Wykonanie obiektu małej architektury w Rogoźnie przy ul. Park Niepodległości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie obiektu małej architektury w Rogoźnie przy ul. Park Niepodległości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogoźno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogoźno
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-10
  • Numer ogłoszenia502368-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502368-N-2019 z dnia 2019-01-10 r.

Gmina Rogoźno: Wykonanie obiektu małej architektury w Rogoźnie przy ul. Park Niepodległości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego kieowanego przez społeczność w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objetego Programem w zakresie/zakresach: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.Operacja pn: Wykonanie miasteczka ruchu rowerowego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa  2 , 64610   Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.rogozno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.rogozno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.rogozno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą tradycyjną, osobiście itp.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obiektu małej architektury w Rogoźnie przy ul. Park Niepodległości
Numer referencyjny: INTZ.271.1.2019.ŚD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane obejmują: 1. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III – 134,50 m2 2. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – 134,50m2 3. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 87,50 m 4. Warstwy odsączające z piasku w korycie na powierzchniach, wykonanie i zagęszczenie ręczne – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 30,00m2 5. Podbudowa betonowa – grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm – 30,00m2 6. Pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy z mieszanki betonowej i z gruntu stabilizowanego cementem – 30,00m2 7. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 30,00m2 8. Zakup i dowóz piasku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km gruntu kat. III – 39,86m3 9. Zakup i dowóz piasku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat. III za każdy następny kilometr – 39,86m3 PLAC ZABAW Zestaw zabawowy szt.1 • elementy konstrukcyjne opcjonalnie wykonane: z drewna klejonego warstwowo o przekroju min. 90 x 90 oraz min. 100x100 mm lub z profili stalowych • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych w stopach betonowych • boki oraz daszki urządzenia wykonane z płyt HDPE • podesty ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej • ślizg z laminatu z żywicy poliestrowej lub wyłożony blachą ze stali nierdzewnej • liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym Skład zestawu minimum powinien zawierać: ślizg h=1.0m - 1 szt. podest h=0.6m - 4 szt. podest h=0.3m - 3 szt. wieża h=1.0m - 2 szt. pomost ruchomy - 1 szt. przejście tubowe- 1 szt. Ścianka wspinaczkowa h=0.6m - 1 szt. rura strażacka - 1 szt. zestaw do gry w kółko i krzyżyk - 1 szt. burta edukacyjna np. labirynt - 1 szt. burta bulaj - 1 szt. Bujak podwójny ławeczka sz.1 np. auto. OPIS URZĄDZENIA szer. Min.67cm x min. dł. Min.115cm x wys. Min.106cm • wykonane z płyty HDPE odpornej na wilgoć • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane w stopie betonowej Bujak szt. 1 OPIS URZĄDZENIA Min.szer. 24cm x dł. 120cm x wys. 80cm • wykonane z płyty HDPE odpornej na wilgoć • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane w stopie betonowej Karuzela koło szt. 1 OPIS URZĄDZENIA Min. Wymiary: średnica 150cm x wys. 94,0cm • wykonane z elementów stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo • podest karuzeli z blachy stalowej ryflowanej • karuzela podwójnie łożyskowana - łożyska stożkowe • urządzenie montowane w stopie betonowej Urządzenie zabawowe typu linarium szt. 1 • elementy konstrukcyjne wykonane z profili stalowych • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych w stopach betonowych • przeplotnia z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym min. wymiary szer. 400cm x dł. 400cm x wys. 350cm Huśtawka typu gniazdo szt. 1 • elementy konstrukcyjne opcjonalnie wykonane: z drewna klejonego warstwowo o przekroju 90x90 oraz 100x100 mm lub z profili stalowych • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych w stopach betonowych • siedzisko zawieszone na łańcuchu technicznym kalibrowanym ze stali nierdzewnej • huśtawka wyposażona w siedzisko typu orle gniazdo Min. Wymiary: szer. 240cm x dł. 200cm x wys. 225cm Huśtawka podwójna szt. 1 • elementów stalowych • elementy stalowe malowane proszkowo urządzenie montowane w stopie betonowej • siedzisko zawieszone na łańcuchu technicznym kalibrowanym • huśtawka wyposażona opcjonalnie w siedziska gumowe typu: kubełkowe i siedzisko płaskie. Huśtawka ważka szt. 1 min. wymiary szer. 40cm x dł.170cm x wys. 50cm • elementy konstrukcyjne wykonane z profili stalowych • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych w stopach betonowych • siedziska wykonane z płyty antypoślizgowej HDPE odpornej na wilgoć Urządzenie zabawowe typu pomost ruchomy szt. 1 • drewna klejonego warstwowo o przekroju min. 90x90 oraz min.120x120 mm • drewna litego okrągłego o przekroju min. od 100 do 140 mm • elementów stalowych • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV • elementy stalowe malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych lub w stopach betonowych Wymiar urządzenia: • min.250 x 100 cm • min. wysokość 100 cm Sklepik z liczydłem i tablicą do rysowania szt. 1 Dane techniczne Wymiar urządzenia min.113 x 135 cm Wysokość urządzenia min.150 cm Stół do gry chinczyko – szachy szt. 1 • stół wykonany z prefabrykowanych elementów granitowych • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • obrzeża i narożniki o zaokrąglonych krawędziach • urządzenie montowane w stopach betonowych • stelaże wykonane z elementów stalowych Min. wymiary urządzenia szer. 180cm x dł. 180cm x wys. 75cm Kosze betonowe szt. 8 Regulamin szt. 1 Ławka żeliwna z oparciem szt. 12 • elementy konstrukcyjne wykonane z profili stalowych • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane w stopach betonowych Wymiary ławki min. szer. 60cm x dł.180cm x wys. 70cm SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA Masażer szt. 1 Min. wymiary urządzenia szer. 60 cm x dł. 80 cm x wys. 150 cm Elementy stalowe Zabezpieczenie antykorozyjne - cynkowe Powierzchnia pokryta lakierem proszkowym Urządzenie montowane na stopie betonowej Wypych górny szt. 1 Min. wymiary urządzenia szer. 68 cm x dł. 110 cm x wys. 170 cm Elementy stalowe Zabezpieczenie antykorozyjne - cynkowe Powierzchnia pokryta lakierem proszkowym Urządzenie montowane na stopie betonowej Wahadło szt . 1 Min. Wymiary urządzenia szer. 60cm x dł. 85 cm x wys. 125 cm Elementy stalowe Zabezpieczenie antykorozyjne - cynkowe Powierzchnia pokryta lakierem proszkowym Urządzenie montowane na stopie betonowej Orbitrek szt. 1 Min. wymiary urządzenia szer. 48cm x dł. 160 cm x wys. 145 cm Elementy stalowe Zabezpieczenie antykorozyjne - cynkowe Powierzchnia pokryta lakierem proszkowym Urządzenie montowane na stopie betonowej Kwadrat gimnastyczny szt. 1 Min. wymiary szer. 250cm x dł. 284cm x wys. 210cm • elementy konstrukcyjne opcjonalnie wykonane: z drewna klejonego warstwowo o przekroju min. 90x90 oraz 100x100 mm lub z profili stalowych • elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie III • elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo • urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych w stopach betonowych • przeplotnia z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym URZĄDZENIA ZIELENI Zieleń kpl. 1 powinien zawierać: Forsycja szt. 15 Thuja golden tuffet (kule) 0,60-0,80m szt. 10 Jałowiec płożący szt. 30 Trawa ozbobna ostnica szt. 10 Turzyca Carex szt. 10 ZŁOTA Trawa HAKONECHLOA All Gold - 5 szt Pnące róże szt.4 Wisteria różowa szt. 2 Wisteria biała szt. 2 Trzmielina Fortune'a 'Emerald 'n Gold' – 20 szt Płonący Krzew Trzmielina oskrzydlona – 5 szt BLUSZCZ POSPOLITY GOLDHEART - 5 szt Kwiat werbena - 20 szt Płomyk szydlasty - 20 szt Ubiorek wieczniezielony - 20 szt Zasypanie istniejącej fontanny ziemią wraz z posadzeniem roślin ozdobnych o wymiarach 25m3. Czyszczenie powierzchni murków z kamienia z mchu w ilości 150m2 Agrowłóknina 80m2 Kora 80m2 Pergole szt. 3 Wykonanie pergoli z profili stalowych z wypełnieniem poziomym z desek – w uzgodnieniu z Zamawiającym

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37410000-5
37410000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Faktyczna ilość robót wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), 2.2.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał: a) 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy placów zabaw lub terenów rekreacyjno-sportowych w ramach których zamontowanych zostało łącznie 10 urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej o łącznej wartości tych robót co najmniej 100.000,00 zł. a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcę nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ ,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Załącznik nr 7do SIWZ stanowi projekt umowy, jaka zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia następujących wypadków: Dopuszczalna jest zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, na który ma następować zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, Ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, Dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie robót, zgodnie z technologią obowiązującą dla danego rodzaju prac. Decyzje w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-28, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI