KURS GROOMINGU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KURS GROOMINGU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-11
  • ZamawiającyGRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00229828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KURS GROOMINGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzki@gupkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KURS GROOMINGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ccf52a-f785-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045449/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kurs groomingu (ok.90 h)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)" Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 2). RPMP.08.01.00-12-0020/21 „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)” Działanie 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal//aplikacja/skrzynka oraz poczty elektronicznej: adres e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać: „GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE (31-752 KRAKÓW, WOJ. MAŁOPOLSKIE”)
Elektroniczna skrzynka podawcza: /gupkrakow/SkrytkaESP. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - tylko jedną ofertę (dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) – pkt 5) SWZ). W Formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.
Inne dokumenty i oświadczenia w postępowaniu, w tym wymienione w rozdz. VI ust. 2 pkt 1) – pkt 3) SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, jako załączniki do tego formularza lub na wskazany adres poczty elektronicznej, w formie określonej w rozdz. VII SWZ.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę z pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB, a plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 100 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera pocztowego Zamawiającego.
Zamawiający przekazuje ID postępowania (rozdz. II ust. 4 SWZ). Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest także na liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w, złożenie podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta bowiem, a nie „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „Paczce” dokumentów elektronicznych zawierającą ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.2710.125.11.2022.BK.Szkol.Gr.EFS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kurs groomingu”, które obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne dla 10 uczestników ( w jednej grupie szkoleniowej).
został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1, 1A,1B,1C,1D do SWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
Kompleksowy 90 godzinny program szkolenia powinien być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej oraz powinien wyczerpywać tematykę niezbędną w celu prawidłowego kompleksowego przygotowania do wykonywania pracy na stanowisku groomera, uzyskanie umiejętności
i kompetencji w zakresie zabiegów groomerskich tj. strzyżenia, stylizacji i pielęgnacji psów od podstaw.
Szkolenie powinno składać się ze stacjonarnych zajęć teoretycznych i praktycznych według poniższego schematu:
• zajęcia teoretyczne 20 godziny
• zajęcia praktyczne 67 godziny
• egzamin wewnętrzny 3 godziny
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8
Zamówienie finansowane jest w ramach dwóch projektów:
1). POWR.01.01.01-12-0025/20 „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)" Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
2). RPMP.08.01.00-12-0020/21 „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)” Działanie 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został szczegółowo opisany w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie potencjału kadrowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie certyfikatu jakości usług

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wystawienie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia na podstawie § 18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przeprowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100 z późn. zm. )
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis do RIS jako instytucja aktywna w 2022 r.

2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną usługę groomingu. Przez usługę rozumie się szkolenie dla co najmniej 5 osób szkolących się w tym samym miejscu, czasie i uczestniczących w tych samych zajęciach. Przez jedną usługę rozumie się jedną umowę.
Z podaniem: daty wykonania, podmiotów, na rzecz których, usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 9 ust. 1 1 pkt.2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy ( Dz.U. 2020, poz. 2415), czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek Wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).

b) Dysponują na czas realizacji zamówienia miejscem na terenie miasta Krakowa, w którym odbywać będzie się szkolenie, spełniać musi wymogi BHP i zalecenia Sanepidu oraz posiadać dostęp do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. Musi zapewniać warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065) dotyczących obiektów służących rehabilitacji w zawiązku z potrzebami osób niepełnosprawnych;
- wejście do budynku jest na poziomie podłogi, a jeśli zastosowano schody to jest winda, podjazd lub platforma przyschodowa,
- na kondygnacjach dostępnych dla osób z niepełnosprawnością są przystosowane toalety (patrz – standard architektoniczny),
- na korytarzach nie ma wystających gablot, reklam, elementów dekoracji, które mogłyby być przeszkodą dla osób niewidomych,
- Osoby z niepełnosprawnościami i/lub osoby towarzyszące otrzymają informacje na temat potencjalnych sytuacji awaryjnych, na przykład poprzez wskazanie wyjścia ewakuacyjnego, najbliższych schodów. W przypadku osób z trudnościami poznawczymi, komunikacyjnymi należy zadbać o dostępność przekazu.
- do miejsca szkolenia powinien istnieć dogodny dojazd zarówno środkiem komunikacji publicznej jak i prywatnym środkiem transportu;
Miejsce musi posiadać niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia pomieszczenia, w tym wymagane:
b1) sala wykładowo-dydaktyczna (do przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych z uwzględnieniem jej powierzchni w m-2 / wymagana minimum jedna 22 m²) powinna być wyposażona ( minimum jedna) w:
- Odpowiednie stanowiska wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, stoliki, krzesła (zapewnione dla każdego uczestnika/czki) oraz
- Odpowiednie przystosowane do przeprowadzania szkoleń groomerskich dla zajęć praktycznych na żywych zwierzętach (zapewnienie zwierząt do realizacji części praktycznej po stronie Wykonawcy); w tym stanowisko kąpielowe wyposażone w wannę groomerską; co najmniej 4 stoły groomerskie z niezbędnymi akcesorami i narzędziami; ponadto suszarki, obcinaczki, maszynki do strzyżenia, nożyczki, trymery, szczotki i inne narzędzia groomerskie oraz odzież ochronna i środki czystości dla uczestników szkolenia.
b2) zaplecze socjalne i sanitarne
c) Dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. zajęcia teoretyczne i praktyczne musza być prowadzone przez minimum dwie osoby tj. jednego wykładowcę oraz jednego instruktora, którzy posiadają wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letni staż pracy oraz odpowiednie przygotowanie pedagogiczne ( każda z osób ) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdz. V ust. 2 SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów stanowiących załączniki nr 4A, 4B do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr … do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego - wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2) lit b) SWZ.

3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.58 ust.1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w rozdz. VI ust. 3 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy.
2. Zmiany treści umowy mogą wynikać z okoliczności, o których mowa w § 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP, po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawa sankcyjną.
− Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie ustawy sankcyjnej na podstawie informacji zawartych w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, tj. odpowiednio w informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i/lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), a także informacji z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
− Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki zawarte w art. 110 ust. 2 ustawy. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetłumaczenie wierszy na łacinę - Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Napisałem tomik wierszy i moim marzeniem jest, aby był też w języku łacińskim. Zlecę przetłumaczenie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI