Realizacja warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKock
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-12
  • ZamawiającyGmina Kock
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00291080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29

1.5.2.) Miejscowość: Kock

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818591005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kock@kock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-374d8bcd-1300-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056662/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: a/ elektronicznie na adres kock@kock.pl, lub b/ za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem https://kock.ezamawiajacy.pl w zakładce Korespondencja. 2. Pytania do SWZ należy zadawać na e-mail kock@kock.pl lub za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://kock.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. 3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://kock.ezamawiajacy.pl. Za datę złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Platformę zakupową przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://kock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kock.ezamawiajacy.pl: • komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta • Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge • Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Kock tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, tml,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie Ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat oddania zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG 271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. PROWADZENIE WARSZTATÓW PLASTYCZNYCH I RĘKODZIEŁA
Program, zakres i metoda: animacyjne warsztaty mające na celu pobudzenie do własnej aktywności twórczej osób w wieku senioralnym oraz do wyrażenia siebie poprzez sztukę. Tematyka prac i zastosowane techniki zmienne w czasie wg zainteresowań uczestników zajęć, w tym np.: techniki malarskie, decoupage, wyrób świec i ozdób, filcowanie wełny.
Uczestnicy warsztatów: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Miejsce realizacji warsztatów: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt, wyposażenie oraz materiały dostarczane przez Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących do 10 osób w wymiarze 2 spotkań tygodniowo po 120 minut każde. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 672 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 224 godziny zajęć
b) w klubie seniora w Górce: 224 godziny zajęć
c) w klubie seniora w Talczynie: 224 godziny zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora) podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) opracowanie wynikających z zaproponowanego programu materiałów szkoleniowych/informacyjnych (prezentacja, skrypt, ćwiczenia, casestudy itp.), powielenie ich i dostarczenie uczestnikom warsztatów; materiały szkoleniowe powinny być przygotowane z uwzględnieniem języka wrażliwego na płeć;
d) realizację łącznie 672 godzin zegarowych warsztatów;
e) dokumentowanie realizacji warsztatów zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. PROWADZENIE WARSZTATÓW SZYCIA
Program, zakres i metoda: animacyjne warsztaty mające na celu pobudzenie do własnej aktywności twórczej osób w wieku senioralnym. Tematyka zajęć i zastosowane techniki zmienne w czasie wg zainteresowań uczestników zajęć.
Uczestnicy warsztatów: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Miejsce realizacji warsztatów: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt, wyposażenie oraz materiały dostarczane Zamawiającego (maszyny do szycia, żelazko, tkaniny, nici, igły, akcesoria krawieckie).
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących do 3 osób w wymiarze 1 spotkania tygodniowo po 120 minut każde. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 120 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Górce: 60 godzin zajęć
b) w klubie seniora w Talczynie: 60 godzin zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora) podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) opracowanie wynikających z zaproponowanego programu materiałów szkoleniowych/informacyjnych (prezentacja, skrypt, ćwiczenia, casestudy itp.), powielenie ich i dostarczenie uczestnikom warsztatów; materiały szkoleniowe powinny być przygotowane z uwzględnieniem języka wrażliwego na płeć;
d) realizację łącznie 120 godzin zegarowych warsztatów;
e) dokumentowanie realizacji warsztatów zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3. PROWADZENIE ZAJĘĆ KOMPUTEROWYCH
Program, zakres i metoda: animacyjne wykłady i warsztaty mające na celu dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności samodzielnego posługiwania się technologiami cyfrowymi przydatnymi w życiu codziennym. Tematyka zajęć powinna obejmować zagadnienia związane z obsługą komputera m.in. w celu szybkiego komunikowania się z rodziną i znajomymi, przeglądania interesujących wiadomości gospodarczych, politycznych, sportowych, kulinarnych, itd., wyszukiwania informacji, poznawania nowych ludzi (fora internetowe, portale społecznościowe), wyszukiwania filmów i programów, zgrywania zdjęć z aparatów fotograficznych, dokonywania zakupów przez Internet, dokonywania przelewów, płacenia rachunków (telefon, prąd, gaz itd.,) wyszukiwania ulubionej muzyki, różnych audycji radiowych, czytania swoich ulubionych książek, napisania pisma do urzędu z użyciem edytora tekstu, ochrony prywatności i bezpieczeństwa w Internecie.
Uczestnicy zajęć: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Miejsce realizacji zajęć: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących od 4 do 6 osób w wymiarze 1 spotkania tygodniowo po 120 minut dla każdej grupy. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 216 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 72 godziny zajęć(grupa 6 osobowa)
b) w klubie seniora w Górce: 72 godziny zajęć(grupa 4 osobowa)
c) w klubie seniora w Talczynie: 72 godziny zajęć(grupa 4 osobowa)
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora)podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) opracowanie wynikających z zaproponowanego programu materiałów szkoleniowych/informacyjnych (prezentacja, skrypt, ćwiczenia, casestudy itp.), powielenie ich i dostarczenie uczestnikom warsztatów; materiały szkoleniowe powinny być przygotowane z uwzględnieniem języka wrażliwego na płeć;
d) realizację łącznie 216 godzin zegarowych zajęć;
e) dokumentowanie realizacji warsztatów zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega, że okresie realizacji umowy planowana minimalna całkowita liczba zajęć wyniesie 50% przewidzianych godzin. Jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba zajęć (spotkań) nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4. PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Program, zakres i metoda: animacyjne zajęcia nauki języka angielskiego dla osób w wieku senioralnym, które do tej pory nie uczyły się tego języka lub posiadają podstawową znajomość języka. Głównym celem zajęć jest trening umysłu poprzez naukę języka angielskiego jako formy aktywnego spędzania czasu wolnego, poprzez zapamiętywanie nowych, obco brzmiących słów i wyrażeń oraz ćwiczenie koncentracji i uwagi. Formy zajęć to nie tylko lekcje prowadzone w formie wykładów czy ćwiczeń, ale także np. spacery na świeżym powietrzu, rozmowy przy kawie i ciastku, czy zabawy ruchowe lub gry, podczas których wplatane są pojedyncze wyrazy i zwroty w języku obcym.
Uczestnicy warsztatów: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Kocku, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Miejsce realizacji warsztatów: zajęcia będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora w Kocku, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt, wyposażenie oraz materiały dostarczane przez Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących do 8 osób w wymiarze 2 spotkań tygodniowo po 60 minut każde. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 60 godzin zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubu, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora) podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) opracowanie wynikających z zaproponowanego programu materiałów szkoleniowych/informacyjnych (prezentacja, skrypt, ćwiczenia, casestudy itp.), powielenie ich i dostarczenie uczestnikom warsztatów; materiały szkoleniowe powinny być przygotowane z uwzględnieniem języka wrażliwego na płeć;
d) realizację łącznie 60 godzin zegarowych zajęć;
e) dokumentowanie realizacji warsztatów zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „WARSZTATY ZDROWEGO STYLU ŻYCIA”
Program, zakres i metoda: animacyjne wykłady i warsztaty na temat zdrowego odżywiania i diety w wieku senioralnym połączone ze wspólnym przygotowaniem zdrowych i smacznych posiłków, dostosowanych do potrzeb zdrowotnych seniorów (dieta niskosodowa, uzupełnianie mikro- i makroelementów, itp.) komponowanych ze świeżych składników, przy uwzględnieniu produktów sezonowych, a także możliwości ekonomicznych seniorów. Uczestnicy nauczą się samodzielnie komponować właściwą dla nich dietę, a także świadomie decydować o zakupach; dowiedzą się jakie informacje zawierają etykiety produktów i jak należy unikać substancji niekorzystnie wpływających na samopoczucie i zdrowie. Na zakończenie zajęć degustacja potraw.
Uczestnicy warsztatów: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Miejsce realizacji warsztatów: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących do 10 os. w wymiarze 2 spotkań tygodniowo po 120 minut dla każdej grupy. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 672 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 224 godzin zajęć
b) w klubie seniora w Górce: 224 godzin zajęć
c) w klubie seniora w Talczynie: 224 godzin zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
7. Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora)podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego miesięcznego programu warsztatów i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) zapewnienie w trakcie każdego warsztatu produktów spożywczych do realizacji zaproponowanego programu;
d) opracowanie wynikających z zaproponowanego programu materiałów szkoleniowych/informacyjnych (prezentacja, skrypt, ćwiczenia, casestudy itp.), powielenie ich i dostarczenie uczestnikom warsztatów; materiały szkoleniowe powinny być przygotowane z uwzględnieniem języka wrażliwego na płeć;
e) realizację łącznie 672 godzin zegarowych warsztatów (336 spotkań x 120 minut);
f) dokumentowanie realizacji warsztatów zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „ZDROWY KRĘGOSŁUP”
Program, zakres i metoda: zajęcia profilaktyczne, skierowane do osób w wieku 60+, o różnym stopniu sprawności fizycznej, służące poprawie kondycji, a także wypracowaniu nawyków regularnych ćwiczeń, także samodzielnych. W trakcie zajęć seniorzy powinni otrzymać wskazówki dla dostosowania własnego zestawu ćwiczeń.
Miejsce realizacji: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie oraz w sali gimnastycznej w Kocku, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach liczących do 8 os. w wymiarze 2 spotkań tygodniowo po 60 minut dla każdej grupy. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 360 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 120 godzin zajęć
b) w klubie seniora w Górce: 120 godzin zajęć
c) w klubie seniora w Talczynie: 120 godzin zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora)podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c)realizację łącznie 360 godzin zegarowych zajęć;
d) dokumentowanie realizacji zajęć zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7. PROWADZENIE ZAJĘĆ OGÓLNORUCHOWYCH
Program, zakres i metoda: różnego rodzaju zajęcia ruchowe o charakterze profilaktyki zdrowotnej, skierowane do osób w wieku 60+ o różnym stopniu sprawności fizycznej. Zajęcia muszą zachęcać do aktywności fizycznej i być dostosowane do wieku uczestników oraz ich kondycji: np. przy dobrej pogodzie np. spacery z kijkami nornicwalking, w okresie chłodniejszym lub deszczowym zajęcia na sali gimnastycznej (np. zajęcia taneczne przy muzyce, ćwiczenia rozciągające, relaksacyjne itp.).
Miejsce realizacji: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w sali gimnastycznej w Kocku, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego oraz w plenerze w miejscach publicznych, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach utworzonych równolegle w każdym z 3 klubów seniora; każda grupa będzie liczyć do 8 os.; zajęcia w każdym klubie będą się odbywać w wymiarze 2 spotkań tygodniowo po 60 minut dla każdej grupy. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 360 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 120 godzin zajęć
b) w klubie seniora w Górce: 120 godzin zajęć
c) w klubie seniora w Talczynie: 120 godzin zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora)podczas każdych zajęć;
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 360 godzin zegarowych zajęć;
d) dokumentowanie realizacji zajęć zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „WARSZTATY RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH”
Program, zakres i metoda: tematyka zajęć powinna dotyczyć zagadnień udzielania pomocy przedmedycznej oraz przygotowania seniorów do podjęcia właściwych działań w przypadku zachorowania, zasłabnięcia lub wypadku, zarówno w sytuacji, gdy senior sam potrzebuje pomocy, jak i w sytuacji, gdy jest świadkiem zasłabnięcia lub wypadku osób w otoczeniu, w tym np. dzieci powierzonych opiece. Przykładowe tematy zajęć:
• Łańcuch przeżycia
• Przyczyny i mechanizm nagłego zatrzymania krążenia u dorosłych
• Zasady prawidłowego nadawania sygnału „na ratunek” i wzywania ambulansu
• Zasada bezpieczeństwa ratującego i ratowanego
• Ocena poszkodowanego
• Postępowanie z nieprzytomnym prawidłowo oddychającym
• Metody udrażniania dróg oddechowych, sztucznego oddychania i ucisków klatki piersiowej
• Sekwencje czynności resuscytacyjnych u dorosłego,
• Przyczyny nagłego zatrzymania krążenia u dzieci i niemowląt – odmienność
• Resuscytacja krążeniowo – oddechowa dziecka i niemowlęcia
• Ciało obce w drogach oddechowych u dorosłych, dzieci i niemowląt
• Udar
• Zawał m. sercowego
• Omdlenie
• Śpiączka cukrzycowa
• Epilepsja – Padaczka
• Uczulenia
• Wypadek komunikacyjny – zachowanie się na miejscu zdarzenia
• Urazy i obrażenia
• Działanie wysokiej i niskiej temperatury na organizm człowieka
• Porażenie prądem i piorunem
Dopuszczalna tematyka: inne tematy związane z profilaktyką chorób geriatrycznych i dolegliwościami związanymi z wiekiem, profilaktyką chorób narządu ruchu oraz urazów typowych dla osób w wieku starszym, zmianą nawyków w codziennym funkcjonowaniu poprawiających sprawność ruchową i zapobiegających urazom, prawidłowym stosowaniem leków (w tym: nadużywaniem leków przez seniorów), itp. Metody: wykładowe, praktyczne ćwiczenia.
Miejsce realizacji: zajęcia będą zrealizowane w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt dostarczony przez Wykonawcę.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Zajęcia będą odbywać się w grupach utworzonych równolegle w każdym z 3 klubów seniora; każda grupa będzie liczyć do 8 os.; zajęcia w każdym klubie będą się odbywać w dwóch cyklach po 12 godzin każdy (6 spotkań po 120 minut). W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 72 godzin zajęć:
a) w klubie seniora w Kocku: 24 godziny zajęć
b) w klubie seniora w Górce: 24 godziny zajęć
c) w klubie seniora w Talczynie: 24 godziny zajęć
Zajęcia powinny być prowadzone w godzinach pracy klubów, tj. pomiędzy 09.00 a 13.30. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie uczestnikom zajęć materiałów i pomocy niezbędnych do ich przeprowadzenia, w tym akcesoriów i materiałów koniecznych do realizacji części praktycznej zajęć w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej.
b) zapewnienie minimum jednej osoby prowadzącej (instruktora)podczas każdych zajęć, o kwalifikacjach odpowiadających rodzajowi prowadzonych zajęć, gwarantującej wysoki poziom prezentacji wybranego zakresu tematycznego;
c) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
d) realizację łącznie 72 godzin zegarowych zajęć;
e) dokumentowanie realizacji zajęć zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W KOCKU

Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora). Zajęcia o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów);
2) planowanie, organizowanie i animowanie grupy seniorów w trakcie wyjazdów kulturalno-krajoznawczych (wyjazd wspólnie z seniorami), w tym nadzór nad działaniami wolontariuszy Zamawiającego w trakcie wyjazdów. Koszty wyjazdu (transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie NNW, koszty biletów/wejściówek) animatora i wolontariuszy pokrywa Zamawiający. Rekrutację i udział wolontariuszy zapewnia Zamawiający.
Miejsce realizacji:
1) weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Kocku lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Kock (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.).
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Kocku, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy:
1) weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 56 godzin zajęć.
2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.), całodniowe, wyjazd ok. 7.00 pierwszego dnia, powrót ok.20.00 kolejnego dnia. W kalkulacji usługi należy przyjąć łącznie 16 godzin pracy w trakcie każdego wyjazdu.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 182 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W GÓRCE
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora). Zajęcia o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów);
2) planowanie, organizowanie i animowanie grupy seniorów w trakcie wyjazdów kulturalno-krajoznawczych (wyjazd wspólnie z seniorami), w tym nadzór nad działaniami wolontariuszy Zamawiającego w trakcie wyjazdów. Koszty wyjazdu (transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie NNW, koszty biletów/wejściówek) animatora i wolontariuszy pokrywa Zamawiający. Rekrutację i udział wolontariuszy zapewnia Zamawiający.
Miejsce realizacji:
1) weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Górce lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Kock (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.).
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Górce (gm. Kock), w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: 1) weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 56 godzin zajęć.2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.), całodniowe, wyjazd ok. 7.00 pierwszego dnia, powrót ok.20.00 kolejnego dnia. W kalkulacji usługi należy przyjąć łącznie 16 godzin pracy w trakcie każdego wyjazdu.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 182 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględniania stanu zdrowia i potrzeb uczestników, częstsze przerwy na odpoczynek, wolniejsze tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W TALCZYNIE
Zakres usługi: Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu, to jest:
1) planowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych w trakcie organizowanych w ramach projektu spotkań dla uczestników projektu (weekendów seniora). Zajęcia o charakterze integracyjnym (np. wyjścia plenerowe, ognisko, wspólne zabawy, organizacja pokazów zdjęć/filmów);
2) planowanie, organizowanie i animowanie grupy seniorów w trakcie wyjazdów kulturalno-krajoznawczych (wyjazd wspólnie z seniorami), w tym nadzór nad działaniami wolontariuszy Zamawiającego w trakcie wyjazdów. Koszty wyjazdu (transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie NNW, koszty biletów/wejściówek) animatora i wolontariuszy pokrywa Zamawiający. Rekrutację i udział wolontariuszy zapewnia Zamawiający.
Miejsce realizacji:
1) weekendy seniora będą zrealizowane w siedzibie klubu seniora zlokalizowanym w Talczynie lub w miejscach publicznych na terenie Gminy Kock (np. ogniska), w pomieszczeniach i przestrzeniach udostępnionych przez Zamawiającego, w oparciu o sprzęt i wyposażenie Zamawiającego.
2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.).
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubu seniora w Talczynie (gm. Kock), w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników warsztatów leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: 1) weekendy seniora będą odbywać się w grupach liczących do 20 os. w średnim wymiarze 1 spotkania w miesiącu, w dni wolne od pracy w wymiarze 4 godzin/weekend seniora. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 56 godzin zajęć.2) wyjazdy kulturalno-krajoznawcze: 2-dniowe wyjazdy do Warszawy, Krakowa, Lublina i Zamościa (4 wyjazdy w 2022 r. i 4 wyjazdy w 2023 r.), całodniowe, wyjazd ok. 7.00 pierwszego dnia, powrót ok.20.00 kolejnego dnia. W kalkulacji usługi należy przyjąć łącznie 16 godzin pracy w trakcie każdego wyjazdu.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie minimum jednej osoby wykonującej usługę (animatora);
b) przygotowanie szczegółowego programu zajęć i przedstawienie go Zamawiającemu do zatwierdzenia;
c) realizację łącznie 182 godzin zegarowych usługi;
d) dokumentowanie realizacji usługi zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu;
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w zajęciach wszystkich uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie programu zajęć oraz metod ich prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. tematyka zajęć uwzględniająca stan zdrowia osób starszych, częstsze przerwy na odpoczynek, dostosowana do możliwości uczestników tempo zajęć, komunikaty i instrukcje przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12. PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE I RODZINNE
Zakres usługi: indywidualne i grupowe poradnictwo psychologiczne i rodzinne dla seniorów.
Miejsce realizacji: usługa będzie zrealizowana w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Poradnictwo będzie odbywać się w każdym z 3 klubów seniora; przewiduje się 2 godziny poradnictwa w miesiącu w każdym z 3 klubów, według zapotrzebowania uczestników projektu W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 84 godzin poradnictwa.
Szczegółowy harmonogram poradnictwa zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanych w harmonogramie porad psychologicznych i rodzinnych na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie przez Wykonawcę personelu posiadającego uprawnienia do wykonywania usługi poradnictwa psychologicznego;
b) realizację łącznie 84 godzin zegarowych poradnictwa do 31.08.2023 r.;
c) dokumentowanie realizacji poradnictwa zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.


Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w poradnictwie wszystkim uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględnienia stanu zdrowia i potrzeb uczestników, komunikaty przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13. PORADNICTWO PRAWNE
Zakres usługi: indywidualne i grupowe poradnictwo prawne dla seniorów.
Miejsce realizacji: usługa będzie zrealizowana w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Kocku, Górce i Talczynie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Kocku, Górce i Talczynie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Poradnictwo będzie odbywać się w każdym z 3 klubów seniora; przewiduje się 2 godziny poradnictwa w miesiącu w każdym z 3 klubów, według zapotrzebowania uczestników projektu. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 84 godzin poradnictwa.
Szczegółowy harmonogram poradnictwa zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanych w harmonogramie porad prawnych na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie przez Wykonawcę personelu posiadającego uprawnienia do wykonywania usługi poradnictwa prawnego;
b) realizację łącznie 84 godzin zegarowych poradnictwa do 31.08.2023 r.;
c) dokumentowanie realizacji poradnictwa zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizowanych zajęć aspektów społecznych, tj: umożliwienia udziału w udziału w poradnictwie wszystkim uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględnienia stanu zdrowia i potrzeb uczestników, komunikaty przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena(C) – 60%, Doświadczenie prowadzących zajęcia (D)- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących zajęcia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.

6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania niezbędnego doświadczenia oraz potencjału technicznego Wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:

Część 1. PROWADZENIE WARSZTATÓW PLASTYCZNYCH I RĘKODZIEŁA
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji warsztatów, którzy/re:
a) posiadają wykształcenie co najmniej średnie oraz wykształcenie z dziedziny sztuk plastycznych (np. ukończone liceum plastyczne, studia lub studia podyplomowe w dziedzinie sztuki plastyczne lub edukacja artystyczna);
lub
b) posiadają wykształcenie wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu arteterapii;
lub
c) wykształcenie co najmniej na poziomie średnim, np. w zawodzie pokrewnym (szkolnym) terapeuta zajęciowy.

Część 2. PROWADZENIE WARSZTATÓW SZYCIA
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji warsztatów, którzy/re:
a) posiadają wykształcenie co najmniej średnie oraz przygotowanie zawodowe w zawodzie krawiec lub pokrewnym
lub
b) posiadają wykształcenie wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu arteterapii oraz co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w prowadzenie warsztatów z wykorzystaniem technik krawieckich;
lub
c) wykształcenie co najmniej na poziomie średnim, np. w zawodzie pokrewnym (szkolnym) terapeuta zajęciowy oraz co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów z wykorzystaniem technik krawieckich.

Część 3. PROWADZENIE ZAJĘĆ KOMPUTEROWYCH
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji warsztatów, którzy/re:
a) posiadają ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku informatyka
oraz
b) posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub zajęć w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych.

Część 4. PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji warsztatów, którzy/re:
a) ukończyli/ły studia na poziomie co najmniej licencjackim na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana w zakresie j. angielskiego
lub
b) ukończone studia na poziomie co najmniej licencjackim na dowolnym kierunku oraz dysponowanie świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym bądź biegłym oraz minimum 1-roczne doświadczenie zawodowe w zakresie nauczania języka angielskiego

Część 5. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „WARSZTATY ZDROWEGO STYLU ŻYCIA”
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji warsztatów, którzy/re ukończyli/ły studia na poziomie co najmniej lub studiów licencjackich lub studia podyplomowe w ramach których uzyskali/ły specjalizację: dietetyka.

Część 6. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „ZDROWY KRĘGOSŁUP”
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/re ukończyli/ły studia na poziomie co najmniej studiów licencjackich oraz posiadają:
a) uprawnienia zawodowe instruktora sportu, trenera sportu lub instruktora rekreacji ruchowej
lub
b) ukończyli/ły studiów wyższe (licencjackie, magisterskie i podyplomowe) kierunku „wychowanie fizyczne” lub „sport”.

Część 7. PROWADZENIE ZAJĘĆ OGÓLNORUCHOWYCH
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/re ukończyli/ły studia na poziomie co najmniej studiów licencjackich oraz posiadają:
a) uprawnienia zawodowe instruktora sportu, trenera sportu lub instruktora rekreacji ruchowej
lub
b) ukończyli/ły studiów wyższe (licencjackie, magisterskie i podyplomowe) kierunku „wychowanie fizyczne” lub „sport”;

Część 8. PROWADZENIE ZAJĘĆ PN. „WARSZTATY RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH”
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym instruktorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/re posiadają wykształcenie wyższe w zawodach medycznych.

Część 9. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W KOCKU
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym animatorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/rzy:
a) posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika;
lub
b) posiadają wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe na kierunku: psychogerontologia lub psychologia starzenia się i starości lub pokrewnym do w/w;
lub
c) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i ukończyli kurs animacji czasu wolnego dla osób dorosłych;
lub
d) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i posiadają doświadczenie w zakresie animacji czasu wolnego seniorów w postaci realizacji co najmniej 20 godzin zajęć animacyjnych dla osób w wieku senioralnym.

Część 10. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W GÓRCE
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym animatorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/rzy:
a) posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika;
lub
b) posiadają wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe na kierunku: psychogerontologia lub psychologia starzenia się i starości lub pokrewnym do w/w;
lub
c) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i ukończyli kurs animacji czasu wolnego dla osób dorosłych;
lub
d) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i posiadają doświadczenie w zakresie animacji czasu wolnego seniorów w postaci realizacji co najmniej 20 godzin zajęć animacyjnych dla osób w wieku senioralnym.

Część 11. USŁUGI ANIMATORA WEEKENDÓW SENIORA DLA CZŁONKÓW KLUBU SENIORA W TALCZYNIE
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jednym animatorem przewidzianym do realizacji zajęć, którzy/rzy:
a) posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika;
lub
b) posiadają wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe na kierunku: psychogerontologia lub psychologia starzenia się i starości lub pokrewnym do w/w;
lub
c) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i ukończyli kurs animacji czasu wolnego dla osób dorosłych;
lub
d) posiadają wykształcenie co najmniej średnie i posiadają doświadczenie w zakresie animacji czasu wolnego seniorów w postaci realizacji co najmniej 20 godzin zajęć animacyjnych dla osób w wieku senioralnym.

Część 12. PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE I RODZINNE
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą właściwe kwalifikacje do udzielania świadczeń psychologicznych polegających w szczególności (w myśl Ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów [Dz.U. 2019 poz. 1026 z późn. zm.]) na: diagnozie psychologicznej, opiniowaniu, orzekaniu, psychoterapii oraz na udzielaniu pomocy psychologicznej.
W/w warunek zostanie uznany za spełniony, o ile w/w osoba:
a) ukończyła pięcioletnie studia magisterskie
b) uzyskała w polskiej uczelni dyplom magistra psychologii
c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
d) włada językiem polskim w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zawodu psychologa.

Część 13. PORADNICTWO PRAWNE
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą:
a) właściwe kwalifikacje do udzielania pomocy prawnej.
Pomoc prawna może być udzielana przez:
• adwokatów,
• radców prawnych,
którzy:
• korzystają z pełni praw publicznych oraz mają pełną zdolność do czynności prawnych,
• nie byli karani za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
oraz
b) doświadczenie w wykonywaniu czynności wymagających wiedzy prawniczej bezpośrednio związanych ze świadczeniem pomocy prawnej w okresie ostatnich 3 lat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wstępne wg Załącznika nr 4 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wstępne wg Załącznika nr 4 do SWZ,
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych w szczególności za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu „Wykaz osób” stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie, które stanowi załącznik nr 6 do SWZ(jeżeli dotyczy).
13.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4pkt 3) lit. c) i pkt 4) SWZ składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt.8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu i spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kock.ezamawiajacy.pl - zakładka OFERTY

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę udzielenie kilku godzin korepetycji z j. niemieckiego- Nałęczów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę udzielenie kilku godzin korepetycji z j. niemieckiego dla mojej córki, 7 klasa podstawowa. Córka była na zwolnieniu lekarskim i teraz nic nie rozumie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI