Doradztwo w zakresie opracowania koncepcji na utworzenia komercyjnego inkubatora

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doradztwo w zakresie opracowania koncepcji na utworzenia komercyjnego inkubatora technologii finansowych, przygotowania biznes planu i przeprowadzeniu testu prywatnego inwestora.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-09-12
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00380504
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo w zakresie opracowania koncepcji na utworzenia komercyjnego inkubatora technologii finansowych, przygotowania biznes planu i przeprowadzeniu testu prywatnego inwestora.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo w zakresie opracowania koncepcji na utworzenia komercyjnego inkubatora technologii finansowych, przygotowania biznes planu i przeprowadzeniu testu prywatnego inwestora.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3001c0bd-48ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl
2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat RODO znajdują się w rozdziale nr 18 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje na temat RODO znajdują się w rozdziale nr 18 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.29.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1. przygotowanie Biznes Planu dla utworzenia komercyjnego inkubatora w ekosystemie startupowym technologii finansowych (FinTech Hub Poland) zgodnie ze strukturą przedstawioną w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, w tym przygotowanie prezentacji Biznes Planu dla potencjalnych inwestorów;
2. wykonanie Testu Prywatnego Inwestora z punktu widzenia zaangażowania ARP w FinTech HUB. Szczegóły struktury Testu Prywatnego Inwestora zostały opisane w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
(najniższa cena brutto oferty / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt x 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który wykaże spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby do pełnienia następujących funkcji:
1) eksperta ds. przygotowania biznes planu, który był autorem lub współautorem 5 przyjętych do wdrożenia przez zleceniodawcę biznes planów na 5 inkubatorów nastawionych na zysk (inkubatorów komercyjnych*) prowadzących działalność w zakresie inkubacji startupów.
2) eksperta ds. inkubacji, który był autorem lub współautorem co najmniej 5 przyjętych do wdrożenia przez zleceniodawcę programów inkubacji** w inkubatorach komercyjnych.
3) eksperta ds. fintech, który był autorem lub współautorem co najmniej 5 przyjętych do wdrożenia przez zleceniodawcę programów rozwojowych*** dla startupów w branży technologii finansowych (fintech).
* - Przez inkubator nastawiony na zysk (inkubator komercyjny) prowadzący działalność w zakresie inkubacji startupów należy na potrzeby niniejszego warunku rozumieć podmiot, który tworzy, rozwija i komercjalizuje innowacyjne startupy o potencjale międzynarodowym lub globalnym na bazie wynalazków, które sam generuje lub które w procesie selekcji przyjmuje z zewnątrz. Aktualizacje biznes planów nie będą uznawane jako samodzielny biznes plan potwierdzający spełnianie warunku.
** - Program inkubacji to inicjatywa lub proces, który pomaga startupom rozwinąć swoje produkty lub usługi. Zamawiający nie uzna programów rozwojowych jako programów inkubacji.
*** - Program rozwojowy w rozumieniu warunku określonego w pkt 3 powyżej to program nastawiony na komercyjny efekt kierowany do jednego lub więcej startupów (zysk). Jako program rozwojowy nie będą uznawane programy tworzenia lub aktualizacji przepisów prawa lub innych regulacji rynkowych.
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie odpowiednich oświadczeń lub dokumentów wymienionych w rozdziale VIII.
3. Wykonawca może - zgodnie z art. 118 ustawy Pzp - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W zakresie warunku dotyczącego posiadania zezwolenia lub licencji musi być spełniony przez każdego z Wykonawców, który będzie faktycznie wykonywał czynności wymagające takiego zezwolenia lub licencji.
Uwaga! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, brak podstaw wykluczenia zobowiązany jest potwierdzić każdy z tych Wykonawców. Spełnianie warunków wykonawcy mogą wykazać wspólnie;
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały przewidziane w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, iż nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, a przedmiotowe postępowanie przeprowadza zgodnie z ww. ustawą dobrowolnie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.