Prowadzenie warsztatów w ramach akcji „Tu i teraz” oraz otwartych prelekcji i warsztatów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie warsztatów w ramach akcji „Tu i teraz” oraz otwartych prelekcji i warsztatów w 2019 roku w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0168/16
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrempna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-02-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMagurski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-08
  • Numer ogłoszenia505227-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505227-N-2019 z dnia 2019-02-08 r.

Magurski Park Narodowy: Prowadzenie warsztatów w ramach akcji „Tu i teraz” oraz otwartych prelekcji i warsztatów w 2019 roku w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0168/16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w oparciu o dotację do projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 „Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 180789309, ul. Krempna  59 , 38-232   Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, , e-mail zamowienia@magurskipn.pl, , faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (URL): http://www.magurskipn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej, 38-232 Krempna 59

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie warsztatów w ramach akcji „Tu i teraz” oraz otwartych prelekcji i warsztatów w 2019 roku w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0168/16
Numer referencyjny: ZF-370-3-3/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia. Część 1: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim. Czy chronić i jak chronić ?” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w marcu 2019 roku. Część 2: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Łąka i jej bioróżnorodność” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Zamawiający zapewnia mieszankę nasion roślin łąkowych do przeprowadzenia warsztatów. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącu: czerwiec, 2019 r. Część 3: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Tradycyjne sady owocowe Beskidu Niskiego” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego, podczas których uczestnicy nauczą się szczepić drzewa owocowe. Zamawiający zapewnia podkładki do szczepień. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: sierpień - wrzesień, 2019 r. Część 4: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim”. Czy chronić i jak chronić ?” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: wrzesień – październik 2019 roku Część 5: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Magurska łąka”. Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 – 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje na temat magurskich łąk, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: sierpień 2019 roku w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie. Część 6: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Tradycyjny sad owocowy”. Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 – 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje dotyczące tradycyjnych sadów owocowych, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: wrzesień – październik 2019 roku, w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie.

II.5) Główny kod CPV: 80400000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-03-31
2019-06-01 2019-06-30
2019-08-01 2019-09-30
2019-09-01 2019-10-31
2019-08-01 2019-08-31
2019-09-01 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Dla części 1 – do 31 marca 2019 r. Dla części 2 – od 1 czerwca do 30 czerwca 2019 r Dla części 3 – od 1 sierpnia do 30 września 2019 r Dla części 4 – od 1 września do 31 październik 2019 r Dla części 5 – od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2019 r Dla części 6 – od 1 września do 31 października 2019 r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która: dla części 1: - posiada wykształcenie minimum średnie; - posiada odpowiednią wiedzę przyrodniczą - chiropterologiczną i umiejętności techniczne do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • uwarunkowania chiropterologiczne MPN i Beskidu Niskiego; • nauka rozpoznawania nietoperzy; • ekologia i zagrożenia nietoperzy w Beskidzie Niskim; • metody monitoringu chiropterologicznego; • zajęcia praktyczne nt. budowy i instalacji budek i schronów dla nietoperzy. (jednym z zadań realizowanych podczas warsztatów będzie nauka budowania budek dla nietoperzy – połączona z ich rozdawaniem wśród uczestników). dla części 2: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • znaczenie roślin łąkowych w ekosystemie • znaczenie roślin dla człowieka i ekosystemu • rozpoznawanie roślin leśnych i łąkowych • różnorodność roślin łąkowych w MPN i otulinie • znaczenie i sposoby ochrony zbiorowisk roślinnych • charakterystyka i zwalczanie roślin inwazyjnych dla części 3: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • tradycyjne odmiany drzew owocowych • praktyczna nauka rozpoznawania drzew owocowych • walory tradycyjnych odmian drzew owocowych • zanikanie tradycyjnych odmian drzew owocowych i znaczenie tego zjawiska dla dziedzictwa kulturowego • posiada doświadczenie w szczepieniu drzew i potrafi zaprezentować jego technikę uczestnikom, dla części 4: - posiada wykształcenie minimum średnie; - posiada odpowiednią wiedzę przyrodniczą - chiropterologiczną i umiejętności techniczne do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • uwarunkowania chiropterologiczne MPN i Beskidu Niskiego; • nauka rozpoznawania nietoperzy; • ekologia i zagrożenia nietoperzy w Beskidzie Niskim; • metody monitoringu chiropterologicznego; • zajęcia praktyczne nt. budowy i instalacji budek i schronów dla nietoperzy. (jednym z zadań realizowanych podczas warsztatów będzie budowa budek dla nietoperzy – połączona z ich rozdawaniem wśród uczestników). dla części 5: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia spaceru na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • różnorodność roślin łąkowych w MPN i otulinie • znaczenie roślin łąkowych w ekosystemie • znaczenie roślin dla człowieka i ekosystemu • rozpoznawanie roślin leśnych i łąkowych • znaczenie i sposoby ochrony zbiorowisk roślinnych Podczas spaceru zaprezentowane zostaną jego uczestnikom w atrakcyjny i przystępny sposób informacje dotyczące magurskich łąk. dla części 6: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia spaceru na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: • zanikanie tradycyjnych odmian drzew owocowych i znaczenie tego zjawiska dla dziedzictwa kulturowego • walory tradycyjnych odmian drzew owocowych • tradycyjne odmiany drzew owocowych • praktyczna nauka rozpoznawania drzew owocowych Podczas spaceru zaprezentowane zostaną jego uczestnikom w atrakcyjny i przystępny sposób informacje dotyczące tradycyjnych sadów owocowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.1 SIWZ; 3) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów ; 4) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty; 5) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7) informacje o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- w terminie określonym w art.24 ust. 11 ustwy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. 3. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-18, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim. Czy chronić i jak chronić ?” w marcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim. Czy chronić i jak chronić ?” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w marcu 2019 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Łąka i jej bioróżnorodność”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Łąka i jej bioróżnorodność” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Zamawiający zapewnia mieszankę nasion roślin łąkowych do przeprowadzenia warsztatów. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącu: czerwiec 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Tradycyjne sady owocowe Beskidu Niskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Tradycyjne sady owocowe Beskidu Niskiego” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego, podczas których uczestnicy nauczą się szczepić drzewa owocowe. Zamawiający zapewnia podkładki do szczepień. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: sierpień - wrzesień, 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim” w miesiącach wrzesień-październik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem „Nietoperze w Beskidzie Niskim”. Czy chronić i jak chronić ?” na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: wrzesień – październik 2019 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Magurska łąka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Magurska łąka”. Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 – 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje na temat magurskich łąk, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: sierpień 2019 roku w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Tradycyjny sad owocowy”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. „Tradycyjny sad owocowy”. Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 – 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje dotyczące tradycyjnych sadów owocowych, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: wrzesień – październik 2019 roku, w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Skorzystam chętnie ze szkolenia komputerowego (dla seniorów) - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Skorzystam chętnie ze szkolenia komputerowego (dla seniorów). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Świadczenie usług związanych z przeprowadzeniem kursów meblarskich IV
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI