WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-08-25
  • ZamawiającyTEATR POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00303096
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR POLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Polski w SZczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71-601

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teatrpolski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e75424-197c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026516/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 IV.2 Wzmocnienie Instytucji Kultury

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrpolski.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Teatru Polskiego(https://teatrpolski-szczecin.logintrade.net/). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. Pzp., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do połączenia z wykorzystaniem Platformy zakupowej Teatru Polskiego w Szczecinie (https://teatrpolski-szczecin.logintrade.net/) używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Teatru Polskiego w Szczecinie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Za moment przekazania dokumentów oraz informacji przyjmuje się chwilę ich wysłania za pośrednictwem ww. platformy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://teatrpolski-szczecin.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Polski z siedzibą przy ul. Swarożyca 5, 71-656 Szczecin;
Inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Polskim jest Pan: Marek Laskowski e-mail: iodo@teatrpolski.eu;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe;
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2022/PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: „Rozbudowa Teatru Polskiego w Szczecinie” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia określony został też w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje czynności mające na celu wypełnienie roli Inżyniera Kontraktu (inwestora zastępczego), nakierowane na zabezpieczenie interesu Zamawiającego, w szczególności poprzez:
1) zarządzanie procesem inwestycyjnym, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy;
2) współpracę i wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach administracyjnych, organizacyjnych i finansowych, związanych z realizacją projektu;
3) przygotowywanie rozliczeń realizacji inwestycji, w tym również współpracę przy przygotowywaniu kompletnych wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z instrukcjami i wytycznymi instytucji finansujących projekty;
4) przygotowanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych, rocznego, końcowego z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję;
5) nadzór nad frontem robót w wymiarze niezbędnym z punktu widzenia interesu Zamawiającego na wypadek zmiany wykonawcy robót budowlanych;
6) doradztwo prawne związane z wykonywaniem umów zawartych na potrzeby inwestycji, w tym umów z wykonawcami, podwykonawcami, z instytucjami finansującymi oraz innymi podmiotami;
7) rozpoznawanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych, podwykonawców i dalszych podwykonawców, a także wniosków o zmianę umów

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, a szczegółowy zakres czynności określa Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: . Przewiduje się udzielenie zamówień w kwocie do 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia w ww. zakresie zostaną udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej, w sytuacji gdy ich realizacja stanie się niezbędna do osiągnięcia celu jakim jest Realizacja Projektu „Rozbudowa Teatru Polskiego w Szczecinie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność członków Zespołu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu (Zespołu Wykonawcy)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób zapewnienia jakości świadczonej usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie 3 ostatnich lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnął przychód na poziomie rocznym co najmniej 10 000 000.00 zł ( słownie: dziesięć milionów złotych),
b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 30 000 000, 00 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych ).
Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:

a) dysponuje zespołem (Zespół Wykonawcy) składającym się z:
– kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu (Zespołu Wykonawcy), posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/wpisu na właściwą listę zawodową) oraz posiadającym doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika Inżyniera Kontraktu co najmniej dwóch inwestycji budowlanych oddanych do użytkowania, w których wartość robót budowlanych wynosiła minimum 80 000 000,00 zł brutto każda, w których to inwestycjach osoba ta uczestniczyła w roli kierownika zespołu inżyniera kontraktu przez przynajmniej 50% okresu ich realizacji, w tym uczestniczyła w czynnościach odbiorowych; osoba ta powinna posiadać doświadczenie co najmniej 24 miesięczne jako członek zespołu inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji o charakterze obiektu kultury,
– inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/ wpisu na właściwą listę zawodową), a ponadto spełniającym warunki określone przepisem art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 poz. 2187 z późn. zm.),
– inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/wpisu na właściwą listę zawodową),
– inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/wpisu na właściwą listę zawodową),
– inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/wpisu na właściwą listę zawodową), który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej kolejnych 18 miesięcy pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej przy budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o powierzchni co najmniej 8.000 m2, w obiekcie wyposażonym z system BMS, o wartości robót co najmniej 80 mln PLN (słownie osiemdziesiątmilionów) brutto lub równowartości tej kwoty w innej walucie;
– inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu uprawnień budowlanych/wpisu na właściwą listę zawodową);
– specjalisty – weryfikatora założeń i rozwiązań projektowych, posiadającego uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, ujętym w wykazie osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do spraw budownictwa, oraz minimum 36 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej lub wykonywaniu modelowania energetycznego budynków (liczonym po uzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową),
– specjalisty ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, posiadającego uprawnienia do wykonywania funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, wpisanym na listę rzeczoznawców prowadzoną przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej oraz minimum 36 miesięczne doświadczenie zawodowe (liczone po uzyskaniu uprawnień/ wpisu na właściwą listę),
– specjalisty ds. finansowych, tj. osobę, która ma doświadczenie w rozliczaniu realizowanych zadań inwestycyjnych (roboty budowlane) i rozliczyła co najmniej 2 projekty inwestycyjno – budowlane, dofinansowany ze źródeł zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 000, 00 zł brutto każdy,
– geotechnika, tj. osobę wykonująceą dozorującą oraz kierującą pracami geotechnicznymi, posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog, określone odpowiednią ustawą oraz kwalifikacje w zawodzie geologa nie mniejsze niż kategoria VI (określanie warunków geotechnicznych - inżynierskich na potrzeby: zagospodarowania przestrzennego, posadawiania obiektów budowlanych). Osoba ta powinna posiadać co najmniej 36 miesięczne doświadczenie zawodowe (liczone po uzyskaniu świadectwa wydanego przez ministra właściwego do spraw środowiska),
– specjalisy ds. akustyki, tj. osobę, która ma doświadczenie i wiedzę w przygotowywaniu sal pod względem akustyki. Osoba powinna mieć udokumentowane doświadczenie zawodowe co najmniej 60 miesięcy w przygotowaniu, projektowaniu i realizacji akustyki w inwestycji budowlanej kubaturowej o charakterze kulturalnym, za którą Zamawiający uznaje: teatr, operę, filharmonię, salę widowiskową i koncertową,
– specjalisty ds. nagłośnienia, tj. osobę, która ma doświadczenie w przygotowywaniu i obsłudze nagłośnienia dla spektakli i wydarzeń artystycznych, w tym w szczególności spektakli teatralnych, oraz ma wiedzę na temat najnowszych rozwiązań nagłośnieniowych, stosowanych w salach teatralnych, koncertowych, seminaryjnych i kinowych. Ww. osoba powinna mieć udokumentowane doświadczenie zawodowe co najmniej 60 miesięcy w przygotowaniu, projektowaniu i realizacji nagłośnienia w inwestycji budowlanej kubaturowej o charakterze kulturalnym, za którą Zamawiający uznaje: teatr, operę, filharmonię, salę widowiskową i koncertową,
– specjalisty ds. technologii scenicznej, tj. osoby, która ma doświadczenie i wiedzę w przygotowywaniu sal pod względem technologii scenicznej. Ww. osoba powinna mieć udokumentowane doświadczenie zawodowe co najmniej 60 miesięcy w przygotowaniu, projektowaniu i realizacji technologii scenicznej w inwestycji budowlanej kubaturowej o charakterze kulturalnym, za którą Zamawiający uznaje: teatr, operę, filharmonię, salę widowiskową i koncertową,
– radcy prawnego/adwokata, wykonującego obsługę prawną kontraktów budowlanych, tj. osobę posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego, adwokata lub posiadającą prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, która posiada co najmniej 60 miesięczne doświadczenie zawodowe (liczone po uzyskaniu uprawnień) w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie obsługi projektów inwestycji kubaturowych,
– specjalisty ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu, posiadającego co najmniej 36 miesięczne doświadczenie zawodowe w realizacjach i zarządzaniu realizacjami w zakresie zieleni,
– inspektora ds. BHP tj. osobę, która ma doświadczenie i wiedzę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Osoba powinna mieć udokumentowane doświadczenie zawodowe co najmniej 60 miesięcy w jako inspektor. ds. BHP,
– specjalisty ds. BIM, tj. osoby, która posiada wykształcenie wyższe oraz co najmniej 60 miesięczne doświadczenie zawodowe branży budowlanej oraz doświadczenie w pracy na stanowisku na przykład: Menadżera BIM, koordynatora ds. BIM, specjalisty ds. BIM lub równoważnym na przynajmniej jednym zadaniu inwestycyjnym obejmującym zaprojektowanie lub realizację obiektu kubaturowego. Okres pracy obejmujący wykorzystanie metodyki BIM na opisanej powyżej inwestycji powinien obejmować cały proces projektowy lub cały proces realizacji (projekt lub budowa powinny być zakończone oddaniem do użytkowania). Całkowity czas pracy w metodyce BIM nie może być krótszy niż 12 miesięcy, doświadczenie może obejmować pracę zarówno po stronie Inwestora Zastępczego jak i Projektanta lub Wykonawcy .

b) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – należycie wykonał:
– co najmniej - dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu inwestycji budowlanych kubaturowych, o powierzchni nie mniejszej niż 9 000 m2 dla każdej inwestycji,

– jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu, dotyczącą inwestycji budowlanej kubaturowej o charakterze obiektu kultury, z elementami technologii scenicznych, tzn. mechaniki sceny, regulowanej akustyki, elektroakustyki, oświetlenia scenicznego, projekcji multimedialnych, podłóg scenicznych, dopuszczonej do użytkowania, o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 80 000 000, 00 zł brutto,

– jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu, dotyczącą inwestycji budowlanej kubaturowej wpisanej do rejestru lub ewidencji zabytków – dopuszczonej do użytkowania , o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 80 000 000.00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikami nr 4 i 4.1. do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących, podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
– art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
– art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
c) odpisu lub informacji z krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7-10 PZP – według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
b) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ,
d) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12 757.50.zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset pięćdziesiąt siedem złotych 50/100);
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Teatr Polski Bank Millenium 32 1160 2202 0000 0000 6173 5878(w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub numer postepowania, co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy , którego oferta jest zabezpieczana).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Teatr Polski w Szczecinie;
7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rodz. IX ust. 1 stanowiące załączniki nr 4 i 4.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług głównych, wykaz osób itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://teatrpolski- szczecin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam chust kolonijnych z nadrukiem - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam chust kolonijnych - proszę o wycenę z nadrukiem i bez 25 szt. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI