Usługa: wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa: wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne - moduł kuchenny jednostek biorących udział w ćwiczeniu Dragon - 2019, realizowane przez 16 WOG. Znak postępowania 362/2019.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-17
  • Numer ogłoszenia538926-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538926-N-2019 z dnia 2019-04-17 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Usługa: wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne - moduł kuchenny jednostek biorących udział w ćwiczeniu Dragon - 2019, realizowane przez 16 WOG. Znak postępowania 362/2019.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. ul. Główna  1 , 78-513  Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261474572, e-mail 16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks 261474571.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.16wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Adres:
ul. Główna 1, 78-513 Oleszno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne - moduł kuchenny jednostek biorących udział w ćwiczeniu Dragon - 2019, realizowane przez 16 WOG. Znak postępowania 362/2019.
Numer referencyjny: 362/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa: wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpie-czenia w przenośne urządzenia kuchenne – moduł kuchenny jednostek biorących udział w ćwiczeniu Dragon - 2019, realizowane przez 16 WOG. ZADANIE I SPECYFIKACJA TECHNICZNA HALI NAMIOTOWEJ Z CIAGIEM WYDAWCZYM : 1) Wymiary hali namiotowej: 10x15 m. 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż hali namiotowej na koszt wykonawcy . 3) Wykonawca zobowiązany jest do montażu i wyposażenia oraz demontażu hali namioto-wych (maks.2 szt.) w terminach ustalonych przez Zamawiającego przyczyn może to być jeden termin w którym będzie należało rozstawić wszystkie hale namiotowe; 4) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów; b) podłoga ze sklejki wodoodpornej z powierzchnią antypoślizgową, wypoziomowaną o nośności min.700kg na 1 m². Wymagane łagodne połączenia podłogi z podłogą kontenerów lub innych namiotów ; c) konstrukcja hali powinna być kompatybilna z modułem kuchennym umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem wojskowym lub kontenerami; d) wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6 do 2,8 metra mierzona od pozio-mu podłogi; e) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; f) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samoza-mykaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią an-typoślizgową ) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trape-zowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; g) ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki monto-wane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połaczenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatrem; h) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9szt.zapewniajace odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; i) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; j) stoły do spożywania posiłków w ilości minimum 18 szt. o wym.80 cm szer. i dł.220 cm. wyposażone w uchwyty (stojaki na broń) i wieszaki na hełmy oraz ławy do siedzenia w ilości minimalnej 36 szt.; k) wieszaki na ubrania zamontowane do konstrukcji namiotu co 5 metrów i na wyso-kości min.2 metry w ilości min.100 szt. na namiot; l) zbiornik na ścieki wraz z podłączeniem odpływów z umywalki wolnostojącej o mi-nimalnej pojemności 4m³; m) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; n) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej; o) Polowy ciąg wydawczy ze stali nierdzewnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. ZADANIE II SPECYFIKACJA TECHNICZNA MODUŁU KUCHENNEGO Z HALĄ NAMIOTOWĄ STO-ŁÓWKI A) Hala namiotowa - moduł kuchenny: 1) Wymiary hali namiotowej - moduł kuchenny 10x10 m. 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż modułu ku-chennego z halą namiotową na koszt wykonawcy . 3) Wykonawca zobowiązany jest do montażu i wyposażenia modułu kuchennego z hala na-miotową w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 4) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów b) konstrukcja hali modułu kuchennego powinna być kompatybilna z modułem hali stołówkowej umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem wojsko-wym lub z kontenerami; c) podłoga aluminiowa antypoślizgowa, łatwo zmywalna ,szczelna nie przepuszcza-jąca żadnych płynów wyposażona w kanał odpływowy z odprowadzeniem ścieków do zamkniętego zbiornika; d) zbiornik na ścieki wraz z podłączeniem odpływów z podłogi i urządzeń kuchen-nych o min. pojemności 8 m³ e) Zamawiający udostępni nieodpłatnie przyłącze wody i energii elektrycznej do na-miotów kuchennych rozstawionych na terenie poligonu; f) Opróżnianie zbiornika i wywóz nieczystości płynnych po stronie Wykonawcy; g) Wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6m do 2,8 metra mierzona od po-ziomu podłogi; h) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; i) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samoza-mykaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią an-typoślizgową) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trape-zowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; j) Ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki monto-wane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połączenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatru; k) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9 szt.zapewniajace odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; l) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; m) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; n) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej; o) Dodatkowo agregat prądotwórczy o mocy która zapewni zasilanie modułu kuchennego i hali namiotowej stołówki oraz bezawaryjną pracę urządzeń gastronomicznych i chłodniczych. p) Kuchnia namiotowa powinna być wyposażona w meble i sprzęt gastronomiczny i chłodniczy ze stali nierdzewnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. B) Hala namiotowa moduł – stołówka 1) Wymiary hali namiotowej: 10x15 m; 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż hal namioto-wych na koszt wykonawcy; 3) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów; b) podłoga ze sklejki wodoodpornej z powierzchnią antypoślizgową, wypoziomowaną o nośności min.700kg na 1 m². Wymagane łagodne połączenia podłogi z podłogą kontenerów lub innych namiotów ; c) konstrukcja hali namiotowej modułu stołówki powinna być kompatybilna z modu-łem kuchennym umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem woj-skowym lub kontenerami; d) wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6 do 2,8 metra mierzona od pozio-mu podłogi; e) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; f) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samozmy-kaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią an-typoślizgową ) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trape-zowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; g) ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki monto-wane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połaczenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatrem; h) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9 szt. zapewniające odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; i) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; j) stoły do spożywania posiłków w ilości minimum 18 szt. o wym.80 cm szer. i dł.220 cm. wyposażone w uchwyty (stojaki na broń) i wieszaki na hełmy oraz ławy do siedzenia w ilości minimalnej 36 szt.; k) wieszaki na ubrania zamontowane do konstrukcji namiotu co 5 metrów i na wyso-kości min.2 metry w ilości min.100 szt. na namiot; l) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; m) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją usługi, będącej przedmiotem zamówienia w zakresie czynności: montaż i ustawienie hal namiotowych z ciągiem wy-dawczym oraz modułu kuchennego we wskazanym miejscu. W związku z powyższym zamawiający w trakcie realizacji usługi wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Pod-wykonawców, wszystkich pracowników realizujących niniejsze zamówienie, przez cały okres trwania umowy na podstawie umowy o pracę. 3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czyn-ności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98000000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-05-30   lub zakończenia: 2019-06-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędne decyzje właściwych organów zezwalających na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych objętych zamówieniem zgodnych z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.) wydanych przez właściwe organy gminy, na terenie której będzie realizowany przedmiot umowy tj: gmina Drawsko Pomorskie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiącą wartość Zadanie I - min: 50 000,00 zł. Zadanie II - min: 40 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę: Niezbędnych decyzji właściwych organów zezwalających na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych objętych zamówieniem zgodnych z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.) wydanych przez właściwe organy gminy, na terenie której będzie realizowany przedmiot umowy tj: gmina Drawsko Pomorskie; 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 1) aktualną polisę wraz z dowodem opłaconej składki lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną opisaną w niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy 2. dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie I - 3 000,00 zł. 2) Zadanie II - 2 500,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
wartości zamówienia (brutto) 60,00
częstotliwość wywozu ścieków 25,00
realizacja serwisu 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 uPZP. 2. Warunki dopuszczalności zmiany umowy wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 1 uPZP to: 1) zmiana zleconej do usługi ilości dni wynajmu hal namiotowych tj. ich zmniejszenie w miejscu ich rozwinięcia na terenie poligonu; 2) zmiana miejsca postawienia przedmiotu zamówienia na terenie poligonu drawskiego lub w innym rejonie wskazanym przez Zamawiającego: 3) zmiana dopuszczająca do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) zmiana wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych; 5) zmiana przepisów prawa, mająca wpływ na realizację umowy i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów (w szczególności zmiana wysokości podatku VAT). 3. Zmiany umowy mogą być dokonywane aneksem - w formie pisemnej - pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-26, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: SPECYFIKACJA TECHNICZNA HALI NAMIOTOWEJ Z CIAGIEM WYDAWCZYM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wymiary hali namiotowej: 10x15 m. 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż hali namiotowej na koszt wykonawcy . 3) Wykonawca zobowiązany jest do montażu i wyposażenia oraz demontażu hali namiotowych (maks.2 szt.) w terminach ustalonych przez Zamawiającego przyczyn może to być jeden termin w którym będzie należało rozstawić wszystkie hale namiotowe; 4) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów; b) podłoga ze sklejki wodoodpornej z powierzchnią antypoślizgową, wypoziomowaną o nośności min.700kg na 1 m². Wymagane łagodne połączenia podłogi z podłogą kontenerów lub innych namiotów ; c) konstrukcja hali powinna być kompatybilna z modułem kuchennym umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem wojskowym lub kontenerami; d) wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6 do 2,8 metra mierzona od poziomu podłogi; e) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; f) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samozamykaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią antypoślizgową ) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trapezowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; g) ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki montowane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połaczenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatrem; h) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9szt.zapewniajace odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; i) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; j) stoły do spożywania posiłków w ilości minimum 18 szt. o wym.80 cm szer. i dł.220 cm. wyposażone w uchwyty (stojaki na broń) i wieszaki na hełmy oraz ławy do siedzenia w ilości minimalnej 36 szt.; k) wieszaki na ubrania zamontowane do konstrukcji namiotu co 5 metrów i na wysokości min.2 metry w ilości min.100 szt. na namiot; l) zbiornik na ścieki wraz z podłączeniem odpływów z umywalki wolnostojącej o minimalnej pojemności 4m³; m) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; n) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej; o) Polowy ciąg wydawczy ze stali nierdzewnej zgodnie z opisem przedmiotu zamó-wienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2, 98000000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-05-30
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
wartości zamówienia (brutto) 60,00
częstotliwość wywozu ścieków 25,00
realizacja serwisu 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: SPECYFIKACJA TECHNICZNA MODUŁU KUCHENNEGO Z HALĄ NAMIOTOWĄ STOŁÓWKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A) Hala namiotowa - moduł kuchenny: 1) Wymiary hali namiotowej - moduł kuchenny 10x10 m. 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż modułu ku-chennego z halą namiotową na koszt wykonawcy . 3) Wykonawca zobowiązany jest do montażu i wyposażenia modułu kuchennego z hala na-miotową w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 4) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów b) konstrukcja hali modułu kuchennego powinna być kompatybilna z modułem hali stołówkowej umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem wojsko-wym lub z kontenerami; c) podłoga aluminiowa antypoślizgowa, łatwo zmywalna ,szczelna nie przepuszcza-jąca żadnych płynów wyposażona w kanał odpływowy z odprowadzeniem ścieków do zamkniętego zbiornika; d) zbiornik na ścieki wraz z podłączeniem odpływów z podłogi i urządzeń kuchen-nych o min. pojemności 8 m³ e) Zamawiający udostępni nieodpłatnie przyłącze wody i energii elektrycznej do na-miotów kuchennych rozstawionych na terenie poligonu; f) Opróżnianie zbiornika i wywóz nieczystości płynnych po stronie Wykonawcy; g) Wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6m do 2,8 metra mierzona od po-ziomu podłogi; h) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; i) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samoza-mykaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią an-typoślizgową) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trape-zowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; j) Ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki monto-wane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połączenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatru; k) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9 szt.zapewniajace odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; l) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; m) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; n) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej; o) Dodatkowo agregat prądotwórczy o mocy która zapewni zasilanie modułu kuchennego i hali namiotowej stołówki oraz bezawaryjną pracę urządzeń gastronomicznych i chłodniczych. p) Kuchnia namiotowa powinna być wyposażona w meble i sprzęt gastronomiczny i chłodniczy ze stali nierdzewnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. B) Hala namiotowa moduł – stołówka 1) Wymiary hali namiotowej: 10x15 m; 2) Transport elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, montaż i demontaż hal namioto-wych na koszt wykonawcy; 3) Wyposażenie hali namiotowej: a) konstrukcja samonośna, nie posiadająca słupów wewnętrznych ani odciągów na zewnątrz, nie wymagająca fundamentów; b) podłoga ze sklejki wodoodpornej z powierzchnią antypoślizgową, wypoziomowaną o nośności min.700kg na 1 m². Wymagane łagodne połączenia podłogi z podłogą kontenerów lub innych namiotów ; c) konstrukcja hali namiotowej modułu stołówki powinna być kompatybilna z modu-łem kuchennym umożliwiająca połączenie w jedną całość z innym namiotem woj-skowym lub kontenerami; d) wysokość wewnętrzna ścian bocznych: od 2,6 do 2,8 metra mierzona od pozio-mu podłogi; e) poszycie hali namiotowej wykonane z materiału - plandeka nieprzepuszczająca światła, deszczu kolor khaki; f) zamontowane drzwi wejściowe kolor khaki z zamkiem antypanicznym i samozmy-kaczem 2 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas montażu. Drzwi zabezpieczone rynnami, najazdami z blachy ryflowanej (z nawierzchnią an-typoślizgową ) a w przypadku dużych nierówności terenu schodami z blachy trape-zowej z możliwością regulacji wysokości oraz z poręczami; g) ściany hali wykonane z sztywnego tworzywa sztucznego w kolorze khaki monto-wane w systemie umożliwiającym wykonywanie połączeń z innymi namiotami lub kontenerami na szerokości 1m lub 2m lub 3m.Połaczenia wykonane szczelnie za-bezpieczające przed opadami deszczu i wiatrem; h) oświetlenie hali lampy dwururowe w oprawach hermetycznych w ilości minimum 9 szt. zapewniające odpowiednie oświetlenie stołówki konsumenckiej, uruchamiane włącznikiem oraz minimum 5 punktów poboru energii elektrycznej o napięciu 230 V. Oświetlenie zewnętrzne IP55 szt.1 nad każdym wejściem; i) Wykonawca zabezpiecza również główny przewód zasilający namiot o minimalnej długości 100 m wraz ze skrzynką elektryczną; j) stoły do spożywania posiłków w ilości minimum 18 szt. o wym.80 cm szer. i dł.220 cm. wyposażone w uchwyty (stojaki na broń) i wieszaki na hełmy oraz ławy do siedzenia w ilości minimalnej 36 szt.; k) wieszaki na ubrania zamontowane do konstrukcji namiotu co 5 metrów i na wysokości min.2 metry w ilości min.100 szt. na namiot; l) Atest PZH lub dokument równoważny na poszycie plandekowe PVC namiotu; m) wszystkie materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczają-ce obiekt do użyteczności publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2, 98000000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-05-30
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
wartości zamówienia (brutto) 60,00
częstotliwość wywozu ścieków 25,00
realizacja serwisu 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomerskiego- Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomerskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI