„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-30
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W RYKACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00093595
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W RYKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060707951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 450

1.5.8.) Numer faksu: 81 8652 450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2ryki@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb26ca6-a8f8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048571/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu: "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach" działanie 12.4

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zsz2ryki.szkolnastrona.pl/bip/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, zwanego dalej Platformą, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zsz2rykiefs@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a. Sprzęt Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu poprzez Platformę powinien spełniać następujące wymogi:
⎯stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
⎯komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
⎯ zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
⎯ włączona obsługa JavaScript;
⎯ zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
b. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w doc, .docx., pdf, .rtf, .xps. .odt.
c. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, oznacza załączany dokument jako ”Tajny”. Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji jest zobowiązany wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy tj.: nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cena lub koszt zawarte w ofercie.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
d. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
⎯dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES,
⎯dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi, tj. ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019. poz. 1781).
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 5 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzulę informacyjną, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO oraz dodatkowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSZ2.EFS. 01.03.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu księgowo-rachunkowego
1. Szkolenie: Standardy księgowości komputerowej z wykorzystaniem programu Comarch ERP Optima
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 20 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Obsługa kas fiskalnych z elementami fakturowania.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych - Boby-Kolonia
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych, w tym: A1: Kompetencje cyfrowe DigComp 2.2; A2: Grafika komputerowa; A3: Programowanie stron www dla 48 uczniów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI