Dostawy wędlin drobiowych i mięsa drobiowego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy wędlin drobiowych i mięsa drobiowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyZakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00055428
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy wędlin drobiowych i mięsa drobiowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 56 644 04 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 56 644 04 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

zakład karny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy wędlin drobiowych i mięsa drobiowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24685dfd-8b40-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz za pomocą poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP /https://miniportal.uzp.gov.pl - Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22 , 86-300 Grudziądz, reprezentowany przez Dyrektora – mjr. Krystiana Wasińskiego
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przeprowadzenia jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Wędliny drobiowe:
Lp. Nazwa artykułu Ilość 1. Kiełbasa biała drobiowa parzona: średnio rozdrobniona; w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty, charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 1 230 kg
2. Kiełbasa krakowska drobiowa parzona: kiełbasa średnio rozdrobniona; w składzie bez dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 1 170 kg
3. Kiełbasa mortadela drobiowa: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 1 460 kg
4. Kiełbasa szynkowa z drobiu: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 60 kg
5. Kiełbasa zwyczajna drobiowa: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 585 kg
6. Parówki cienkie drobiowe: drobno rozdrobnione; w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 2 335 kg
7. Pieczeń drobiowa: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 1 108 kg
8. Polędwica z indyka: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 29 kg
9. Polędwica miodowa z drobiu: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 25 kg
10. Szynka drobiowa: w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 88 kg
11. Mielonka drobiowa blok: średnio rozdrobniona; w składzie brak dodatku mięsa wieprzowego oraz surowców wieprzowych; smak i zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 1 400 kg

4.2.5.) Wartość części: 79555,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny
Dla części 1
Cena – 60 % Termin płatności – 40%
a) Cena brutto /wraz z podatkiem VAT/ stanowi 60% wartości kryterium, co odpowiada 60 punktom
przeliczeniowym.
Sposób obliczenia wartości oferty:
C n – najniższa cena spośród ważnych złożonych ofert
C b – cena badanej oferty X = (C n * 60 pkt)/ C b
X – ilość uzyskanych punktów
Maksymalna ilość punktów, które można uzyskać wynosi 60.

b) Termin płatności max. 40% (40 pkt) – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
WO – wartość punktowa całej oferty
XC – wartość punktowa ocenianej oferty za cenę Wo = xc + xp
Xp – wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.
2. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium, a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty Zamawiający sklasyfikuje zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3. Punkty zostaną obliczone według wzoru z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Mięso drobiowe:
Lp. Nazwa artykułu Ilość
1. Ćwiartki z kurczaka: świeże; bez obcych zanieczyszczeń, przekrwień i zasiniaczeń; bez obcych zapachów; bez oznak wskazujących na niezdatność do spożycia; 8 750 kg

4.2.5.) Wartość części: 46188,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny
Dla części 2
Cena – 60 % Termin płatności – 40%
a) Cena brutto /wraz z podatkiem VAT/ stanowi 60% wartości kryterium, co odpowiada 60 punktom
przeliczeniowym.
Sposób obliczenia wartości oferty:
C n – najniższa cena spośród ważnych złożonych ofert
C b – cena badanej oferty X = (C n * 60 pkt)/ C b
X – ilość uzyskanych punktów
Maksymalna ilość punktów, które można uzyskać wynosi 60.

b) Termin płatności max. 40% (40 pkt) – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
WO – wartość punktowa całej oferty
XC – wartość punktowa ocenianej oferty za cenę Wo = xc + xp
Xp – wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.
2. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium, a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty Zamawiający sklasyfikuje zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3. Punkty zostaną obliczone według wzoru z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW DO OFERTY:
Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do specyfikacji),

2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

3. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczenia, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 7 pkt 20 ustawy Pzp wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe mogą przybrać postać oznakowań w formie etykiet, certyfikatów lub innych dokumentów, stanowiących podstawę weryfikacji poprawności merytorycznej oferty. Do oferty wykonawca dołącza dla każdego z oferowanych artykułów spożywczych wykaz ich nazw wędlin wraz etykietami, certyfikatami lub potwierdzającymi skład, i nazwą wykonawcy (dotyczy 1 części zamówienia). Różnice w nazewnictwie stosowanym do wędlin oferowanych przez Wykonawcę w stosunku do określonych w SWZ należy zaznaczyć na dołączonym dodatkowym dokumencie lub zawrzeć w formie: etykiet, certyfikatów lub innych dokumentów formie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Środki dowodowe potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe mogą przybrać postać oznakowań w formie etykiet, certyfikatów lub innych dokumentów, stanowiących podstawę weryfikacji poprawności merytorycznej oferty. Do oferty wykonawca dołącza dla każdego z oferowanych artykułów spożywczych wykaz ich nazw wędlin wraz etykietami, certyfikatami lub potwierdzającymi skład, i nazwą wykonawcy (dotyczy 1 części zamówienia). Różnice w nazewnictwie stosowanym do wędlin oferowanych przez Wykonawcę w stosunku do określonych w SWZ należy zaznaczyć na dołączonym dodatkowym dokumencie lub zawrzeć w formie: etykiet, certyfikatów lub innych dokumentów formie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczenia, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana zawartej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:
1) zmiany cen artykułów spożywczych ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na dane artykuły objęte zawartą umową i proporcjonalnie wartości umowy poprzez jej zwiększenie lub odpowiednio zmniejszenie;
2) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI