Organizacja i obsługa konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej z okazji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i obsługa konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej z okazji 100-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-16
  • ZamawiającyPOLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00097417
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i obsługa konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej z okazji 100-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-050

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 556 77 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.komar@pkn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

krajowa jednostka normalizacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i obsługa konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej z okazji 100-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b4f9bea-c470-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093513/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja konferencji i uroczystej Gali z okazji Jubileuszu 100lecia PKN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pkn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pkn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Komitet Normalizacyjny, ul.
Świętokrzyska 14. 00-050 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Polskim Komitecie Normalizacyjnym jest Pan Artur Staśkiewicz, kontakt: 22 55 67
661; daneosobowe@pkn.pl;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego WRZ 26.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), (zwanej dalej Ustawą) na organizację i obsługę konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej z okazji 100-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRZ.26.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa konferencji jubileuszowej „Normalizacja w obliczu nowych wyzwań. Normy jako narzędzie wspierające europejską politykę konkurencyjności i cele zrównoważonego rozwoju” oraz gali jubileuszowej z okazji 100-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w dniu 9 maja 2024 roku w Warszawie. Oba wydarzenia mają służyć podkreśleniu stu lat PKN, podsumowaniu osiągnięć instytucji i polskiej normalizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbędzie się wyłącznie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z zasadami określonymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 95 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę koordynatora, który będzie odpowiedzialny za koordynowanie całości prac związanych z organizacją i obsługą konferencji jubileuszowej oraz gali jubileuszowej na podstawie umowy o pracę.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na organizacji wydarzenia typu konferencja, kongres, gala lub inne wydarzenie wraz z aranżacją powierzchni, nagłośnieniem, usługą konferansjera lub moderatora i cateringiem dla co najmniej 150 osób o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy) każda, w tym co najmniej jedna z nich była, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest zorganizowana, wraz z usługą tłumaczeniową. W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, nie będące przedmiotem tego zamówienia wymaganego w niniejszym postępowaniu, wykazana musi zostać wartość dotycząca wyłącznie tej części usługi, która obejmowała usługi będące przedmiotem zamówienia wymaganego w niniejszym postępowaniu.
2.2. posiada zdolność zawodową – dysponują lub będą dysponowali osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą spełniającą poniższe wymagania: osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli koordynatora, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała co najmniej 3 (trzy) wydarzenia typu konferencja, kongres, gala, dla minimum 150 uczestników każde, posiadającą znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
2. Oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) i podmiotu
udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
3. Oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) i podmiotu
udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 4.2.4.2 SWZ Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawierające wykaz usług świadczonych przez koordynatora wraz z informacją o poziomie znajomości języka angielskiego koordynatora oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru Formularza Oferty.

2. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 4.2.4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.
2.1 dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o którym mowa w pkt. 4.4.4.1.1 a) SWZ

3. Oświadczenie Wykonawcy, że osoba która będzie pełniła rolę koordynatora, o której mowa w pkt. 4.2.4.2 SWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała co najmniej 3 (trzy) wydarzenia typu konferencja, kongres, gala, dla minimum 150 uczestników każde, posiadającą znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania
ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Ilekroć w SWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się
wspólników spółki cywilnej. Sposób złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
został opisany w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b4f9bea-c470-11ee-a84d-d63fc4d19e65

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI