Przeprowadzenie kursów w ramach wsparcia uczniów i uczennic w zakresie zdobywania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować tutaj:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów w ramach wsparcia uczniów i uczennic w zakresie zdobywania dodatkowych kwalifikacji i uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPowodowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Rolniczych i Technicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-10
  • Numer ogłoszenia503276-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 503276-N-2018 z dnia 2018-01-10 r.

Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych : Przeprowadzenie kursów w ramach wsparcia uczniów i uczennic w zakresie zdobywania dodatkowych kwalifikacji i uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Podniesienie jakości kształcenia poprzez nowoczesną edukację zawodową w Powodowie”, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego programu Operacyjnego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych , krajowy numer identyfikacyjny 970779096, ul. -  1 , 64-200  Powodowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 384 36 75, 663665676, e-mail dulce@op.pl, aneta_kazmierczak@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.zsritpowodowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka budżetowa -szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://zsrit.szkolnybip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach wsparcia uczniów i uczennic w zakresie zdobywania dodatkowych kwalifikacji i uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakres przedmiotu zamówienia jest świadczenie usługi – przeprowadzenia kursów dla uczniów i nauczycieli: • Część I Przeprowadzenie kursu uprawnień elektrycznych do 1kV wraz z egzaminem dla zawodu technik awionik • Część II Przeprowadzenie kursu symulacji i badania właściwości układów elektronicznych w programie MULTISIM lub równoważnym dla zawodu technik elektronik • Część III Przeprowadzenie kursu programowania drukarek 3D i obrabiarek numerycznych sterowanych komputerowo dla zawodu technik elektronik • Część IV Przeprowadzenie kursu garnirowania i carvingu dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych • Część V Przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych • Część VI Przeprowadzenie kursu barmańskiego dla zawodu technik hotelarstwa • Część VII Przeprowadzenie kursu baristy dla zawodu technik hotelarstwa • Część VIII Przeprowadzenie kursu kelnera dla zawodu technik hotelarstwa • Część IX Przeprowadzenie kursu carvingu dla zawodu technik hotelarstwa • Część X Przeprowadzenie kursu masażu dla zawodu technik hotelarstwa • Część XI Przeprowadzenie kursu spawacza wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa • Część XII Przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego + ładowarka ze zmiennym wysięgiem wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa • Część XIII Przeprowadzenie kursu obsługi kombajnu zbożowego wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa • Część XIV Przeprowadzenie kursu AutoCad lub programu równoważnego do AutoCad - I stopień dla zawodu technik architektury krajobrazu • Część XV Przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z egzaminem dla zawodu technik spedytor • Część XVI Przeprowadzenie kursu obsługi opryskiwacza dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa • Część XVII Przeprowadzenie kursu stosowania środków chemicznych dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa • Część XVIII Przeprowadzenie kursu komputerowego: „Sketchup - czyli modelowanie dla projektantów ogrodów i wnętrz lub z programu równoważnego” dla zawodu technik architektury krajobrazu • Część XIX Przeprowadzenie kursu programowania sterowników automatyki PLC dla zawodu technik elektronik Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób do przeszkolenia, maksymalnie o 2 osoby do każdej części zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi być wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP. W przypadku składania ofert przez osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej (imienna działalność gospodarcza) – warunek ten ich nie obowiązuje.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż, dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: osobą posiadająca stosowne/stosowane uprawnienia, tzn. minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć lekcyjnych, w tym szkoleń/zajęć lekcyjnych z zakresu: • dla części I – nadawania uprawnień elektrycznych do 1kV, • dla części II – symulacji i badania właściwości układów elektronicznych w programie MULTISIM lub równoważnym, • dla części III – programowania drukarek 3D i obrabiarek numerycznych sterowanych komputerowo, • dla części IV – garnirowania i carvingu, • dla części V – kursu kelnerskiego, • dla części VI – kursu barmańskiego, • dla części VII – kursu baristy, • dla części VIII – kursu kelnerskiego, • dla części IX – carvingu, • dla części X – wykonywania masażu, • dla części XI – spawania, • dla części XII – obsługi wózka widłowego + ładowarki, • dla części XIII – obsługi kombajnu zbożowego, • dla części XIV – obsługi programu AutoCad lub równoważnego - I stopień, • dla części XV – obsługi wózków widłowych, • dla części XVI – obsługi opryskiwacza, • dla części XVII – stosowania środków chemicznych, • dla części XVIII – Sketchup – czyli modelowania dla projektantów ogrodów i wnętrz lub programu równoważnego, • dla części XIX – programowania sterowników automatyki PLC, Wykonawca musi wykazać wymagane doświadczenie tylko do części zamówienia, do której składa ofertę. Doświadczenie Zamawiający werfikował będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp: 1. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), jeżeli zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie prowadzonych szkoleń objętych zamówieniem, która będzie uzasadniona rzeczywistymi potrzebami uczestników szkoleń bądź zmianami w dostępnych technologiach; 5) termin realizacji przedmiotu Umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-18, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: 1)oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp zawierające informacje w zakresie wskazanym w rozdziale VIII, pkt. 1, stanowiące Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 3)zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp;
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie kursu uprawnień elektrycznych do 1kV wraz z egzaminem dla zawodu technik awionik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs uprawnień elektrycznych do 1kV do obsługi urządzeń elektrycznych zakończony egzaminem potwierdzającym kwalifikacje. Kurs trwać będzie 100 godzin/grupę, jednak nie dłużej niż 14 dni. 100 godzin kursu na grupę, na które składają się 60h teorii i 40h praktyki. Kurs łącznie trwać będzie 200 godzin, z czego 120h teorii i 80h praktyki - Kurs skierowany jest do 16 osób (15 uczniów i 1 nauczyciela) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie kursu symulacji i badania właściwości układów elektronicznych w programie MULTISIM dla zawodu technik elektronik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs symulacji i badania właściwości układów elektronicznych w programie MULTISIM zakończony egzaminem potwierdzającym kwalifikacje. Kurs trwać będzie 100 godzin/grupę, jednak nie dłużej niż 30 dni. 100 godzin kursu na grupę, na które składają się 60h teorii i 40h praktyki. Kurs łącznie trwać będzie 200 godzin, z czego 120h teorii i 80h praktyki - Kurs skierowany jest do 16 osób, (15 uczniów i 1 nauczyciela) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przeprowadzenie kursu programowania drukarek 3D i obrabiarek numerycznych sterowanych komputerowo dla zawodu technik elektronik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs programowania drukarek 3D i obrabiarek numerycznych sterowanych komputerowo. Kurs trwać będzie 140 godzin na 1 grupę, jednak nie dłużej niż 60 dni. Na 140 godzin przypadających na 1 grupę składa się ok. 60 h na drukarki 3D i ok. 80 h na obrabiarki numeryczne. Łącznie kurs trwać będzie 280 godzin, z czego 120h na drukarki 3D i 160h na obrabiarki numeryczne - Kurs skierowany jest do 16 osób (15 uczniów i 1 nauczyciela) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przeprowadzenie kursu garnirowania i carvingu dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs garnirowania i carvingu. Kurs trwać będzie 60 godzin/grupę, czyli 120 godzin łącznie - Kurs skierowany jest do 28 osób (26 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs kelnerski zakończony egzaminem. Kurs trwać będzie 40 godzin/grupę, czyli 80 godzin łącznie - Kurs skierowany jest do 28 osób (26 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przeprowadzenie kursu barmańskiego dla zawodu technik hotelarstwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs barmański. Kurs trwać będzie 10h/grupę, jednak nie dłużej niż 10 dni. Łącznie kurs trwać będzie 20h - Kurs skierowany jest do 26 osób (24 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przeprowadzenie kursu baristy dla zawodu technik hotelarstwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs baristy. Kurs trwać będzie 10h/grupę, jednak nie dłużej niż 5 dni. Łącznie kurs trwać będzie 20h - Kurs skierowany jest do 26 osób (24 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przeprowadzenie kursu kelnera dla zawodu technik hotelarstwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs kelnerski. Kurs trwać będzie 10h/grupę, jednak nie dłużej niż 10 dni. Łącznie kurs trwać będzie 20h - Kurs skierowany jest do 26 osób (24 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Przeprowadzenie kursu carvingu dla zawodu technik hotelarstwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs carvingu. Kurs trwać będzie 30h/grupę. Łącznie kurs trwać będzie 60h - Kurs skierowany jest do 26 osób (24 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przeprowadzenie kursu masażu dla zawodu technik hotelarstwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs kelnerski zakończony egzaminem. Kurs trwać będzie 80h/grupę, na które składają się zajęcia teoretyczne i praktyczne. Łącznie kurs trwać będzie 160h - Kurs skierowany jest do 26 osób (24 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Przeprowadzenie kursu spawacza wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs spawacza zakończony egzaminem. Kurs trwać będzie 30h/grupę +egzamin. Kurs trwać będzie łącznie 60 godzin + egzamin - Kurs skierowany jest do 32 osób (30 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego+ładowarka wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs obsługi wózka widłowego + ładowarka ze zmiennym wysięgiem zakończony egzaminem. Kurs trwać będzie 40h/grupę + egzamin. Kurs trwać będzie łącznie 80 godzin + egzaminy - Kurs skierowany jest do 32 osób (30 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Przeprowadzenie kursu obsługi kombajnu zbożowego wraz z egzaminem dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs obsługi kombajnu zbożowego wraz z egzaminem Kurs trwać będzie 120 godzin + egzamin. Kurs skierowany jest do 32 osób (30 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy. Kurs z obsługi kombajnu zbożowego podzielony powinien być na część teoretyczną, praktyczną i indywidualną naukę techniki pracy kombajnami zbożowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Przeprowadzenie kursu AutoCad lub programu równoważnego do AutoCad - I stopień dla zawodu technik architektury krajobrazu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs komputerowy AutoCad – I stopień. Wykonawca zobowiązany jest do wsparcia Zamawiającego w odpowiednim zainstalowaniu programu AutoCAD na komputerach szkolnych. Kurs trwać będzie 60 godzin/grupę, czyli łącznie 120 godzin - Kurs skierowany jest do 19 osób (18 uczniów i 1 nauczyciel ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z egzaminem dla zawodu technik spedytor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs operatora wózków widłowych wraz z egzaminem. Kurs trwać będzie 40h/grupę + egzamin. Kurs trwać będzie łącznie 80 godzin + egzaminy - Kurs skierowany jest do 23 osób (21 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy. Kurs musi zostać zakończony egzaminem z części teoretycznej (test) jak i praktycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Przeprowadzenie kursu obsługi opryskiwacza dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs obsługi opryskiwacza. Kurs trwać będzie 15h/grupę. Kurs trwać będzie łącznie 30 godzin - Kurs skierowany jest do 32 osób (30 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Przeprowadzenie kursu stosowania środków chemicznych dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs stosowania środków chemicznych. Kurs trwać będzie 15h/grupę. Kurs trwać będzie łącznie 30 godzin - Kurs skierowany jest do 32 osób (30 uczniów i 2 nauczycieli ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Przeprowadzenie kursu komputerowego: „Sketchup - czyli modelowanie dla projektantów ogrodów i wnętrz lub z programu równoważnego” dla zawodu technik architektury krajobrazu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs komputerowy „Sketchup – czyli modelowanie dla projektantów ogrodów i wnętrz”. Kurs trwać będzie 60h/grupę. Kurs trwać będzie łącznie 120 godzin - Kurs skierowany jest do 19 osób (18 uczniów i 1 nauczyciel ) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Przeprowadzenie kursu programowania sterowników automatyki PLC dla zawodu technik elektronik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs programowania sterowników automatyki PLC. Kurs trwać będzie 100h/grupę, max: 5dni na grupę. Kurs trwać będzie łącznie 200 godzin – Kurs skierowany jest do 16 osób (15 uczniów i 1 nauczyciel) – w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do przeprowadzenia kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie paneli ściennych - Krzeszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-01-2018
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję fachowca który położy ok. 150 m2 paneli ściennych (wykończenie klatki schodowej dwu poziomowej + obrobienie okna dachowego na klatce)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI