Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-19
  • Numer ogłoszenia515082-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 515082-N-2019 z dnia 2019-02-19 r.

Miasto Gorzów Wlkp.: Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, ul. Sikorskiego  3-4 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawców obowiązuje pisemność postępowania.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer referencyjny: WAD-VI.271.18.2019.JB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zamówienia częściowe: Zamówienie częściowe nr 1: Kastracja i sterylizacja kotów wolno żyjących w ramach realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.” Zamówienie częściowe nr 2: Usługi weterynaryjne związane z leczeniem bezdomnych zwierząt (psy i koty) poszkodowanych w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego oraz leczeniem chorych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta (w tym kotów wolno żyjących). Zamówienie częściowe nr 3: Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy weterynaryjnej w warunkach klinicznych chorym dzikim zwierzętom (ssaki, ptaki, gady, płazy), w tym także zwierzętom łownym w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2015r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz. U. z 2005 r. nr 45, poz. 433 ze zmianami) oraz poszkodowanym w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Zamówienie częściowe nr 4: Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy weterynaryjnej w terenie (wymagany dojazd do zwierzęcia) chorym dzikim zwierzętom (ssaki, ptaki, gady, płazy), w tym także zwierzętom łownym w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2015 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz. U. z 2005 r. nr 45, poz. 433 ze zmianami) oraz poszkodowanym w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie przedmiotu zamówienia (dotyczy każdego z zamówień częściowych) na warunkach ustalonych po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą, przy czym ceny nie mogą być wyższe niż ceny zaproponowane w ofercie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie częściowe nr 1- 31.10.2019r. lub do momentu wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamówienie częściowe nr 2- 31.01.2020r. lub do momentu wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamówienie częściowe nr 3- 30.11.2019r. Umowa wygaśnie z momentem wydatkowania środków finansowych. Zamówienie częściowe nr 4- 30.11.2019r. Umowa wygaśnie z momentem wydatkowania środków finansowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamówienie częściowe nr 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko – Weterynaryjnej. Zamówienie częściowe nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko – Weterynaryjnej. Zamówienie częściowe nr 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko – Weterynaryjnej. Zamówienie częściowe nr 4: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko – Weterynaryjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamówienie częściowe nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1)dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2)dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. ultrasonograf 3)dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Zamówienie częściowe nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. -ultrasonograf -aparatura rtg -laboratorium analitycznym 3)dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Zamówienie częściowe nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. -ultrasonograf -aparatura rtg -laboratorium analityczne 3)dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Zamówienie częściowe nr 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko- Weterynaryjnej lub równoważny. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 4) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1- 700,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2- 2 100,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3- 625,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 4- 375,00 Zamawiający wymaga by na każdą z części zamówienia wadium zostało wniesione oddzielnie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projektach Umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kastracja i sterylizacja kotów wolno żyjących w ramach realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia częściowego nr 1 Wykonawca będzie zobowiązany: do wykonywania 325 sterylizacji oraz dodatkowo zadeklarowanej ilości sterylizacji (zgodnie z ofertą Wykonawcy) oraz 90 kastracji kotów wolno żyjących z terenu miasta Gorzowa Wielkopolskiego, a w szczególności: a)zakupu leków oraz materiałów medycznych niezbędnych do wykonania usługi (strzykawki, igły jednorazowego użytku, środki dezynfekcyjne i opatrunkowe), b)oceny stanu zdrowia zwierzęcia i wykrycia ewentualnych problemów zdrowotnych niosących ryzyko podczas znieczulenia poprzez przeprowadzenie dokładnego badania klinicznego, c)w przypadku uzasadnionych podejrzeń, że kotka jest ciężarna wykonania badania USG, d)przygotowania zwierzęcia do zabiegu poprzez odpowiednie golenie, mycie, użycie środków dezynfekcyjnych, e)w szczególnych przypadkach (np. kotka ciężarna) założenia zwierzęciu dojścia dożylnego (wenflonu), przez które podczas zabiegu i po nim będzie otrzymywało płyny infuzyjne (kroplówkę), f)zastosowanie narkozy, g)wykonanie usługi zgodnie ze sztuką lekarską w sali operacyjnej, podczas zabiegu chirurg i asystenci powinni być ubrani w jałowe fartuchy, rękawice, czapki, maski, h)zastosowanie małego cięcia oraz szycia skóry szwem kosmetycznym (szew wchłanialny) w celu wyeliminowania zabiegu zdejmowania szwów, w przypadku kotek ciężarnych możliwe jest wykonanie zabiegu metodą tradycyjnego cięcia, i)sporządzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej (plik jpg) wizerunku zwierzęcia poddawanego sterylizacji lub kastracji sporządzonej bezpośrednio przed przeprowadzeniem zabiegu i po jego wykonaniu (2 zdjęcia) j)oznakowania po wykonaniu kastracji lub sterylizacji poprzez wykonanie poziomego, niewielkiego odcięcia górnej krawędzi lewej małżowiny usznej wszystkich kotów objętych zabiegiem sterylizacji i kastracji (znakowanie należy przeprowadzić pod narkozą w czasie zabiegu) k)zapewnienia kwarantanny po zabiegu do momentu powrotu zwierzęcia do stanu umożliwiającego mu samodzielną egzystencję (minimum 2 doby kwarantanny, w przypadku kotek ciężarnych – minimum 3 doby), l)poinformowania opiekuna zwierzęcia o dalszym postępowaniu (przekazanie tzw. zaleceń lekarskich), m)comiesięcznego przekazywania dokumentacji fotograficznej oraz rejestru wykonanych w danym miesiącu zabiegów, n)przekazania Zamawiającemu oryginałów skierowań wystawionych przez pracownika Urzędu Miasta wraz z wypełnionymi kartami informacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość dodatkowych sterylizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi weterynaryjne związane z leczeniem bezdomnych zwierząt (psy i koty) poszkodowanych w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego oraz leczeniem chorych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta (w tym kotów wolno żyjących).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia częściowego nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do: a)przeprowadzania badań klinicznych chorych lub poszkodowanych zwierząt, b)wykonywania niezbędnej diagnostyki (RTG, USG, badania laboratoryjne), c)zapewniania całodobowej opieki leczonym zwierzętom, d)wykonywania niezbędnych zabiegów operacyjnych (m. in. amputacje kończyn, osteosynteza kości) e)eutanazji zwierząt, których stan nie rokuje poprawy i utylizację ich zwłok, f)eutanazji ślepych miotów i utylizacji ich zwłok.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowe badania kliniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy weterynaryjnej w warunkach klinicznych chorym dzikim zwierzętom (ssaki, ptaki, gady, płazy), w tym także zwierzętom łownym w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2015r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz. U. z 2005 r. nr 45, poz. 433 ze zmianami) oraz poszkodowanym w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania częściowego nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do: a)przeprowadzenia badań klinicznych poszkodowanych zwierząt w warunkach klinicznych, b)zapewniania całodobowej opieki leczonym zwierzętom, c)diagnostyki obrazowej w warunkach klinicznych, d)badań laboratoryjnych w warunkach klinicznych, e)sedacji zwierząt w warunkach klinicznych, f)amputacji kończyn w warunkach klinicznych, g)osteosyntezy kości długich (tj. operacyjne zespolenie kości po złamaniu) w warunkach klinicznych, h)przeprowadzenia humanitarnej eutanazji zwierząt w warunkach klinicznych, i)utylizacji zwierząt padłych w trakcie leczenia oraz poddanych humanitarnej eutanazji w warunkach klinicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowe badania kliniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy weterynaryjnej w terenie (wymagany dojazd do zwierzęcia) chorym dzikim zwierzętom (ssaki, ptaki, gady, płazy), w tym także zwierzętom łownym w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2015 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz. U. z 2005 r. nr 45, poz. 433 ze zmianami) oraz poszkodowanym w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania częściowego nr 4 Wykonawca zobowiązany będzie do: a)przeprowadzenia badań klinicznych poszkodowanego zwierzęcia w terenie, b)sedację zwierząt w terenie (w tym też na odległość), c)podanie leków na odległość w terenie z zastosowaniem dowolnej metody (strzał z broni, strzał z dmuchawki), d)przewiezienie poszkodowanego zwierzęcia do lecznicy (o ile nie jest możliwe udzielenie niezbędnej pomocy w terenie) e)humanitarną eutanazję zwierząt w terenie (w tym też na odległość), f)utylizację zwierząt padłych w trakcie leczenia oraz poddanych humanitarnej eutanazji w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowe badania kliniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kucyka wałach w kłębie 120- Kożuchów
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kucyka wałach w kłębie 120- 1 sztuka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.