Świadczenie usług wydawniczych dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wydawniczych dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT oraz czasopisma PRACE I STUDIA GEOGRAFICZNE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-12-20
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00545323
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wydawniczych dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT oraz czasopisma PRACE I STUDIA GEOGRAFICZNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 5520755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrlechni@uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wydawniczych dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT oraz czasopisma PRACE I STUDIA GEOGRAFICZNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b20d7dc0-95bd-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b20d7dc0-95bd-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej „Platformą e-Zamówienia.
Dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia, pod adresem (linkiem) podanym w załączniku nr 1 do SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L127/2018 z dnia 23.05.2018 r.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o numerze podanym na stronie tytułowej niniejszej SWZ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników>;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
<Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego>;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: POUZ-361/411/2023/WGSR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, dystrybucyjnych, szkoleniowych oraz internetowego systemu składania manuskryptów i zarządzania procesem recenzji (System) dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT (w języku angielskim) w okresie 2024 - 2027

4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji obejmuje zakres rzeczowy wskazany w OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) tj. możliwość publikacji 3 dodatkowych artykułów badawczych ponad limit 100 artykułów w okresie 4 lat oraz możliwość publikacji 4 artykułów niebadawczych w okresie 4 lat. Wartość opcji nie przekroczy 5% wartości zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1 % = 1 punkt.
1) Cena oferty brutto - C:
a) oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 punktów
b) punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej ż dokładnością do dwóch miejsc po przecinku: C = (Cm;n/Cbad) x 60
gdzie:
c)- liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cbad - cena oferty badanej

2) liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych - LC zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcy w Formularzu Oferty liczby czasopism.
dla liczby z przedziału 1-250: 1 pkt
dla liczby z przedziału 251-500: 3 pkt dla liczby z przedziału 501-750: 5 pkt
dla liczby z przedziału 751-1 OOO: 10 pkt
dla liczby z przedziału 1 001 - 1 250: 15 pkt
dla liczby 1 251 lub więcej: 20 pkt

3) liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych - LS zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty łącznej liczby serwisów open access oraz serwisów pełno tekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma zgodnie ze wzorem:


LS=(Lobad/Lopmax)x20

gdzie:
LS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma
Lobad - oznacza liczbę serwisów open access, w których zamieszczane będą czasopisma w badanej ofercie,
Lpbad - oznacza liczbę serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma w badanej ofercie,
Lopmax - oznacza największą wykazaną łączną liczbę serwisów open access serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma spośród wszystkich wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
4) Ostateczna ocena punktowa oferty: O = C + LC + LS
gdzie:
O - liczba punktów jakie otrzyma oferta
C - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena"
LC - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych (np. Scopus, Clarivate Analytics, PubMed)"
LS - liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych, do których dostarczane będą czasopisma Zamawiającego
4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złoży1i te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

6. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych - LC

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych - LS

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, dystrybucyjnych, szkoleniowych oraz internetowego systemu składania manuskryptów i zarządzania procesem recenzji (System) dla publikacji elektronicznej czasopisma Prace i Studia Geograficzne (w języku polskim i angielskim) w okresie 2024 - 2027

4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji obejmuje zakres rzeczowy wskazany w OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) tj. możliwość publikacji 3 dodatkowych artykułów badawczych ponad limit 100 artykułów w okresie 4 lat oraz możliwość publikacji 4 artykułów niebadawczych w okresie 4 lat. Wartość opcji nie przekroczy 5% wartości zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1 % = 1 punkt.
1) Cena oferty brutto - C:
a) oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 punktów
b) punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej ż dokładnością do dwóch miejsc po przecinku: C = (Cm;n/Cbad) x 60
gdzie:
c)- liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cbad - cena oferty badanej

2) liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych - LC zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcy w Formularzu Oferty liczby czasopism.
dla liczby z przedziału 1-250: 1 pkt
dla liczby z przedziału 251-500: 3 pkt dla liczby z przedziału 501-750: 5 pkt
dla liczby z przedziału 751-1 OOO: 10 pkt
dla liczby z przedziału 1 001 - 1 250: 15 pkt
dla liczby 1 251 lub więcej: 20 pkt

3) liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych - LS zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty łącznej liczby serwisów open access oraz serwisów pełno tekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma zgodnie ze wzorem:


LS=(Lobad/Lopmax)x20

gdzie:
LS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma
Lobad - oznacza liczbę serwisów open access, w których zamieszczane będą czasopisma w badanej ofercie,
Lpbad - oznacza liczbę serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma w badanej ofercie,
Lopmax - oznacza największą wykazaną łączną liczbę serwisów open access serwisów pełnotekstowych, w których zamieszczane będą czasopisma spośród wszystkich wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
4) Ostateczna ocena punktowa oferty: O = C + LC + LS
gdzie:
O - liczba punktów jakie otrzyma oferta
C - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena"
LC - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych (np. Scopus, Clarivate Analytics, PubMed)"
LS - liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych, do których dostarczane będą czasopisma Zamawiającego
4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złoży1i te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

6. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych - LC

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba serwisów open access i serwisów pełnotekstowych - LS

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia polegające na wydawaniu czasopism drogą elektroniczną o wartości o netto wynoszącej co najmniej 400 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać dwie usługi określone powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał złożenia:
1) WYKAZU USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywania powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.
Treść oświadczenia „Wykaz usług” - zgodna z wymaganiami określonymi w art. 5 § 1 pkt 4 pkt 4.1 niniejszej SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Środki dowodowe określone w art. 6 § 1 niniejszej SWZ.
2. Informacje na temat podwykonawstwa, sporządzone zgodnie z treścią Formularza nr 2, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ (w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców, nie składa tego formularza).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią Formularza nr 3, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku oferty wspólnej).
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z treścią Formularza nr 4, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
(Ww. zobowiązanie składa Wykonawca polegający na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
6. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z treścią Formularza nr 5, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
7. Do „Formularza ofertowego” należy załączyć wszystkie oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami SWZ – w formie określonej w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dodatkowe informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego zgodnie z ust.1.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pełnomocnictwo.
3. Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w przypadkach określonych w niniejszej Umowie, a także w razie:
1) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego i Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,
2) zmiany numeru konta Wykonawcy, wskazanego w § 2 ust. 2 niniejszej Umowy,
4) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
2. Poza przypadkami opisanymi w ust. 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej Umowy w sytuacjach przewidzianych art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Każda zmiana Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej Umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej zawarcia, w szczególności zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Art. 17 - POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
1. Na niezgodną z przepisami ustawy Pzp czynność Zamawiającego, podjętą
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy, lub zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy Pzp, przysługuje odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (KIO).
2. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp (zwrot odwołania) przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.
3. Szczegółowe regulacje dotyczące środków ochrony prawnej, w tym terminy na ich wniesienie, zostały ujęte w Dziale IX ustawy Pzp (art. 505-590).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.