Przeprowadzenie cyklu szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje w zakresie: budowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie cyklu szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje w zakresie: budowy strategii dydaktycznej Uczelni, przywództwa, dydaktyki akademickiej oraz nowoczesnych metod dydaktycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-10-07
  • ZamawiającyUNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00368585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie cyklu szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje w zakresie: budowy strategii dydaktycznej Uczelni, przywództwa, dydaktyki akademickiej oraz nowoczesnych metod dydaktycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie cyklu szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje w zakresie: budowy strategii dydaktycznej Uczelni, przywództwa, dydaktyki akademickiej oraz nowoczesnych metod dydaktycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0976be54-3f25-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Doskonałość dydaktyczna uczelni”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiającego z
wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się
pod adresem: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Medycznego w
Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony:
https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie, w pomieszczeniach Zamawiającego, cyklu szkoleń/warsztatów mających na celu podniesienie kompetencji pracowników Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w zakresie: 1) budowy strategii dydaktycznej Uczelni, 2) przywództwa, 3) dydaktyki akademickiej oraz 4) nowoczesnych metod dydaktycznych.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Komisja przetargowa po uprzednim sprawdzeniu i ocenie ofert na podstawie kryteriów oceny określonych jak niżej.
a. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena – 40%,
- doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie – 60%, zgodnie z poniższym;
• liczba opracowanych strategii na rzecz uczelni wyższej PD1 – 15%
• doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD2 – 15%
• doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD3 – 15%
• doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD4 – 15%

b. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
c. Liczba punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 40
gdzie:
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
40– maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena”.

d. Liczba punktów PDS, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie” stanowi sumę liczby punktów przyznanych ofercie w podkryteriach „liczba opracowanych strategii na rzecz uczelni wyższej PD1 (tj.S1)”, „doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD2 (tj.S2)”, „doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD3 (tj.S3)” oraz „doświadczenie trenera prowadzącego szkolenie PD4 (tj.S4)”, zostanie wyznaczona w następujący sposób:
1) W przypadku szkolenia S1, Zamawiający będzie przyznawał punkty za strategie rozwoju przygotowane na rzecz uczelni (przez 1 trenera, którego wskaże Wykonawca) , co oznacza, że minimalna uwzględniona w procesie przyznawania punktacji liczba przygotowanych strategii wynosi 3, natomiast maksymalna liczba przygotowanych strategii uwzględniona w procesie przyznawania punktacji to 6.
2) W przypadku szkoleń S2, S3 i S4, elementem podlegającym ocenie będzie przeprowadzenie przez desygnowanego trenera szkoleń/warsztatów o tematyce obejmującej przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat.
3) Weryfikacja spełnienia wymogu odbędzie się na podstawie: w przypadku szkolenia S1 dołączonej do oferty listy przygotowanych strategii na rzecz uczelni wyższych; w przypadku szkoleń S2, S3 i S4 dołączonej do oferty listy przeprowadzonych przez trenera szkoleń/warsztatów.
4) W przypadku szkoleń/warsztatów S2, S3, S4, Zamawiający będzie przyznawał punkty za przeprowadzone szkolenia/warsztaty w liczbie od 5 do 10, co oznacza, że minimalna uwzględniona w procesie przyznawania punktacji liczba przeprowadzonych zajęć/szkoleń wynosi 5, natomiast maksymalna liczba przeprowadzonych zajęć/szkoleń uwzględniona w procesie przyznawania punktacji to 10.
5) Imię i nazwisko trenera wraz z liczbą przygotowanych przez niego strategii na rzecz uczelni wyższych wraz z nazwami uczelni (w przypadku szkolenia S1) oraz imię i nazwisko trenera wraz z liczbą zrealizowanych przez niego szkoleń (w przypadku szkoleń/warsztatów S2, S3, S4) należy podać w załączonym do oferty wykazie (załącznik nr 1.1 do SWZ).

Liczba punktów PDS zostanie wyznaczona wg wzoru:

PDS = (PD1/PN1) x 15 + (PD2/PN2) x 15 + (PD3/PN2) x 15 + (PD4/PN2) x 15

gdzie:
PD1 – liczba opracowanych strategii na rzecz uczelni
PD2, PD3, PD4 – liczba szkoleń w badanej ofercie
PN1 – największa możliwa do uwzględnienia liczba opracowanych strategii – 6
PN2 – największa możliwa do uwzględnienia liczba szkoleń – 10
60 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium
„doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie”

d. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PDS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. nie podlegają wykluczeniu w związku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Części XV SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku,
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku,
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek zdolności zawodowej poniżej:
2.4.1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie– wykonał:
a) co najmniej jedną usługę doradczą dotyczącą opracowania strategii na rzecz uczelni wyższej
b) co najmniej jedną usługę szkoleniową tożsamą co do zakresu z tematyką szkoleń objętych zamówieniem w wymiarze co najmniej 16 godzin dydaktycznych na grupę.
2.4.2. Wykonawca winien wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia personel spełniający następujące wymagania:
a) Co najmniej 2 osoby prowadzące Warsztaty strategiczne wraz z sesjami mentorskimi w zakresie pracy nad Strategią Doskonałości Dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku (S1) posiadające (każda z osób):
 wykształcenie wyższe,
 doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania strategii rozwoju uczelni wyższej, w szczególności dydaktyki,
 przygotowanie przynajmniej 1 strategii rozwoju uczelni,
 doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń/warsztatów w zakresie strategicznego zarządzania uczelnią, w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

b) Co najmniej 1 osobę prowadzącą Szkolenie z zakresu przywództwa (S2) posiadającą:
 wykształcenie wyższe,
 doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń/warsztatów z zakresu przywództwa, pełnienia funkcji lidera,
 doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń/warsztatów w zakresie przywództwa, w wymiarze co najmniej 16 godzin dydaktycznych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

c) Co najmniej 1 osobę prowadzącą szkolenie Sztuka Dydaktyki Akademickiej – warsztaty Liderów Doskonałości Dydaktycznej (S3) posiadającą:
 wykształcenie wyższe,
 doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń/warsztatów z zakresu Sztuki Dydaktyki Akademickiej,
 doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń/warsztatów w zakresie Sztuki Dydaktyki Akademickiej, w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,


d) Co najmniej 1 osobę prowadzącą szkolenie z zakresu nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych (S4) posiadają:
 wykształcenie wyższe,
 doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń/warsztatów z zakresu nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych,
 doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń/warsztatów w zakresie nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych, w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych dla każdego przeprowadzonego szkolenia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,


Zamówienie musi być realizowane osobiście przez Wykonawcę lub osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wskazaną w formularzu ofertowym. W sytuacji, gdy wybrany Wykonawca lub osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie byłaby w stanie realizować zamówienia – Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia osobę o kompetencjach, wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszych niż osoby wskazanej w ofercie. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie.

Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie zweryfikowane na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

ZASADY KORZYSTANIA Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW
2.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.8. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawca może wskazać tylko te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2.9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 2.7. SWZ potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.9.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.9.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.9.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.11. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie podlegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 8 do SWZ,
2. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 8 do SWZ,
2. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wraz z Wykazem trenerów-doświadczenie sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ.
1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
1.3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy;
1.5.w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca,
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy),
1.8. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Załącznika nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy) oraz Oświadczenie, o którym mowa w Części XX pkt 3.3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
3.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik
pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie)
lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3.3.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
3.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach
unormowania artykułu 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca nie może zlecić wykonania kluczowych części zamówienia (tj. przeprowadzenia szkolenia) osobie trzeciej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI