Wykonanie ortofotomapy, modelu 3D i numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie ortofotomapy, modelu 3D i numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta Krosna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyGmina Miasto Krosno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00077880
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie ortofotomapy, modelu 3D i numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta Krosna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ortofotomapy, modelu 3D i numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta Krosna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f7cb70-9e0a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie ortofotomapy, modelu 3D i numerycznego modelu terenu dla obszaru Krosna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wymaga komunikowania się za pośrednictwem plarformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: - podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. - jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. - ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie cyfrowych fotogrametrycznych zdjęć lotniczych oraz barwnej cyfrowej prawdziwej ortofotomapy miasta Krosno, zwanego dalej „Miastem”,
2) wykonanie lotniczych zdjęć ukośnych Miasta,
3) wykonanie lotniczego skaningu laserowego i opracowanie na podstawie pozyskanych danych Numerycznego Modelu Terenu, Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu,
4) wykonanie panoram sferycznych dróg publicznych,
5) opracowanie Modelu 3D na podstawie pozyskanych danych,
6) instalacja aplikacji do jednoczesnej internetowej publikacji:
a) prawdziwej ortofotomapy oraz wszystkich archiwalnych ortofotomap będących w posiadaniu Zamawiającego,
b) modelu 3D,
c) panoram sferycznych;
7) dostawa oprogramowania klasy desktop do przeglądania i pracy na zdjęciach ukośnych,
8) udzielenie w ramach wynagrodzenia, bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i ilościowych oraz bez jakichkolwiek dalszych czynności Stron licencji do oprogramowania, o którym mowa w pkt 7, 8 i 9,
9) sporządzenie dokumentacji z wykonanych usług.
2. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiące załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozmiar piksela dla zdjęć ukośnych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest uprawniony do wykonywania usług lotniczych lub operacji specjalistycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1970 ze zm.), w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tzn. do wykonywania usług lotniczych w zakresie fotogrametrii i/lub zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 965/2012 z dnia 5 października 2012 r. ustanawiającym wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do operacji lotniczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008 (Dz. Urz. UE L. 296 z 25.10.2012), lub w przepisach określonych w Załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wyłączenia zastosowania niektórych przepisów ustawy Prawo lotnicze do niektórych rodzajów statków powietrznych oraz określenia warunków i wymagań użytkowania tych statków (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1497).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić wykonawca realizujący odpowiednią część zamówienia.
2. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na:
a) wykonaniu co najmniej jednej usługi, której częścią było wykonanie cyfrowych zdjęć lotniczych pionowych (R, G, B) o rozdzielczości piksela terenowego nie większej niż 5 cm dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 30 km2;
b) opracowaniu prawdziwej ortofotomapy na podstawie zdjęć lotniczych pionowych o rozdzielczości piksela terenowego nie większej niż 5 cm (R, G, B) dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 30 km2;
c) wykonaniu i opracowaniu danych ze skaningu laserowego o gęstości nie mniejszej niż 25 punktów na m2 dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 30 km2;
d) wykonaniu i dostarczeniu zdjęć ukośnych wraz z opracowaniem modelu 3D typu MESH dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 30 km2;
e) dostarczeniu i wdrożeniu aplikacji www tj. serwisu internetowego publikującego porównywanie archiwalnych ortofotomap, fotoplanów ukośnych, modelu 3D mesh i chmury punktów LiDARdla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 30 km2;
Wykonawca może wykazać wykonanie poszczególnych usług w ramach jednej lub więcej umów.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.
2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w obsłudze kamer lotniczych lub lotniczych skanerów laserowych, która w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełnić będzie funkcję fotooperatora;
Wymagane doświadczenie: ww. osoba musi posiadać doświadczenie w obsłudze kamer lotniczych lub lotniczych skanerów laserowych, potwierdzone udziałem w co najmniej jednej usłudze polegającej na wykonaniu cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych (należy podać nazwę usługi, podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana oraz datę jej wykonania).
b) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie fotogrametrii i teledetekcji.
Wymagane doświadczenie: obydwie ww. osoby muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ortofotomapy, potwierdzone udziałem w co najmniej jednej usłudze polegającej na opracowaniu ortofotomapy o wielkości piksela terenowego nie większej niż 5 cm (należy podać nazwę usługi, podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana oraz datę jej wykonania).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa powyżej uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1646).
Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego operacji specjalistycznych SPO wykonywanych zgodnie z rozporządzeniem Komisji (UE) nr 965/2012 (Dz. Urz. UE L. 296 z 25.10.2012)
lub
b) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zarobkowych operacji specjalistycznych wykonywanych statkiem powietrznym kategorii specjalnej, o którym mowa w art. 53a ust.1 lub statkiem powietrznym, o którym mowa w art. 53a ust. 2 pkt 2 zgodnie z art. 163d ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo lotnicze (SPO-Kraj)
lub
c) potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego świadczenia usług lotniczych przy wykorzystaniu urządzeń latających.
2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz usług określonych rodzajowo w punkcie 5.4.2.1) ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- rodzaju,
- daty,
- podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
a) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie;
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami
dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, jakich Zamawiający może użyć edytując tę część ogłoszenia Zamawiający odsyła w tej kwestii do paragrafu 7 wzoru umowy, które w sposób szczegółowy określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projekt pn. Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=
KROSNO” realizowany w ramach Programu Rozwój Lokalny, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zmywarki do przyrządów kuchennych dla gastronomii - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zmywarki do przyrządów kuchennych dla gastronomii z wbudowanym dozownikiem płynu myjącego z lancą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krosno: „Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krosno: Przebudowa ul. Kopernika w Krośnie - I etap
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa materiałów promocyjnych z logo miasta Zabrze oraz logo 100 – lecia miasta Zabrze
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI