Świadczenie usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją projektu pn.: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe” - ZP-10/22
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00105040
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją projektu pn.: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe” - ZP-10/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją projektu pn.: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe” - ZP-10/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470651ec-b0d2-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją projektu pn.: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.04.01.00-00-DM05/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-10/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonywania usługi bieżącego zarządzania oraz sprawowania nadzoru nad realizacją projektu pn.: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe ” (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne), numer projektu: POWR.04.01.00.-00-DM05/20, zwanego dalej Projektem.
2. W ramach przedmiotu Zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji następujących obowiązków:
2.1. koordynowanie i kontrola zadań realizowanych przez Zamawiającego oraz poszczególnych Partnerów Projektu tj. Gminę Miejską Kraków – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie oraz Gminę Miejską Kraków – Urząd Miasta Krakowa Wydział Edukacji, zwanych dalej Partnerami, w celu zapewnienia zgodności tych działań z Wnioskiem o dofinansowanie o numerze POWR.04.01.00-00-DM05/20, Umową o dofinansowanie oraz Umową o partnerstwie;
2.2. wspieranie Partnerów oraz udzielanie Partnerom bieżących wyjaśnień w zakresie realizacji należących do nich zadań w ramach Projektu,
2.3. sporządzanie i przedkładanie Ministrowi Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej, zwanemu dalej Instytucją Zarządzającą, wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczenia Projektu, w celu rozliczenia wydatków w Projekcie oraz otrzymania środków na dofinansowanie zadań realizowanych przez Zamawiającego i Partnerów – na warunkach wskazanych w Umowie o dofinansowanie oraz na podstawie przedkładanych przez Partnerów wniosków częściowych o płatność oraz innych zestawień i danych,
2.4. gromadzenie informacji o uczestnikach Projektu przekazywanych przez Partnerów oraz przekazywanie wskazanych informacji Instytucji Zarządzającej,
2.5. sporządzanie oraz przekazywanie do Instytucji Zarządzającej sprawozdań z realizacji Projektu – na podstawie danych przekazywanych przez Partnerów,
2.6. sprawowanie nadzoru działaniami realizowanymi przez Zamawiającego i Partnerów pod kątem ich zgodności z Wnioskiem o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem Projektu, Umową o dofinansowanie oraz Umową o partnerstwie,
2.7. bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego Projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości,
2.8. koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Zamawiającym a Partnerami wspomagających zarządzanie i sprawozdawczość,
2.9. wykorzystywanie w imieniu Zamawiającego systemu informatycznego SL2014 w procesie rozliczania Projektu oraz komunikowania się z Instytucją Zarządzającą – na zasadach wskazanych w Umowie o dofinansowanie, w szczególności zgodnie z regulaminem bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w SL2014 oraz aktualnej wersji Podręcznika Beneficjenta udostępnionej przez Instytucję Zarządzającą;
2.10. udział w posiedzeniach Komitetu Sterującego Projektem i sporządzanie protokołów z posiedzeń;
2.11. bezpłatny udział w kontrolach zleconych przez Instytucję Zarządzającą oraz inne uprawnione podmioty w okresie trwania Projektu oraz po jego zakończeniu do końca okresu przechowywania dokumentacji związanej z realizacją Projektu – w zakresie obowiązków Przyjmującego zlecenie wynikających z niniejszej umowy, w tym udzielanie wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
2.12. informowanie Zamawiającego o postępie prac związanych z realizacją Projektu – niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego,
2.13. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych lub przewidywanych zagrożeniach dla prawidłowej realizacji Projektu,
2.14. współpraca oraz bieżąca komunikacja z Ministerstwem Zdrowia i Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w ramach projektu systemowego nr ZPP.9023.34.2021 pn. „Wsparcie procesu wdrażania reformy wprowadzającej nowy model systemu ochrony zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (nr. projektu POWR.05.02.00-00-0001/21).
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami: Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, Wniosku o dofinansowanie Projektu, Umowy o dofinansowanie Projektu z dnia 14 maja 2021r. oraz Umowy o partnerstwie z dnia 10 maja 2021r., Umowy uczestnictwa w projekcie nr ZPP.9023.34.2021 pn. „Wsparcie procesu wdrażania reformy wprowadzającej nowy model systemu ochrony zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży”, które stanowią załączniki do niniejszego postępowania.
Ponadto Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z wymaganiami określonymi szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca świadczył będzie usługę zdalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz z wykorzystaniem łączności telefonicznej, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga by Wykonawca raz w tygodniu tj. w każdą środę świadczył usługę przebywając w siedzibie Zamawiającego, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29, w godzinach 7.30 – 15.00. Świadczenie usługi przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego oznacza, że osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji usługi, która została wskazana w załączonym przez Wykonawcę do oferty „Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia”, w każdą środę będzie obecna w siedzibie Zamawiającego w godzinach podanych w zdaniu poprzednim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość dotycząca organizacji świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej -
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca spełni łącznie następujące warunki:
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji usługi w zakresie czynności opisanych w sekcji III pkt 2 SWZ, posiadającą wykształcenie wyższe oraz ukończone szkolenie z zarządzania projektem.
2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na zarządzaniu realizacją projektów, o wartości łącznej minimum 500 000 złotych brutto.
Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę lub zamówienie lub zlecenie lub zarządzanie jednym projektem w ramach stosunku pracy.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy przewidziane zostały przez Zamawiającego szczegółowo w paragrafie 12 wzoru Umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty wymagane do złożenia w ramach niniejszego postępowanie, zgodnie z zapisami SWZ: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykaz osób, Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykaz usług, Załącznik nr 2.3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy),
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług systemu wydruku i skanowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług systemu wydruku i skanowania wraz z zapewnieniem urządzeń przez okres 12 m-cy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI