„Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyPOWIAT ZIELONOGÓRSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜„Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜POWIAT ZIELONOGÓRSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 970770149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Podgórna 5

1.5.2.) Miejscowość: ˜Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.powiat-zielonogorski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-268cf0af-cda9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002968/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜„ Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://bip.powiat-zielonogorski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://epuap.gov.pl/wps/portal,https://miniportal.uzp.gov.pl, zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, email: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl zzastrzeżeniem złożenia oferty, która należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu/ePUAP za pomocąformularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty.2.Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tego regulaminu.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP. Na wypadek jakichkolwiek wątpliwości za datę przekazania Zamawiającemu korespondencjielektronicznej: 1) oferty, jak też innego rodzaju składanych w niniejszym postępowaniuZamawiającemu oświadczeń, dokumentów lub innego rodzaju informacji, za pośrednictwem miniPortali ePUAP) – przyjmuje się datę (godzinę/minutę) ich przekazania na ePUAP (potwierdzenie z serwera pocztowego Zamawiającego);2) oświadczeń, dokumentów elektronicznych lub innego rodzajuinformacji przesyłanych (jako dopuszczone stosownie do postanowień poniższych również) zapośrednictwem e-mail Zamawiającego – przyjmuje się datę (godzinę/minutę ) ich odbioru (odbioruwiadomości e-mail) przez serwer pocztowy Zamawiającego.7.W postępowaniu o udzieleniezamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8.Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:zamowienia@powiat-zielonogorski.pl9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych ora środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).10. Zamawiający nie przewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Postępowanie niniejsze łączy się z przetwarzaniemdanych osobowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwanedalej w skrócie „RODO”. 2. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1 powyżej (zwane dalej „danymiosobowymi”) mogą w dotyczyć tak samego Wykonawcy będącego osobą fizyczną (w tym równieżWykonawcy, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą), jak i innych niż Wykonawcaosób fizycznych - jeżeli ich dane znajdą się w składanych Zamawiającemu w ramach niniejszegopostępowania (lub w związku z tym postępowaniem) dokumentach, w szczególności w:1) ofercie (np.dane osób podpisujących ofertę, dane osób do kontaktowania z Zamawiającym);2) oświadczeniach lubinnych dokumentach składanych w wykonaniu postanowień SWZ;3) ewentualnych innychoświadczeniach lub innych dokumentach składanych wraz z ofertą (w szczególnościpełnomocnictwie/pełnomocnictwach;4) oświadczeniach lub innych dokumentach składanych w związkuz przygotowaniem, zawarciem lub wykonaniem Umowy o zamówienie. 3. Przy przetwarzaniu danychosobowych, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej zastosowanie ma RODO oraz ustawa z dnia10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019 poz. 1781 t.j. z dnia 2019.09.19).4. Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”,Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszympostępowaniu, że:•administratorem Państwa danych osobowych jest: Starosta Zielonogórski ul. Podgórna 5, 65-057Zielona Góra, dane kontaktowe: tel, 68 452 75 41 fax: 68 452 75 00 , e-mail:zamowienia@powiatzielonogorski.pl;• z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się na adres e-mail :iod@powiat-zielonogorski.pl tel. 68 452 75 11; • Państwa dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;• obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: Z uwagina brak miejsca w ogłoszeniu cd. znajduje się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Nie przysługuje Pani/panu: a) w związku z art 17 ust 3 litb,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o których mowa w art 20 RODO; c) na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danychosobowych jest art 6 ust 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜OR.273.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1.Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B dla uczniówCentrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”2. Przedmiot zamówieniarealizowany jest w ramach projektu pn. „Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego wPowiecie Zielonogórskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesnaedukacja, Działanie 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowanepoza formułą ZIT3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacjizawarty został w załącznikach nr 4 (opis przedmiotu zamówienia) oraz 5 (wzór umowy) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22454000-7 - Prawa jazdy

80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜dodatkowe godziny zajęć praktycznej nauki jazdy samochodem dla pojedynczego kursanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach okreslonych w Dziale VIII SWZ oraz spełniaja warunki udziału w postepowaniu októrych mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej lub zawodowej jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia doszkolenia kierowców tj. posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodekszkolenia kierowców, o którym mowa w art. 28 o kierujących pojazdami ustawy z dnia 5 stycznia2011 r. ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz 341 ze zm)Zgodnie z art. 117 ust 1 Pzp ww. warunek jestspełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tymzakresie4) zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolnościtechnicznej jeżeli wykaże, że:a) posiada doświadczenie: wykonał, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) szkolenia/kursykierowców na prawo jazdy w kategorii B, w którym to w każdym szkoleniu/kursie brało udział conajmniej 10 osób wraz z podaniem jego przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzeczktórych usługa został wykonana lub jest wykonywana oraz z załączeniem dowodówokreślających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czymdowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy ( zgodnie z załącznikiemnr 6 do SWZ – wykaz usług)Przez usługę przeprowadzenia jednego szkolenia/kursuZamawiający rozumie przeprowadzenie kursu w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednejinstytucji/podmiotu. Jeżeli szklenie/kurs prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotówjednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuację należy interpretować jako jednoszkolenie/kurs. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: dysponujenastępującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:- 2 osobami(wykładowcami nauki jazdy), z których każda z osób prowadziła zajęcia teoretyczne na conajmniej 2 (dwóch) szkoleniach/kursach nauki jazdy dla kategorii B, - 3 osobami (instruktorzynauki jazdy), z których każda z osób prowadziła zajęcia praktyczne na co najmniej 2(dwóch)szkoleniach/ kursach jazdy dla kategorii B, Wykaz osób skierowanych stanowi załącznik nr 7 doSWZ.Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Wykładowcy i instruktoranauki jazdy. Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na etapie realizacjizamówienia ponad wymagania minimalne musza również zostać wymienione w wykazie.c)dysponuje co najmniej 4 (czterema) samochodami nie starszymi jak 6 lat od daty pierwszejrejestracji pojazdu i przeznaczonymi do nauki prawa jazdy kategorii B – Wzór wykazu narzędzistanowi załącznik nr 8 do SWZ.Narzędzia (pojazdy), którymi dysponuje lub będzie dysponowałWykonawca na etapie realizacji zamówienia ponad wymagania minimalne muszą równieżzostać wymienione w wykazie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ceprzed jej złożenia jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających sięlub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, októrym mowa w Dziale IX pkt. 1.4)a) SWZ ( załącznik nr 6 do SWZ – wykaz usług) z załączeniemdowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czymdowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi byływykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wcelu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.4)b)SWZ (załącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób)3) wykaz narzędzi, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego– w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału wpostępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.4)c) SWZ (załącznik nr 8 do SWZ – wykaz narzędzi) 4)potwierdzenia wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców – celupotwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale IX pkt 1.2)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Do oferty należy dołączyć:1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 doSIWZ2) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przezZamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ3) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 2) składakażdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu 4) Jeśli wykonawca wykazując spełnianiewarunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów –wykonawca składa także oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ.5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasobyzgodnie z art. 118 Pzp składa z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 3bdo SWZ6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegaćna zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności sąwymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.7)Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowaniawykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika zOdpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalnościGospodarczej lub innego właściwego rejestru8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia.9) Potwierdzenie wniesienia wymaganego wadium jeżeli zostało onowniesione w formie innej niż pieniężnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadiumw wysokości: 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)2. Wadium musi zostaćwniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływuterminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w 98 ust 1 pkt 2) i 3) orazust 2 ustawy PZp3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej z kilkunastępującyh form:1) Pieniądzu2) Gwarancjach bankowych3) Gwarancjachubezpieczeniowych4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz 299)4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku 93 16001156 1848 5780 8000 0003 z dopiskiem : Wadium - Przeprowadzenie kursu na prawo jazdykategorii B dla uczniów centrum kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych nawyżej wskazanym rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składaniaofert6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach , musi być złożonewraz z ofertą w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanympodpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać poniższewymagania:1) Wskazanie Beneficjenta, którym jest: Powiat Zielonogórski, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra2) W treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz znaksprawy przedmiotowego postępowania3) Nazwę i adres wykonawcy4) Kwotę i termin ważnościgwarancji lub poręczenia przy czym z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązaniegwaranta do zapłaty całkowitej kwoty wadium a termin obowiązywania gwarancji lub poręczenianie może być krótszy niż termin związania ofertą ( z zastrzeżeniem iż pierwszym dniemzwiązania oferta jest dzień składania ofert)5) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe orazpłatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust 6pzp 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o dzielenie zamówieniaZamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowały swa treścią (tj. zobowiązanie ztytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub aby z niej wynikało że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (konsorcjum)8. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lubwniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływuterminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp9.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. 3. W odniesieniudo warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4.Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym droga elektroniczną przy uzyciu miniPortalu, który dostepny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostepnego pod adresm: https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do skopania działki 3x10m - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do skopania działki 3x10m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI