Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00123573
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35da8f44-bbea-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054433/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Informatyzacja materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.5
Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego na stronie
dotyczącej danego postępowania:
a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.
b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku
”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.
c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę (sposób zmiany
lub wycofania oferty określony został w ww. Instrukcji)
d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania
zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej.
e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.
f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać
złożonej oferty.
g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików
lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
13.6 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00024651/01 z dnia 2022-01-19
2022-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa
niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,
 włączona obsługa JavaScript,
 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
 platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016), dalej zwanego RODO, Zamawiający informuje, że:
23.1 Administratorem danych osobowych, które zostaną zawarte w Formularzu ofertowym i
załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.
23.2 Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych (IOD) w Starostwie Powiatowym w Tczewie to:
inspektor@powiat.tczew.pl lub listownie na adres urzędu wskazany powyżej.
23.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą oraz w celu archiwizacji na podstawie rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
23.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności
wymagające przetwarzania danych, np. dostawcy naszych systemów informatycznych, firmy
zajmujące się archiwizacją dokumentów (aktualna lista jest dostępna u IOD) oraz podmioty
upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym
podmiotom, w przypadku i na zasadach o których mowa w art. 74 Ustawy.
Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy, do upływu terminu na
ich wniesienie. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych
osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy.
23.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności
zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00024651/01 z dnia 2022-01-19
2022-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
trwania umowy, a następnie przez okres archiwizacji, zgodny z rozporządzeniem wymienionym w pkt.
23.3 SWZ.
23.6 Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie
jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że
w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie
przepisów Ustawy oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 23.7 Wykonawca ma prawo:
a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.
1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu;
b) ich sprostowania lub uzupełnienia – na podstawie art. 16 RODO. Zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy
skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą;
c) żądać ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie art. 18 ust. 1 RODO Wystąpienie z
przedmiotowym żądaniem, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.
23.8 Wykonawcy nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 21 RODO, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
23.9 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane
nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
23.10 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest informatyzacja analogowych materiałów Zasobu tj. operatów technicznych dla obszaru powiatu tczewskiego rozumiana jako:
4.1.1 przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji źródłowej wchodzącej w skład operatów technicznych,
4.1.2 umieszczenie identyfikatorów zgodnych z rozporządzeniem PZGiK,
4.1.3 zgromadzenie wyżej wymienionej dokumentacji z repozytorium o strukturze wskazanej przez Zamawiającego,
4.1.4 implementacja cyfrowej dokumentacji do Systemu PZGiK.
4.2. Wymaga się, aby ze strony Wykonawcy pracę nadzorowały osoby posiadające uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz mające doświadczenie w pracy nad materiałami archiwalnymi.
4.3. Cele do osiągnięcia:
4.3.1 Zabezpieczenie posiadanych oraz pozyskiwanych dokumentów i opracowań geodezyjnych i kartograficznych, rozumiane jako przekształcenie do postaci cyfrowej w sposób zapewniający zabezpieczenie przed utratą informacji
i modyfikacją treści.
4.3.2 Usprawnienie dostępu do dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wchodzącej w skład materiałów Zasobu, dzięki możliwości łatwego odnalezienia dokumentacji z wykorzystaniem wielu kryteriów wyszukiwania.
4.3.3 Automatyzacja procesu udostępniania materiałów Zasobu.
4.4. Rodzaje materiałów Zasobu podlegających cyfryzacji.
4.5. Digitalizacji podlegać będą materiały Zasobu opisane w punkcie 4.2 i 4.3 Warunków Technicznych w zróżnicowanych formatach.
4.6. Procesowi przekształcania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
do postaci cyfrowej podlegają dokumenty w postaci analogowej - operaty techniczne.
4.7. Łączna liczba metrów bieżących dokumentacji podlegającej opracowaniu wynosi 60.
4.8. Dla dokumentów Zasobu należy wykonać przetworzenie do postaci cyfrowej oraz określenie zakresów.
4.9. Przeznaczona do przetworzenia dokumentacja będzie podlegała kompleksowemu opracowaniu, zgodnie z przepisami Rozporządzenia PZGiK, tj. do jednego dokumentu elektronicznego zapisanego w formacie PDF. Zamawiający wskazuje, że dla około 14 metrów bieżących dokumentacji część dokumentów, wchodzących w skład operatów technicznych, została przetworzona do postaci cyfrowej oraz nadano im numery identyfikacyjne. W takim przypadku dokumentów tych nie należy usuwać, natomiast operat należy ponownie w całości przetworzyć do postaci cyfrowej (do jednego dokumentu elektronicznego w formacie PDF) i umieścić w dokumentacji cyfrowej operatu.
4.10. W celu oszacowania pracochłonności prac objętych Warunkami Technicznymi Wykonawca winien dokonać analizy wszystkich podanych danych jako jednej zintegrowanej całości opisującej Zasób. Wnioskowanie pracochłonności całego przedsięwzięcia na podstawie wybranych a nie wszystkich parametrów może prowadzić do błędnych wyników i oszacowań, za które Zamawiający nie odpowiada. Zamawiający umożliwia potencjalnym Wykonawcom oględziny materiałów Zasobu. Wszelkie uzgodnienia pomiędzy Wykonawca i Zamawiającym będą podlegały wpisowi w dzienniku pracy. Uzgodnienia zamieszczane w dzienniku pracy powinny zostać opatrzone podpisem Wykonawcy oraz Zamawiającego.
4.11. W celu przeprowadzenia oględzin Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko komputerowe oraz dokumentację analogową po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z Zamawiającym na okres maksymalnie 8 godzin w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie. Czynności związane z implementacją dokumentów elektronicznych oraz uzupełnieniem atrybutów prac i operatów w bazie danych Systemu PZGiK będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni jedno stanowisko komputerowe na okres trwania umowy wyłącznie w dniach i godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie. Zamawiający dopuszcza zdalny dostęp do Systemu PZGiK jeśli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie zostanie zaakceptowane przez Zamawiającego.
4.12. W celu przeprowadzenia oględzin Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko komputerowe oraz dokumentację analogową po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z Zamawiającym na okres maksymalnie 8 godzin w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie.
4.13. W celu realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować przynajmniej 1 skanerem wielkoformatowymi A0, 6 skanerami A3 oraz 1 skanerem dziełowym.
4.14. Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w Warunkach technicznych stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79999000-3 - Usługi skanowania i fakturowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79999100-4 - Usługi skanowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3.8 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
3.9 Zakres zamówień podobnych będzie tożsamy z zakresem usług w ramach zamówienia podstawowego, natomiast zamówienie zostanie udzielone – na podstawie odrębnej umowy – wyłącznie w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba wykonania wyżej wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Ponadto zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard wykonania usług nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem negocjacji wynagrodzenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy jeżeli wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde, polegające na informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym co najmniej dwa zamówienia dotyczące informatyzacji materiałów zasobu wraz z wykonaniem zasilenia systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, zeskanowanymi materiałami.
2) dysponują lub będą dysponować w całym okresie realizacji zamówienia zespołem co najmniej 5 osób, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej jeden Specjalista ds. geodezji i kartografii, posiadający uprawnienia geodezyjne z zakresu 1,2 w rozumieniu przepisów art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie obejmujące udział w realizacji co najmniej jednego zamówienia, o którym mowa w pkt 6.2.4 ppkt 1) Zamawiający dopuszcza, aby warunek posiadania uprawnień geodezyjnych oraz udziału w realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6.2.4 ppkt 1) spełniała ta sama osoba.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2.1 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA:
1) Zgodnie z art. 127 ust. 1 Ustawy, Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych środków. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu
określonego w pkt 8.2.1 SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych rejestrów, a Wykonawca wskaże w ofercie niezbędne, dane umożliwiające dostęp
do tych dokumentów.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się
dokumentu o którym mowa w pkt 8.2.1 ppkt 2 SWZ, zastępuje się go odpowiednio oświadczeniem
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone –
odpowiednio: pod przysięgą, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru: Załącznik Nr 4 do SWZ – Wykaz usług wykonanych) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
8.2.3 Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zawierający informacje na temat osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru: Załącznik Nr 5 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych
środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 3 Ustawy, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca będzie tymi zasobami dysponować.
Przedmiotowy dokument musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swój zasób gwarantuje do nich rzeczywisty dostęp, w szczególności musi zawierać informacje określone w art. 118 ust. 4 pkt 1-3 Ustawy (według wzoru dokumentu, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ).
9.3 Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
9.4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także (wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 1C do SWZ) tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik Nr 1D do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 400,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące czterysta 100/00).
18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia terminu związania ofertą.
18.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
19.3.1. pieniądzu;
19.3.2. gwarancjach bankowych;
19.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
19.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
18.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003
W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.13.2022”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
18.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt SWZ: 18.3.2 – 18.3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, który powinien zawierać następujące elementy:
a) nazwę Zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela/Wystawcy) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (np. nazwa zadania, znak postępowania),
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
e) treść art. 98 ust. 6 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego,
f) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty całej kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,
g) w przypadku oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informację identyfikującą podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty.
Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.
18.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 18.4 SIWZ
18.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ust. 1 Ustawy (np. Konsorcjum bądź spółka cywilna), ustanawiają oni Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy, na podstawie art. 58 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, w zakresie określonym w Rozdziale 7 SWZ.
10.3 Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
10.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:
1. w przypadku zmian przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2. w przypadku następstw siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody, np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 126 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI