Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM w zakresie dydaktyki medycznej w podziale na pakiety, AZP/Z-035/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyWarszawski Uniwersytet Medyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257454
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM w zakresie dydaktyki medycznej w podziale na pakiety, AZP/Z-035/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM w zakresie dydaktyki medycznej w podziale na pakiety, AZP/Z-035/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9e1acd-3c6c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługi szkolenia dla pracowników dydaktycznych i administracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pt. „WUM AID Akademia Innowacyjnej Dydaktyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy dofinansowania Nr POWR.03.05.00-00-Z088/17-00 z dnia 18 czerwca 2018 r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelka komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy. 2. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 3.Zasady korzystania z Platformy „e-zamawiający”1) Wykonawca może przesyłać wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ bez zalogowania do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl poprzez
kliknięcie polecenia „Zadaj pytanie”. 2) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3) Wykonawca po wybraniu opcji
„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca
zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zakładce „Oferty". Czynności określone powyżej realizowane są poprzez
wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany do systemu.5) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki
„Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub
informacji. 4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych Dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt 4 i 5,o objętości każdego z plików do 100 MB mogą być składane w formacie: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych - dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ, opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platformą.6. Informacja dotycząca
kodowania i czasu odbioru danych1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 2 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego.7. Instrukcja obsługi Platformy. Szczegółowe informacje dotyczące obsługi Platformy „e-zamawiający”, znajdują się na platformie „e-zamawiający” (https://wum.ezamawiajacy.pl), w zakładce „Regulacje i procedury procesu
zakupowego/deklaracja dostępności”. 8. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, -
osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.:
+48 22 57 20 320;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP/Z-035/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM "Training how to teach" – poziom podstawowy w języku polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 50%,
Jakość - 50%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największa liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KJ
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KJ – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Jakość”
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
2) W kryterium ceny (KC) – 50 %
gdzie:
Cmin
Kc = ------- x 50 % x 100
CO
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o następującą zasadę:
W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o wzór:
KD = KDS + KDP
KD – liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Jakość”
KDS – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego”
KDP – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie – publikacje”
a) W podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego” (KDS) – 30%
za każdy semestr w roku akademickim doświadczenia w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego wykazanego przez osobę wymienioną w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma 1 podpunkt za każdy semestr doświadczenia, jednak nie więcej niż 30 podpunktów łącznie
jeżeli osoba wymieniona w Wykazie osób nabywała doświadczenie u dwóch lub więcej podmiotów jednocześnie Zamawiający uzna doświadczenie i przyzna podpunkty za doświadczenie u każdego z podmiotów.
wraz z podaniem dat, podmiotu, na rzecz którego były prowadzone zajęcia, oraz krótkiego opisu zajęć
b) W podkryterium „Doświadczenia – publikacje” (KDP) – 20%
za każdą publikację dotyczącą dydaktyki lub edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego posiadającą ISBN lub ISSN osoby wymienionej w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma po 2 podpunkty za każdą publikację, jednak nie więcej niż 20 podpunktów łącznie
osoba wymieniona w Wykazie osób musi być autorem lub co najmniej jednym ze współautorów przedmiotowej publikacji
wraz z podaniem tytułu publikacji, tematyki, ISBN lub ISSN .
2. Zamawiający w ramach niniejszego kryterium przyzna tylko i wyłącznie punkty za doświadczenie własne tej osoby. Zamawiający nie przyzna punktów, jeśli z treści nie będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia wymagania wskazane powyżej lub nie zostaną podane wszystkie wymagane informacje.
3. Celem uzyskania punktów w tym kryterium, należy wraz z ofertą złożyć Załącznik nr 5 do SWZ wypełniony w Części B.
4. W przypadku niezłożenia Załącznika nr 5 do SWZ wraz z ofertą lub niewypełnienia dokumentu w Części B dokument ten w zakresie Części B nie będzie podlegał uzupełnieniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM "Training how to teach" – poziom zaawansowany w języku polskim;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 50%,
Jakość - 50%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największa liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KJ
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KJ – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Jakość”
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
2) W kryterium ceny (KC) – 50 %
gdzie:
Cmin
Kc = ------- x 50 % x 100
CO
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o następującą zasadę:
W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o wzór:
KD = KDS + KDP
KD – liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Jakość”
KDS – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego”
KDP – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie – publikacje”
a) W podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego” (KDS) – 30%
za każdy semestr w roku akademickim doświadczenia w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego wykazanego przez osobę wymienioną w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma 1 podpunkt za każdy semestr doświadczenia, jednak nie więcej niż 30 podpunktów łącznie
jeżeli osoba wymieniona w Wykazie osób nabywała doświadczenie u dwóch lub więcej podmiotów jednocześnie Zamawiający uzna doświadczenie i przyzna podpunkty za doświadczenie u każdego z podmiotów.
wraz z podaniem dat, podmiotu, na rzecz którego były prowadzone zajęcia, oraz krótkiego opisu zajęć
b) W podkryterium „Doświadczenia – publikacje” (KDP) – 20%
za każdą publikację dotyczącą dydaktyki lub edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego posiadającą ISBN lub ISSN osoby wymienionej w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma po 2 podpunkty za każdą publikację, jednak nie więcej niż 20 podpunktów łącznie
osoba wymieniona w Wykazie osób musi być autorem lub co najmniej jednym ze współautorów przedmiotowej publikacji
wraz z podaniem tytułu publikacji, tematyki, ISBN lub ISSN .
2. Zamawiający w ramach niniejszego kryterium przyzna tylko i wyłącznie punkty za doświadczenie własne tej osoby. Zamawiający nie przyzna punktów, jeśli z treści nie będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia wymagania wskazane powyżej lub nie zostaną podane wszystkie wymagane informacje.
3. Celem uzyskania punktów w tym kryterium, należy wraz z ofertą złożyć
Załącznik nr 5 do SWZ wypełniony w Części B.
4. W przypadku niezłożenia Załącznika nr 5 do SWZ wraz z ofertą lub niewypełnienia dokumentu w Części B dokument ten w zakresie Części B nie będzie podlegał uzupełnieniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz dydaktycznych WUM „Zaawansowane metody oceny” w języku polskim i angielskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 50%,
Jakość - 50%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największa liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KJ
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KJ – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Jakość”
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
2) W kryterium ceny (KC) – 50 %
gdzie:
Cmin
Kc = ------- x 50 % x 100
CO
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o następującą zasadę:
W kryterium Jakość (KD) – 50%, Zamawiający każdej ofercie ocenianej, przyzna punkty w oparciu o wzór:
KD = KDS + KDP
KD – liczba punktów oferty ocenianej w kryterium „Jakość”
KDS – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego”
KDP – liczba podpunktów oferty ocenianej w podkryterium „Doświadczenie – publikacje”
a) W podkryterium „Doświadczenie w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego” (KDS) – 30%
za każdy semestr w roku akademickim doświadczenia w prowadzeniu zajęć na poziomie szkolnictwa wyższego wykazanego przez osobę wymienioną w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma 1 podpunkt za każdy semestr doświadczenia, jednak nie więcej niż 30 podpunktów łącznie
jeżeli osoba wymieniona w Wykazie osób nabywała doświadczenie u dwóch lub więcej podmiotów jednocześnie Zamawiający uzna doświadczenie i przyzna podpunkty za doświadczenie u każdego z podmiotów.
wraz z podaniem dat, podmiotu, na rzecz którego były prowadzone zajęcia, oraz krótkiego opisu zajęć
b) W podkryterium „Doświadczenia – publikacje” (KDP) – 20%
za każdą publikację dotyczącą dydaktyki lub edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego posiadającą ISBN lub ISSN osoby wymienionej w Wykazie osób, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ, otrzyma po 2 podpunkty za każdą publikację, jednak nie więcej niż 20 podpunktów łącznie
osoba wymieniona w Wykazie osób musi być autorem lub co najmniej jednym ze współautorów przedmiotowej publikacji
wraz z podaniem tytułu publikacji, tematyki, ISBN lub ISSN .
2. Zamawiający w ramach niniejszego kryterium przyzna tylko i wyłącznie punkty za doświadczenie własne tej osoby. Zamawiający nie przyzna punktów, jeśli z treści nie będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia wymagania wskazane powyżej lub nie zostaną podane wszystkie wymagane informacje.
3. Celem uzyskania punktów w tym kryterium, należy wraz z ofertą złożyć Załącznik nr 5 do SWZ wypełniony w Części B.
4. W przypadku niezłożenia Załącznika nr 5 do SWZ wraz z ofertą lub niewypełnienia dokumentu w Części B dokument ten w zakresie Części B nie będzie podlegał uzupełnieniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dydaktyki medycznej lub edukacji medycznej na poziomie szkolnictwa wyższego dla kadry dydaktycznej lub naukowo – dydaktycznej, w tym jedna osoba powinna pełnić rolę kierownika programowego całości szkolenia, jedna osoba głównego instruktora oraz jedna osoba instruktora. Osoby wymienione powyżej powinny spełniać następujące wymagania:
Kierownik programowy całości szkolenia:
- udział jako kierownik programowy całości szkolenia, główny instruktor lub instruktor w minimum 10 szkoleniach przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich 6 lat z zakresu dydaktyki medycznej lub edukacji medycznej na poziomie szkolnictwa wyższego dla kadry dydaktycznej lub naukowo – dydaktycznej.
-stopień lub tytuł naukowy – minimum doktor.
Główny instruktor
-udział jako główny instruktor lub instruktor w minimum 6 szkoleniach przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich 6 lat z zakresu dydaktyki medycznej lub edukacji medycznej na poziomie szkolnictwa wyższego dla kadry dydaktycznej lub naukowo – dydaktycznej.
Instruktor
-udział jako instruktor w minimum 4 szkoleniach przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich 6 lat z zakresu dydaktyki medycznej lub edukacji medycznej na poziomie szkolnictwa wyższego dla kadry dydaktycznej lub naukowo – dydaktycznej.
Zamawiający nie dopuszcza wskazywania przez Wykonawców w ofercie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych .
5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodnie z zapisami Rozdziału IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Wykaz osób, wypełniony w części A, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (dla Pakietów 1 - 3).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty na Platformie należy załączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) W przypadku gdy Wykonawca odwołuje się do zasobów podmiotu trzeciego, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX ust. 8 SWZ - zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiotowe środki dowodowe zostały szczegółowo opisane w rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 i 5 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Przyjmuje się, że zapisy do Projektu umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej podpisania. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Projektu umowy, będą rozpatrywane jak dla całej SWZ.
3. Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany terminu obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
b) istotnej zmiany treści umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą lub innego zdarzenia prawnego mającego wpływ na zakres zobowiązań Zamawiającego, w tym wydłużenia terminu realizacji Projektu;
c) zmiany obowiązującego prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powodujących konieczność zmiany lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
d) zaistnienia niezawinionych przez Strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem https://wum.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług szkoleniowych z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług w formie stacjonarnej i onlineowej obejmujących usługi szkoleniowe z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych Google oraz Excel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.