Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyPolska Agencja Żeglugi Powietrznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00266921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarzadzanie przepływem ruchu lotniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2de2781-4182-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013291/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.54 Usługa polegająca na wdrożeniu planów ciągłości działania zgodnych z PN-EN ISO 22301:2020-04

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pazp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pazp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Portalu e-usług (Platforma).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/pazp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 345/PAŻP/2021/AZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i wdrożeniu w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD) w oparciu o wymagania normy ISO 22301:2020 Systemy zarządzania ciągłością działania – Wymagania. Usługa powinna być wykonana przy wykorzystaniu narzędzia informatycznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
1.1.1. Kierownika projektu posiadającego i spełniającego łącznie następujące wymagania:
a) Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektronicznej lub łączności, mechanicznej lub informatycznej lub cybernetycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu normy ISO 22301 lub równoważnej;
b) Doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika Projektu w co najmniej 2 (dwóch) projektach w okresie ostatnich 5 lat, dot. procesu zarządzania ciągłością działania o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy,
Zamawiający uzna, że wykazana osoba pełniła rolę Kierownika projektu jeżeli kierowała pracą zespołu w przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.
c) Doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej pięciu projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania, o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy.
Zamawiający uzna, że wykazana osoba ma doświadczenie w realizacji projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania jeżeli w każdym z projektów uczestniczyła w realizacji przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.
1.1.2. Min. 4 (cztery) osoby wchodzące w skład Zespołu Konsultantów. Każdy z członków Zespołu Konsultantów musi posiadać doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 (trzech) projektów o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy dotyczących procesu zarządzania ciągłością działania i posiadać co najmniej jeden z poniższych certyfikatów z zakresu bezpieczeństwa (Zamawiający uznaje poniższe certyfikaty za równoważne):
a) Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania ciągłością działania wg ISO 22301;
b) Certyfikat Lead Implementer ISO 22301;
c) Certyfikat audytora wiodącego wg ISO 22301;
d) Certyfikat audytora wiodącego wg ISO 27001;
e) Associate Business Continuity Professional (ABCP);
f) Certified Business Continuity Professional (CBCP);
g) Master Business Continuity Professional (BCP);
h) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
i) Certified Information Systems Auditor (CISA);
• Co najmniej jeden z członków zespołu musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektronicznej lub łączności lub mechanicznej lub informatycznej lub cybernetycznej.
• Zamawiający uzna, że wykazana osoba ma doświadczenie w realizacji projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania jeżeli w każdym z projektów uczestniczyła w realizacji przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt 2 Rozdziału VII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w paragrafie 14 Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPzp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pkt. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Pkt. 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Druk, skład i dystrybucja materiałów projektowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Druk, skład i dystrybucja materiałów projektowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Naprawa uszkodzeń na cieku Uszwica
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Zakup i dostawa wyposażenia Fortu Borek – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie