Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014–20
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBoguchwała
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014–20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178755260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsboguchwala.naszops.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014–20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e285263f-2106-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa VIII: Integracja Społeczna; działanie 8.9 Poprawa do-stępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej – ZIT

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://mopsboguchwala.ires.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://mopsboguchwala.ires.pl/; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą
elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (mops@boguchwala.pl,
a.herda@mops.boguchwala.pl) na zasadach określonych poniżej.
1.2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Anna Herda –
wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: poniedziałek – piątek 9.00-15.00: tel.
a.herda@mops.boguchwala.pl
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie
miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
„Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.
1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich
postępowań” w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z
zakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1], dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinan-sowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Ope-racyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa VIII: Integra-cja Społeczna; działanie 8.9 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej – ZIT jest Zamawiający, tj. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Boguchwale z siedzibą
przy ul. Plac Rynek 2, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Boguchwale – dalej Administrator lub MOPS.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących
Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-ny
Danych Osobowych za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążą-cych na
MOPSie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez MOPS trybie
postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z
późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2021
roku, poz. 1129 z późn. zm.] – dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MOPS przetwarzają dane
osobowe dla których Administratorem jest MOPS.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wy-maganym
przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udzia-łem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre-ślonych danych
wynikają z ustawy PZP;
7. W przypadku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stoso-wania
wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobo-wych wyłącza
możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następują-ce
uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz punkt wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/MOPS/PWD/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów kulinarnych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych oraz zajęć edukacyjno-profilaktycznych w zakresie problemu alkoholowego w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie korepetycji dla dzieci z zakresu przedmiotów ścisłych oraz języka angielskiego w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów w zakresie gimnastyki korekcyjnej w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów taneczne w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwa-le

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów plastyczno - kreatywnych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć z psychokorekcyjnych z dziećmi agresywnymi z rodzin z problemami alkoholowymi i dotkniętych przemocą z elementami sztuk walki w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów z robotyki w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć kreatywnych z kulturą w okresie ferii oraz wakacji w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów szachowych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
posiada potencjał osobowy, tj. w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada odpowiednie kwalifikacje tj. dyplom, certyfikat, za-świadczenie lub świadectwo pozwalające na prowadzenie zajęć oraz odpowiednie do-świadczenie.
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:
1) w części 1:
instruktor zajęć kulinarnych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe - gastronomiczne lub średnie gastronomiczne.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłku na stanowisku kucharz lub pokrewnym oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulinarne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów
2) w części 2:
instruktor zajęć wychowawczych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe - psychologia.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów związanych z rozwiązywaniem problemów wychowawczych i/lub rozwiązywaniem problemów alkoholowych wśród rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, które mają trudności z pełnieniem podstawowych funkcji opiekuńczo – wychowawczych względem swoich dzieci oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulinarne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów;
3) w części 3:
instruktor zajęć logopedycznych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe – medyczne ze specjalizacją z logopedii.
Doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w pracy jako specjalista ds. logopedii oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia logopedyczne dla dzieci w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
4) w części 4:
korepetytor:
wykształcenie: wyższe kierunkowe z przedmiotów ścisłych – matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia oraz z języka angielskiego lub wyższe pedagogiczne lub ukończoną specjalizację z zakresu terapii zajęciowej.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w nauczyciel przedmiotów ścisłych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, korepetycje w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch usługodawców.
5) w części 5:
instruktor gimnastyki korekcyjnej
wykształcenie: minimum licencjat z zakresu wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną lub posiada dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia instruktora/trenera sportu.
doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia ogólnoruchowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
6) w części 6:
instruktor tańca
wykształcenie: dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora tańca
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych lub kursów tańca oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia szachowe w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
7) w części 7:
instruktor zajęć plastycznych
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub wyższe plastyczne ze specjalizacją z terapii zajęciowej lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do prowadzenia zajęć plastycznych.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć plastycznych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia plastyczne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
8) w części 8:
trener sportów walki
wykształcenie: minimum licencjat z zakresu wychowania lub posiada dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia instruktora/trenera sportu w zakresie sztuk walki (judo, karate, itd.).
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktora spor-tu/trenera w zakresie sztuk walki oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia sportowe z elementami sztuk walki dla dzieci w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów
9) w części 9:
instruktor zajęć z robotyki
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu robotyki
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia z robotyki w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
10) w części 10:
animator/animatorka
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia animatora kultury
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych lub w pracy jako animator kultury oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulturalne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
11) w części 11:
instruktor zajęć szachowych
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szachowych lub zajęć pokrewnych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia szachowe w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal UZP - Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wy-cofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mi-niPortaIu. Funkcjonalność dozaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie kurs audytor energetyczny - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie kurs audytor energetyczny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI