„Organizacja wydarzenia PAIH Forum Biznesu 2022”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Organizacja wydarzenia PAIH Forum Biznesu 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-08-16
  • ZamawiającyPOLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00283873
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja wydarzenia PAIH Forum Biznesu 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja wydarzenia PAIH Forum Biznesu 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c99f301-0f18-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://paih.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://paih.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone przez Zamawiającego w SWZ w rozdziale: XIV INFORMACJA O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XXVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ograniczeń stosowania RODO zostały zawarte w Rozdziale XXVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP.DPK.24/16/2022/TPS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie kompleksowa organizacja wydarzenia pn. „PAIH Forum Biznesu 2022”, które odbędzie się w dniu 05.10.2022 r. na PGE Narodowym w Warszawie.

Wydarzenie skierowane jest do polskich przedsiębiorców, ze szczególnym naciskiem na MŚP, aktywnych eksporterów i przedsiębiorców zainteresowanych eksportem swoich produktów i usług oraz planujących i realizujących inwestycje zagraniczne.
Wydarzenie będzie zorganizowane na PGE Narodowym, na powierzchni ekspozycyjnej wynajętej i wskazanej przez Zamawiającego, zlokalizowanej na 5 poziomach umiejscowionych bezpośrednio nad sobą, z łatwą możliwością komunikacji między poziomami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium zostało określone przez Zamawiającego w Rozdziale
XXI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ
Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT - SWZ

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena brutto za całość zamówienia (Kc) 45 % (45 pkt)
2) koncepcja/wstępny projekt aranżacji powierzchni(Kp) 55 % (55 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja/wstępny projekt aranżacji powierzchni(Kp)

4.3.6.) Waga: 55

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1.1. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) trzy usługi polegające na kompleksowej organizacji wydarzenia promocyjnego (konferencja, warsztaty, seminarium, forum, kongres), na minimum 500 osób każde (obejmujące m.in. scenografię, organizację rejestracji, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie obsługi technicznej, zapewnienie obsługi audiowizualnej), o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda,
b) trzy usługi polegające na kompleksowej organizacji stoiska targowego o minimalnej powierzchni 100 m2, podczas imprezy targowej lub wydarzenia o charakterze targowym, obejmującej swoim zakresem: wykonanie projektu zabudowy, wykonanie elementów konstrukcji stoiska targowego, w tym ich montaż i demontaż, wyposażenie stoiska, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie obsługi hostess, zapewnienie obsługi technicznej, zapewnienie obsługi audiowizualnej, o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda.
Uwaga: w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu
1.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, a które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w tym:
a) przynajmniej jedną osobę, która będzie zajmowała stanowisko Koordynatora Projektu – która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała pracami zespołu pracowników przy realizacji przynajmniej trzech projektów,, z których jeden obejmował zabudowę, wyposażenie i obsługę powierzchni wystawienniczej na imprezach targowych, a dwa obejmowały organizację konferencji lub wydarzenia promocyjnego (warsztaty, seminarium, forum, kongres), w tym przygotowanie sceny, organizację rejestracji, zapewnienie usługi gastronomicznej, zapewnienie obsługi technicznej, zapewnienie obsługi audiowizualnej. W toku realizacji zadania, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości lub innych trudności w realizacji zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania o zmianę Koordynatora Projektu, a Wykonawca zobowiązuje się taki wniosek uwzględnić.
b) przynajmniej jedną osobę, która będzie zajmowała stanowisko Asystenta Projektu, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów z zakresu organizacji wydarzeń promocyjnych (konferencja, warsztaty, seminarium, forum, lub kongres), stoisk podczas imprez/wydarzeń targowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp względem podwykonawcy, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ podpisane przez Podwykonawcę zgodnie z jego reprezentacją.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa
w ust. 1-2 powyżej, składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie przez każdego z Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, oprócz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do SWZ
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni złożenia: -w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 w zakresie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku Wykonawcy posiadającego siedzibę lub miejsce wykonywania działalności poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert, na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp oświadczenie
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie osoby Koordynatora Projektu oraz Asystenta Projektu wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz informacją o podstawie do dysponowania osobą. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 tys. zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 roku poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy 40 1030 1827 0000 0000 5361 8146 przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki określone w Ustawie Pzp powodujące utratę wadium przez Wykonawcę;
b. z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązania gwaranta/ poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
c. gwarancja/poręczenie powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d. termin obowiązywania poręczenia/gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e. w treści poręczenia/gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer referencyjny przedmiotowego postępowania, określenie nazwy dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku/instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/podmiotu poręczającego) oraz wskazanie ich siedzib;
f. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku jeśli poręczenie/gwarancja podpisywana jest przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z gwarancją/poręczeniem pełnomocnictwo.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo - wymóg nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same postanowienia SWZ co do pojedynczego Wykonawcy.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego
z Wykonawców nie mogą zaistnieć podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wskazanych w rozdz. VIII SWZ.
7. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1-2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza zmianę Umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, w następujących sytuacjach:
1) działań osób trzecich lub wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron;
2) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego:
3) zmiany obowiązujących przepisów prawnych;
4) niewykonania przez Wykonawcę części usług objętych Przedmiotem Umowy;
5) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
6) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania usług, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy;
7) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć lub ograniczenie takie jest wynikiem rezygnacji z części usług, jeżeli brak rezygnacji spowodowałby szkodę po stronie Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość niewykonanych usług z uwagi na działanie osób trzecich wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy lub podwyższeniu wynagrodzenia
o wartość usług niezbędnych dla wykonania Przedmiotu Umowy, a związanych z działaniami osób trzecich lub wystąpieniem okoliczności, o których wyżej mowa w pkt 2 (zwiększenie bądź zmniejszenie wynagrodzenia w zależności od zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy i dodatkowych kosztów/oszczędności po stronie Wykonawcy z tego wynikających), pkt 3 (zwiększenie bądź zmniejszenie wynagrodzenia w zależności od dodatkowych kosztów/oszczędności po stronie Wykonawcy wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa), pkt 4-7 (zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia
o wartość niewykonanych usług),
2) zakresu usług w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmniejszenie zakresu usług o zakres niewykonany lub zwiększenie zakresu usług o zakres niezbędny dla wykonania Przedmiotu Umowy
a związany z działaniami osób trzecich lub wystąpieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy), pkt 2 (zwiększenie lub zmniejszenie zakresu usług zależnie od zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy), pkt 3 (zwiększenie lub zmniejszenie zakresu usług zależnie od zmiany przepisów prawa), pkt 4 i 6 - 7 (zmniejszenie zakresu usług o usługi niewykonane), 5 (zmniejszenie zakresu usług o niewykonane usługi lub zwiększenie zakresu usług o zakres niezbędny dla wykonania Przedmiotu Umowy, a wynikający z wystąpienia Siły wyższej),
3) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej.
3. W przypadku zmiany wynagrodzenia, wartość kwotowa takiej zmiany będzie ustalona na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w złożonej Ofercie a w przypadku gdy będzie to niemożliwe – na podstawie cen rynkowych.
4. Niezależnie od postanowień określonych powyżej, zmiana Umowy może zostać dokonana w sytuacjach przewidzianych w przepisach prawa

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://paih.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie niezbędne dodatkowe informacje znajdują się w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Zakup regałów metalowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługa badawcza z zakresu funkcjonowania rynku zamówień publicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Usługa prowadzenia recepcji Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa materiałów promocyjnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI