Przedmiotem zamówienia jest kierowanie na podstawie umowy prawa cywilnego, osób niebędących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest kierowanie na podstawie umowy prawa cywilnego, osób niebędących pracownikami Wykonawcy, do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego, na zasadach określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej zwanym „SOPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSerock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-14
  • Numer ogłoszenia585903-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585903-N-2019 z dnia 2019-08-14 r.

Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS: Przedmiotem zamówienia jest kierowanie na podstawie umowy prawa cywilnego, osób niebędących pracownikami Wykonawcy, do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego, na zasadach określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej zwanym „SOPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS, krajowy numer identyfikacyjny 14581846100000, ul. Jachranka  81 , 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7681484, e-mail r.trzcinski@stat.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://cbies.stat.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja gospodarki budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://cbies.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://cbies.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS Instytucja gospodarki budżetowej Jachranka 81, 05-140 Serock

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kierowanie na podstawie umowy prawa cywilnego, osób niebędących pracownikami Wykonawcy, do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego, na zasadach określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej zwanym „SOPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Numer referencyjny: 1/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kierowanie na podstawie umowy prawa cywilnego, osób niebędących pracownikami Wykonawcy, do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego, na zasadach określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej zwanym „SOPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79610000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z § 3 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, począwszy od ust. 3: 3. Zamawiający wymaga, aby Koordynator oraz osoby wykonujące czynności związane z nadzorem i rozliczaniem osób skierowanych do pracy, były zatrudnione w oparciu o umowę o pracę. Uwaga: Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia, że osoby, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 3 ust. 3 powyżej, zatrudnione zostaną na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy odpowiadającym czasowi faktycznie wykonywanej usługi (każda roboczogodzina świadczenia usługi musi być świadczona w ramach stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 4. Udokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 powyżej, czynności na etapie składania oferty, będzie polegało na złożeniu oświadczenia w treści oferty, zgodnie z Formularzem Oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 5 (pięciu) dni licząc od daty zawarcia umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, w formie pisemnej, oświadczenia o sposobie zatrudnienia i liczbie osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ. 6. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 powyżej. Wykonawca ma również obowiązek, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 (trzy) dni, przedłożyć Zamawiającemu, wskazane w umowie dowody potwierdzające zatrudnienie powyższych osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający będzie realizował uprawnienia w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisem art. 143e ust. 2 Ustawy. 7. Obowiązki, o których mowa w ust. 3-6 powyżej, dotyczą również podwykonawców. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Warunek zatrudnienia osób wykonujących usługi wymienione w ust. 3 powyżej, na umowę o pracę, winien być spełniony przez cały okres realizacji zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż jest wpisany do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis, uprawniający do świadczenia usług pracy tymczasowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2019 poz. 1482 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać́ ten z Wykonawców, który odpowiedzialny będzie za wykonanie zakresu prac, które wymagają posiadania wskazanych uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków we wskazanym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było skierowanie do pracy pracowników tymczasowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 594 ze zm.), o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), a ponadto polega, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, albo polegało na kierowaniu co najmniej 30 (trzydziestu) pracowników tymczasowych, w okresie obowiązywania umowy, do wykonywania pracy na rzecz pracodawcy użytkownika. Jeżeli wartość umowy była wyrażona w walucie obcej - równowartości tej kwoty powinna być liczona w złotych polskich wg. średniego kursu NBP z dnia podpisania umowy. Pod pojęciem „pracownika tymczasowego” Zamawiający rozumie zarówno osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę jak i w oparciu o umowy prawa cywilnego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek powinien spełniać przynajmniej jeden z członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (dokument ten może być wymagany tylko w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt. 1 Ustawy);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. certyfikat o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, wydany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się̨ o zamówienie, zgodnie z art. 18i ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. (Dz. U. 2019 poz. 1482 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 2. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Usługi nadal wykonywane, tzn. realizowane w ramach długookresowych umów, winny być zrealizowane w stopniu nie mniejszym niż mówi warunek udziału w Postępowaniu. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. pełnomocnictwo - o ile dotyczy 2.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa w oryginale, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, o ile dotyczy, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 99,00
Możliwość zdalnego, bieżącego monitorowania przez Zamawiającego, za pomocą narzędzia elektronicznego, informacji co najmniej o liczbie aktualnie zatrudnionych osób i stopniu wykorzystania budżetu na ich wynagrodzenia 1,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§11 Umowy 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Oferta Wykonawcy stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. 2. Wszelkie zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności, innych niż siła wyższa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w sytuacji, gdy zmiany dotyczą i wynikają ze zmniejszenia zakresu Umowy; 4) wystąpienie siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 5) konieczności wprowadzenia zmian, będących konsekwencją zmian organizacyjnych Stron, w szczególności połączenia jednej ze Stron z innym podmiotem lub podziałem jednej ze Stron na dwa, lub więcej podmiotów, lub wydzielenia części przedsiębiorstwa jednej ze Stron; 6) zmian dotyczących wykonania przedmiotu Umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, w sposób wynikający z tych zaleceń; 7) konieczności wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT; 8) wystąpienie innych okoliczności, obiektywnie niemożliwych do przewidzenia przez Strony, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie Umowy; 9) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia. 4. Niezależnie od możliwości dokonania zmian Umowy, o których mowa w ust. 5 powyżej, zmiany Umowy możliwe są również w innych przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 Ustawy. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 7 Umowy, nie stanowi zmiany do Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu. 6. O zmianie numeru rachunku bankowego, o której mowa w ust. 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Dla zawiadomienia Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6 powyżej, pod rygorem nieważności zastrzeżona zostaje forma pisemna, a zawiadomienie powinno być podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy, tj. przez osobę posiadającą prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. §2 Umowy 3. Niezależnie od postanowień §11 Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy poprzez wydłużenie terminu jej realizacji poza dzień 30 czerwca 2020 r., jeżeli w tym terminie nie zostanie w pełni wyczerpana kwota Umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy. Okres o jaki zostanie wydłużona Umowa, zależny będzie od wielkości kwoty pozostałej do wydatkowania i zapotrzebowania Zamawiającego na usługi świadczone przez osoby kierowane do wykonywania pracy, przy czym okres na jaki Umowa może zostać wydłużona nie przekroczy 6 (sześciu) miesięcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami §4 ust. 1 pkt 5) umowy do zachowania w tajemnicy wszelkich materiałów i informacji w posiadanie, których wszedł w związku z wykonywaniem Umowy; oraz pkt 6) do zobowiązania pracowników Wykonawcy oraz osób skierowanych do Zamawiającego, do podpisania umowy o zachowaniu w poufności materiałów i informacji, w posiadanie których weszli w związku z realizacją Zamówienia.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne w terminach wskazanych w §3 Umowy. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22 sierpnia 2019 r., o godz. 10:30 w sali konferencyjnej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI