Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyPowiat Niżański
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00393622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85c3a0ea-4ba9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przeprowadzenie kursów dla kadry pedagogicznej w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85c3a0ea-4ba9-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest
dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na
Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od
posiadanego na Platformie konta.
6. Użytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostępne formularze:
- Wniosek – służący do zadawania pytań do SWZ,
- Inne.
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12.Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert. W
celu założenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
13. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) –
jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.
14. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz
pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.
15. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi
uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016//679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
„RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nisku z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko,
Pl. Wolności 2, tel./fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl;
2) funkcjonujący dotąd w Starostwie powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Andrzej Kołodziej staje się
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym można się skontaktować pod numerem telefonu 15 8412 700 w. 127 oraz e-mail:
akolodziej@powiat-nisko.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym GM.272.82.2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy);
b) przez okres 5 lat liczony od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji z
postępowania o udzielenie zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zawartych w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;
2. Posiada Pan/Pani prawo:
1) dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
2) prawo ich sprostowania (art. 16 RODO),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/pani, że przetwarzanie danych
osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Panu/Pani:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (stosownie do art. 22 RODO) w tym również w
formie profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016//679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
„RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nisku z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko,
Pl. Wolności 2, tel./fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl;
2) funkcjonujący dotąd w Starostwie powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Andrzej Kołodziej staje się
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym można się skontaktować pod numerem telefonu 15 8412 700 w. 127 oraz e-mail:
akolodziej@powiat-nisko.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym GM.272.82.2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy);
b) przez okres 5 lat liczony od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji z
postępowania o udzielenie zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zawartych w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;
2. Posiada Pan/Pani prawo:
1) dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
2) prawo ich sprostowania (art. 16 RODO),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/pani, że przetwarzanie danych
osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Panu/Pani:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (stosownie do art. 22 RODO) w tym również w
formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GM.272.82.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Szkolenie „Bezpieczeństwo aplikacji www”
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min 2 dni / min. 14 h
Liczba uczestników: 5 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
Dwudniowe szkolenie warsztatowe dla nauczycieli przedmiotów zawodowych umożliwiające praktyczne poznanie tematyki bezpieczeństwa aplikacji webowych. Ramowy program szkolenia:
− Wprowadzenie do tematyki testowania bezpieczeństwa aplikacji webowych
− Rekonesans,
− Case Studies,
− Podatność SQL injection,
− Wykrywanie, wykorzystywanie oraz ochrona przed podatnościami,
− Kilka wybranych ataków typu DoS,
− Testowanie bezpieczeństwa API REST / Webservices (SOAP),
− Ataki na system uwierzytelnienia i autoryzacji,
− Całościowy test bezpieczeństwa na aplikację w LAB, podsumowujący wiedzę.
Wykonawca zapewnia: − przeprowadzenie szkolenia tj. udział w szkoleniu i dostęp do platformy szkoleniowej, − zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, − przekazanie w formie PDF rozwiązań ćwiczeń,
− dodatkowe zadanie on-line do ćwiczeń po szkoleniu,
− materiały szkoleniowe.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 12375,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Szkolenie „Bezpieczeństwo webaplikacji”
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 2 dni / min. 14 h
Liczba uczestników: 1 osoba (nauczyciel przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
Dwudniowe szkolenie on-line dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w technikum.
Ramowy program szkolenia:
− Współczesne problemy bezpieczeństwa aplikacji webowych.
− Ataki na aplikacje webowe.
− Problemy przeglądarek.
− Przegląd narzędzi automatyzujących wykrywanie podatności.
Wykonawca zapewnia:
− materiały szkoleniowe (drukowany podręcznik z prezentacją),
− zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
− dostęp do serwera na którym znajdują się stale aktualizowane, przydatne informacje i narzędzia dotyczące bezpieczeństwa webaplikacji,
− materiały szkoleniowe.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 2366,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Szkolenie: Mikrotik MTCNA oraz Mikrotik MTCRE
Miejsce prowadzenia szkolenia: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie Mikrotik MTCNA: min. 3 dni / min. 8 godzin zegarowych dziennie
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Szkolenie Mikrotik MTCRE: min. 3 dni / min. 8 godzin zegarowych dziennie
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
1. Szkolenie Mikrotik MTCNA (3 osoby) Szkolenie ma za zadanie zaznajomić uczestników z podstawami administracji sieci opartych na routerach i punktach dostępowych działających pod kontrolą systemu MikroTik RouterOS. Kurs kończy się oficjalnym egzaminem przygotowanym przez firmę Mikrotik pozwalającym zdobyć certyfikat MTCNA - MikroTik Certified Network Associate.
Ramowy program szkolenia Mikrotik MTCNA:
9 modułów: − Wprowadzenie do system RouterOS − DHCP − Briding − Routing − Sieci bezprzewodowe − MikroTik Firewall − MikroTik QoS − Tunele − Zaawansowane narzędzia MikroTik RouterOS
Wykonawca zapewnia:
− przeprowadzenie szkolenia,
− materiały szkoleniowe,
− wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenia szkolenia,
− ostatniego dnia egzamin certyfikacyjny – 1 godzina,
− wydanie certyfikatu po pozytywnym zdaniu egzaminu certyfikacyjnego.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.
2. Szkolenie Mikrotik MTCRE (3 osoby – uczestnicy szkolenia Mikrotik MTCNA): Specjalistyczne szkolenie pozwalające zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne w implementacji routingu w sieciach LAN. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych scenariuszach routingu statycznego oraz na routingu dynamicznym opartym o protokół OSPF. Kurs kończy się oficjalnym egzaminem przygotowanym przez firmę MikroTik pozwalającym zdobyć certyfikat MikroTik Certified Routing Engineer.
Ramowy program szkolenia Mikrotik MTCRE: − Routing statyczny − Adresacja Punkt-Punkt − Sieci VPN − Protokół OSPF
Wykonawca zapewnia:
− przeprowadzenie szkolenia,
− materiały szkoleniowe,
− wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenia szkolenia,
− ostatniego dnia egzamin certyfikacyjny – 1 godzina,
− wydanie certyfikatu po pozytywnym zdaniu egzaminu certyfikacyjnego.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 7455,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
Kurs programowania w Python, Ruby i JavaScript
Miejsce prowadzenia kursu: kurs on-line
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: minimum 30 godzin
Liczba uczestników: 5 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)

Opis kursu/wymagania:
1. 1. Powtórzenie kluczowych zagadnień z JavaScript do pracy z React
2. Praktyczne wprowadzenie w React - JSX, component, state i props
3. Wprowadzenie teoretyczne w React
4. Powrót do kodu - proste projekty w React
5. Zaawansowane zagadnienia
6. Create React App i aplikacje
7. Formularz z walidacją
8. Projekt ToDo App
9. Wprowadzenie do React Router
10. CSS w React
11. Deployment
12. Hooki - pierwsze starcie
13. Hooki i React Context
14. React Router - Update sekcji (Hooks)
15. Redux
16. MobX
17. Mini kurs "TypeScript"
18. Projekt zaawansowany (poznane technologie + backend)
2. 1. Obszar zastosowań Ruby
2. Struktura jezyka Ruby
3. Środowisko programistyczne
4. Proste typy danych.
5.Tablice, zakresy, symbole
6.Wyrażenia i operatory
7. Instrukcje warunkowe i pętle
8. Iteratory i obiekty przeliczalne
9. Bloki
10.Kontrola przepływu sterowania
11.Wątki włókna i kontynuacje
12.Definiowanie prostych metod
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 1450,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Szkolenie w zakresie programowania w Python
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: minimum 20 godzin
Liczba uczestników: 10 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
1.Wybrane cechy języka Python
2.Python i data science
3.Przykładowe środowiska programistyczne
4.Organizacja kodu (np.pep8)
5.Podstawowe typy danych
6.Operatory
7.Instrukcje warunkowe, pętle
8.Python comprehensions
9.Defini0wanie funkcji
10.Pakiety i moduły i ich import
11.Zarządzanie pakietami i Vistualenv
12.Obiektowość w Python
13.Obsługa plików
14.Jupyter(Iphyton)
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020

4.2.5.) Wartość części: 804,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
Szkolenie on-line i warsztaty „Podstawy okablowania strukturalnego”

Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Miejsce prowadzenia warsztatów: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: nieograniczony dostęp online na czas trwania kursu
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:

Ramowy program szkolenia:
1. Wprowadzenie.
2. Model OSI/ISO.
3. Topologie sieci – wady i zalety.
4. Cechy okablowania strukturalnego.
5. Cechy sieci i kwestie, które rozstrzygane są podczas projektowania sieci.
6. Części składowe okablowania strukturalnego.
7. Normy i zalecenia stosowane przy budowie okablowania strukturalnego.
8. Kategorie medium i klasy aplikacji.
9. Zależności odległościowe między kablami logicznymi i energetycznymi.
10. Wytyczne instalacyjne wynikające z norm.
11. Wymagania w stosunku do nowoczesnego systemu uniwersalnego okablowania strukturalnego budynków.
12. Podsystemy okablowania strukturalnego.
1) Okablowanie budynkowe.
2) Okablowanie pionowe.
3) Okablowanie poziome.
13. Typy miedzianych kabli skrętkowych.
14. Elementy Systemu Okablowania.
1) Kable miedziane i światłowodowe.
2) Panele i gniazda.
3) Szafy.
4) Puszki natynkowe i podłogowe.
5) System kanałów kablowych.
6) Narzędzia.
15. Polaryzacja i sekwencja.
16. Protokoły sieciowe.
17. Pomiary dynamiczne oraz tryby pomiarowe.
18. Ekranowanie i uziemienie.
19. Zasilanie sieci komputerowych.
20. Etapy projektowanie okablowania.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 video szkoleniowe online,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
Szkolenie on-line i warsztaty „Podstawy technik światłowodowych”

Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Miejsce prowadzenia warsztatów: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: nieograniczony dostęp online na czas trwania kursu
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:

Ramowy program szkolenia:
1. Wprowadzenie.
2. Model OSI/ISO.
3. Topologie sieci – wady i zalety.
4. Typy włókien optycznych (jednomodowe, wielomodowe, inne).
5. Parametry włókien optycznych (tłumienność, dyspersja itp.) wartości graniczne dla poszczególnych typów.
6. Kable światłowodowe: typy i zastosowanie poszczególnych rodzajów kabli.
7. Złącza światłowodowe: typy, charakterystyka, właściwości.
8. Osprzęt stosowany w tworzeniu połączeń światłowodowych: (przełącznice, adaptery, tacki, przełącznice naścienne, mufy hermetyczne).
9. Osprzęt FTTH – pigtaile, patchcordy, kable easy access, gniazda FTTH itp.
10. Podstawy projektowania torów optycznych; topologie sieci, założenia projektowe.
11. Techniki usuwania awarii sieci optycznych.
12. Przygotowanie kabli światłowodowych do spawania w przełącznicach i mufach hermetycznych (obieranie, dobieranie długości, wprowadzanie do przełącznic panelowych, naściennych).
13. Spawanie włókien światłowodowych.
14. Wstęp do pomiarów reflektrometrycznych (przykładowe pomiary, dobieranie parametrów, interpretacja wyników).
15. Pomiary transmisyjne torów optycznych.
16.Etapy projektowanie okablowania.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 video szkoleniowe online,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie odrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Termin płatności – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = (termin płatności podany w badanej ofercie nie podlegającej odrzuceniu/ najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert) x 100 X 40%
Uwaga! Termin płatności należy podać w pełnych dniach – nie krócej niż 14 dni i nie dłużej niż 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8:
Kurs Altium Designer PCB
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu (składa się z trzech części – kurs podstawowy, kurs kompleksowy i kurs zaawansowany):
 kurs podstawowy: 2 dni/po 8 godzin, łącznie 16 godzin,
 kurs kompleksowy: 3 dni/8 po godzin, łącznie 24 godziny,
 kurs zaawansowany: 2 dni/po 8 godzin, łącznie 16 godzin.

Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Kurs podstawowy, program kursu podstawowego:
• Środowisko Altium Live,
• Podstawy środowiska programu, podstawowe ustawienia globalne i dokumentu,
• Podstawy edytora schematu - obiekty graficzne i elektryczne,
• Łączenie obiektów na schemacie,
• Tworzenie elementów bibliotecznych,
• Omówienie występujących typów schematu (płaski, hierarchiczny),
• Kompilowanie i weryfikacja projektu,
• Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu,
• Wykazy elementów,
• Synchronizacja SCH-PCB.
• Podstawy edytora PCB, podstawowe ustawienia globalne i dokumentu,
• Tworzenie nowej płyty pcb,
• Konfiguracja warstw,
• Rozmieszczanie elementów,
• Prowadzenie ścieżek,
• Tworzenie reguł projektowych, weryfikacja projektu,
• Nawigacja po projekcie, edycja globalna,
• Tworzenie elementów bibliotecznych,
• Praca w edytorze PCB 3D,
• Generowanie podstawowych danych wyjściowych.
Kurs kompleksowy, program kursu kompleksowego:
• Ekosystem Altium Designer - przydatne strony internetowe ze szczególnym naciskiem na portal AltiumLive,
• Środowisko Altium Designer - obsługa oraz jego konfiguracja (dostosowanie widoków, paneli, pasków narzędziowych,
menu oraz powiązanych skrótów klawiszowych),
• Dokumenty i projekty Altium Designer - filozofia przechowywania danych w programie,
• Podstawy edytora schematu,
• Podstawy edytora PCB,
• Nawigacja po projekcie, edycja globalna,
• Praca w edytorze PCB 3D - wizualizacja, nawigacja i edycja, tworzenie modeli komponentów, obsługa modeli STEP, wykrywanie kolizji modeli.
• Tworzenie własnego szablonu schematu,
• Wyszukiwanie elementów bibliotecznych oraz parametryzacja wstawianego elementu,
• Łączenie elementów na schemacie,
• Omówienie występujących typów schematu (flat, hierarchical, global),
• Kompilowanie i weryfikacja projektu,
• Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu,
• Tworzenie elementów bibliotecznych oraz typy bibliotek na przykładach,
• Budowa projektu wielokanałowego,
• Warianty projektowe,
• Budowa schematu z wycinków,
• Synchronizacja schematu,
• Wykazy elementów oraz możliwości dopasowania do potrzeb firmowych.
• Tworzenie nowej płyty pcb,
• Synchronizacja SCH-PCB
• Konfiguracja warstw oraz przelotek,
• Rozmieszczanie elementów,
• Prowadzenie ścieżek, pary różnicowej oraz magistrali, dopasowanie długości, budowa klas połączeń,
• Tworzenie reguł projektowych, weryfikacja projektu online oraz wsadowa,
• Edycja projektu wielokanałowego, numerowanie elementów na PCB,
• Budowa elementów bibliotecznych,
• Panelizacja projektu,
• Generowanie dokumentacji technologicznej - Gerber, NCDrill, Pick&Place, budowa szablonu pasty lutowniczej,
• Reguły projektowe a uwarunkowania technologiczne.

Kurs zaawansowany, program kursu zaawansowanego:
• Przelotki (zwykłe, zaślepione i zagrzebane) oraz ich wpływ na funkcjonowanie obwodu,
• Rozmieszczanie elementów (układy cyfrowe, kondensatory odsprzęgające, obwody zasilania),
• Prowadzenie ścieżek o zadanej długości/impedancji, unikanie przesłuchów „crosstalks”, „return currents” i „loop antenas”,
• Uwzględnianie parametrów obwodu drukowanego i ograniczeń podawanych przez producenta,
• Wskazówki dotyczące rozpraszania ciepła w obwodach drukowanych (zawierających układy cyfrowe i zasilania),
• Porady technologiczne (odległości minimalne od krawędzi płytki/linii frezowania, typy przelotek, dobór otworów, obwody sztywno giętkie),
• Porady dotyczące przygotowania dokumentacji montażowej (pick&place, szablony pastemask, panelizacja projektu, fiduciale, warianty montażowe),
• Praktyczne przykłady projektu z wykorzystaniem "design rules",
• Praktyczne przykłady budowy projektu multi channel,
• Przykład biblioteki bazodanowej,
• Konfiguracja SVN na praktycznych przykładach,
• Przykłady tworzenia zaawansowanych reguł projektowych,
• Dopasowanie długości ścieżek,
• Parametryzacja schematu.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 11544,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9:
Kurs instalacje alarmowe
Miejsce prowadzenia kursu: terytorium RP
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 5 dni / 8 godzin dziennie
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
 Montaż i programowanie systemów alarmowych.
 Współpraca systemów alarmowych z urządzeniami komunikacyjnymi.
 Omówienie cech i zasad działania systemów alarmowych.
 Zasady projektowania systemów alarmowych.
 Zapoznanie teoretyczne z centralami z serii INTEGRA.
 Zajęcia praktyczne związane z centralami INTEGRA.
 Zapoznanie teoretyczne z urządzeniami współpracującymi z INTEGRA.
 Zajęcia praktyczne związane z modułami współpracującymi z INTEGRA:
• moduły przewodowe rozszerzające wejścia i wyjścia,
• moduły bezprzewodowe,
• wizualizacja stanów systemu alarmowego.
 Ćwiczenia praktyczne z programowania central alarmowych z serii INTEGRA.
 Zapoznanie się z możliwościami komunikacyjnymi central INTEGRA (linia telefoniczna, GSM, sieć TCP/IP).
 Zajęcia praktyczne związane z możliwościami komunikacyjnymi central z serii INTEGRA.
 Teoretyczne i praktyczne zajęcia z zakresu powiadamiania i monitorowania.
 Projektowanie systemu alarmowego.
 Praktyczne wykonanie zaprojektowanego systemu.
 Zagadnienia marketingowo-handlowe w zakresie obsługi klienta.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 1666,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10:
Kurs Implementing and Administering Cisco Solutions
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: min. 5 dni
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Kurs CCNA zapoznaje uczestników z podstawowymi zasadami działania sieci włączając konfigurację takich urządzeń sieciowych jak router, przełącznik i kontroler WLAN. Szkolenie uczy jak zarządzać urządzeniami Cisco i jak identyfikować podstawowe zagrożenia.
Ramowy program:
 Definicja sieci komputerowej; komunikacja w sieci; system operacyjny IOS; wprowadzenie do sieci lokalnych; warstwa łącza w modelu TCP/IP,
 Praca z przełącznikami; wprowadzenie do warstwy Internetu modelu TCP/IP, adresacja IPv4 i podsieci; warstwa transportu i aplikacji modelu TCP/IP; routing w sieciach; konfiguracja routera Cisco,
 Proces dostarczania pakietów; znajdowanie błędów w prostych sieciach; wprowadzenie do protokołu IPv6; konfiguracja routingu statycznego; wdrażanie sieci VLAN i połączeń TRUNK,
 Routing pomiędzy sieciami VLAN; wprowadzenie do protokołu OSPF; agregacja łączy za pomocą EtherChannel; listy kontroli dostępu; łączność z siecią Internet,
 Ewolucja inteligentnych sieci; monitoring systemu; zarządzanie urządzeniami Cisco; zabezpieczanie dostępu administracyjnego; utwardzanie urządzeń sieciowych,
 Tematyka uzupełniająca: budowa nadmiarowych sieci przełączanych; nadmiarowość w warstwie trzeciej; wprowadzenie do sieci WAN; wprowadzenie do QoS; podstawy działania sieci bezprzewodowych; wprowadzenie do architektury sieci i wirtualizacji.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11:
Kurs zarządzanie siecią w systemie Windows Server
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 4 dni /minimum 30 godzin
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
1.Instalacja i konfiguracja Windows Server.
2.Implementacja adresacji IPv6.
3.Proces migracji z protokołu IPv4 do IPv6.
4.Instalowanie ról i funkcji.
5.Implementacja DNS.
6.Kontroler domeny.
7.Implementacja DHCP.
8.Implementcja i zarządzanie IMAP.
9.Implementacja DirectAccess.
10.Implementacja VPN.
11.Hyper-V.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 6700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12:
Kurs Windows Server konfiguracja Active Directory
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 4 dni / 8 godzin dziennie
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
- Wprowadzenie do Active Directory,
- Instalacja Active Directory,
- Role FSMO(Flexible Single Master of Operation /Operations Masters),
- Lokacje (sites),
- Replikacja Active Directory,
- Relacje zaufania,
- Katalog globalny,
- Tworzenie i zarzadzanie obiektami Active Directory,
- DNS - Domain Name System,
- Integracja z usługami Office 365,
- Polityki bezpieczeństwa,
- Monitorowanie Active Directory,
- Kopia bezpieczeństwa – wykonywanie i odtwarzanie.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.2.5.) Wartość części: 7206,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13:
Szkolenie budowlane w zakresie prac glazurniczych i termoizolerskich
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji szkolenia: do 28 lutego 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin
Liczba uczestników: 1 osoba

Opis kursu/wymagania:
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie:
 wykonanie podłoży cementowych i anhydrytowych,
 wykonanie uszczelnień hydroizolacją jedno- i dwuskładnikową,
 przyklejanie okładzin ceramicznych,
 spoinowanie fugą epoksydową,
 działanie wybranych preparatów zabezpieczających powierzchnie okładzin,
 wykonanie warstwy zbrojonej siatką,
 aplikacja tynku dekoracyjnego,
 aplikacja elewacyjnego tynku dyspersyjnego.
Szkolenie kończy się egzaminem i uzyskaniem stosownego cerytyfikatu/dyplomu
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 salę szkoleniową, materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020) i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania szkolenia,
 przeprowadzenie egzaminu końcowego,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 231,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14:
Kurs rysunku technicznego z elementami rysunku budowlanego
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji szkolenia: do 28 lutego 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin
Liczba uczestników: 1 osoba
Opis kursu/wymagania:
Program kursu obejmuje:
 normalizacja w rysunku technicznym,
 znormalizowane elementy występujące w rysunku technicznym,
 odmiany rysunku technicznego (w tym rysunek wykonawczy, rysunek złożeniowy, rysunek zestawieniowy),
 formy prezentacji graficznej obiektów trójwymiarowych,
 metody i wytyczne rzutowania prostokątnego,
 przekroje (zasady wykonania, wytyczne norm, sposoby oznaczania),
 ogólne zasady wymiarowania,
 oznaczenia niedokładności postaci i wymiarów, w tym uproszczone przedstawienie typowych elementów maszyn,
 zasady zarządzania dokumentacją rysunkową (numeracja i ewidencja rysunków, składanie oraz przechowywanie rysunków),
 ćwiczenia praktyczne.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu w aspekcie teoretycznym i praktycznym,
 salę szkoleniową, materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020) i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
 przeprowadzenie egzaminu końcowego,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.

4.2.5.) Wartość części: 1466,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA – waga kryterium 60%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Miejsce przeprowadzenia szkolenia - waga kryterium 40%
Kryterium „Miejsce przeprowadzenia szkolenia” oznacza odległość miejsca w którym zostanie przeprowadzone szkolenie od Zespołu Szkół w Jeżowem im. Ks. Stanisława Staszica. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy.
do 100 km - 40 pkt,
do 200 km - 30 pkt,
do 300 km - 20 pkt,
powyżej 300 km - 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce przeprowadzenia szkolenia - odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik
nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w ust.4.2 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
7. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
8. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
środków.
9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
10. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postepowania – załącznik nr 2 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby – załącznik nr 2a (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie – Załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Jeżeli, w toku postępowania, wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.- Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy e-zamówienia na formularzu ofertowym dostępnym w systemie, sekcja ogłoszenia i dokumenty postępowania zamieszczonej w szczegółach postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkoleń zawodowych - Rzeszów, Lesko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: 1) operator koparkoładowarek, 2) Żurawie przenośne i przewoźne HDS, 3) Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI