwatne sposoby reagowania.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Warsztaty będą odbywały się od poniedziałku do piątku – w trzy następujące po sobie dni robocze, między godziną 08:30 a 15:30
 Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 13192 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – TSR w pracy z dziećmi i młodzieżą
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. TSR w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2) Grupa docelowa: przedstawiciele podmiotów zaangażowanych w proces adopcji, w tym pracownicy ośrodków adopcyjnych, rodzice zastępczy oraz koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie przybliżenie uczestnikom podstawowych założeń TSR oraz metod, narzędzi i technik pracy, a także możliwości wykorzystania elementów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w pracy z dziećmi i młodzieżą.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
 Założenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach;
 Pomocne umiejętności i postawa „niewiedzy”;
 Główne metody, narzędzia i techniki pracy (m.in. rozmowa poza problemem, pytania o wyjątki, techniki skalowania, pytanie o cud, praca w oparciu o język klienta);
 Wykorzystanie TSR w pracy z dziećmi i młodzieżą doświadczającą trudności (m.in. lęk, autoagresja, myśli samobójcze, zaburzenia odżywiania);
 Model interwencji w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia dziecka.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
 Warsztaty będą odbywały się od poniedziałku do piątku – w trzy następujące po sobie dni robocze, między godziną 08:30 a 15:30
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera.

4.2.5.) Wartość części: 14924 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową (w każdej z części):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punktów
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie Trenera – (D) 40% 40
Razem: 100

1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C= -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie Trenera (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie Trenera w realizacji co najmniej 4 szkoleń/warsztatów (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń/warsztatów – 4
i maksymalną liczbę szkoleń/warsztatów – 7. Liczba szkoleń/warsztatów większa niż 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
dla Części I zamówienia - Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców nastolatków:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika;
b) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii psychologicznej/pedagogicznej i/lub zajęć terapeutycznych dla nastolatków;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu wspierania umiejętności wychowawczych dla rodziców nastolatków.
dla Części II zamówienia - Trening umiejętności wychowawczych dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika;
b) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii psychologicznej/pedagogicznej i/lub zajęć terapeutycznych dla dzieci;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu wspierania umiejętności wychowawczych dla rodziców.
dla Części III zamówienia - Trening regulacji emocji:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia;
b) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii psychologicznej i/lub zajęć terapeutycznych dla dzieci i/lub młodzieży i/lub osób dorosłych z zaburzeniami/trudnościami w obszarze samoregulacji/regulacji emocji;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu regulacji emocji/samoregulacji i/lub wspierania dziecka w radzeniu sobie z emocjami.
dla Części IV zamówienia - Komunikacja bez przemocy:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia;
b) doświadczenie w realizacji minimum 100 godzin dydaktycznych sesji terapeutycznych/zajęć terapeutycznych prowadzonych z wykorzystaniem modelu Komunikacji bez Przemocy (NVC);
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu Porozumienia bez Przemocy/Komunikacji bez Przemocy (NVC) dla rodziców.
dla Części V zamówienia - Warsztaty rozwojowe dla par:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia;
b) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii małżeństw i/lub par;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu komunikacji i/lub rozwoju dla małżeństw i/lub par.
dla Części VI zamówienia - Diagnoza i terapia traumy u dzieci i młodzieży:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia;
b) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii traumy/zaburzeń posttraumatycznych u dzieci i/lub młodzieży;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu diagnozy traumy/zaburzeń posttraumatycznych i/lub terapii traumy i/lub pracy z traumą.
dla Części VII zamówienia - Zaburzenia ze spektrum autyzmu – diagnoza i metody pracy terapeutycznej:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia;
b) doświadczenie w realizacji minimum 20 diagnoz dzieci i/lub młodzieży w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu;
c) doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin dydaktycznych terapii i/lub zajęć terapeutycznych dla dzieci i lub młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
d) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu diagnozy w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu i/lub pracy terapeutycznej/terapii dzieci i/lub młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
dla Części VIII zamówienia - TSR w pracy z dziećmi i młodzieżą:
1) Trenerem posiadającym:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika;
b) ukończenie kursu/szkolenia z TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) obejmującego minimum 70 godzin dydaktycznych zajęć.
UWAGA: Na spełnienie warunku dopuszcza się możliwość wykazania kilku szkoleń/kursów z TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) obejmujących łącznie minimum 70 godzin dydaktycznych zajęć.
c) doświadczenie w realizacji minimum 100 godzin dydaktycznych wsparcia terapeutycznego dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem metod Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR);
d) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) i/lub wykorzystania Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania przez Zamawiającego – wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1 do SWZ),
2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ),
3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ),
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych.
7) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ (na wezwanie),
8) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania przez Zamawiającego - wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ ( na wezwanie)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy tj:
a) Zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
b) Zaistnienia omyłki pisarskiej.
c) Zmiany danych teleadresowych.
d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na realizację umowy.
e) Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć.
f) W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności dopuszczalna jest zmiana osoby realizującej zamówienie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w postępowaniu) i uzyskać taką samą lub wyższą liczbę punktów w kryterium „Doświadczenie Trenera” co osoba zmieniana.
g) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
h) Konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej.
i) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment).
j) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,
k) Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
i. Ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w odniesieniu do usługi będącej przedmiotem umowy,
ii. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
iii. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
iv. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.