Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-02
  • Numer ogłoszenia598460-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598460-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.

Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 360968895, ul. Osiedle Willowe  30 , 31-902  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 348 01 55, , e-mail zamowienia@knhp.com.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://www.knhp.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.knhp.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.knhp.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna, Osiedle Willowe 30, 31-902 Kraków.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”.
Numer referencyjny: X.WN.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego, w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: Część I Parasole a. Parasole duże, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. b. Parasole składane, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. Część II Akcesoria reklamowe a. Czteroelementowy zestaw do wina, którego cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 100 szt. b. Torby na zakupy składane w kształt jabłka, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 200 szt. c. Torby na zakupy z uchem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 100 szt. Część III Videobroszury a. Videobroszury, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 100 zł netto – 100 sztuk. Część IV Wyroby korkowe a. Zestaw czterech podkładek korkowych pod kubek, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 42 sztuki. Część V Artykuły biurowe a. Eleganckie teczki papierowe z notesem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 250 sztuk. b. Notesy w twardej oprawie – 550 szt. Część VI Wyroby włókiennicze a. Poduszka turystyczna typu „rogal”, której cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł - 100 sztuk. Część VII Małopolskie miody a. Zestaw trzech miodów z Małopolski. Wartość zestawu nie może przekroczyć 50 złotych netto – 48 sztuk.

II.5) Główny kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30190000-7
39294100-0
39295200-8
18936000-9
39500000-7
15831600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48899,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, chyba że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części XII.1. i w formie określonej w części XI siwz ofertę składającą się z wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. VII.1. SIWZ. W formularzu oferty oprócz ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać również termin dostawy przedmiotu zamówienia (liczony w pełnych dniach od terminu podpisania umowy). W przypadku, gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże terminu dostawy przedmiotu zamówienia lub zaoferuje czas dostawy dłuższy niż 30 dni, wówczas oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 87 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Parasole a. Parasole duże, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. • Parasol duży, wytrzymały na wiatr; • Pasek spinający zakończony rzepem, guzikiem lub zatrzaskiem w kolorze czaszy parasola; • Długość parasola: 100 cm (+/- 10%); • Średnica czasy po rozłożeniu: 130 cm (+/- 10 %); • Czasza parasola wykonana z poliestru pongee w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym; • Stelaż wykonany z odpornego na złamania włókna szklanego lub węglowego; • Centralna rurka (trzon parasola) wykonana z włókna szklanego lub węglowego; • Sposób otwierania: półautomatyczny; • Ilość brytów (żeber stelaża): minimum 8; • Regulowany pasek „na ramię”, mocowany przy pomocy metalowych zapięć do rączki i „szpica” parasola, z możliwością odpinania; • Pokrowiec w kolorze parasola, wykonany z poliestru lub innego materiału • Prosta rączka „golfowa”, w dowolnym kolorze; • Nadruk logotypów na pokrowcu i czaszy parasola, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Parasole małe, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. • Parasol składany, wytrzymały na wiatr; • Pasek spinający zakończony rzepem, guzikiem lub zatrzaskiem w kolorze czaszy parasola; • Długość parasola po rozłożeniu: 100 cm (+/- 10%); • Średnica czaszy po rozłożeniu: 80 cm (+/- 10 %); • Długość parasola po złożeniu: 30 cm (+/- 10%); • Prosta rączka „golfowa” posiadająca „pętelkę”, którą można owinąć wokół ręki; • Trzon parasola składany na trzy razy (3-sekcyjny) wykonany z włókna szklanego lub węglowego; • Stelaż wykonany z włókna szklanego lub węglowego; • Sposób otwierania: półautomatyczny; • Czasza parasola wykonana z poliestru pongee w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym; • Ilość żeber stelaża: minimum 8; • Pokrowiec w kolorze parasola, wykonany z poliestru lub innego materiału; • Nadruk logotypów na pokrowcu i czaszy parasola, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39295200-8, 39295200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Akcesoria reklamowe a. Czteroelementowy zestaw do wina, którego cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 100 szt. • Zestaw składający się z czterech elementów wykonanych ze stali nierdzewnej, w kolorze stali nierdzewnej:  Nóż barmański (otwieracz, korkociąg, nożyk) – długość 11 cm, szerokość 3 cm (+/- 5% dla obu wymiarów);  Lejek z korkiem – długość 10,5 cm (+/- 5%);  Zatyczka do butelki – długość 9 cm (+/- 5%);  Pierścień na butelkę – średnica 20-30 mm, szerokość 20 mm, wysokość 40 mm (+/- 5%); • Elementy zestawu wyłożone na czarnym wypełnieniu; • Opakowanie: drewniana szkatuła w kształcie walca lub prostopadłościanu o wymiarach:  Prostopadłościan: długość 17 cm, szerokość 14,5 cm, wysokość 4,6 cm (+/- 5%);  Walec: średnica 15 cm, wysokość 4,6 cm (+/- 5%); • Kolor szkatuły: odcienie drewna; • Drewno lakierowane lub impregnowane; • Grawer z logotypem na górnej zewnętrznej i dolnej zewnętrznej części szkatuły (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Torby na zakupy składane w kształt jabłka, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 200 szt. • Torba na zakupy, która po złożeniu ma kształt jabłka łącznie z zielonymi elementami imitującymi liście; • Wymiary po rozłożeniu: 33x58 cm, pojemność 15 l (+/- 5% dla wszystkich wymiarów); • Tworzywo: poliester, poliester 190T, poliamid (nylon); • Wzmocnione szwy; • Kolor po rozłożeniu: czerwony; • Kolory po złożeniu: czerwony z zielonymi elementami imitującymi liście jabłka • Szerokość uchwytu: 4 cm (+/- 5%) • Na złożonej torbie, która kształtem przypomina jabłko metka z umieszczonymi logotypami; • Nadruk: w kolorze; • Po złożeniu torba posiada uchwyt, który umożliwia jej przypięcie (karabińczyk) • Logotypy umieszczone na rozłożonej torbie (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) c. Torby na zakupy z uchem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 100 szt. • Torba z uchem, bez uchwytu na ramię (otwór do trzymania umieszczony w górnej środkowej części torby); • Wymiary uchwytu: wysokość 2,5 cm (+/- 5%), szerokość 8 cm (+/- 5%); • Wymiary torby: długość 40 cm (+/- 5%), szerokość 35 cm (+/- 5%), szerokość podstawy po rozłożeniu 7,5 cm (+/- 5%); • Kolor torby: czarny; • Tworzywo: bawełna (gramatura min. 300 gr/m²) lub flizelina (gramatura min. 90 gr/m2); • Logotypy umieszczone z przodu i z tyłu torby, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III Videobroszury a. Videobroszury, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 100 zł netto – 100 sztuk. • Wymiary broszury: A5 (210x148mm) (+/- 10%); • Materiał wykonania broszury (oprawa): papier o gramaturze min. 350 gr/m²; • Kolor broszury (oprawy): biały; • Układ broszury: poziomy, otwierana wzdłuż krótszej krawędzi, ekran umieszczony centralnie w prawej części broszury; • Ekran LCD: przekątna min. 4 cale max. 5 cali; • Wbudowana pamięć: min. 1GB; • Rozdzielczość obrazu – min. 800x480px; • Wbudowany głośnik: min. 8Ω2W; • Możliwość regulacji głośności; • Pojemność baterii: min. 520mAh; • Przyciski sterujące: co najmniej play/stop; • Broszura z możliwością ładowania urządzenia oraz transfer plików z komputera do broszury przy pomocy kabla USB; • Obsługiwane formaty video – MP4, AVI, MPG, MOV, RMVB; • Nadruk w kolorze, z trzech stron broszury (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV Wyroby korkowe a. Zestaw czterech podkładek korkowych pod kubek, cena jednostkowa zestawu nie może przekroczyć 10 zł netto – 42 sztuki. • Zestaw składa się z czterech korkowych podkładek pod kubek z wizerunkiem zabytków Krakowa; • Grubość podkładki: 3 mm; • Rozmiar: długość krawędzi – 9,4 cm (+/- 10%); • Produkt wykonany z korka i barwnej grafiki, która wykonana jest metodą przypominającą malowanie akwarelami; • Grafiki, wykonane metodą przypominającą malowanie akwarelami drukowane na podkładce zapewni Wykonawca (wymagana jest zgoda Zamawiającego); • Opakowanie: zestaw czterech podkładek powinien być łącznie zapakowany w opakowanie chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi produktów, wytrzymałe, przeźroczyste pudełko z folii PCV uzupełnione tekturową wkładką umieszczoną w górnej części opakowania, z nadrukiem zestawu logotypów; • Logotypy umieszczone na tekturowej podkładce w górnej części opakowania (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 420,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V Artykuły biurowe a. Teczki papierowe z notesem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 250 sztuk. • Format: teczka na dokumenty w formacie A4 (+/-1 cm); • Materiał: karton; • Kolor teczki: biała; • Gramatura: min. 450 gr/m²; • Teczka otwierana wzdłuż dłuższego boku, wyposażona w gumkę do zamykania, lakierowana; • Kolor gumki do zamykania: biała; • Po prawej wewnętrznej stronie teczki zakładka do umieszczenia materiałów promocyjnych; • Mocowanie na długopis umieszczone wewnątrz teczki; • Wbudowany notes po lewej, wewnętrznej stronie; • Format notesu: A4 – dopasowany do wymiarów teczki; • Liczba kartek w notesie: min. 20; • Gramatura notesu: min. 80 gr/m² (+/- 5%); • Kartki: czyste; • Kolor kartek notesu: biały; • Nadruk logotypów na teczce: full kolor, technika dowolna; • Logotypy umieszczone na pierwszej, zewnętrznej stronie teczki oraz na ostatniej zewnętrznej stronie teczki (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Notesy w twardej oprawie – 550 szt. • Format: A5; • Notes otwierany wzdłuż dłuższego boku; • Okładka:  twarda oprawa introligatorska  skóropodobna faktura  zaokrąglone rogi  kolor: ciemnogranatowy lub ciemnoszary • Kartki notesu z lekko widocznymi liniami (przerywanymi); • Gramatura kartek min. 100 gr/m² • Kolor kartek: jasny ecru lub inny zbliżony; • Kartki notesu szyte ze sobą i oprawione; • Ilość kartek: minimum 90; • Gumka do zamykania notesu w kolorze okładki notesu; • Tasiemka do zaznaczania stron w kolorze czerwonym; • Gumka do umieszczenia w niej długopisu („na długopis”) w kolorze okładki notesu; • Kieszonka (przypominająca kopertę, umożliwiająca umieszczenie w niej drobnych dokumentów) umieszczona przy tylnej okładce wewnątrz notesu; • Grawer na przedniej oraz tylnej okładce (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 30190000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15579,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI – Wyroby włókiennicze a. Poduszka turystyczna typu „rogal” (ilość: 100 sztuk): • Wymiar: szerokość: 30 cm; długość: 26 cm; wysokość: 10 cm; (+/- 10 % na każdym wymiarze); • Materiał: bawełna/Elastan/Poliester/velur; • Wypełnienie: granulat/kulka silikonowa; • Wygląd: poduszka wykonana z tkaniny ze wzorem regionalnym (krakowskie kwiaty/tkanina tybet) lub parzenicy. • Do poduszki powinna być przytwierdzona metka z logotypami (zestawienie logotypów na białej metce) zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej patrz część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia; • technika: metkowanie; • kolor: pełen kolor.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39500000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII – Małopolskie miody (kod CPV: 15831600-8 Miód): a. Zestaw trzech miodów z Małopolski (ilość: 48 sztuk): • Specyfikacja: miody powinny pochodzić z małopolskich pasiek pszczelich; • Kompozycja trzech miodów, które znajdą się w zestawie powinna być dobrana przez Wykonawcę (miód różnego rodzaju, np. wielokwiatowy, rzepakowy, akacjowy, faceliowy, nawłociowy, lipowy, gryczany, kruszynowy, spadziowy, nektarowo-spadziowy); • Pojemność: 50 – 70 g; • Słoiczki, w celu zwiększenia reprezentacyjności, mogą być ozdobione na wieczku serwetkami ze sznureczkami itp.; • Miody powinny być hermetycznie zamknięte i posiadać minimum pół roczną datę przydatności do spożycia; • Miody powinny zawierać informacje dotyczące m.in. nazwy, producenta, składu – wymagane przy standardowym obrocie tego typu produktami na rynku; • Opakowanie: zestaw trzech miodów powinien być łącznie zapakowany w opakowanie chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi produktów, wytrzymałe, przeźroczyste pudełko z folii PET (250 – 300 mikronów) uzupełnione tekturowym dnem oraz tekturową wkładką dopasowaną do rozmiarów opakowania, z nadrukiem zestawu logotypów zgodnym z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej (część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) – zadruk jednostronny. Wielkość wkładki powinna odpowiadać wielkości opakowania; • Technika zadruku wkładki: sitodruk/UV-offset lub inna; • Kolor: pełen kolor.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 15831600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ulotek wyborczych- Bochnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania14-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ulotek wyborczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI