Organizacja szkolenia wyjazdowego dla pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja szkolenia wyjazdowego dla pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkolenia wyjazdowego dla pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkolenia wyjazdowego dla pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f437771-fc40-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zakwaterowanie, noclegi i wyżywienie, ubezpieczenie uczestników - KOMPLEKSOWE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Włączenie Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu do Uniwersytetu Opolskiego”, realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/496032

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/496032

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału I pkt 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040
Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel.
77 452 7099, e-mail: iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/22/2021/1 prowadzonym w trybie wskazanym w komparycji niniejszej SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo,
że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/22/2021/1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja szkolenia wyjazdowego dla pracowników Biura Nauki
i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba
punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu
obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich dziesięciu [ 10] lat przed terminem składania ofert
przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich dziesięciu [ 10 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ:
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:
jedną [ 1 ] osobę, która posiada łącznie:
 minimum 10 lat doświadczenia trenerskiego*
 minimum 1000 przeprowadzonych dni szkoleniowych
 praktyczne doświadczenie managerskie
 doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi, w tym prowadzenie zajęć na poziomie podyplomowym i MBA
* Liczone do dnia terminu składania ofert
** Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie określić liczbę osób, które będą potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz skalkulować to w swojej ofercie, przy czym każda z osób, musi spełniać warunek udziału w postępowaniu w całości. Osoby wykazane przez Wykonawcę, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami, którymi Wykonawca wykazał się w kryterium oceny ofert wskazanym w pkt. 19.2.2 SWZ.

A. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach* oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części** , polegać na zdolnościach*** podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
A.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ – odpowiednio do części) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
A.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. A.1 SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
A.2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
A.2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
A.2.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
A.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
A.4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
A.4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
A.4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
A.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
* Poprzez stosowną sytuację należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE.
** Poprzez konkretne zamówienie lub jego część należy rozumieć wykładnię pojęć, zastosowanych w art. 63 Dyrektywy 2014/24/UE.
*** W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – art. 118 ust. 2 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:

Oświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, składane na WEZWANIE Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Jeżeli dotyczy: Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów udostępniających zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego podmiotów udostępniających zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr
5 do SWZ
Wykonawca jest zobowiązany złożyć niniejszy Wykaz osób na WEZWANIE Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia formularza ofertowego w pozycji Imię i Nazwisko osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz liczba szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia, zrealizowanych przez skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wypełnienie formularza ofertowego w w/w pozycjach jest przedmiotowym środkiem dowodowym, wskazanym w ramach kryteriów oceny ofert.

W związku z art. 107 ust. 3 ustawy, w przypadku nie wypełnienia formularza ofertowego w w/w pozycjach lub wpisania niepełnych informacji (które stanowią przedmiotowy środek dowodowy), Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania Wykonawcy o uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w terminie składania ofert -
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 – 6.2 SWZ – jeżeli dotyczy.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 8 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
5. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z
załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Do ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy - załącznik nr 8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany do umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich
wprowadzenia został szczegółowo opisany w projekcie umowy. Projekt umowy, w tym
ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/496032

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przeznacza na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia:
28 000,00 złotych brutto.

Powody niedokonania podziału zamówienia na części, zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy
Tylko kompleksowa usługa szkoleniowa pozwoli na sprawny przebieg szkolenia ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych.
Technicznych: jeden wykonawca skoordynuje prace w zakresie organizacji szkolenia pod kątem miejsca, terminu, trenera. Dzięki temu Zamawiający uniknie angażowania swoich pracowników do koordynacji szkolenia pod kątem transportu, noclegów, wyżywienia usług trenera.
Organizacyjnych: Zamawiający będzie miał możliwość przeprowadzenia szkolenia w jednym miejscu, bez konieczności straty czasu na przewożenie z jednego miejsca do drugiego (uczestników i trenera). Pod kątem organizacyjnym należy uwzględnić potencjalne awarie autobusu do przewozu, które mogą mieć miejsce, niezależnie od Wykonawcy. Dzięki temu zaoszczędzony zostanie czas, który zostanie przeznaczony na zajęcia merytoryczne.
Ekonomicznych: jedna usługa kompleksowa wykonana przez jednego Wykonawcę będzie tańsza niż zlecenie wykonania usługi osobno hotelowi, firmie transportowej, trenerowi i zakupie NNW. Zamawiający w momencie konstruowania wniosku projektowego dokonał rozeznania na kompleksowe usługę bez podziału na poszczególne kategorie kosztów

Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Zamawiający nie będzie stosował wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia), ponieważ planowany zakres usług świadczonych w ramach zamówienia nie wymaga zatrudnienia osób w ramach stosunku pracy.
Usługi hotelowe oraz przewozowe nie wymagają zatrudnienia osób w trybie etatowym, wymagającym bezpośredniego nadzoru. Usługi te mogą być wykonane w formie jednorazowego zlecenia wykonania usługi.
Wykonawcy mogą korzystać z usług trenerów zewnętrznych posiadających odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, aby zapewnić realizację przedmiotu zamówienia odpowiednim poziomie.
Większość trenerów prowadzących zajęcia specjalistyczne,
Trenerzy prowadzących zajęcia specjalistyczne w większości wykonują to w sposób autorski (niepowtarzalny, stosując własne metody nauczania), współpracują z firmami szkoleniowymi na zasadzie kontraktów lub umów cywilno-prawnych a także świadczy swoje usługi samodzielnie w ramach swoich działalności gospodarczych. Prowadząc szkolenia, dopasowują metody realizacji szkoleń do potrzeb uczestników szkoleń a usługa szkoleniowa jest usługą jednorazową, krótkoterminową i nie ma tu możliwości wskazania jednoznacznie rodzaju czynności, których wykonywanie posiadałyby znamiona pracy w rozumieniu art. 22 § 1. Kodeksu pracy.

Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż realizacja przedmiotu zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. § 1 Kodeksu pracy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zorganizowanie i przeprowadzenia kursu języka czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI