Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyMiasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292066920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chemiczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-713

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzk.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.zgora.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291935785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110 C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zgk@zgkim.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprwnej "Promyk Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291659411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-301

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejestracja@promyk.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://promyk.zgora.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórski Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290011719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Festiwalowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zok@zok.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zok.com.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Wystaw Artystycznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730195067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepiodległości 19

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-048

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bwa@bwazg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bwazg.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730593649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawada-Zielonogórska 62

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-001

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@zawada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bibliotekazawada.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne Środkowego Nadodrza w Zielonej Górze z siedzibą w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730465696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-swidnica.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum-swidnica.org/pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z siedzibą w Drzonowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730339595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzonów 54

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.drzonow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.drzonow.eu

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291085602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 10

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pssezielonagora@wsse.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-zielona-gora

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291610824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kasprowicza 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-074

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-zielona-gora

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Biznesu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Westerpaltte 23

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-078

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cb@centrumbiznesu.zgo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumbiznesu.zgo.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórski Zakład Usług Miejskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290118162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Westerpaltte 23

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-078

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzum.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1040000159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zwik.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwik.zgora.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Podmioty udzielają Miastu pełnomocnictwa i upoważniają do dokonywania wszelkich czynności wymaganych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie świadczenia usług doradczych na gospodarowanie energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8a0f3e-4097-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005924/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie na rzecz Zamawiającego i Jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2024 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.zielonagora.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.49.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych kompleksowych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2024 r., w tym coroczne przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do prawidłowego i skutecznego przeprowadzenia procedury przetargowej oraz uczestnictwo w postępowaniu przetargowym na wyłonienie sprzedawcy energii elektrycznej dla grupy zakupowej organizowanej przez Miasto Zielona Góra, a w przypadku takiej konieczności - również dystrybutora energii elektrycznej dla Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych;
b) prowadzenie zdalnego monitoringu (on-line) zużycia energii elektrycznej za pośrednictwem urządzeń pomiarowych będących własnością Zamawiającego i zainstalowanych w 50 obiektach/jednostkach Miasta, prowadzonego w sposób ciągły za pomocą systemu informatycznego przygotowanego (opracowanego) przez Wykonawcę i udostępnionego Zamawiającemu poprzez przeglądarkę internetową, który pozwala na szczegółową rejestrację parametrów zużycia i kosztów energii.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w załączniku numer 1 do umowy (wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia).
4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy i rękojmi na okres 6 miesięcy po upływie okresu gwarancji.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. W przypadku realizacji zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych wykonawców.
7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, w szczególności w dokumentacji projektowej, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
9. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
11. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
12. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: bieżących konsultacje w zakresie gospodarowania energią elektryczną oraz prowadzeniu kompleksowej obsługi systemu informatycznego do zdalnego monitoringu parametrów zużycia energii elektrycznej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ .
13. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 7 ust. 3 wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin opracowania, wdrożenia i uruchomienia systemu informatycznego dla urządzeń pomiarowych „T”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące:
1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej:
1) trzech zadań o minimalnej wartości 400.000,00 zł brutto każde zakupionej przez Zamawiającego energii elektrycznej, w zakresie przeprowadzenia lub przygotowania procedury zakupu energii elektrycznej lub zmiany sprzedawcy energii elektrycznej – potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonane należycie;
2) jednego zadania o minimalnej wartości 3.000.000,00 zł brutto dla Zamawiającego posiadającego co najmniej 500 PPE (Punktów Poboru Energii Elektrycznej) zakupionej przez Zamawiającego energii elektrycznej, w zakresie przeprowadzenia lub przygotowania procedury zakupu energii elektrycznej lub zmiany sprzedawcy energii elektrycznej – potwierdzonego dowodami, że zostało wykonane lub jest wykonane należycie;
3) dla tych samych Klientów (Zamawiających) dokonali optymalizacji obszaru zakupu i dystrybucji energii elektrycznej, z czego co najmniej 2 usługi przyniosły Klientowi oszczędności w konkretnej kwocie – minimum 150.000,00 zł – potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonane należycie;
4) wdrożenie systemu informatycznego do monitorowania on-line zużycia, kosztów i parametrów energii elektrycznej, w co najmniej 20 PPE w różnych lokalizacjach (obiektach), potwierdzonego odpowiednimi referencjami.
Uwaga:
- Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 5.1.1. SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie posiadane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót od wymaganych w pkt 5.1.1. SWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ.
- W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek, gdy współpartner, który posiada wymagane doświadczenie, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt 5.1.1. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane wg załącznika nr II.1 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 6.6. SWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wg załącznika Nr I.2 do SWZ, z zachowaniem pkt 6.5 SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego odpowiednio w pkt 1e) lub w pkt 5 formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.3) SWZ;
5) pisemne zobowiązanie wg załącznika Nr I.2.A do SWZ lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, oraz
6) dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3) lub 6.1.4) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, oraz
7) wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wg załącznika Nr I.2.B do SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, z zachowaniem pkt 6.4 SWZ;
8) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.3) SWZ wg załącznika Nr I.3 do SWZ, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, oraz
9) dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3) lub 6.1.4) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 399);
2) wadium zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy pzp musi być:
a. wniesione przed upływem terminu składania ofert wyznaczonego do dnia 24 listopada 2021 r., do godz. 09:00 i
b. utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 23 grudnia 2021 r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu
i spełniać następujące wymagania:
1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
2) UWAGA: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr I.3 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, z zachowaniem pkt 10.2) SWZ, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy;
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów;
5) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
6) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr I.1 do SWZ), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów;
7) w przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający działa w imieniu własnym i innych zamawiających wymienionych w załączniku numer 1 do umowy.
2. Zgodnie z zarządzeniem numer 624/2021 z dnia 23 czerwca 2021 r. na podstawie art. 41 ustawy pzp wyznaczono Urząd Miasta do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na rzecz Miasta Zielona -Góra - Urząd Miasta Zielona Góra, miejskich jednostek organizacyjnych oraz innych jednostek na świadczenie usług doradczych w zakresie gospodarowania energią elektryczną od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
3. Zgodnie z 13-ma porozumieniami zawartymi na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy pzp wyznaczono Miasta Zielona -Góra - Urząd Miasta Zielona Góra do przeprowadzenia wspólnego postępowania na świadczenie usług doradczych w zakresie gospodarowania energią elektryczną od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
4. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy, w tym termin rozpoczęcia prac nastąpi od dnia 01.01.2022 roku, termin zakończenia zadania: 31.12.2024 rok.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego- Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI