Prawo jazdy kategorii B

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prawo jazdy kategorii B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolice
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyPOWIAT POLICKI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W POLICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024934
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prawo jazdy kategorii B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT POLICKI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W POLICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811781372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.police.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prawo jazdy kategorii B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b99664aa-9134-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005484/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kurs nauki jazdy w ramach projektu "Dorosłość, samodzielność, rodzina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Dorosłość, samodzielność, rodzina” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr.police.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej naadres sekretariat@pcpr.police.pl ;2) korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np.listownie, mailem na inny adres niż wskazany w ppkt 1) nie będzie brana pod uwagę.3) adresMiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/#

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formieelektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) sposób sporządzenia podmiotowychśrodków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;3) jeżelidokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celuutrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” anastępnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować;4) wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: „Formularza do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku”;5) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);6)maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego: „Formularza złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;7) za datę przekazania oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na ePUAP lub naadres e-mail Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ;8) wykonawca składa ofertę zapośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAPi udostępnionego również przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/ ).9) sposób złożenia ofert, wtym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/;10) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem pocztyelektronicznej na adres e-mail Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ;11) wykonawcamoże przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej naminiPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu "Prawo jazdy kategorii B" dla uczestników projektu „Dorosłość, samodzielność, rodzina” współfinansowanego przez Unię Europejską ześrodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa wart. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotemzamówienia podstawowego, o wartości do 20 000zł. Podstawą ustalenia warunków realizacjizamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunkiudziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli jest wpisany do rejestruośrodków szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego Starostę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącegozałącznik nr 1 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:1) formularzoferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ ze wskazaniem adresówprowadzonych zajęć teoretycznych i praktycznych;W przypadku wspólnego ubiegania sięwykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.2)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osobadziałająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jestumocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnychbaz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) pełnomocnictwa lub inne dokumentypotwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotuudostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie doreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)4) oświadczeniewykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;Wprzypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokumentskłada każdy z tych wykonawców.5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;W przypadku wspólnegoubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy zwykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6)oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące,które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 doSWZ.Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców oudzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelkąkorespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Wspólnicy spółkicywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają donichzastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.5. Przed zawarciem umowy wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawićzamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, conajmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującegoswoimzakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działaniaposzczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niżokres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:1) ulegnie zmianie stan prawny wzakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobuwykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;2) wystąpią obiektywne niezależnie od wolistron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;3)zajdzie konieczność zmian w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia, podwarunkiem spełniania przez te osoby warunków określonych w SWZ.4) w przypadku rezygnacjiUczestnika z udziału w szkoleniu, maksymalna wysokość zobowiązań Zamawiającego wobecwykonawcy może ulec zmianie zgodnie z zapisami § 4.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy.
2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie kurs makijażu permanentnego - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie kurs makijażu permanentnego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI