Dostawa druków medycznych oraz papierów EKG, USG ITP.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa druków medycznych oraz papierów EKG, USG ITP.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-24
  • Numer ogłoszenia577269-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577269-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku: Dostawa druków medycznych oraz papierów EKG, USG ITP.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa druków medycznych oraz papierów EKG, USG Itp.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 14063940000000, ul. ul. J. Waszyngtona  17 , 15-274  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 450 595, e-mail zampudsk@amb.edu.pl, faks 857 450 595.
Adres strony internetowej (URL): www.udsk.pl/zp
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.udsk.pl/zp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.udsk.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, kancelaria pok. 6124

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków medycznych oraz papierów EKG, USG ITP.
Numer referencyjny: PN-28/19/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy druków medycznych oraz papierów do EKG, USG itp. do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 22900000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów, wraz z informacją którego pakietu i pozycji dotyczą uwzględniające wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.3.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 4 i pkt 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 4 i pkt 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę sygnatury postępowania, w którym zostały złożone oświadczenia lub dokumenty wymagane w przedmiotowym postępowaniu. 8. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 8.1.Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz z zestawieniem oferowanych druków medycznych oraz papierów EKG, USG itp. 8.2.Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 8.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.).8.4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 8.5. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8.6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w pkt 1.1, pkt 2.1 oraz pkt 4.1 każdy z podmiotów składa osobno.9. Oświadczenia lub dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14.W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 16. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 18. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 19. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz z zestawieniem oferowanych druków medycznych oraz papierów EKG, USG itp. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4.Strony dopuszczają następujące zmiany w umowie: -w zakresie nazwy handlowej produktu,-w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany produkt, powodujący wycofanie dotychczasowego, o tożsamych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 6. Po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Druk-Terminarz/księga wizyt w poradni/A4 - 32 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22900000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Druk- Karta insulinoterapii -peny A4, jednostronny szt. 1 000  2 Druk-Wyznaczanie terminu badania /A7, druk jednostronny, karton, druk w kolorze czarnym na papierze o gram. 200g szt. 52430  3 Rozkład pracy na miesiąc, A3, jednostronny szt. 560  4 Druk-Skierowanie na badanie RTG/USG/A5, jednostronny szt. 14500  5 Druk-Receptariusz (Zapotrzebowanie na leki Apt.Szpi.)/A5, jednostronny bl. 1150  6 Karta sekcyjna/A6, dwustronny szt. 500  7 Druk-Skierowanie do pracowni EEG/A5, jednostronny szt. 2800  8 Druk-Skierowanie na konsultację A5/bl.samok./bloczek 100 kartek bl. 43  9 Druk-Badanie przedmiotowe/A4, dwustronny szt. 13530  10 Druk-Skierowanie do szpitala/A5, jednostronny szt. 11950  11 Druk-Karta testów skórnych punktowych-wziewne/A5, jednostronny szt. 3000  12 Druk-Badania psychologiczne, A4 , dwustronny szt. 500  13 Druk-Raport dzienny oddziału, A5, jednostronny szt. 4790  14 Druk-Skierowanie ogólne do Zakł. Immunol. Klinicznej/A5, jednostronny szt. 4680  15 Druk-Uczeń był na badaniu lekarskim/A7, druk jednostronny, karton, druk w kolorze czarnym na papierze o gram. 200g szt. 1500  16 Druk-Zgłoszenie diet na dzień/A5, jednostronny szt. 48700  17 Druk-Skierowanie do laboratorium/A6/dwustr. szt. 41750  18 Druk-Zestawienie dzienne oddziału/A5, dwustronny szt. 13839  19 Druk-Elektrokardiogram/A4, dwustronny szt. 10795  20 Druk-Zaświadczenie o wpisie do kolejki oczekujących/A5 jednostronny szt. 1800  21 Druk-Okołooperacyjna Karta Kontrolna/bl.oper/A4, jednostronny szt. 17900  22 Druk-Wynik badania przeciwciała IgA przeciw transglutaminazie A6, jednostronny szt. 10000  23 Druk-Księga ruchu chorych A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 43  24 Druk-Księga dokonanych operacji A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 93  25 Druk-Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 24  26 Druk-Karta zdrowia dziecka 1/2 A3 dwustronna szt. 127100  27 Druk-Kontrolka parametrów po zabiegu w znieczuleniu ogólnym/A4, jednostronny szt. 860  28 Druk-Krew obwodowa/A6, dwustronny szt. 500  29 Druk-Układ krzepnięcia/A6, jednostronny szt. 500  30 Druk-Historia choroby zielona A3, druk dwustronny, pierwsza strona w kolorze zielonym na białym papierze o gramaturze 80g/m2 szt. 19300  31 Druk-Podanie o urlop/A6, jednostronny szt. 24220  32 Druk-Zaświaczenie WF/A6, jednostronny szt. 5830  33 Druk-Testy punktowe/wziewne I/A5, jednostronny szt. 500  34 Druk-Kontrolka pomiaru ciśnienia/A4, jednostronny szt. 22720  35 Druk-Karta procesu pielęgnowania pacjenta leczonego w Kl.Chir. A3, dwustronny szt. 3200  36 Druk-Karta drogowa A5, dwustronna bl. 19  37 Druk-Zlecenie na zaopatrzenie w wyrob. med. szkła Zał. (Nr1) A5, dwustronny szt. 11105  38 Druk-Zapotrzebowanie na mieszanki/A5, jednostronny szt. 24400  39 Druk-Skierowanie na badanie serologiczne /A5, jednostronny szt. 200  40 Druk-Skierowanie na badanie densytometryczne (DXA)/A4, dwustronny szt. 730  41 Druk-Karta ewidencji wyposażenia A5, karton - druk dwustronny szt. 1030  42 Druk-Poziom immunoglobiny w surowicy krwi/A6, dwustronny szt. 1000  43 Druk-badanie lekarskie/A4 dwustronny/dzienny pobyt szt. 2000  44 Druk-Karta oceny ryzyka zakażenia szpitalnego/A4, jednostronny szt. 49000  45 Druk-Karta insulinoterapii/A4, jednostronny szt. 1100  46 Druk-Konsultacja specjalistyczna/A4, dwustronny szt. 1450  47 Druk-Zlecenienie na badanie grupy krwi/A5, jednostronny szt. 4800  48 Druk-Książka transfuzyjna A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 13  49 Druk-Dziennik korespondencyjny A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 31  50 Druk-Księga zabiegów A4, twarda oprawa szt. 248  51 Druk-Przedoperacyjna ankieta anestezjologiczna A3, dwustronny szt. 31550  52 Druk-Bilans wodny A4, jednostronny szt. 12530  53 Druk-Zaświadczenie z pobytu w szpitalu A5, jednostronny szt. 400  54 Druk-Siatka centylowa dziewcząt A4, dwustronny szt. 4500  55 Druk-Testy płatkowe/Atopy Patch Test/A5, jednostronny szt. 500  56 Druk-Wywiad rozwojowy OKO A5/jednostr. szt. 500  57 Druk-Skierowanie na panel alergologiczny nr 2/A5 dwustr. szt. 5000  58 Druk-Karta obserwacji wkłuć obwodowych/A4, dwustronny szt. 47600  59 Druk-Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego żółta A4, dwustronny szt. 1755  60 Druk-Komórka Organizacyjna UDSK/A5, jednostronny szt. 19100  61 Druk-Karta insulinoterapii-pompa osobista/A4, jednostronny szt. 1000  62 Druk-Testy punktowe/wziewne II/A5, jednostronne szt. 1500  63 Druk-Skierowanie na badanie mikrobiologiczne w WSZ A5, jednostronny szt. 2220  64 Druk-Zgoda na zabieg operacyjny-badanie/ A4, jednostronny szt. 8280  65 Druk-Skierowanie na badanie rezonansu magnetycznego/A4, dwustronny szt. 3380  66 Druk-Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej A4 szt. 8100  67 Druk-Księga oczekujących na przyjęcie do szpitala/A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 14  68 Druk-Oświadczenie pacjenta świadoma zgoda na operację w trybie jednodniowym/A4, jednostronny szt. 300  69 Druk-Skierowanie na oznaczenie w surowicy IgE alergenowo/A5, jednostronny szt. 530  70 Druk-Poziom C1-inhibitora w surowicy krwi/A6, jednostronny szt. 500  71 Druk-Karta leczenia zeza/A5, jednostronny szt. 2000  72 Druk-Karta znieczulenia premedykacja/A4 bl. samokop., Bloczek samokopiujący - 100 kartek bl. 558  73 Druk-Rozkład operacji/A4, dwustronny szt. 3000  74 Druk-Zgoda na zabieg operacyjny Kl. Okulistyki dróg łzowych A4, dwustronny szt. 400  75 Druk-Informacja dla lekarza kierującego A5/bl. samokop., bloczek 100 kartek bl. 256  76 Druk-Karta monitorowania wkłuć centralnych/A4, dwustronny szt. 3450  77 Druk-Testy skórne wziewne i pokarmowe(neatywne)/A4, jednostronny szt. 7000  78 Druk-Oświadczenie pacjenta/A4, jednostronny szt. 1500  79 Druk-Oddziaływanie terapeutyczne A4/dzienny pobyt, dwustronny szt. 1000  80 Druk-Testy punktowe/alergeny pokarmowe/A5, jednostronny szt. 1500  81 Druk-Karta testów skórnych punktowych-pokarmowe/A5, jednostronne szt. 2500  82 Druk-Ankieta anestezjologiczna kol. A3 szt. 8800  83 Druk-Książka raportów lekarskich POP, CIP, SOR/A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 15  84 Druk-Dobowa karta indywidualnej pielęgnacji/A4, jednostronny szt. 3560  85 Druk-Wynik badania CI-w pocie/A6, jednostronny szt. 3000  86 Druk-Karta anestezjologicznej opieki pieleg. A4/Bloczek samokopiujący - 100 kartek bl. 590  87 Druk-Karta postepowania przeciwbólowego/A4, dwustronny szt. 24300  88 Druk-Indywidualana karta zleceń lekarskich/A4 dwustronny szt. 78650  89 Druk-Kontrolna karta czynności przedoperacyjnych/A5, jednostronny szt. 3500  90 Druk-Siatka centylowa chłopców A4, dwustronny szt. 6000  91 Druk-Indywidualana Historia Pielęgnowania A3, dwustronny szt. 44670  92 Druk-Wynik badania kwas mlekowy, pirogronowy/A6, jednostronny szt. 1000  93 Druk-Karta opieki na pac. Po znieczuleniu A4/Bloczek samokopiujący - 100 kartek szt. 530  94 Druk-Skierowanie na punktowe testy skórne A6, jednostronny szt. 1000  95 Druk-Skierowanie na panel alergologiczny 30-alergenowy/A5, jednostronny szt. 1500  96 Druk-Świadoma zgoda na zastosowanie terapii poza wskaz.rejest./A5, jednostronny szt. 2000  97 Druk-Kartoteka urlopowa-karton A5 dwustronny szt. 1000  98 Druk-Protokół pielęgniarki operacyjnej Ortopedia A4/bloczek samokop. bl. 111  99 Druk-Raport przyjęć i wypisów/A5, jednostronny szt.19600  100 Druk-Formularz zgłoszenia zachorowania na chorobę zakaźną A4, jednostronny szt. 2120  101 Druk-Karta kontrolna wskaźników skuteczności sterylizacji/A4, jednostronny szt. 19100  102 Druk-Skierowanie do laboratorium analitycznego/A6, jednostronny szt. 1800  103 Druk-Księga dokonanych operacji/A4 samokop., oryginał biały, kopia żółta szt. 7  104 Druk-Badania podmiotowe/A4, dwustronny szt. 35600  105 Druk-Zgoda na pobranie krwi, A5, jednostronny szt. 6000  106 Druk-Książka kontroli A5 szt. 2  107 Druk-Wynik badania przeciwciała IgG przeciw deamidowanym peptydom gliadyny A6, jednostronny szt.3000  108 Druk-Zgoda na leczenie lekami niezatwierdzonymi w grupie wiekowej/A4, jednostronny szt. 4000  109 Druk-Indywidualna karta zleceń lekarskich A3/dwustronny szt. 2500  110 Druk-Indywidualna karta rejestracji drobnoustroju alarmowego A4, dwustronny szt. 3415  111 Etykietka pomarańczowa - Apteka UDSK 5cmx3cm szt. 30000  112 Druk-Informacja dla rodziców A5, jednostronny szt. 3000  113 Druk-Skierowanie do poradni specjalistycznej/A5, jednostronny szt. 12000  114 Druk-dobowy profil glikemii/A6, jednostronny szt. 3800  115 Druk-Księga pracowni diagnostycznej/A4, twarda oprawa szt. 108  116 Druk-Kontrolka napadów/A4, jednostronny szt. 1100  117 Druk-Skierowanie na badania profilaktyczne/A5, dwustronny szt. 500  118 Druk-Książka raportów lekarskich A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 211  119 Druk-Karta procesu pielęgnowania pacjenta/A3, dwustronny szt. 49500  120 Druk-Testy punktowe/Alergeny pleśni/A5, jednostronny szt. 500  121 Druk-Indywidualan karta zleceń lek. /onkol./A4, dwustronny szt. 4700  122 Druk-Oświadczenie o ubezp. -dorosły zał.1/A5, druk jednostronny, bloczek 100 kartek, druk w kolorze czarnym na papierze offsetowym bl. 5  123 Druk-Kartoteka do akt osobowych -karton A5, dwustronny szt. 700  124 Druk-Załącznik do skierowania do Poradni Specjalistycznej 1/3 A4, zawierający dane osobowe opiekunów pacjenta szt. 7000  125 Recepty bl. 30 szt. bl. 570  126 Druk-Protokół pielęgniarki operacyjnej Okulistyka A4/bl. samokopiujący bl. 8  127 Druk-Wynik badania test obciążenia laktozą-wodorowy test oddechowy A5, jednostronny szt. 2000  128 Druk-Zgoda na zabieg operacyjny Kl. Ortopedii A4, dwustronny szt. 7000  129 Druk-Audiogram A5, jednostronny szt. 25300  130 Druk-Karta zleceń lekarskich OIT A3, dwustronny szt. 8800  131 Druk-Karta gorączkowa ogólna A4, dwustronny szt. 57100  132 Druk-Wkładka do hist.chor. Konsult.b/n A3, dwustronny szt. 39250  133 Druk-Wkładka do historii choroby A5, dwustronny szt. 72700  134 Druk-Skierowanie na badanie KT/A4, dwustronny szt. 1780  135 Druk-Zlecenie na przewiezienie chorego/A6, jednostronny szt. 660  136 Druk-Wynik badania IgG/Helicobacter pylori/A6, jednostronny szt. 1000  137 Druk-Skierowanie do zakwaterowania A5, jednostronny szt. 12450  138 Druk-Karta badania okulistycznego w dniu przyjęcia A3, dwustronny szt. 3200  139 Druk-Księga raportów pielęgniarskich A4 szt. 75  140 Druk-Skorowidz do księgi głównej chorych 2/3 A4, podział wzdłuż dłuższego boku, oprawa twarda, 100 kartek szt. 5  141 Druk-Książka badań RTG 2/3 A4, 2/3 formatu A4, oprawa twarda, 100 kartek szt. 56  142 Druk-kontrolka stolców i wymiotów A4, jednostronny szt. 3950  143 Druk-Ocena wyników pielęgnowania A4, dwustronny szt. 21200  144 Druk-Kontrolka karmienia, wypróżnień, masy ciała A4, jednostronny szt. 16870  145 Druk-Indywidualna karta badań diagnostycznych i konsultacji/A4, jednostronny szt. 52900  146 Druk-Karta skierowania zwłok do chłodni/A6, jednostronny szt. 400  147 Druk-Wkładka Stan Neurologiczny A3/dwustronny szt. 1500  148 Druk-Księga pracowni analitycznej/A4, twarda oprawa, 100 kartek szt. 45  149 Druk-Formularz zgody na wykonanie…/A4, jednostronny szt. 4650  150 Druk-Test prowokacji wargowej/A4 szt. 500  151 Druk-Karta doustnej próby prowokacji A4/dwustronny szt. 1000  152 Druk-Zlecenie na wykonanie próby zgodności krwi/A5, jednostronny szt. 6650  153 Druk-Zamówienie indywidualne na krew i jej składniki/A5, jednostronny szt. 11750  154 Druk-Oświadczenie-zatrudniony-ubezp./A5, jednostronny szt. 900  155 Druk-Oświadczenie-Regulamin/A5, jednostronny szt. 8000  156 Druk-Wykaz. Obow. Zawart. Dok. Hist. Choroby/A5 szt. 25000  157 Druk-Karta obserwacji wkłuć podskórnych/insulinoterapii/A4, jednostronny szt. 1000  158 Druk-Zlecenir wykonania badania patomorfologicznego/A5, dwustronny szt. 5700  159 Druk-Skierowanie na badania serologiczne w kier. Borrelia/A5, dwustronny szt. 870  160 Druk-Zaświadczenie lekarskie/A6, jednostronny szt. 17350  161 Druk-Skierowanie na badania mikrobiologiczne w USK/A5, jednostronny szt. 2215  162 Druk-Skierowanie do pracowni badań czy.ukł.oddech/A5, jednostronny szt. 1150  163 Druk-Testy punktowe pokarmowe natywne/A5, jednostronny szt. 500  164 Druk-Oświadczenie-Leki/A5, jednostronny szt. 2300  165 Druk-Wynik badania testu Kerrego/A6, jednostronny szt. 2000  166 Recepty bl. 50 szt. szt. 699  167 Druk-Zgoda na zabieg Kl. Chirurgii/A4/dwustronny szt. 4500  168 Druk-Ocena stanu pacjenta Kl. Ort./A4, dwustronny szt. 4500  169 Druk-Ocena stanu pacjenta Kl. Okulistyki/A4, dwustronny szt. 4000  170 Druk-Karta procesu pielęgnowania pacj. Lecz.w Otolar/A3, dwustronny szt. 3000  171 Druk-Skierowanie na panel alergologiczny nr 1/A5 dwustronny szt. 3900  172 Druk-Zobowiązanie noclegowe/A5, jednostronny szt. 13550  173 Druk-Przeniesiono pacjenta/A3, jednostronny szt. 720  174 Druk-Oświadczenie o ubezp.dzieci zał.2/A5, druk jednostronny, blocek, 100 kartek, druk w kolorze czarnym na papierze offsetowym bl. 70  175 Druk-Raport kasowy/A5/bl.samokop., bloczek 100 kartek bl. 30  176 Druk-Protokół pielęgniarki oper.Laryngologia A4/bl.samokop bl. 120  177 Druk-protokół pielęgniarki operacyjnej Chirurgia A4/bl.samokopiujący bl. 157  178 Druk-Zgoda na zabieg operacyjny zeza/A4, dwustronny szt. 1000  179 Druk-Wynik badania kalprotektyna w stolcu A6, jednostronny szt. 5000  180 Druk-Protokół przekazania narzędzi do Centralnej Sterylizatorni A5, jednostronny szt. 21200  181 Druk-Karta wstępnej oceny pacjenta SOR/A4 dwustr., kolor-czerwony,żółty,zielony,czarny, gramatura paieru 80 gr szt. 86000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22900000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Papier termiczny A4 EKG do MAC1600 - Składanka A4 - 150 stron w bloczku, 22616606 Marquette Paper, szer wydruku 210 mm szt. 209 2. Papier Videoprinter Mitshubishi K65HM-CE 110x 20 m szt. 108 3. Papier do EKG Hellige EK-53/56 z nadrukiem (130x135x370) szt. 502 4. Papier do UPP - 110 HD apar.USG Videoprinter szt. 1 223 5. Papier Videoprinter do Mitsubishi CP700D szt. 6 6. Papier EKG Cardioline Delta 3Plus (112x100x300) szt. 17 7. Papier do aparatu EKG Cardiovit FT-1 szt. 70 8. Rolka pap.76/1+1/20 szt. 20 9. Papier EKG Ascard A4 (112x25) z nadrukiem szt. 345 10. Papier Videoprinter SONY tor wizyjny / UPC 2010 / szt. 2 11. Rolka papierowa 75 mm x 30 m szt. 19 12. Papier do aparatu EKG Typ LC (210 mm x 25 m) szt. 9 13. Papier Videoprinter do Mitsubishi K61/K65 szt. 10 14. Papier termiczny 2" MPI.4002N op. 6 szt. opak 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22900000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki - Występy
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam opiekunki do zaprowadzenia dziecka do przedszkola,odebrania,oraz opieki kilka godzin po przedszkolu nad dzieckiem dwa-trzy razy w tygodniu,syn ma 3latka.najlepiej z bliskich okolic Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI