Audyt biznesowo-technologiczny KSeF

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-01-30
  • ZamawiającyMinisterstwo Finansów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00054192
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Audyt biznesowo-technologiczny KSeF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Audyt biznesowo-technologiczny KSeF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f52e96-b6aa-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mf.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mf.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja z Zamawiającym odbywa się według poniższych zasad, z wykorzystaniem Platformy - dostępnej pod adresem internetowym:
https://mf.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym:
https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
4. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i
sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na platformę na Platformę.
6. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/112/24/DZI/B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego audytu biznesowo-technologicznego dla projektu informatycznego pn. Krajowy System e-Faktur (w skrócie system KSeF, dalej: System) w dwóch etapach:
1.1. Etap 1. Audyt dokumentacji projektowej;
1.2. Etap 2. Audyt jakości kodu źródłowego i wydajności rozwiązania.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących załącznik D do SWZ, w szczególności Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU (zwanym dalej „OPZ”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących usługę audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
10.1.1. dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.2. dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.3. dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.4. dot. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże się:
10.1.4.1. wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie co najmniej 3 różnych nw. audytów realizowanych na rzecz innych niż Wykonawca Podmiotów, w tym:
10.1.4.1.1 co najmniej 1 audytu kodu źródłowego systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto;
10.1.4.1.2 co najmniej 1 audytu wydajności systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto;
10.1.4.1.3 co najmniej 1 audytu dokumentacji projektowej systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto.
Przy czym:
10.1.4.1.4 Przez wartość systemu informatycznego Zamawiający rozumie:
10.1.4.1.4.1. wartość odpowiednio do stanu faktycznego jego budowy, zakupu, wdrożenia,
10.1.4.1.4.2. wartość rozwoju tego systemu,
10.1.4.1.4.3. bez wartości utrzymania tego systemu.
10.1.4.1.5 Wykonawca nie może wykazać się realizacją audytu na rzecz swojego Podmiotu.
10.1.4.1.6 Wykonawca, który wykonywał odpowiednio usługę wspólnie z innym Wykonawcą (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazać jedynie swoje doświadczenie;
10.1.4.1.7 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazywać się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie wykonawców się nie sumuje.
10.1.4.1.8 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wykazuje się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie, Wykonawcy i podmiotu udostępniającego /podmiotów udostępniających zasoby nie sumują się.
10.1.4.1.9 W przypadku nadal wykonywanych usług Wykonawca powinien wykazać, że wykonana część usługi opiewa na kwotę nie niższą niż wskazana odpowiednio we właściwym do nich pkt 10.1.4.1.1, 10.1.4.1.2, 10.1.4.1.3.
10.1.4.2. Dysponuje i kieruje do wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej 2 osobami pełniącymi rolę Audytorów, z których każda oddzielnie spełnia wymagania:
10.1.4.2.1.1. Posiadająca wykształcenie:
10.1.4.2.1.1.1. wyższe informatyczne lub techniczne lub
10.1.4.2.1.1.2. studia podyplomowe w zakresie audytu systemów informatycznych,
10.1.4.2.1.2. Posiadająca doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej dwa audyty, dwóch różnych systemów informatycznych, realizowane na rzecz dwóch różnych podmiotów zewnętrznych, w tym:
10.1.4.2.1.2.1. co najmniej jeden audyt polegający na przeprowadzeniu audytu kodu źródłowego systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto,
10.1.4.2.1.2.2. co najmniej jeden audyt polegający na przeprowadzeniu testów wydajnościowych systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto.
10.1.4.2.1.3. Przy czym ma zastosowanie postanowienie pkt 10.1.4.1.4 SWZ.

Numeracja zastosowana powyżej odpowiada numeracji przyjętej w SWZ.
Szczegółowe informacje dot. warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Szczegółowe informacje są zawarte w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o zapewnieniu bezstronności audytu stanowiący Załącznik G do SWZ. Przedmiotowy środek dowodowy będzie podlegał wyjaśnieniu/uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie o zapewnieniu bezstronności audytu stanowiący Załącznik G do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zawiera Załącznik D do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mf.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące terminów realizacji zamówienia dla Etapu I i Etapu II zostały określone w Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących Załącznik D do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.